Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End

Featured Replies

Opublikowano

Te tereny :obama: Brakuje tylko mniejszych/wiekszych wiosek i wygladalo by jak Wiedzmin 4 :obama:

 

Będziesz brał? gramy multi pozniej?

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 521,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Podniecacie sie tym Uncharted jakby nie wiadomo co. Co tak w ogole Naughty Dog do tej pory pokazalo? Jedna dobra gra na PSX, jakies popluczyny na PS2, a o PS3 juz nie mowie. Karykatury gier, nic wiece

  • SzczurekPB
    SzczurekPB

    jakie miejscówki Najbardziej zróżnicowane Uncharted, Naughty Dog kończy z serią z pjerdolnięciem

  • Nie rób tego błędu. Ta gra to przereklamowany gniot. Oprócz grafiki (momentami) to stary odgrzewany kotlet. Dziś wymieniłem na Dooma i już w pierwszych 10 min. było wiecej gameplayu niz w 4h U4. Dla m

Opublikowano

Czolganie sie do totemu gdy w tym samym czasie wychodzi Mesjasz Doom 4  :rotfl:

 

Gre biore na premiere, przechodze singla i do zyda jak z kazda czescia Uncharted.

Opublikowano

Czyli jednak zleży Tobie na grze bardziej niz sie spodziewałem. Dobrze.. niech Psiaki zarabiają. 

Opublikowano

Albo jak Nate nie przenika przez line wyciągarki tylko wskakuje na maske, przeskok nad szybą, karabin z plerów hyc między fotele i jazda. Detale waszmościowie. Detale.

Co oni wymodzą przy TLoU2 to strach się bać.

Opublikowano

Co oni wymodzą przy TLoU2 to strach się bać.

 

to ja piszę petycję o ten jeep i motyw konnej ucieczki po takim "korytarzu"

Opublikowano

Heheh, czyli jednak nie korytarzyk z kapiszonami. ;)

PS. Ale ta gra zniszczy, będzie powtórka z U2 i najlepsza część z całej serii.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Nie licząc oczywiście pewnej dozy odtwórczości, wszystkie materiały wskazują, że to faktycznie będzie najlepszy U. Nawet mnie, małego hejtera jednostajnych kapiszoniaków ciągnie. Naprawdę wygląda na to, że połączenie drobnych zagadek, eksploracji, furiackiej akcji, stealthu, wyścigów samochodowych i pewnie jeszcze czego innego będzie bezbłędne. (pipi) to chyba jednak będzie gruby masakrator.

Edytowane przez Tankietka

Opublikowano

no nie jest to zbyt trudne, biorąc pod uwage fakt, ze the last of us była ostatnią ich grą przed u4

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

 

- Deweloperzy zadbali o system "przerywania dyskusji" w trakcie jazdy. Po wyjściu z jeepa rozmowa zostaje przerwana i jest kontynuowana po powrocie do wozu.

- Gracze, którzy chcą przemierzać lokacje na piechotę mogą zajść "naprawdę daleko" i oddalić się na znaczną odległość od samochodu. Autorzy chcą by gracze sami wybrali czy chcę jechać, czy przemierzać miejscówki z buta.

- Gra ma "znaczącą długość". Deweloperzy zapowiadają, że mamy bawić się dłużej niż w trzech pierwszych grach, ale nie podano przybliżonej ilości godzin potrzebnej na zaliczenie tytułu. Trudno jest podać taką wartość ze względu na dużą ilość zmiennych i możliwość przechodzenia gry na różne sposoby (ze względu na otwarty charakter lokacji).

- Przed premierą Uncharted 4 dowiemy się znacznie więcej na temat trybu multiplayer.

- Meyer zapowiedział, że gra ma umożliwiać robienie pięknych screenshotów. Tryb Foto włączamy przez wciśnięcie R3+L3.

- Zespół zastanawiał się jak umożliwić graczom, którzy nie lubią stealth pokonywanie trudności. Dodano zatem ścieżki dla jeepa, które są bardziej ukryte, ale nie trzeba po ich wybraniu długo przemieszczać się pieszo.

- Schemat sterowania można zmieniać "w wysokim stopniu". Autorzy wykonali też ukłon w kierunku osób niepełnosprawnych, wprowadzając szereg ułatwień sterowania.

- Samochodem można zjechać z klifu. W takim przeypadku auto będzie respawnowane w najbliższym checkpoincie.

