Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

jeśli to będzie bezdet który wykorzystuje 10% gier, z czego 1% z nich jest fajny to będzie padaka i mogiła

 

ale jeśli to będzie poprostu zastępstwo telewizora i nie będą bolały oczy to może sie okazać fajne i przydatne i nie będzie problemu z tym czy dana gra wykorzystuje i czy twórcy będą chcieli to umieścić bo i tak bedzie mozna sobie pograc w cokolwiek

Edytowane przez Yano

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 746,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

 

Zamontowac takie cos u graczy grubasow i problem z otyloscia wkrotce bedzie rozwiazany.

Opublikowano

@Figaro: No wcale mnie to nie dziwi. Na PS4 generalnie nie ma zbyt wielu exów (nie to co w tej chwili na X1) więc sprzedaż i tak musiała być nieco wyższa. Nawet różnice w jakości na korzyść PS4 nie zadecydowały o tym. TR sprzedałby się znacznie gorzej gdyby na rynku były już Second Son czy Watch_Dogsy.

 

@Bansai: a to wszystko za jedyne 499$ bo i tak muszą pracować nad urządzeniami peryferyjnymi.  W końcu Ninny nie pozwoliłoby na sprzedaż Wiilotów bez tantiem.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

A o ile więcej exów ma "w tej chwili" Xbone? 1? No chyba, że nie liczymy Knacka :P to wtedy chyba 2... 

Te okulary (Oculus Rift, to od Sony itp) do gry mnie nie interesują więc nie wiem dokładnie jak to działa.. ale raczej obraz wyświtlany na nich jest w 3D. Jeśli tak, to nie macie co liczyć na powszechne zastosowanie tego na konsolach, bo 3D ZNACZNIE zwiększa zużycie mocy obliczeniowej. Na PC to co innego, bo ktoś z odpowiednio mocnym sprzętem będzie mógł sobie to załączyć na pełnych detalach.

 

e: Co, do tych gier to w sumie jak tak popatrzę.. niby więcej o 1-2.. ale to i tak 3x więcej "istotnych", pudełkowych exów niż na PS4 (KZ)  ;)

 

e2: Ależ mnie ta przeglądarka w PS3 czasem w(pipi)ia <_< Raz chodzi nawet znośnie.. a innym razem na stronie jest jakiś obrazek lub inny element, który akurat jej nie pasuje ((pipi) wie czemu, bo innym razem wydaje się, że z tym samym działa w miarę ok) i nie da sie z tego korzystać...

Edytowane przez Emet

Opublikowano

mnie w ps3 wszystko juz wpienia za wyjatkiem gier - cokolwiek czlowiek nie chce zrobic w tym systemie - wejsc do sklepu, wyjsc z gry,zobaczyc trofea, skorzystac z przeglarki itp, nadziewa sie na czeeeeekanie...this is waiting idealnie pasuje do tej konsoli - zadne urzadzenie growe z jakim mialem w zyciu kontakt nie mialo tak zamulonego systemu operacyjnego

Opublikowano

ale raczej obraz wyświtlany na nich jest w 3D. Jeśli tak, to nie macie co liczyć na powszechne zastosowanie tego na konsolach, bo 3D ZNACZNIE zwiększa zużycie mocy obliczeniowej.

 

nie wydaje mi sie żeby 3D było problemem, po pierwszy jeśli by wyszło na to że zjada moc to by je olali

 

ale zarazem też zwykłe 3D wymaga super płynnej animacji żeby do każdego oka trafiała wystarczająca ilość różnych klatek, a tutaj tego nie ma bo mamy 2 ekraniki na oczach i każdy pokazuje co innego (w zwykłym 3D w TV ekran musi pokazać 2 razy więcej klatek niż normalnie bo pokazuje i dla jednego i dla drugiego oka na zmiane, a w goglach każde oko ma osobny ekran

 

inna sprawa to to że pewnie w goglach będzie mniejsza rozdzielczość oszczędzająca moc

Opublikowano

Jutro patch 1.6 dla ps4 i zapowiedzielni nowy hs 7.1 do ps3/ps4.

 


The next system software update for PlayStation 4 (version 1.60) will be released tomorrow (4th February 2014), bringing compatibility support to PS4 for the PULSE Wireless Stereo Headset (including the GTA V limited edition version) and the original Wireless Stereo Headset.

