Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Nie orgalm ostatnio (znowu zajawka nintendo ), jak tam populacja po patchu?
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Mi wyświetla, że TDM 24 gra kolo 600-800 osób, a normalny warzone koło 300. Niby liczby małe, ale jeszcze nie miałem problemu do wbicia na pełen serwer. Tylko, czemu ta gra jest taka anemiczna...
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l No ludzi jest wystarczająco o każdej porze i codziennie, po co mi 200k jak w COD A gra wg mnie nie jest anemiczna, tylko specyficzna - inna niż CODy, czy BF. Taka moja opinia. A walki na shoty w Apartamencie nie są anemiczne dla mnie
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Pukawki są jak z plastiku. Ten cały breacher u assaulta, to strzela jak pistolet na kulki. Ogólnie gra się przyjemnie, mapy są nawet w porządku, tylko dobija ten spawn camping. Brakuje mi normalnego tdm bez żadnych umiejętności, chyba, że okrojone do tego jak jest ta strefa dla świeżaków. Mam chyba za dużo przyzwyczajeń z coda i bfa, ale jednak postacie są powolne, wielkie i udźwiękowienie jest kiepskie, ale to moja opinia Nie skreślam gry, ale nie wszystko mi pasuje.
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Jasne. Dlatego napisałem, że jest specyficzna. Mi ta "specyficzność" pasuje po tylu latach w różnych seriach "szczelanek" sieciowych, ale są osoby którym ta inność KZ nie przypasuje. O dźwięku napiszę, że jakość sampli jest bdb, bo to next genowy tytuł i na kinie czy na słuchawkach wyraźnie słyszę gdzie jest akcja i przeważnie jakiego typu broń jest w użyciu. Ale to 1szy KZ w jakiego gram, więc moja ocena jest mocno subiektywna i nie wypaczona porównaniami do poprzednich części.. Co do plastiku, nie jest tak źle, grałem w gry, gdzie na prawdę był plastik - tu mi się strzela lepiej niż w CODach, ale to porównywalny poziom IMO. Edytowane 17 kwietnia 201411 l przez KIELiCH
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l No mój też. Bo wcześniej miałem klocki i ciupałem w gyrosy i tamtejsze szczelanki. Jak coś, to jestem chętny do grania, praktycznie każdego wieczoru. jak by komuś była potrzebna osoba do multi
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Ja zawsze chętnie, wyślę FR. Ale nie zawsze mogę wieczorem gadać przez HS. Jestem na nasłuchu w Imprezie i tyle musi wystarczyć Edytowane 17 kwietnia 201411 l przez KIELiCH
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l To była odpowiedz apropo tego, że to mój pierwszy killzone, a nie szybkości rozgrywki. Chociaż mam wrażenie, że gearsy 1 jak się grało na szoty, było szybsze
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l Grę mam od 29 listopada ale wtedy odrazu odłozylem na bok z powodu bf. Kilka dni temu odpaliłem multi z braku laku i powiem ze doznałem szoku. Ściągnąłem z bfa dwóch kumpli i łupieżu po kilka godzin. Tak sie napalilem ze po 3 h grania dokupilem dodatek z bronią itp. Jakoś dźwięku tzn. Możliwość namierzenia na słuch jest niesamowita. Mam słuchawki z symulowanym 7.1 ale działa niesamowicie. W bfie czy w codzie nie było tak super jak tu. Także mała ilośc broni to dla mnie na plus. Czysty fun ! Czekam na kolejne mapki i dodatki. AHA oczywiście to wszystko "moim zdaniem".
Opublikowano 18 kwietnia 201411 l Nie orgalm ostatnio (znowu zajawka nintendo ), jak tam populacja po patchu? Grajo Grajo ciagle Grajo! Dodali nowy tryb king of cos tam.Za(pipi)isty jest, nie ma kamperki,trzeba non stop przejmowac nowe pkt.