- Naughty Dog nie pokazuje menusów, bo czają się w nich spoilery.

- Część Trofeów zostanie ujawniona przed premierą

- Sam i Sully strzelają podczas jazdy jeepem. Nie uwzględniono opcji prowadzenia ognia przez głównego bohatera w trakcie jazdy, bo to zachęcało graczy do niewychodzenia samochodu.

- Wyższe poziomy trudności dodają inne typy przeciwników. Przykładowo na wieżach można spotkać tylko snajperów wyposażonych w karabiny na poziomie Normal. Na Hard i Crushing pojawiają się tam adwersarze wyposażeni również w granatniki. Wrogowie są też bardziej agresywni i zdeterminowani.

- Na poziomie trudności Crushing pojawia się mniej informacji o zagrożeniach i o tym, kto obserwuje postać gracza.

- W kilku sytuacjach można się przekraść, nie zabijając nikogo za co otrzymamy Trofeum. W wielu miejscach walki nie da się jednak uniknąć.

- Sam i Sully pomagają w walce, również w trybie stealth. W takich sytuacjach postacie nie będą opuszczać trybu skradania.

- W kampanii nie występuje opcja rozgrywki kooperacyjnej.

- W menu można wyłączyć markery i wskaźniki zagrożenia.

- Jeśli nie odwiedzisz pewnych lokacji możesz pominąć konwersacje między postaciami i bonusowe scenki.

- Można pomijać cut-scenki.

- Twórcy nie przewidzieli przycisku aktywującego sprint. W walce postać porusza się jednak trochę szybciej niż podczas zwykłej eksploracji.

- Jeep nie może zostać zniszczony przez wrogów, ale może zostać uszkodzony.

http://www.ppe.pl/news/43046/godzina-gameplayu-z-uncharted-4-swieze-informacje-o-poziomie-trudnosci-dlugosci-zabawy-dzialaniu-si.html

Opublikowano

Ta gra tak niesamowicie wygląda, ze nie jeden zrezygnuje z samochodu, a jak było widać w ostatnim materiale, taki madagaskar to spory teren do zwiedzania.

Opublikowano

Kompletnie mi się nie podoba to podejście z otwartymi lokacjami. Jeszcze jak chodzi o stealth to rozumiem, ale jeżdżenie jeepem po większej miejscówce? Po co? Przecież to traci jakąkolwiek dynamikę, którą wprowadza właśnie jazda jeepem. 

Opublikowano

Suteq, ludzie narzekają że drogi w Polsce są w złym stanie, jak drogę naprawiaja, to ludzie marudza że muszą stać w korkach, bo remontuja drogę. Kumasz czacze?

Opublikowano

Było kiedyś marudzennie że serii U, brakuje trochę free zagłądania tu i tam, jak wprowadzili w jakimś stopniu, to marudza że nie pasi i jest BE.. Bez urazy :-)

Opublikowano

No ale ja napisałem, że w etapach chodzonych to bardzo spoko opcja wzięta z TLOU, ale w dynamicznej sekwencji jeżdżeniu jeepem jest to dla mnie totalnie bezsensowne. Co będę tam oglądał? Szyszunię? Mleczyk? 

Opublikowano

Weź nie wydziwiaj suteq xd jakby zrobili 5 razy szynowego corrirdora to by ich ludzie zjedli

Opublikowano

fragmenty eksploracji w Uncharted > średniawe strzelanie w Uncharted

 

Postawienie na dłuższą i bardziej swobodną eksploracje to jest to czego ta seria potrzebowała,

Opublikowano

ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam.

Edytowane przez nobody

Opublikowano

Trochę spokojnej eksploracji nie zaszkodzi - szukania skarbów, plądrowania jaskiń czy jakiś ruin, jak to pokazano na ostatnim gameplayu. Bez przesady, tym jeepem nie będziemy jeździć tam 2h. Poza tym w innej części gry jest dynamiczna akcja z jeepem, gdy ściga nas cała armia przeciwników. Widać, że w grze będzie trochę stealth, trochę szybkiej akcji, trochę eksploracji, zwiedzania i intensywnej strzelaniny. A to wszystko w różnych, różnorodnych lokacjach. Singiel raczej nie pozwoli się nudzić.

Opublikowano

ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam.

Mnie wystarcza poukrywane skarby w jakiś czadowych miejscówkach. Cos jak podziemna relikwia w U2. Puzzle będą pewnie tylko częścią fabularna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.