Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

:kaz:

 

a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów

 

 

 

raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down :pawel:

 

co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down

 

 

 

Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?

Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku.

 

 

przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens.

IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy

poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności

 

Do 16 września jest przecena skrzyń.

 

14203136_10157323624460246_5450747199183

 

niby fajno, ale też zachęca do wystrzelania się z kasy, a za rogiem DLC

 

 

Rusza kolejny sezon polskiej ligi Uncharted! Pierwszy w U4.

http://pl.unchartedleague.com/articles/8

 

Zapisy i kwalifikacje trwają do 30 września.

Fajne by było zobaczyć drużynę z PPE.

 

pzdr

 

a chcesz być w tej drużynie ?

Odnośnik do komentarza

 

 

:kaz:

 

a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów

 

 

raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down :pawel:

 

co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down

 

 

 

 

Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?

Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku.

 

 

przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens.

IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy

poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności

 

Do 16 września jest przecena skrzyń.

 

pzdr

 

a chcesz być w tej drużynie ?

 

 

 

jeśli wyczaisz z bezpiecznej odległości na swojej kamerze wiszącego typa, nie ma szans abyś to ty nie miał pierwszeństwa w zadaniu kick off (pomijam lag). tak to działa od czasów mp U2. inna sprawa że wiele razy miałem już sytuację, gdy próbowałem zrzucić gościa przy krawędzi, kiedy ten stał obok i najczęściej kończyło się to retardowym wymachiwaniem ręką w powietrzu. horyzontalny zasięg pull down jest w tej części ograniczony względem poprzednich. ofkors mądrzej byłoby mieć tam granat, czy strzelać z boku, ale middle top w Remnants niezbyt na to pozwala

Odnośnik do komentarza

U mnie bardzo często zdarza się tak, że ściągnięcie jest równoczesne z kopnięciem i 2x KO. Dla mnie to jest random, więc nie ryzykuje i zawsze staram się zajść z boku lub walnąć grant na krawędź, który się odbija i spada na dół.

 

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

Odnośnik do komentarza

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem

Odnośnik do komentarza

w którymś filmie dokładnie analizowali kopniaki i ściągnięcia - kop z góry zawsze miał większy priorytet...

 

nie wiem, nie wydaje mi się. możesz wrzucić ten filmik jak pamiętasz. możliwe, że kop ma większy zasięg prompta, a już na pewno z góry lepiej ocenić odległość

 

 

 

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem

 

 

to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa.

lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu

 

 

okej, dam kilka fajnych tutoriali

 

coś o granatach. tylko pamietajcie, że w ostatnim paczu zmniejszyli pole rażenia, gdzie granat stageruje

 

     

 

 

coś o unikach

 

 

coś o byciu egoistą

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

 

 

to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa.

lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu

 

 

 

 

No to jest właśnie lag. Animacja, która działa z kilku sekundowym opóźnieniem w stosunku do czasu rzeczywistego/pozycji naszej postaci to jest właśnie lag.

Animacja, która zasysa gracza z nienaturalnej odległości jest lagiem. Jest również nim spowodowana.

Co mnie obchodzi, że nie ma refleksu i wciska za późno - to nie jest powodem dzięki, któremu gra ma prawo mnie cofnąć kilka metrów i zaliczyć killa gościowi.

To są lagi wynikające z gry na hoście - co jest bardzo archaicznym rozwiązaniem jak na dzisiejsze czasy.

Też rozegrałem dużą ilość meczów i zdarza się to na szczęście dość rzadko.

 

Filmiki bardzo fajne (2 pierwsze), szczególnie ten z unikaniem ostrzału:)

Natomiast ten o rampancie trochę lipa - jak zdobyć:

"graj z kolegą, który będzie Cię podnosił, asystował i mało powalał/zabijał" :reggie:

Jeszcze powinni dodać, żeby grać przeciwko nubom:)

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

Nie śledziłem tematu, chciałem się zapytać o multi.

 

Czy serwer w tej grze śledzi bardziej Lag compensation, czy obliczenia trafień bardziej bazują na ticrate'ach? W multika jeszcze nie grałem co prawda, ale zastanwia mnie, czy multik rzeczywiście jest mesjaszem multików na konsoli sony, czy jest przehajpowany trochę?

 

 

Ostatni multik z 3 osoby podobał mi się w MGS V. Jednak tam balance rozgrywki został zaorany przez programistów bez doświadczenia (co później zaprocentowało zamknięciem studia przez konami).

Odnośnik do komentarza

Jestem jakis zakręcony czy usunięto mozliwosc odpalenia danej walki z misji fabularnych? Bo widze tylko wybór rozdziałów a pamietam było to chyba w opcji dodatki ktorej teraz nawet nie widze

Wciąż jest dostępne wybranie walki. Z menu wybierasz Story--->Encounter Select (na samym dole pod wyborem rozdziału). Oczywiście jeśli ukończyłeś wcześniej konkretny epizod w fabule. Sprawdź czy masz majnowsze patche.

Odnośnik do komentarza

Odpalałem giere na konsoli swojego kuzyna. Ściągnąłem sejwy z chmury i wszystko ścisnęło sie pomyślnie. Wlasnie podejrzewałem ze to moze przez to ze konsola miała ostatni sejw z ostatniej sceny i specjalnie ja kończyłem i dalej nic nie miałem. Dopiero odpalenie gry na mojej konsoli rozwiązało problem wiec do tej pory nie wiem czynu u kuzyna nie miałem tej opcji

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...