Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Jezu, do dwóch lat i znowu będzie standard 15-30 klatek.

Pjardolisz pan #nadkonsola wszystko 1080p/60fps.

 

 

Btw Infamous potwierdzony w rock solid 30fps.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 743,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

 

hahaha, boże, ten filmik mi przypomniał to

 

 

sprzed 7 lat prawie, klasyk. Ale ten czas leci. OMG

 

 

Haha, swietna piosenka (prawdziwy wojownik znal tekst na pamiec), ale oczywiscie ta lepsza:

 

 

Rytm do mnie bardziej trafia ;).

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Jezu, zapomniałem już o tych piosenkach, fantastyczne były (są). Fajnie przypominają co się działo w okolicach 2006-2007. Kurczę, uwielbiałem X360 z tamtych czasów, prawdziwa konsola z krwi i kości, było świetnie aż im coś z odje,bało około 2010 roku i z roku na rok było tylko gorzej. To chyba jakaś klątwa lidera czy co.

Opublikowano

No to pozdro.

Po jednej stronie (pipi) od Sony, ktore ma problemy z HDMI, niedziałającym wiatrakiem oraz z utrzymaniem stałej ilości fps'ow a po drugiej (pipi) od MS, które ma problemy z rozdzielczością 1080p oraz z utrzymaniem ilości fps'ow w grze o zombie wyglądającej jak produkcja z przed 5 lat. A kto wie czy nie pojawią się jeszcze jakieś problemy z samym sprzętem.

Anulowałem pre-ordery i pozdro dla ludzi ktorzy kupują te złomy. A pomyśleć, że jeszcze dwa tygodnie temu miałem brac każda konsolę na premierę

Next-gen k***a

Edytowane przez kidnappa

Opublikowano

W przypadku  Sony te problemy  można jakoś spróbować naprawić, zamienić komponenty itp, a FPS zależy od devów. I tak jesteśmy poziom wyżej niż PS360, bo rozmowa jest o 30+, nie spadające 30 ( poza Knackiem który nikogo )

Opublikowano

KZ:SF chodzi tak jak zapowiadali, 30-45fps w singlu, 60fps w multi z tym, że dodali, że czasami te klatki przy dużej zadymie w multi mogą spaść.

 

Oglądam stream z BF4, koleś powiedział, że jego PS4 jest włączona od 14 godzin, czuć ciepło, ale nie jest to bardzo gorące. Dodał, że laptop ma włączony krócej i jest bardziej nagrzany.
http://www.twitch.tv/exopheres

Opublikowano

No widzisz co informacja to inna bo ja czytałem że Sony potwierdza problem w przypadku 20 tyś ale na 5 mln które zostaną wypuszczone do marca :) I bądź tu mądry i wyczytuj między wierszami.

 Jak SONY może podawać liczbę wadliwych konsol, które WYPUSZCZĄ do marca?  Znają JUŻ problem i jego skalę,ale nie wycofują wadliwej partii, tylko wysyłają do sklepu?

Opublikowano

 

60fps w multi z tym, że dodali, że czasami te klatki przy dużej zadymie w multi mogą spaść.

 

Przepraszam bardzo, ale czy ty jesteś kur.wa ślepy? Obejrzyj jeszcze raz:

 

 

44 fpsy, w sytuacji gdzie strzelamy do jednego kolesia. Faktycznie, duża zadyma. I klatki nie spadają czasami, a cały czas.

 

No ale dawaj dalej, z tym swoim damage control. Pocieszny jesteś w tej kwestii :D.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

W przypadku  Sony te problemy  można jakoś spróbować naprawić, zamienić komponenty itp, a FPS zależy od devów. I tak jesteśmy poziom wyżej niż PS360, bo rozmowa jest o 30+, nie spadające 30 ( poza Knackiem który nikogo )

 

Nigdy nie było sytuacji , że nagle odpuszczają oprawę na rzecz płynności animacji. Jeśli Killzone ma już 30 i to samo z Infamous znaczy to ,że będzie kolejna generacja 15-30 klatkowych gierek. Chyba , że ktoś jest taki naiwni i sądzi , że za 3 lata będę robić gry w 60 klatach i dwa razy ładniejsze niż nowy Killzone xD Mityczna, ukryta moc. Za 3 lata oprawa się poprawi ale płynność jeszcze bardziej spadnie. Jestem załamana.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

 

 

60fps w multi z tym, że dodali, że czasami te klatki przy dużej zadymie w multi mogą spaść.

Przepraszam bardzo, ale czy ty jesteś kur.wa ślepy? Obejrzyj jeszcze raz:

 

 

44 fpsy, w sytuacji gdzie strzelamy do jednego kolesia. Faktycznie, duża zadyma. I klatki nie spadają czasami, a cały czas.

 

No ale dawaj dalej, z tym swoim damage control. Pocieszny jesteś w tej kwestii :D.

Widzi to co chce;)
Opublikowano

 

 

60fps w multi z tym, że dodali, że czasami te klatki przy dużej zadymie w multi mogą spaść.

 

Przepraszam bardzo, ale czy ty jesteś kur.wa ślepy? Obejrzyj jeszcze raz:

 

 

44 fpsy, w sytuacji gdzie strzelamy do jednego kolesia. Faktycznie, duża zadyma. I klatki nie spadają czasami, a cały czas.

