Jump to content

Recommended Posts

Warszawska firma QLOC S.A., odpowiedzialna między innymi za pecetowe porty gier Super Street Fighter IV: Arcade Edition, Street Fighter X Tekken, DmC: Devil May Cry czy Resident Evil 6, poszukuje wielbicieli gier wideo do pracy przy testach funkcjonalnych gier komputerowych i konsolowych.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• testowanie poprawnego funkcjonowania gier,
• raportowanie napotkanych błędów za pomocą narzędzia informatycznego,
• kontrolę jakości dostarczonych produktów.

Wymagania:
• znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym, umożliwiającym płynną komunikację,
• duże doświadczenie z grami komputerowymi lub konsolowymi, zwłaszcza w gatunku bijatyk,
• wysoka komunikatywność – umiejętność jasnego i zwięzłego opisywania problemów,
• umiejętność pracy w grupie,
• zdolność do pracy pod presją czasu,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• ukończone 18 lat i zdana matura.

Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość branży gier komputerowych,
• obycie ze sprzętem i produktami na platformy PLAYSTATION®3, Nintendo Wii oraz Xbox 360,
• doświadczenie na podobnym stanowisku

Praca wykonywana będzie w siedzibie firmy w Warszawie. Zainteresowane osoby spełniające nasze wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku angielskim na adres e-mail careers@q-loc.com. Prosimy o wpisanie w temacie imienia, nazwiska oraz koniecznie dopisku „TESTER FUNKCJONALNY”.

Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z kandydatami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji.

Link to comment
  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Guest ragus

 

 

Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Dane osobowe nadsyłane w CV będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Administratorem danych jest QLOC S.A, ul. Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa. Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania - kontaktując się z działem HR pod nr tel. 22 355 74 60/ 22 355 74 32. Podstawa prawna: art. 221 Kodeksu pracy.

 

Dlaczego powołujecie się na artykuł 221 kodeksu pracy? Raz, że przecież nie oferujecie umowy o pracę, a dwa, że artykuł ten stanowi o procesach pracy stwarzających szczególne zagrożenie dla zdrowia lub życia.

Link to comment

ragi jaki prawniczek yebany ;/

Pewnie jak ktoś mówi, że składa odwołanie od czegoś, to że reklamację składa się do wyższej instancji, Ty składasz tylko wniosek o ponowne rozpatrzenie!!!11

ehh

 

Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie.

Link to comment

ragi jaki prawniczek yebany ;/

Pewnie jak ktoś mówi, że składa odwołanie od czegoś, to że reklamację składa się do wyższej instancji, Ty składasz tylko wniosek o ponowne rozpatrzenie!!!11

ehh

 

Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie.

Nie widzisz plusów wynikających z takiej sytuacji? Znajomi, ruchanie, opalenizna...

Link to comment

Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie.

 

IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią :). Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo.

Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić.

Edited by Di
  • Upvote 1
Link to comment

 

Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie.

 

IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią :). Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo.

Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić.

 

 

Praca testera nie polega na napurwianiu co chwile w nowy tytul od poczatku do konca jednym ciurkiem, tylko na piłowaniu danych sekwencji 300 razy upewniajac sie ze klamka od drzwi bedzie na pewno dzialac, wiec imo dla przyjemnosci raczej ciezko by bylo cos takiego robic. Np wyobrazcie sobie przechodzic 300 razy prolog w mgsie V aby z calkowita pewnoscia moc stwierdzic ze tutaj nie ma zadnego glitcha ktory moglby blokowac progres. :niedobrze:

  • Upvote 1
Link to comment

 

 

Nie chciałbym być testerem gierek. Idę o zakład, że w ciągu paru miesięcy cała przyjemność z obcowania z gierkami w życiu by wyparowała. Nie mówiąc o tym, że mając gierki w robocie na pewno nie relaksowałby się przy nich człowiek po robocie.

 

IMO wszystko zależy od podejścia :- jeśli testowanie traktujesz jako pracę, która jest początkiem pracy w branży (inaczej mówiąc: poważnie), to jesteś w stanie postawić granicę między "graniem" w pracy a graniem poza nią :). Ja swego czasu testując normalnie 5 dni w tygodniu po 8h normalnie grałem w domu, przechodząc 1-2 gry tygodniowo.

Jeśli jednak "granie w pracy" to po prostu "granie w pracy", to rzeczywiście można się szybko wypalić.

 

 

Praca testera nie polega na napurwianiu co chwile w nowy tytul od poczatku do konca jednym ciurkiem, tylko na piłowaniu danych sekwencji 300 razy upewniajac sie ze klamka od drzwi bedzie na pewno dzialac, wiec imo dla przyjemnosci raczej ciezko by bylo cos takiego robic. Np wyobrazcie sobie przechodzic 300 razy prolog w mgsie V aby z calkowita pewnoscia moc stwierdzic ze tutaj nie ma zadnego glitcha ktory moglby blokowac progres. :niedobrze:

 

 

Praca testera polega na różnych rzeczach :). Trzeba wziąć pod uwagę to, czy testujemy funkcjonalnie, lingwistycznie, czy może zagłębiamy się w dziedzinę testów certyfikacyjnych.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.