Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Ta, jesteś lepiej ustawiony, ładujesz w kolesia, ma zginąć a tu *(pipi)s* zaświecił się na zielono i masz rpg prosto w ryj ;d

No ale jakby nie patrzeć w 4 też możesz przywołać moc/kupić rpga w każdej chwili podczas meczu :(

Ja bym wolał bez tych bajerów, a jak już by musiały być jakieś silne bronie - to lepiej niech będą na mapie do zgarnięcia.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No właśnie, w U3 większość graczy słusznie narzekało na kickback'i ale tam gdy zebrałeś z mapy jakąś silną broń czy odpaliłeś kickback'a i zginąłeś nim zdążyłeś z tego skorzystać to odradzałeś się bez tego. Tu natomiast po odrodzeniu nadal posiadasz zakupiony sprzęt ( silna broń) i przywołanego pomocnika, coś czuje ze doprowadzi to do jeszcze bardziej chorych sytuacji gdzie grając w pojedynkę trafiać będziemy na zgrane team'y biegające z odpalonymi pięcioma pomocnikami i sypiącymi RPG'ami na lewo i prawo.

 

Koleją rzeczą która mi się nie podoba jest oczekiwanie na odrodzenie, niby to tylko kilka sekund ale i tak spowalnia niepotrzebnie rozgrywkę, w takim TLOU doprowadzało to do poronionych sytuacji gdzie przegrywając ( nieraz sporą ilością punktów ) czekaliśmy na odrodzenie a zamiast nas odradzało kogoś kto nie tylko zginął po nas ale też miał na koncie więcej zgonów niż my co jakby nie patrzeć wcale nie pomagało.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No rzeczywiście to też jest głupie.

Już trójka mocno cierpi/cierpiała na duży spam power weapons z kickbacków ale tam przynajmniej jak się umierało to się wszystko zerowało, tutaj i amunicja do silnych broni i kasa zostaje, więc może być zamieszania jeszcze więcej - nie wiem czy to potrzebne.

Zresztą z tego co czytam to co 2giej osobie marzy się w pełnej wersji tryb klasyczny, bez udziwnień.

Odnośnik do komentarza

Pogralem w betę parę meczy i niby totemy strasznie psują grę.
Hmm zaczynałem grać od wersji 1,7 więc może on coś poprawili ale to w ogóle nie jest op.
Trzeba być idiota albo mieć mało hp aby być przez to zabity.
Praktycznie da się od tego uciec o ile ma siw wolna przestrzeń.
To już granaty zadaja większy dmg i mają szybszy odpal.
Ci pomocnicy to też,niby op tylko jeden porusza się jakby miał srake, więc da się go obejść 8 x a snajper stoi jak down i czeka na kulkę.
Fajnie się w to gra,bardzo miodne strzelanie,animacje totalny rozpierdziel, detekcja trafień nie narzekam.
Czekam na full

 

Edytowane przez KarolJanuszGejmingu
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Może jakiś osobny temat o multi (teraz becie) U4?

 

Kończy się jutro, chyba trochę już bez sensu ;) Jak wyjdzie pełniak to ewentualnie wtedy.

 

Multi jest mega przyjemne, ale dalej większość osób potraktuje to raczej jako dodatek do głównego dania. Nie jestem przekonany, czy taki temat byłby szczególnie popularny ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...