 

No ale dawaj dalej, z tym swoim damage control. Pocieszny jesteś w tej kwestii :D.

 

 

SRVUml0.png

CHODZENIE PO JASKINI TO NIEZŁA ZADYMA JAK DLA MNIE

 

xD teraz widać jakie te gry multi musiały być na PS3 ekscytujące, skoro największe klapersy uważają takie akcje za niezłe zadymy xD

 

strumyczek i kamienie to też dobra zadyma

nWuyjKw.png

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Zostawcie yetiego dla niego lepsze w multi jest strzelanie z kapiszonow niz rozwalnie lucdulta na 1k kawałków.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Dodał, że laptop ma włączony krócej i jest bardziej nagrzany.

 

mógł jeszcze dodać, że włączył też piekarnik i on również się szybciej nagrzał

Opublikowano

ehhh ludzie jak niektorzy z was łykają wszystko jak pelikany. Przeciez 1080p i 60fps byloby mozliwe juz w kazdej grze na ps3. W KAŻDEJ. Wiadomo, że wyglądały by jak produkcje z ps2, nie posiadały by 90% efektów jakie miały produkcje z tej generacji i trzeba by było jeszcze chcecieć je zoptymalizować ale praktycznie jest to jak najbrardziej możliwe. Czemu tak nie było? bo liczba klatek nie przekłada się w ogóle na wartość sprzedaży, bo devem się nie chce, bo wymaga to ogromu pracy nad kodem gry, bo to się nie opłaca, bo w dzisiajszych czasach najbardziej ludzie patrzą na grafę w produkcjach. 

 

To samo będzie na ps4 czy nawet ps7...marzenia o stałych 60fps w każdej grze przy zamkniętej architekturze to bajki na dobranoc. Nigdy takich czasów nie będzie. Zawsze developer z uwagi na terminy i na fakt by jego gra wyglądała fajnie wybierze mniejszą rozdzielczość lub niepłynny framerate.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

To koniec, casulowa niepłynna masa zwyciężyła. Oni nawet nie czują jak coś chrupie i łykają wszystko jak pelikany bo słoneczko ładnie świeci w grze.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

@Ficuś

Ale to chyba nie o to chodzi, tylko jak dev mówi otwarcie STAŁE 60fps w multi, a tak nie jest i to nie wina zadymy to coś tu jest nie tak. Jak mają być takie akcje to sorry, ale te nextgeny niech sobie wsadzą w pośladki, bo niedługo takie sytuacje jak z DR3 gdzie twórcy obiecywali stałe 30fps do premiery(a widać co jest) będą normą.

Opublikowano

juz widze ze w czasach gdy wiekszosc developerow nie potrafia wydac w pudelku pelnej produkcji tylko wypuszczaja bety, ktore potem łatają lub nie patchami, a kilka miechow przed premiera juz pracuja nad day one dlc , nagle sobie usiada przy stoliku, beda urywac noce by sprawic ze kod gry tak zoptymalizuja by bylo 60fps by kilkuset ludzi w necie moglo sie fapowac ze jest rock solid framerate

 

sad but true, takie czasy Panowie

Opublikowano

2011 był tak zaje*istym ex'owo rokiem, że wielkie studia wyprztykały się z gier. SMS, QD czy ND wróciły dopiero w 2013 roku, a w 2012 i tak wyszła gra zgarniająca nagrody (np. Bafta) pt. Journey. 

Była tak fantastyczna, że nawet w nią nie grałeś.

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

@Ficuś

Ale to chyba nie o to chodzi, tylko jak dev mówi otwarcie STAŁE 60fps w multi, a tak nie jest i to nie wina zadymy to coś tu jest nie tak. Jak mają być takie akcje to sorry, ale te nextgeny niech sobie wsadzą w pośladki, bo niedługo takie sytuacje jak z DR3 gdzie twórcy obiecywali stałe 30fps do premiery(a widać co jest) będą normą.

ps2 miało odpalać rakiety, ps3 miało miec 120fps w kazdej grze a wasy Snake'a miały rosnąć w czasie rzeczywistym - od zawsze nad dymają. 

Opublikowano

@Ficus ty to wiesz, ja to wiem, ale to właśnie w ty miejscu był mega spust, że wychodzi nad konsola (panie 5gb gddram! Guerrilla jeszcze 2 mln polygonow nie ogarnęła w ps4) a tutaj wypływa go.wno że taka pie.rdola jak knack sie dlawi no (pipi)a parodia. Ale przypomina mi sie Mass Effect albo Splinter Cell Da które też praktycznie niegrywalne na konsolach są przez framerate. Klapersi są przyzwyczajeni do 640p/20 fps to sie nie dziwie, że mają mokro w majtkach jak okazuje się, ze gry na xboxa mają mniejsza rozdziałke wreszcie oni będą mogli sie pośmiać z plebsu

 

2011 był tak zaje*istym ex'owo rokiem, że wielkie studia wyprztykały się z gier. SMS, QD czy ND wróciły dopiero w 2013 roku, a w 2012 i tak wyszła gra zgarniająca nagrody (np. Bafta) pt. Journey.
Była tak fantastyczna, że nawet w nią nie grałeś.
ale ale Bafta skur.wesynu!

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Więc może w końcu warto powiedzieć STOP?

 

Infamous w ilu FPS ma działać?

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Rock solid 30 pisałem o tym dziś.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.