This means that you will now be able to use these wireless headsets on your PS4 and can experience 7.1 virtual surround sound and voice chat while playing your PS4 games.

Wireless Stereo Headset 2.0 for PS4
We’re also pleased to tell you about a new headset that is coming soon for PS4. The Wireless Stereo Headset 2.0 will be available from 10th February 2014 (market dependant) at £79.99/€89.99 SRP.

This new wireless headset for PS4 features stunning 7.1 virtual surround sound, as well as a crystal clear, noise-cancelling internal microphone for chatting to friends on Party, when playing online multiplayer.
The headset can be used at home using the USB wireless adaptor with your PS4, PS3, PC or Mac for up to 8 hours thanks to its rechargeable battery. You can also use the headset on the go with your PS Vita or with other mobile devices using the included 3.5mm stereo mini jack. With its foldable design the headset is ideal for travel and storage, so when you’re not using it, simply fold your headset up.

Headset Companion App
What’s more, you’ll be able to access custom sound modes to enhance your gameplay, music and movie experience on PS4 and PS3 through the Headset Companion App, available soon from PlayStation Store at no extra cost (also available through an update patch to the PULSE Manager app on PS3).

Make sure you look out for future releases of sound modes that are specifically tuned to enhance the audio in your favourite PS4 games. The first sound mode that will be coming soon to the app is being developed by Sucker Punch for their highly anti(pipi)ted PS4 exclusive, inFAMOUS Second Son.

In addition, the app also offers a variety of preset audio modes for games, music and movies, as well as a tool to create your own custom EQ mode.

The Headset Companion App will be compatible with Wireless Stereo Headset 2.0 and the PULSE Wireless Stereo Headsets on both PS4 and PS3.

http://blog.eu.playstation.com/2014/02/03/new-wireless-stereo-playstation-4-headset-revealed-ps4-system-update-1-60-detailed/

Opublikowano

Fajne sluchaweczki, Sony znow zmiotlo konkurencyjny syf typu turtle beach itd na rynku, w tej cenie w dodatku bez zadnych kabli, najlepszy headset na rynku.

Opinie opieram po obcowaniu ze sluchawkami Pulse ktore posiadam.

Opublikowano

Chyba nie. Zobaczymy na 100% jutro.

Opublikowano

 

ale raczej obraz wyświtlany na nich jest w 3D. Jeśli tak, to nie macie co liczyć na powszechne zastosowanie tego na konsolach, bo 3D ZNACZNIE zwiększa zużycie mocy obliczeniowej.

 

nie wydaje mi sie żeby 3D było problemem, po pierwszy jeśli by wyszło na to że zjada moc to by je olali

 

ale zarazem też zwykłe 3D wymaga super płynnej animacji żeby do każdego oka trafiała wystarczająca ilość różnych klatek, a tutaj tego nie ma bo mamy 2 ekraniki na oczach i każdy pokazuje co innego (w zwykłym 3D w TV ekran musi pokazać 2 razy więcej klatek niż normalnie bo pokazuje i dla jednego i dla drugiego oka na zmiane, a w goglach każde oko ma osobny ekran

 

inna sprawa to to że pewnie w goglach będzie mniejsza rozdzielczość oszczędzająca moc

 

Ale własnie o to chodzi :P

To się wiąże z podwójną liczbą klatek. Konsola 2x liczy wszystko. Aby wyswietlić 2 różne obrazy musi to liczyć.. 2 razy.

Wyświtlaniem zajmuje się TV / okulary i tutaj dla konsoli nie robi to róznicy, czy TV będzie wyświetlał 2 obrazy na 1 ekranie czy na oddzielnych.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Te okulary skończą jak 3D - fajny motyw na który polecą gadżeciarze i fanboje, większość jednak się odwróci bo nie będzie chciało trzymać na łbie czegokolwiek i Sony przestanie to wspierać ani nawet mówić o tym.

Opublikowano

ceikawe czy to samo byś mowil gdyby to MS kombinował nad okularami?

 

Ja mówię to na podstawie tego co działo się w przeszłości, Move umarło, 3D umarło, to też pewnie umrze.

 

MS jak raz zainwestował w kinecta to przynajmniej się go trzyma, tylko tyle.

Opublikowano

 

 

ceikawe czy to samo byś mowil gdyby to MS kombinował nad okularami?

