Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

Widziałeś Forze w ruchu? Czy tak pierdu pierdu bo xbox one?

 

 

A jutub sie liczy ? <niczym mendrek>

 

dla mnie żadna Forza czy to 4 czy 5 nie wyglądały jakoś zbyt dobrze na screenach czy yt, ale na żywo na dużym TV nawet ta past genowa robi znakomitą robotę (60 fps to nie kij w dmuchał) swoją czytoscią i po prostu dobrze się na to patrzy. 

 

 

Jezusie, o KAŻDEJ grze to można powiedzieć. 

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

 

 

 

 

 

 

Mowilem, ze tak bedzie.

Ubisoft to najwiekszy rak branzy.

 

Ale Far Cry 1 & Far Cry 3 to im jednak wyszedł. 

 

 

i AC2,Raymany i by się jeszcze coś znalazło

 

 

Tylko Rayman. Resztę można spuscić w kiblu. 

 

 

 

Czy ty musisz zawsze być taki #soalternative24/h poza Halo i gearsami? Co było nie tak z Far Cry 3

 

Far Cry 3 straszny balas dla mnie, framerate tragedia, zero SI przeciwnikow, wszechobecna nuda i schematy (wejdź na wieże, zabij świnie aby mieć plecak, wyrżnij murzynków i podpal ich lepianki). Ledwo skończyłem.

 

 

 

to jak, to wygrywa w kwestii downgradeu? Stawiam na głęboko w dole.

 

Forza Motorsport 5. Ostatecznie nikt inny w swojej grze modeli 3D sprite'ami nie zastąpił.

 

 

Amen. Forza 5 obok WD to najwiekszy szwindel dotychczas.

 

forza_motorsport_5_60711.jpg

 

 

 

 

Widziałeś Forze w ruchu? Czy tak pierdu pierdu bo xbox one?

 

 

 

A reszta forum grała w Watch Dogs? Jedną grę można po zarzutach z filmików oceniać, ale drugą tak samo lub bardziej okrojoną w porównaniu do materiałów promocyjnych już trzeba dokładnie w ruchu przetestować na dużym telewizorze i dopiero się można wypowiadać, no bo to ex na xbox one. A potem się taki bluber się jeszcze oburza że łatkę fanboja dostaje.

Opublikowano

 

 

 

 

Widziałeś Forze w ruchu? Czy tak pierdu pierdu bo xbox one?

 

 

A jutub sie liczy ? <niczym mendrek>

 

dla mnie żadna Forza czy to 4 czy 5 nie wyglądały jakoś zbyt dobrze na screenach czy yt, ale na żywo na dużym TV nawet ta past genowa robi znakomitą robotę (60 fps to nie kij w dmuchał) swoją czytoscią i po prostu dobrze się na to patrzy. 

 

 

Jezusie, o KAŻDEJ grze to można powiedzieć. 

 

 

jezusie nie każda gra na konsolach chodzi w 1080p/60fps :teehee: i nie, nie można tego powiedzieć o każdej grze. 

 

dodatkowy kontent w infejmusie to uwaga nowe kurtki DX

 

PS4_Infamous_PRE.jpg

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Fakt, Forza 5 wygląda świetnie jak na standardy Xbone'a. Do tej pory się zastanawiam, jak im się udało osiągnąć 1080p i 60 klatek przy takiej grafice:

 

pagani_huayra_13_wm.jpg

 

W sumie fakt, to jest tylko w garażu, bo podczas gameplayu wygląda tak:

 

2353513-5679200976-140kg.jpg

 

Co by jednak nie mówić, to jedna z tych gier, której posiadaczom Xbone'a zazdroszczę. Dobrych samochodówek nigdy zbyt wiele, czekam i czekam na tego DriveCluba. Jak tak dalej pójdzie, to prędzej kupię Xbone'a z tą Forzą, niż doczekam się tej gry, oby do czerwca już była :/

Opublikowano

Nie ma to jak pisać o Forza 5 i wrzucać tendencyjne screeny z jutuba z 360p jak Maciomaniak :P Gra wygląda bardzo dobrze, chyba jedyna produkcja AAA, która ma natywne 1080p i betonowe 60 FPS, a do tego jako jedyna gra, która w prawdziwie innowacyjny sposób wykorzystuje możliwości nowych konsol.

 

Ale wiadomo, gra na Xone wygląda gorzej niż na E3, to pół roku stękania i setki stron tematów. Sony downgrade'uje swoje gry - "nic się nie stało", "przecież to miał być render na silniku", a pół roku wcześniej było #eksajt i "TO NA 100% RIJEL TAJMU BO TEKSTURA BUTA PRZENIKA PRZEZ PODŁOGĘ!!!!". 

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
Do tej pory się zastanawiam, jak im się udało osiągnąć 1080p i 60 klatek przy takiej grafice

Statyczne oświetlenie wzięte z pierwszej Forzy i z tego, co piszą grający brak lub bardzo słaby AA podczas gry.

