Jump to content

jaro

Użytkownicy
  • Content Count

    668
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

52 Dobry człowiek

1 Follower

About jaro

  • Birthday 02/20/1985

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.paintball-luban.pl
  • ICQ:
    0
  • Skype:
    jaro_luban
  • GG:
    1596232
  • Tlen:
    jaro_luban

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Lubań
  • Zainteresowania:
  • GamerTag:
    psyholus
  • PSN ID:
    interlekutor
  • Nintendo ID:
    interlekutor
  • Steam ID:
    interlekutor
  • Origin ID:
    psyholus

Recent Profile Visitors

1484 profile views
  1. było kupować jak była dywizja za 3 dolce
  2. trochę już pograłem z 70h i coś koło 15 winów zrobionych i zgodzę się z @Wredny że trzeba od razu dobijać jak jest tylko okazja, bo self res robi olbrzymia przewagę nieraz.
  3. albo kup sobie jakiegos nacona albo razer raiju i bedziesz mial po klopocie
  4. no o to kaman ze COD wazy w tej chwili chyba ponad 160gb, a update gier na PS4 to chora rzecz, bo wymaga prawie tyle samo wolnego miejsca na dysku co wazy gra.
  5. CODy zawsze trzymały cenę jeżeli chodzi o cyfrowe wydania. Płytki też za szybko tanie się nie robią, szczególnie że akurat ta część to jedna z najlepszych
  6. Dragunov w baniak też kładzie na hita... nie ma takiej opcji (oczywiście mówimy o pełnym pancerzu), zobacz sobie materiał Xclusive Ace czy nawet rodzimego Pinguina, którzy zjedli zęby na CODzie i mówią w swoich materiałach właśnie o killach ze snajperek. HDR i AX50 ma dodatkowy bonus do headshotów i tylko one powalą na łan szota, ani dragunov ani kar98 nie zrobi takiego dmg w głowe
  7. Najlepsza celność ma HDR, na większe odległości tylko minimalnie wyżej musisz celować. AX-50 z kolei szybciej zbiera się do drugiego strzału. To są jedyne snajpy które zabijają w głowę na hita.
  8. po to masz radar, jak słyszysz strzały i widzisz kropki na mapie i na kompasie u góry to wiadomo ze max 200 metrów od Ciebie ktoś się tłucze, jak nic się nie pojawia to nie ma się czym przejmować bo strzały są gdzieś dalej niż 200 metrów
  9. to chyba nie grałeś w poprzedniego BR w codzie W blackout to była masakra z dźwiękiem, tutaj udźwiękowienie jest jedno z lepszych w grach tego typu
  10. ja uważam że graczy jest właśnie w sam raz, non stop coś się dzieje można postrzelać no i też jak zginiesz to masz jakieś szanse na powrót do rozgrywki, fajnie to rozwiązali
  11. Bo w BR albo grasz pod wygraną i kutabanisz gdzie się da żeby tylko przetrwać, albo idziesz pod fragi wtedy rush jak tylko słyszysz gdzieś strzały.
  12. mecze już szybko znajduje bo ludzie w końcu pościągali te patche i wersje 80gigowe i nie trzeba tyle czekać na mecz jak po godzinie 16. Ogólnie bardzo fajnie rozwinęli tego BR w porównaniu do Blackouta, nie ma zbierania gówien po plecakach i martwienie się o miejsce, jak masz odpowiednio kasy to sobie może zrzucić swój loadout. Mam nadzieje że gra będzie rozwijana i popularna.
  13. raczej dywizja zawsze była robiona z myślą o szerokiej kooperacji, ale jak najbardziej w pojedynkę też można przejść tylko takiego funu z gry nie będzie
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.