Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie licząc oczywiście pewnej dozy odtwórczości, wszystkie materiały wskazują, że to faktycznie będzie najlepszy U. Nawet mnie, małego hejtera jednostajnych kapiszoniaków ciągnie. Naprawdę wygląda na to, że połączenie drobnych zagadek, eksploracji, furiackiej akcji, stealthu, wyścigów samochodowych i pewnie jeszcze czego innego będzie bezbłędne. (pipi) to chyba jednak będzie gruby masakrator.

Edytowane przez Tankietka
Odnośnik do komentarza

 

- Deweloperzy zadbali o system "przerywania dyskusji" w trakcie jazdy. Po wyjściu z jeepa rozmowa zostaje przerwana i jest kontynuowana po powrocie do wozu.

- Gracze, którzy chcą przemierzać lokacje na piechotę mogą zajść "naprawdę daleko" i oddalić się na znaczną odległość od samochodu. Autorzy chcą by gracze sami wybrali czy chcę jechać, czy przemierzać miejscówki z buta.

- Gra ma "znaczącą długość". Deweloperzy zapowiadają, że mamy bawić się dłużej niż w trzech pierwszych grach, ale nie podano przybliżonej ilości godzin potrzebnej na zaliczenie tytułu. Trudno jest podać taką wartość ze względu na dużą ilość zmiennych i możliwość przechodzenia gry na różne sposoby (ze względu na otwarty charakter lokacji).

- Przed premierą Uncharted 4 dowiemy się znacznie więcej na temat trybu multiplayer.

- Meyer zapowiedział, że gra ma umożliwiać robienie pięknych screenshotów. Tryb Foto włączamy przez wciśnięcie R3+L3.

- Zespół zastanawiał się jak umożliwić graczom, którzy nie lubią stealth pokonywanie trudności. Dodano zatem ścieżki dla jeepa, które są bardziej ukryte, ale nie trzeba po ich wybraniu długo przemieszczać się pieszo.

- Schemat sterowania można zmieniać "w wysokim stopniu". Autorzy wykonali też ukłon w kierunku osób niepełnosprawnych, wprowadzając szereg ułatwień sterowania.

- Samochodem można zjechać z klifu. W takim przeypadku auto będzie respawnowane w najbliższym checkpoincie.

- Naughty Dog nie pokazuje menusów, bo czają się w nich spoilery.

- Część Trofeów zostanie ujawniona przed premierą

- Sam i Sully strzelają podczas jazdy jeepem. Nie uwzględniono opcji prowadzenia ognia przez głównego bohatera w trakcie jazdy, bo to zachęcało graczy do niewychodzenia samochodu.

- Wyższe poziomy trudności dodają inne typy przeciwników. Przykładowo na wieżach można spotkać tylko snajperów wyposażonych w karabiny na poziomie Normal. Na Hard i Crushing pojawiają się tam adwersarze wyposażeni również w granatniki. Wrogowie są też bardziej agresywni i zdeterminowani.

- Na poziomie trudności Crushing pojawia się mniej informacji o zagrożeniach i o tym, kto obserwuje postać gracza.

- W kilku sytuacjach można się przekraść, nie zabijając nikogo za co otrzymamy Trofeum. W wielu miejscach walki nie da się jednak uniknąć.

- Sam i Sully pomagają w walce, również w trybie stealth. W takich sytuacjach postacie nie będą opuszczać trybu skradania.

- W kampanii nie występuje opcja rozgrywki kooperacyjnej.

- W menu można wyłączyć markery i wskaźniki zagrożenia.

- Jeśli nie odwiedzisz pewnych lokacji możesz pominąć konwersacje między postaciami i bonusowe scenki.

- Można pomijać cut-scenki.

- Twórcy nie przewidzieli przycisku aktywującego sprint. W walce postać porusza się jednak trochę szybciej niż podczas zwykłej eksploracji.

- Jeep nie może zostać zniszczony przez wrogów, ale może zostać uszkodzony.

http://www.ppe.pl/news/43046/godzina-gameplayu-z-uncharted-4-swieze-informacje-o-poziomie-trudnosci-dlugosci-zabawy-dzialaniu-si.html

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Kompletnie mi się nie podoba to podejście z otwartymi lokacjami. Jeszcze jak chodzi o stealth to rozumiem, ale jeżdżenie jeepem po większej miejscówce? Po co? Przecież to traci jakąkolwiek dynamikę, którą wprowadza właśnie jazda jeepem. 

Odnośnik do komentarza

ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam.

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Trochę spokojnej eksploracji nie zaszkodzi - szukania skarbów, plądrowania jaskiń czy jakiś ruin, jak to pokazano na ostatnim gameplayu. Bez przesady, tym jeepem nie będziemy jeździć tam 2h. Poza tym w innej części gry jest dynamiczna akcja z jeepem, gdy ściga nas cała armia przeciwników. Widać, że w grze będzie trochę stealth, trochę szybkiej akcji, trochę eksploracji, zwiedzania i intensywnej strzelaniny. A to wszystko w różnych, różnorodnych lokacjach. Singiel raczej nie pozwoli się nudzić.

Odnośnik do komentarza

ograniczenie pipaf na korzyśc opcjonalnego stealth również. miło że dorobek tlou nie idzie na marne i jest rozwijany. samo opcjonalne łażenie daje też nadzieję na bardziej wymagające (bo nieobowiazkowe) puzzle i elementy platformowe. no ale może ich teraz przeceniam.

Mnie wystarcza poukrywane skarby w jakiś czadowych miejscówkach. Cos jak podziemna relikwia w U2. Puzzle będą pewnie tylko częścią fabularna.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...