Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Dla takich korporacji kupno licencji to grosze, a Nintendo radzę się nie sugerować, bo oni mają własny świat.

Edytowane przez Zarathustra

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 745,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920.png

 

To jak proszę pana gdzie przekoloryzowaliśmy? :D radeon 7870 na ustawieniach o których mówisz ma tutaj 28-30 fps  :devil:

 

 

 

 

 

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

 

Ciekawe jakie AA i ustawienia ma PS4 w porównaniu do PC. To pierwsze jest ogromnym pożeraczem zasobów, więc to ważne przy porównywaniu czy masz włączyć sobie jakieś kaprawe oszukane FXAA czy prawdziwe pełne 4xAA. No i Full HD a 900p to znowu o połowę więcej pikseli właściwie. Jedyne czego się dokopałem, to że BF4 na PS4 jest porównywalny do... medium. Ale wierzyć mi się trochę nie chce. Z drugiej strony w przypadku BF3 low na PC był ładniejszy od wersji konsolowej, więc może coś jest na rzeczy.

 

 

-900p=1.5mln pikseli 1080p=2mln piksli Gdzie te 50 %? :kiss:

- nie żebyś ktoś oczekiwał żebyś się dokopał , ale eurogamer , golem.de, jaq frags, gametrailers nie widzą róznicy miedzy wysmaksowanym pc a ps4:.

 

-Battlefield 3 na low wyglądał tak :rofl:

http://2.bp.blogspot.com/-XYkQc1GAHmA/Umv7-GLCsRI/AAAAAAAAAyA/5B4RDFIwGlc/s1600/bf32012-06-1214-53-27yni6r.jpg

 

czyli spoooro gorzej od bad company 1 

 

 

więcej przykładów jak cudownie wyglądają gry pc na ustawieniach lo tutaj

http://restinpc.blogspot.com/2013/08/ustawiania-low-czyli-zakamania-ciag.html

 

czasem są problemy aby konkurowac z ps2

Edytowane przez władzisław pierwszy

Opublikowano

kazdy moze byc sutkiem, czlowiekiem ktoremu bf4 chodzi na maxa  na 3 letnim sprzecie.

Opublikowano

Że ci się chce. Szacun. Albo kręcenie głową z niedowierzania. A może i szacunek. Sam nie wiem.

Opublikowano

-900p=1.5mln pikseli 1080p=2mln piksli Gdzie te 50 %? :kiss:

Ech, miałem tobie nie odpisywać, ale mnożyć to ja chyba jeszcze umiem.

 

1600x900 = 1 440 000

1920x1080 = 2 073 600

 

0,5*1 440 000=720 000

1 440 000 + 720 000 = 2 160 000

 

No, 44% pikseli więcej.

 

Resztę pozwól, że zleję ciepłym moczem.

 

edit: czeski błąd

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

 

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920.png

 

To jak proszę pana gdzie przekoloryzowaliśmy? :D radeon 7870 na ustawieniach o których mówisz ma tutaj 28-30 fps  :devil:

 

 

Odpowiedz Szewczyka

Co mnie obchodzi singiel. Ja gram w multi i tam sprawdzam. Co mnie oskryptowany szajs interesuje.

Opublikowano

 

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920.png

 

To jak proszę pana gdzie przekoloryzowaliśmy? :D radeon 7870 na ustawiniach o których mówisz ma tutaj 28-30 fps  :devil:

 

 

Trochę nie rozumiesz benchmarków i już nawet nie piję do ustawień szewczyka. W takich benchmarkach jest włączane wszystko co możliwe, nawet ciekawostki która wiele nie poprawiają a strasznie zżerają klatki animacji, coś jak niesławny ubersampling w W2. Takie "dodateczki" trochę na siłę, przyszłość oraz napędzanie rynku bo (" ja muszę mieć wszystko włączone do oporu" ). Chwila umiejętnego miąchania ustawieniami i mamy mieszankę high-ultra ze szczyptą medium z 20 klatkami animacji więcej ( a wyglądem nadal bardzo zbliżonym do pełnego ultra ). Zdziwiłbyś jaka jest mnogość ustawień i ile rzeczy jest pominiętych w wersjach konsolowych ponieważ tak naprawdę mało dają, a w benchmarkach na popularnych stronach włączają wszystko. Dodatkowo ciągle piszemy o full hd do którego nie ma porównania w konsolach zamiast o uruchomienia BF4 na PC w 1600x900. Nie twierdzę , że wykorzystanie zasobów komputerów, ich ceny, optymalizacja gier jest super wydajna jednak nie jest tak dramatycznie jak próbujesz ciągle przedstawiać i nie chodzi tu o ten wykaz z PClab. Przeginasz "pałeczkę" zawsze w jedną stronę co już samo w sobie jest niewiarygodne, właśnie nadające się jedynie do CW.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

 

-900p=1.5mln pikseli 1080p=2mln piksli Gdzie te 50 %? :kiss:

Ech, miałem tobie nie odpisywać, ale mnożyć to ja chyba jeszcze umiem.

