Opublikowano 9 grudnia 20159 l Ale do tego potrzebujesz Plusa, a na nowo utworzonym koncie do bety go nie będzie. Chyba, że planujesz udostępnić swoje codzienne konto.
Opublikowano 9 grudnia 20159 l Tu możecie pisać swoje opinie o becie. http://community.eu.playstation.com/t5/Uncharted/Uncharted-4-Beta-prosimy-o-Wasze-opinie/td-p/23840829 Oczywiście jest jeszcze forum naughtydog.com
Opublikowano 9 grudnia 20159 l Tam co dałeś to jest tylko do opisywania bugów, ja jakiś większych nie miałem tylko czasami zabity przeciwnik wylatywał w powietrze jakbym go fultonował ;p, no i jest jeszcze to samo co było w 3 z drużynami, że czasami wywala niektórych. Edytowane 9 grudnia 20159 l przez michu86-
Opublikowano 9 grudnia 20159 l Ale do tego potrzebujesz Plusa, a na nowo utworzonym koncie do bety go nie będzie. Chyba, że planujesz udostępnić swoje codzienne konto. a nie ma zadnych darmowych dni przy zalozeniu nowego konta??
Opublikowano 9 grudnia 20159 l W sumie są, darmowe 14 dni, ale nie wiem czy Chmura działa na tym. Możesz przetestować.
Opublikowano 9 grudnia 20159 l W sumie są, darmowe 14 dni, ale nie wiem czy Chmura działa na tym. Możesz przetestować. ale dopiero wieczorkiem jak wroce z pracy...dam Wam znac jak poszlo ewentualnie Old moze zrobic to za mnie jesli ma dostep do konsoli Edytowane 9 grudnia 20159 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 9 grudnia 20159 l Na tym filmiku wyżej widziałem jak postać się jakoś przemieszcza zostawiając ognistą smugę za sobą. Co jest kurde??? Jakieś fantastic klimaty wprowadzili ?? Masakra.
Opublikowano 9 grudnia 20159 l No to jest jedna z mocy, przecież w uncharted od zawsze było trochę fantasy, już w multi u3 było widać, że lubią pofantazjować np: z kickbackami
Opublikowano 9 grudnia 20159 l i nie było to za fajne... jedyne gdzie to tolerowałem to team objective, gdzie nie liczyły się kille
Opublikowano 10 grudnia 20159 l Ta, jesteś lepiej ustawiony, ładujesz w kolesia, ma zginąć a tu *(pipi)s* zaświecił się na zielono i masz rpg prosto w ryj ;d No ale jakby nie patrzeć w 4 też możesz przywołać moc/kupić rpga w każdej chwili podczas meczu Ja bym wolał bez tych bajerów, a jak już by musiały być jakieś silne bronie - to lepiej niech będą na mapie do zgarnięcia.
Opublikowano 10 grudnia 20159 l No właśnie, w U3 większość graczy słusznie narzekało na kickback'i ale tam gdy zebrałeś z mapy jakąś silną broń czy odpaliłeś kickback'a i zginąłeś nim zdążyłeś z tego skorzystać to odradzałeś się bez tego. Tu natomiast po odrodzeniu nadal posiadasz zakupiony sprzęt ( silna broń) i przywołanego pomocnika, coś czuje ze doprowadzi to do jeszcze bardziej chorych sytuacji gdzie grając w pojedynkę trafiać będziemy na zgrane team'y biegające z odpalonymi pięcioma pomocnikami i sypiącymi RPG'ami na lewo i prawo. Koleją rzeczą która mi się nie podoba jest oczekiwanie na odrodzenie, niby to tylko kilka sekund ale i tak spowalnia niepotrzebnie rozgrywkę, w takim TLOU doprowadzało to do poronionych sytuacji gdzie przegrywając ( nieraz sporą ilością punktów ) czekaliśmy na odrodzenie a zamiast nas odradzało kogoś kto nie tylko zginął po nas ale też miał na koncie więcej zgonów niż my co jakby nie patrzeć wcale nie pomagało.
Opublikowano 10 grudnia 20159 l No rzeczywiście to też jest głupie. Już trójka mocno cierpi/cierpiała na duży spam power weapons z kickbacków ale tam przynajmniej jak się umierało to się wszystko zerowało, tutaj i amunicja do silnych broni i kasa zostaje, więc może być zamieszania jeszcze więcej - nie wiem czy to potrzebne. Zresztą z tego co czytam to co 2giej osobie marzy się w pełnej wersji tryb klasyczny, bez udziwnień.
Opublikowano 10 grudnia 20159 l Pozostaje mieć nadzielę iż w pełnej wersji gry będzie co najmniej kilka trybów pozbawionych tych udziwnień. Bardziej przypominających gameplay z U2 właśnie , bo na to że pojawią się tryb gry pozbawione całkowicie mechanik z TLOU nie ma co liczyć.
Opublikowano 12 grudnia 20159 l Pogralem w betę parę meczy i niby totemy strasznie psują grę.Hmm zaczynałem grać od wersji 1,7 więc może on coś poprawili ale to w ogóle nie jest op.Trzeba być idiota albo mieć mało hp aby być przez to zabity.Praktycznie da się od tego uciec o ile ma siw wolna przestrzeń.To już granaty zadaja większy dmg i mają szybszy odpal.Ci pomocnicy to też,niby op tylko jeden porusza się jakby miał srake, więc da się go obejść 8 x a snajper stoi jak down i czeka na kulkę.Fajnie się w to gra,bardzo miodne strzelanie,animacje totalny rozpierdziel, detekcja trafień nie narzekam.Czekam na full Edytowane 12 grudnia 20159 l przez KarolJanuszGejmingu
Opublikowano 12 grudnia 20159 l Może jakiś osobny temat o multi (teraz becie) U4? Kończy się jutro, chyba trochę już bez sensu Jak wyjdzie pełniak to ewentualnie wtedy. Multi jest mega przyjemne, ale dalej większość osób potraktuje to raczej jako dodatek do głównego dania. Nie jestem przekonany, czy taki temat byłby szczególnie popularny
Opublikowano 14 grudnia 20159 l Jak coś to beta jeszcze działa, miała być niby do 13.12, spadam bo mecz się zaczyna
Opublikowano 14 grudnia 20159 l Ja tego multi nigdy jakoś nie ubóstwiałem. Dla mnie w tej gierce liczy się wyłącznie singiel. Tak samo mam z The Last of Us.
Opublikowano 14 grudnia 20159 l Ja tak samo, zresztą nie lubię w ogóle multi w tpp, choć muszę przyznać, parę meczy w tej becie zagrało się przyjemnie.
Opublikowano 17 grudnia 20159 l Łał, nowy trailer Uncharteda 4 będzie puszczany w reklamach przed seansami Star Warsów! To się nazywa budżetowa reklama, coś co kojarzone było z Microsoftem w poprzedniej generacji. Fajnie. Czekamy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.