Opublikowano

@up

ale na starych narzędziach developerskich!!11

 

Swoja droga Capcom mowilo chyba ze to jest render, ale na silniku gry.

No i warte jest to tyle co trailery Motorstorma z 2005 roku.

Opublikowano

Jak już o tych downgradeach to moim zdaniem jednak największy (w tej generacji) póki co zaliczył właśnie ten Deep Down. Ktoś tam z capcomu mówił, że grafika z pierwszego trailera celowała w 30fps, a później zdecydowali się na 60 i stąd cięcia. Ta... na pewno w 30fps by to wyglądało lepiej ale nie sądze aby różnica była aż tak duża. Szczególnie nie było nigdy szans na ogień jak w tym renderze.

 

@ up

MotorStorm z 2005r. to już szczyt szczytów. Jestem pewien, że PS4 i XOne razem wzięte nie uciągnęłyby tego w 720p i 30fps, a oni wtedy jeszcze sugerowali, że to faktycznie chodzi na PS3 :lol:.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Smutne to, że praktycznie większość pokazów next-genowej grafy to jeszcze kwestia kilku lat. Capcom w sumie dawniej też tak robił, choćby z pokazem Biohazard 4D Executer. To miał być wtedy niby pokaz możliwości nowej generacji REsów po roku 2001. Wiemy, że taki poziom nie został osiągnięty.

Opublikowano

Forza 5 ładna nest tylko w garazu, moglbym tylko w ten garaz sie bawic i wszystko wyglada swietnie, podczas gry nie jest tak kolorowo, owszem, wnetrze jest wykonane duzo lepiej niz we wczesniejszych Forzach, poziom Gran Turismo 6.Ale znikomy lub prawie brak aa wali po oczach strasznie

Opublikowano

Trzeba  wziąć jeden fakt pod uwagę to gra startowa nie spodziewajmy się po niej cudów, pierwsza Forza na X360 też ni była idealna i można było jej wiele zarzucić a i tak moim zdaniem jak na grę startową mocno daje radę, a takie screeny  to można wrzucić z każdej gry pytanie tylko po co ?  Ja rozumiem, że ten temat trzeba traktować z przy mrożeniem oka, ale ile osób tak naprawdę to robi??? nie wiele i jak im się dostanie z głupotę to sięgają po argument to jest Console wars Soul nie wiesz ? 

 

I dajcie sobie już spokój z tym TFem chyba już ustaliliśmy, że ta gra ma gameplay a nie grafikę, ten dużo ważniejszy czynnik który sprawia, że człowiek siedzie i gra jak szalony. 

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Do ze gry wygladaja slabo na Xbonie to nikogo nie powinno dziwic, przeciez to chvjowa konsola dlatego nikt jej nie kupuje  :ninja: No ale ze na nadkonsoli trzeba downgradowac?! JAK TO?! 

Opublikowano

Jak tam Ryse hav3n ? stawiasz ją na równi z wyśmienitym Knackiem ?

Opublikowano

W Knacka nie gralem ale Ryse szalu nie robi  :confused: Napisze jakas mini recke w dziale 'wlasnie ukonczylem..' Zostawie tutaj miejsce na wojenki :P

Opublikowano

Propo downgrade'u, pamiętacie deep down?

 

Było spore jaranko, np. yetiego albo figaro

 

http://www.psxextreme.info/topic/103536-console-wars-6-kogo-bardziej-wyruchaj%C4%85/page-289?do=findComment&comment=2896066

 

RIJAL TAJM! NA BANK BO WIDAĆ JAK MODEL POSTACI PRZECHODZI PRZEZ PANCERZ

 

27Gcuqa.jpg

 

GWvJ78k.jpg

 

OŁSOM

 

tymczasem teraz

 

qBWvcGX.jpg

 

to jak, to wygrywa w kwestii downgradeu? Stawiam na głęboko w dole.

auć! a miał być star trek ps4, sonybociarnia w formie i jak zawsze dostarcza :D    

Opublikowano

@up

ale na starych narzędziach developerskich!!11

 

Swoja droga Capcom mowilo chyba ze to jest render, ale na silniku gry.

No i warte jest to tyle co trailery Motorstorma z 2005 roku.

 

 

Nie do konca, bo ten trailer to bylo zwykle CGI zrobione na uj wie czym, tutaj uzyto w calosci ich silnika Pantha Rei.

 

To jest tak jak z pokazami silnika UE (tymi sie mozna bylo jarac?), silnik jest zdolny cos takiego stworzyc, gorzej tylko ze sprzetem ktory by to pociagnal.

Opublikowano

No dobrze, CGI a silnik to może i jest różnica, mi chodzi o to, że oba mają mało wspólnego z prawdą. Silnik potrafi wygenerować dużo ładniejsze widoki niż konsola jest w stanie obliczyć, po prostu.

Opublikowano

Skrzynia ktora zmienia sie w potwora przypomina mi Lineage :P

Opublikowano

Skrzynia ktora zmienia sie w potwora przypomina mi Lineage :P

 

widzę że nie grałeś w dark souls. albo większośc japońskich gier.