 

1600x900 = 1 440 000

1920x1080 = 2 073 600

 

0,5*1 440 000=720 000

1 440 000 + 720 000 = 2 160 000

 

No, 44% pikseli więcej.

 

Resztę pozwól, że zleję ciepłym moczem.

 

edit: czeski błąd

 

 

Mnożyć moze potrafisz ale standardów rozdzielczości nie znasz

1080p to 1920/1080 czyli 2.07 mln piskeli (a nie 1980/1080)

Ale spoko ja wiem że musiałeś tam dodać żeby osiągnąć magiczna "polowe więcej" Mnożymy i dodajemy ? ciekawe:d

 

1.44 to 69% z 2.07 

 

vlad 2- raven 0 na tej stronie

Opublikowano

Pomiędzy ustawieniami High a Ultra jest niewielka różnica dla oka, a wymagania sprzętowe rosną mocno

Opublikowano

Nie sa to grosze w chwili gdy masz 80mld przychodu i jedynie 460mln dochodu.

 

Cena za licencje nie gra roli. Było już wspominane, że SONY chce trzepać hajs na swojej platformie muzycznej.

Opublikowano

 

 

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920.png

 

To jak proszę pana gdzie przekoloryzowaliśmy? :D radeon 7870 na ustawiniach o których mówisz ma tutaj 28-30 fps  :devil:

 

 

Trochę nie rozumiesz benchmarków i już nawet nie piję do ustawień szewczyka. W takich benchmarkach jest włączane wszystko co możliwe, nawet ciekawostki która wiele nie poprawiają a strasznie zżerają klatki animacji, coś jak niesławny ubersampling w W2. Takie "dodateczki" trochę na siłę i przyszłość. Chwila umiejętnego miąchania ustawieniami i mamy mieszankę high-ultra ze szczyptą medium z 20 klatkami animacji więcej ( a wyglądem nadal bardzo zbliżonym do pełnego ultra ). Zdziwiłbyś jaka jest mnogość ustawień i ile rzeczy jest pominiętych w wersjach konsolowych ponieważ tak naprawdę mało dają, a w benchmarkach na popularnych stronach włączają wszystko. Dodatkowo ciągle piszemy o full hd do którego nie ma porównania w konsolach zamiast o uruchomienia BF4 na PC w 1600x900. Nie twierdzę , że wykorzystanie zasobów komputerów i ich ceny są super wydajne jednak nie jest tak dramatycznie jak próbujesz ciągle przedstawiać i nie chodzi tu o ten wykaz z PClab.

 

 

Ale przecież masz tam napisane jakie są ustawienia , wybrałem wyniki które idealnie pasuja do jego. własciwie nawet nie bo wspominało o 4x AA na ultra 

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920aa.png

 

zatem jego radeon juz sie nie łapie , pewnie dlatego ze ocierałby się o 20fps.

 

 

jest proszę pana dramatycznie jak się przypatrzysz na specyfikacje obietnice standardów i co już po roku z nich wynika

 

 

 

 

 

PC SzewczykDratewka

i5-2500k

8gb ram

7870 2gb czyli grafika jak w ps4.

ofc fullhd ustawienia high -> 50-90 fps zwykle ok 61-65. W ultra z 4AA 40-60fps. Calkiem dobrze jak te brzydkie pc i olana optymalizacje i dziwnie lepiej niz na ps4 ;) Btw moim zdaniem to procek bedzie ograniczal ps4 nie grafika co widac po bf4

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2013/10/bf4/charts/bf4_gpu_ultra2_1920.png

 

To jak proszę pana gdzie przekoloryzowaliśmy? :D radeon 7870 na ustawieniach o których mówisz ma tutaj 28-30 fps  :devil:

 

 

Odpowiedz Szewczyka

Co mnie obchodzi singiel. Ja gram w multi i tam sprawdzam. Co mnie oskryptowany szajs interesuje.

 

 

 

Tylko że mulit w Battlefield jest bardziej wymagający i moze być tylko gorzej :D

Opublikowano

A to potwierdzili w jakiej rozdziałce chodzi ten BF4 na nowej Czarnuli? 1920x900 czy pozioma też jest niższa?

Opublikowano

Używanie zasobożernych ustawień AA? 

 

XD

 

Kultura odpali sobie BF4 w 2560x1440 na monitorze 1080p, pier.dolnie pierwsze lepsze ustawienie AA, które jest najlżejsze dla karty i osiągnie idealną jakość obrazu, który będzie ostry jak żyleta.

 

Aż bym ukradł tego crapa, odpalił kampanię i pokazał, jak się powinno grać w najładniejsze gry video w 2013 roku, ale trenuję mój skład przed ligą w pokemonach i nie mam czasu na takie bzdury.

