Skocz do zawartości

Shadow Fall - MULTIPLAYER

Featured Replies

Opublikowano

Nie orgalm ostatnio (znowu zajawka nintendo ;)), jak tam populacja po patchu?

  • Odpowiedzi 352
  • Wyświetleń 89,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Mi wyświetla, że TDM 24 gra kolo 600-800 osób, a normalny warzone koło 300. Niby liczby małe, ale jeszcze nie miałem problemu do wbicia na pełen serwer. Tylko, czemu ta gra jest taka anemiczna...

Opublikowano

No ludzi jest wystarczająco o każdej porze i codziennie, po co mi 200k jak w COD :P A gra wg mnie nie jest anemiczna, tylko specyficzna - inna niż CODy, czy BF. Taka moja opinia. A walki na shoty w Apartamencie nie są anemiczne dla mnie :D

Opublikowano

Pukawki są jak z plastiku. Ten cały breacher u assaulta, to strzela jak pistolet na kulki. Ogólnie gra się przyjemnie, mapy są nawet w porządku, tylko dobija ten spawn camping. Brakuje mi normalnego tdm bez żadnych umiejętności, chyba, że  okrojone do tego jak jest ta strefa dla świeżaków. Mam chyba za dużo przyzwyczajeń z coda i bfa, ale jednak postacie są powolne, wielkie i udźwiękowienie jest kiepskie, ale to moja opinia :) Nie skreślam gry, ale nie wszystko mi pasuje.

Opublikowano

Jasne. Dlatego napisałem, że jest specyficzna. Mi ta "specyficzność" pasuje po tylu latach w różnych seriach "szczelanek" sieciowych, ale są osoby którym ta inność KZ nie przypasuje. O dźwięku napiszę, że jakość sampli jest bdb, bo to next genowy tytuł i na kinie czy na słuchawkach wyraźnie słyszę gdzie jest akcja i przeważnie jakiego typu broń jest w użyciu. Ale to 1szy KZ w jakiego gram, więc moja ocena jest mocno subiektywna i nie wypaczona porównaniami do poprzednich części..

 

Co do plastiku, nie jest tak źle, grałem w gry, gdzie na prawdę był plastik - tu mi się strzela lepiej niż w CODach, ale to porównywalny poziom IMO.

Edytowane przez KIELiCH

Opublikowano

No mój też. Bo wcześniej miałem klocki i ciupałem w gyrosy i tamtejsze szczelanki. Jak coś, to jestem chętny do grania, praktycznie każdego wieczoru. jak by komuś była potrzebna osoba do multi ;)

Opublikowano

Aha, to gyrosy sa szybkie?

Opublikowano

Ja zawsze chętnie, wyślę FR. Ale nie zawsze mogę wieczorem gadać przez HS. Jestem na nasłuchu w Imprezie i tyle musi wystarczyć :P

Edytowane przez KIELiCH

Opublikowano

To była odpowiedz apropo tego, że to mój pierwszy killzone, a nie szybkości rozgrywki. Chociaż mam wrażenie, że gearsy 1 jak się grało na szoty, było szybsze

Opublikowano

Grę mam od 29 listopada ale wtedy odrazu odłozylem na bok z powodu bf. Kilka dni temu odpaliłem multi z braku laku i powiem ze doznałem szoku. Ściągnąłem z bfa dwóch kumpli i łupieżu po kilka godzin. Tak sie napalilem ze po 3 h grania dokupilem dodatek z bronią itp. Jakoś dźwięku tzn. Możliwość namierzenia na słuch jest niesamowita. Mam słuchawki z symulowanym 7.1 ale działa niesamowicie. W bfie czy w codzie nie było tak super jak tu. Także mała ilośc broni to dla mnie na plus. Czysty fun ! Czekam na kolejne mapki i dodatki. AHA oczywiście to wszystko "moim zdaniem".

Opublikowano

Hehe, a ja wczoraj wszedłem do Was do impry na nasłuch i nasłuchałem się o metalach i dżirach i innych, wszyscy radośnie biegali po mapie i prawie nikt nie pilnował/przejmował punktów, nie rozstawiał sprzętu - sam musiałem z bekonem biegać i dostawaliśmy w d. od randomów :P Ale fajnie było, 1szy raz grałem i ten KOTH bardzo dynamiczny tryb, może się podobać ;)

Opublikowano

Nie no ja lubię wygłupy w party i śmieszne, luźne gadki, ale szczerze to jak grałem na klocu we wszystkie sieciówki to jakoś podstawowe rzeczy jak: rozstawianie sprzętu, gdzie są wrogowie, co kto kombinuje, że plecy itp to takie info podało i składniej dało się grać, ale to trochę czasu się ekipa zbierała. Ja nie mówię, że pro i w ogóle, ale chodzi mi o wykorzystanie party w grze sieciowej jako przewagę nad przeciwnikiem jednak jakąś. A wczoraj królował MGS i "kuva" :P W tej grze to się sprawdza, podobnie jak w BF, w COD już ma mniejsze znaczenie..

 

A lajtowe party jak cisnę singla to czemu nie, tylko teraz się nie odzywam wieczorami bo dziecko śpi obok, a nie że nie chcę :P

Opublikowano

Macie jakiś wspólny pokój na którym grają Polacy? Czasami z chęcią bym się dołączył, jak można :)

Opublikowano

Całkiem sporo robią przy tej grze. Cieszy mnie to. Grałem wczoraj i chodziło nieźle, ale zdarzają się zlagowane jednostki niestety.

 

Powiedzcie, czy jeśli na teście połączenia w trakcie meczu widzę, że mam 3-4/5 kresek do UK, 60-62 ms pingu, 0% utraty pakietów to jest chyba nie najgorzej?

 

Mmapka już się pojawiła w menusach ale nie pamiętam nazwy. Widać ją w ustawieniach stref wojny - jest włączonych 12/13 map. Będzie chyba w stylu Lasu :)

Opublikowano

Fajnie, że w tym updacie dają możliwość zamiany walki wręcz z kucaniem na padzie  :)

Edytowane przez Ferris71

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem zamianę. Pod R3 jest szybszy dostęp do ataku wręcz, a tutaj przy nagłym spotkaniu zza winkla tylko błyskawiczna reakcja daje zwykle sukces. A skoro palec i tak na R3 spoczywa, tzn. że reakcja będzie szybsza. Ale co kto woli i z czym mu wygodniej.

 

Również mnie cieszy stałe wsparcie developerów do i tak już bardzo udanego kodu sieciowego.

 

Mam również nadzieję, że nowa mapa jakością będzie równać do tych z podstawki, a nie do tych z pierwszego dlc, które nienajlepiej im wyszły niestety.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

A to nie wiem. CODBO to była jedyna część, w którą pograłem w multi. Do tego raptem kilka godzin. Nie siadło ; ]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Kielich -> Ping 60 to taka średnia Polska więc jest spoko

Edytowane przez Pazdziochu

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.