Opublikowano 18 kwietnia 201411 l Hehe, a ja wczoraj wszedłem do Was do impry na nasłuch i nasłuchałem się o metalach i dżirach i innych, wszyscy radośnie biegali po mapie i prawie nikt nie pilnował/przejmował punktów, nie rozstawiał sprzętu - sam musiałem z bekonem biegać i dostawaliśmy w d. od randomów Ale fajnie było, 1szy raz grałem i ten KOTH bardzo dynamiczny tryb, może się podobać
Opublikowano 18 kwietnia 201411 l No wiesz Kielich ktos musi byc od zabijania jednostki wroga. Wczoraj to swirownia jakas z nami grala.Dobrego aima killzony mialy. A te party....Apogeum glupoty.
Opublikowano 18 kwietnia 201411 l Nie no ja lubię wygłupy w party i śmieszne, luźne gadki, ale szczerze to jak grałem na klocu we wszystkie sieciówki to jakoś podstawowe rzeczy jak: rozstawianie sprzętu, gdzie są wrogowie, co kto kombinuje, że plecy itp to takie info podało i składniej dało się grać, ale to trochę czasu się ekipa zbierała. Ja nie mówię, że pro i w ogóle, ale chodzi mi o wykorzystanie party w grze sieciowej jako przewagę nad przeciwnikiem jednak jakąś. A wczoraj królował MGS i "kuva" W tej grze to się sprawdza, podobnie jak w BF, w COD już ma mniejsze znaczenie.. A lajtowe party jak cisnę singla to czemu nie, tylko teraz się nie odzywam wieczorami bo dziecko śpi obok, a nie że nie chcę
Opublikowano 18 kwietnia 201411 l Macie jakiś wspólny pokój na którym grają Polacy? Czasami z chęcią bym się dołączył, jak można
Opublikowano 24 kwietnia 201411 l Patch 1.14 nowe mapki w drodze☺ http://www.killzone.com/en_US/blog/news/2014-04-24_killzone-shadow-fall-patch-v114-is-out.html
Opublikowano 25 kwietnia 201410 l Całkiem sporo robią przy tej grze. Cieszy mnie to. Grałem wczoraj i chodziło nieźle, ale zdarzają się zlagowane jednostki niestety. Powiedzcie, czy jeśli na teście połączenia w trakcie meczu widzę, że mam 3-4/5 kresek do UK, 60-62 ms pingu, 0% utraty pakietów to jest chyba nie najgorzej? Mmapka już się pojawiła w menusach ale nie pamiętam nazwy. Widać ją w ustawieniach stref wojny - jest włączonych 12/13 map. Będzie chyba w stylu Lasu
Opublikowano 25 kwietnia 201410 l Fajnie, że w tym updacie dają możliwość zamiany walki wręcz z kucaniem na padzie Edytowane 25 kwietnia 201410 l przez Ferris71
Opublikowano 25 kwietnia 201410 l Nie bardzo rozumiem zamianę. Pod R3 jest szybszy dostęp do ataku wręcz, a tutaj przy nagłym spotkaniu zza winkla tylko błyskawiczna reakcja daje zwykle sukces. A skoro palec i tak na R3 spoczywa, tzn. że reakcja będzie szybsza. Ale co kto woli i z czym mu wygodniej. Również mnie cieszy stałe wsparcie developerów do i tak już bardzo udanego kodu sieciowego. Mam również nadzieję, że nowa mapa jakością będzie równać do tych z podstawki, a nie do tych z pierwszego dlc, które nienajlepiej im wyszły niestety. Sent from my iPhone using Tapatalk
Opublikowano 25 kwietnia 201410 l A to nie wiem. CODBO to była jedyna część, w którą pograłem w multi. Do tego raptem kilka godzin. Nie siadło ; ] Sent from my iPhone using Tapatalk
Opublikowano 25 kwietnia 201410 l Kielich -> Ping 60 to taka średnia Polska więc jest spoko Edytowane 25 kwietnia 201410 l przez Pazdziochu
Opublikowano 4 maja 201410 l No i mamy konkretny balans multi jeszcze tylko granatniki będzie pięknie http://www.killzone.com/en_US/blog/news/2014-05-02_Improving-the-Killzone-Online-Experience.html
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.