Opublikowano

Czemu botki upadają tak nisko i porównują grę do tech-dema? Przy pierwszej prezentacji Deep Down był demem technologicznym silnika Panta Rhei i Capcom mówił o tym otwarcie (coś jak Agni's Philosophy od Square-Enix). Kiedy na TGS wykluła się z tego gra, od razu była prezentowana na standach. Trudno tu mówić o jakimkolwiek downgradzie.

 

 

Skrzynia ktora zmienia sie w potwora przypomina mi Lineage :P

 

widzę że nie grałeś w dark souls. albo większośc japońskich gier.

 

Pff... Tak naprawdę mimiki są w systemie Dungeons & Dragons dłużej niż obaj człapiecie po świecie.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

Do tej pory nasze domysły i spekulacje opieraliśmy o inne plotki i niepotwierdzone informacje. Jednak organizatorzy GDC podali listę paneli, które odbędą się w ramach Game Developer Conferece 2014. I jednym z nich jest panel noszący tajemniczy tytuł "Driving the Future of Innovation at Sony Computer Entertainment", co przełożyć można na "Przejażdżkę po przyszłości i innowacyjności SCE".

Zanim zakrzykniecie "hej, ale czym tu się podniecać?!", śpieszymy z odpowiedzią. Panel poprowadzi dwójka najważniejszych osób w wydziale Research & Development - Richard Marks oraz Anton Mikhailov. Towarzyszyć będzie im Shuhei Yoshida, który w SCE odpowiada za nic innego jak gry. A wspomniana wcześniej dwójka?

Kojarzyć możecie ich chociażby z prezentacji PlayStation Move na E3, a także technologii śledzenia wzroku, którą krótko pokazano w trakcie eventu premierowego w trakcie premiery PS4 w Ameryce. Do tego dołożyć trzeba opis, który mówi wprost:

Dołącz do SCE by być świadkiem prezentacji innowacji w PlayStation oraz przyszłości gier wideo.

Czy trzeba mocniej przekonywać, że to co zobaczymy faktycznie wpłynie na gry wideo i będzie to hełm VR wraz z grami? Jeśli jednak jakimś cudem Sony nie pokaże nic, to będzie nam zwyczajnie przykro.

A sam panel miejsce będzie miał 18 marca 2014 roku.

http://www.pssite.com/news-31567-pokaz_helmu_vr_w_trakcie_gdc_coraz_pewniejszy.html

 

To już chyba pewniak, do tego plotka o DriveClub wykorzystujący VR. Czekam niecierpliwie.

Opublikowano

Nie ma to jak pisać o Forza 5 i wrzucać tendencyjne screeny z jutuba z 360p jak Maciomaniak :P Gra wygląda bardzo dobrze, chyba jedyna produkcja AAA, która ma natywne 1080p i betonowe 60 FPS, a do tego jako jedyna gra, która w prawdziwie innowacyjny sposób wykorzystuje możliwości nowych konsol.

 

Ale wiadomo, gra na Xone wygląda gorzej niż na E3, to pół roku stękania i setki stron tematów. Sony downgrade'uje swoje gry - "nic się nie stało", "przecież to miał być render na silniku", a pół roku wcześniej było #eksajt i "TO NA 100% RIJEL TAJMU BO TEKSTURA BUTA PRZENIKA PRZEZ PODŁOGĘ!!!!". 

 

Jak z YouTube'a? Przecież to screen z Gamespotu :o Poza tym jaka jedyna produkcja AAA, która ma natywne 1080p? Killzone: Shadow Fall też ma natywne 1080p (w singlu dla jasności). Knack ma natywne 1080p. Chyba, że mówiłeś tylko o Xbonie to wtedy w porządku.

Opublikowano

 

Nie ma to jak pisać o Forza 5 i wrzucać tendencyjne screeny z jutuba z 360p jak Maciomaniak :P Gra wygląda bardzo dobrze, chyba jedyna produkcja AAA, która ma natywne 1080p i betonowe 60 FPS, a do tego jako jedyna gra, która w prawdziwie innowacyjny sposób wykorzystuje możliwości nowych konsol.

 

Ale wiadomo, gra na Xone wygląda gorzej niż na E3, to pół roku stękania i setki stron tematów. Sony downgrade'uje swoje gry - "nic się nie stało", "przecież to miał być render na silniku", a pół roku wcześniej było #eksajt i "TO NA 100% RIJEL TAJMU BO TEKSTURA BUTA PRZENIKA PRZEZ PODŁOGĘ!!!!". 

 

Jak z YouTube'a? Przecież to screen z Gamespotu :o Poza tym jaka jedyna produkcja AAA, która ma natywne 1080p? Killzone: Shadow Fall też ma natywne 1080p (w singlu dla jasności). Knack ma natywne 1080p. Chyba, że mówiłeś tylko o Xbonie to wtedy w porządku.

 

 

Czytaj dokładniej. Don mówi o 1080p i 60fpsach.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.