Ja mówię to na podstawie tego co działo się w przeszłości, Move umarło, 3D umarło, to też pewnie umrze.

 

MS jak raz zainwestował w kinecta to przynajmniej się go trzyma, tylko tyle.

No kudosy dla MS od bocikow bo (pipi) caly czas sie trzymaja? Szacun!

Opublikowano

move i 3d umarło bo było chujowe, a jak narazie to te akulary robią świetne wrażenie, i jeśli tylko głowa w nich nie boli po 20 minutach to mogą być strzałem w dziesiątke

 

 

swoją drogą kinekt też umarł tylko MS czyści magazyny i dodaje trupa do każdego xboxa

Opublikowano

No akurat sorry, ale Kinect z tego wszystkiego robi na mnie największe wrażenie (z rzeczy, które są już dostępne) i wyjątkowo cieszy mnie, że jest dołączany do każdego Xboxa. Jestem jego wielkim zwolennikiem (chociażby ze względu na fakt, jak za(pipi)iście bawiłem się przy Dance Central na X360).

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Kinect sprzedał się w 30 milionach. Kinect 2 dla niektórych to też spory atut. Wiem, trudno w to uwierzyć ale tak jest.

 

Ci co kupili move'a to w zasadzie od dwóch lat nie mają do czego go używać, to samo z 3D, chociaż tutaj ratują filmy blu ray.

Opublikowano

no to chyba jesteś jedyny na forum

 

zresztąmove i kinekt to była wyraźna odpowiedź na wii i próba przywłaszczania sobie rynku casuali dlatego gry na te sprzęty w większosci były gownianymi popierdółkami

 

tymczasem gogle nie celują w casuali tylko w nerdów ktorzy chcą się zagłebić jeszcze bardziej w gre więc mogą iść zupelnie innym torem i dawać gry które prawdziwy gracz moze docenić

 

 

kinekt sie dobrze sprzedał i zarazem wszystkie gry na niego królują we wszystkich "TOP 10 najgorszych gier roku" wiec może i sukces finansowy jest ale dla dla firmy, a nie dla nas użytkowników

 

 

a 3D oprocz tego ze jest do bani i niewygodne to w dodatku było wpychane na siłe podczas generacji konsol ktora już się mocno męczyła przy zwyklych grach i nie mogła uciągnac tego 3D , dlatego gier  3d bylo tak malo i nie robiły szału swoim 3d

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Yano, takie same jaranie widziałem przed epoką 3D, nowa generacja gier, nowa jakość i #experience, gwóźdź do trumny X360, tymczasem większość ludzi nie chce tak grać, z oprawkami na nosie, więc tym bardziej nie będą grać z hełmem na łbie i wyświetlaczem pare cm od oczu.

Opublikowano

Kinect sprzedał się w 30 milionach. Kinect 2 dla niektórych to też spory atut. Wiem, trudno w to uwierzyć ale tak jest.

 

 

Z tym kinectem to pewnie jak z Wii, wiekszosc osob co to kupila to casuale. Wszyscy moi znajomi co sa tzw hardkorowcami kinecta dawno sie pozbyli, bo sam szrot na to wychodzi. Reszta to tacy ludzie jak moj kuzyn, nigdy nie mieli konsoli, byla promocja na konsole z kamerka, pograli troche w golfa, poskakali na pontonie i sprzet sie kurzy.

Opublikowano

Właśnie myślę, że to tylko kolejna próba zaaplikowania odmiennych doświadczeń, ale lwia część graczy pozostanie konserwatystami i nawet nie będzie na to zwracać uwagi. Ja wolałbym, żeby hajs wydany na te okulary, przeznaczyli na rozwój innych elementów, bezpośrednio dostępnych w grach. Albo niech do cholery korzystają z tego, co już mają. Move odpadło i wpienia mnie to, bo leży u mnie i się kurzy tylko, aż przykro patrzeć.

Opublikowano

Mniejsza z tym kto kupował Kinecta, dla MS liczy się to, że każdą kamerę sprzedawali z zyskiem, a jak przez ten okres każdy posiadacz zakupił średnio 2-3 gry na ten sprzęt, to MS opchnął dodatkowe 60-90 mln gier. Flota się zgadza, heh.

Opublikowano

Chętnie bym zobaczył jak się te gierki sprzedawały, nie licząc tych dołączonych do zestawów.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.