Opublikowano

1.44 to 69% z 2.07 

 

vlad 2- raven 0 na tej stronie

 

Jak kupujesz jogurt, który ma 50% gratis i zamiast 200g ma 300g, to też idziesz do obsługi z pretensjami, że dostałeś tylko 33% więcej, w końcu 200 to 66% z 300? W zawodach na najbardziej pokrętną logikę w tym temacie to się zgadzam, prowadzisz.

Opublikowano

Czyli PSX > PS4?

Nie wiem czy wiecie (w sensie mazzeo na pewno nie wie), ale PSX byl fenomenalnym sprzetem do odtwarzania audio CD, zwlaszcza pierwszy model. Znawcy mowia, ze wrecz bardzo hi-endowym.

To tak jak PS3 jako odtwarzacz BluRay
Opublikowano

 

1.44 to 69% z 2.07 

 

vlad 2- raven 0 na tej stronie

 

Jak kupujesz jogurt, który ma 50% gratis i zamiast 200g ma 300g, to też idziesz do obsługi z pretensjami, że dostałeś tylko 33% więcej, w końcu 200 to 66% z 300? W zawodach na najbardziej pokrętną logikę w tym temacie to się zgadzam, prowadzisz.

 

 

W sklepie obowiązuje marketing, w obliczaniu jakim procentem jednej liczby jest druga prosty wzór z podstawówki, w tym przypadku 1.44 * 100(%) / 2.07 = 69.5%  :thumbsup:

Opublikowano

 

W końcu Ghost zajmuje na PC 50Gb więc jestem bardzo, bardzo ciekaw co AŻ tyle zajmuje, no bo chyba nie pies. :confused:

 

Cod korzysta z PhysX & TXAA dlatego to tyle wazy.

 

po pierwsze to zwykle fizyka nie zajmuje tak dużo miejsca jak np textury

 

po drugie czy ktokolwiek mógłby mi napisać do czego nowy COD wykorzystuje physX ? bo ja tam żadnej fizyki nie zauważyłem, same skrypty i plastik jak w poprzednich częściach

 

serio pytam

Opublikowano

Yano - jeśli już cokolwiek to dym. Nic więcej tam nie ma, cała reszta skrypty z lat 2006-7.

Opublikowano

Ale nie zajmuje kilkadziesiąt gb.

W dodatku skoro na PC gra waży 50gb bo są tektury 4k to co zajmuje tyle na next genach? Pies?

W CoD chociażby PhysX może być wykorzystywany do realistycznego zachowywania się materiału jak np. flagi na wietrze i już wymagania z górę.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

 

 

W końcu Ghost zajmuje na PC 50Gb więc jestem bardzo, bardzo ciekaw co AŻ tyle zajmuje, no bo chyba nie pies. :confused:

 

Cod korzysta z PhysX & TXAA dlatego to tyle wazy.

 

po pierwsze to zwykle fizyka nie zajmuje tak dużo miejsca jak np textury

 

po drugie czy ktokolwiek mógłby mi napisać do czego nowy COD wykorzystuje physX ? bo ja tam żadnej fizyki nie zauważyłem, same skrypty i plastik jak w poprzednich częściach

 

serio pytam

 

4 posty nizej napisale,ze COD dostal 4k tekstury to w (pipi) tez wazy.

Opublikowano

Ale nie zajmuje kilkadziesiąt gb.

W dodatku skoro na PC gra waży 50gb bo są tektury 4k to co zajmuje tyle na next genach? Pies?

W CoD chociażby PhysX może być wykorzystywany do realistycznego zachowywania się materiału jak np. flagi na wietrze i już wymagania z górę.

Wydaje mi se ze tyle miejsca zajmuje super ukryta moc obliczeniowa w twoim 3 letnim pececie gdzie bf4 wyglada lepiej niż na next genie,

 

Nic sie nie bój skoro bf4 ci chodzi to cos rownież pójdzie w ultra hade

Edytowane przez kubson

Opublikowano

Czyli tak jak mowilem, PS4 poza procem, ramem i gpu,wszystko ma po taniości zrobione albo wycięte.

 

chandlerdoubletake.gif

Opublikowano

Czyli tak jak mowilem, PS4 poza procem, ramem i gpu,wszystko ma po taniości zrobione albo wycięte.

Dobrze, ze nie poszli droga Microsoftu, gdzie bebechy też są po taniosci.

Powiedz, co jest w PS4 zrobione "po taniosci" lub co zostało wycięte i nie będzie.

 

Władysław, pięknie jedziesz blacharzy, widać instalują nowe sterowniki, bo mają czas pisać bzdury.

 

Bf4 na PS4 to odpowiednik ustawień high z pc, a nie medium jak pisał tu jakis pctowy szympans. Przynajmniej tak twierdzi np. Eurogamer.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.