Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

ale Adi co ty wiesz, przeciez ty to typowa blacha, nie ma szans by ktos inny mial lepsze rozwiazanie,pomysl czy gre niz sony playstation

No wiem, to jest tylko "pctowa prowizorka" :<

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 593,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Ja średnio oceniam szansę Oculusa, jeśli jego cena będzie za wysoka, a raczej będzie. To nie nakłoni wydawców, by angażowali swoich developerów do dostosowywania gier po OR. Akcesorium nie może być drogie, jeśli ma być mainstreamem, a najlepiej jak go można zbundle'ować. Może za ileś tam lat ktoś odkopie i zrobi z tym konsolę, to wtedy ma szansę.

 

Tak w ogóle skoro po statystykach Steam widać, że komputrowa brać nie jest jakoś szczególnie na czasie jeśli chodzi o sprzęt, to nie sądzę by rzucili się na OR-a. Chyba że dadzą go w humble bundle za dolara na cele charytarywne ;)

Opublikowano

Adding everything up in a vsynced scenario with a gaming mouse we get:

  • ~2 msec (mouse)
  • 8 msec (average time we wait for the input to be processed by the game)
  • 16.6 (game simulation)
  • 16.6 (rendering code)
  • 16.6 (GPU is rendering the last frame, current frame is cached)
  • 16.6 (GPU rendering)
  • 8 (average for missing the vsync)
  • 16.6 (frame caching inside of the display)
  • 16.6 (redrawing the frame)
  • 5 (pixel switching)

Total: 122.6 msec.

 

  • HL2 with vsync: 112 msec
  • HL2 without vsync: 76 msec
  • HL2 without vsync and drastically reduced image quality: 58 msec
  • HL2 without vsync, reduced quality and no multicore renderer: 50 msec

 

http://renderingpipeline.com/2013/09/measuring-input-latency/

 

I piszcie dalej jakieś brednie o 3 milisekundach :rofl:

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

 

Ja średnio oceniam szansę Oculusa, jeśli jego cena będzie za wysoka, a raczej będzie. To nie nakłoni wydawców, by angażowali swoich developerów do dostosowywania gier po OR. Akcesorium nie może być drogie, jeśli ma być mainstreamem, a najlepiej jak go można zbundle'ować. Może za ileś tam lat ktoś odkopie i zrobi z tym konsolę, to wtedy ma szansę.

 

Tak w ogóle skoro po statystykach Steam widać, że komputrowa brać nie jest jakoś szczególnie na czasie jeśli chodzi o sprzęt, to nie sądzę by rzucili się na OR-a. Chyba że dadzą go w humble bundle za dolara na cele charytarywne ;)

 

Oculus ma znacznie większe szanse od gogli Sony, na PC wystarczy modyfikacja zrobiona przez gracza i można śmigać. A modyfikacje ciągle wychodzą, co można zauważyć na YT.

 

Nikt specjalnie pod to gier robić raczej nie będzie, dostaniemy sprzęt, którym będzie się można pobawić. Mnie to kupuje i nie mogę się doczekać, pozostaje wybór między goglami od Sony a oculusem, ale czuję, że Sony mnie nie zaskoczy i wybiorę OR.

Opublikowano

Ja średnio oceniam szansę Oculusa, jeśli jego cena będzie za wysoka, a raczej będzie. To nie nakłoni wydawców, by angażowali swoich developerów do dostosowywania gier po OR. Akcesorium nie może być drogie, jeśli ma być mainstreamem, a najlepiej jak go można zbundle'ować. Może za ileś tam lat ktoś odkopie i zrobi z tym konsolę, to wtedy ma szansę.

 

Tak w ogóle skoro po statystykach Steam widać, że komputrowa brać nie jest jakoś szczególnie na czasie jeśli chodzi o sprzęt, to nie sądzę by rzucili się na OR-a. Chyba że dadzą go w humble bundle za dolara na cele charytarywne ;)

Ale że Oculus celuje jeszcze w coś innego niż gry to ty wiedz.

 

 

 

Adding everything up in a vsynced scenario with a gaming mouse we get:

  • ~2 msec (mouse)
  • 8 msec (average time we wait for the input to be processed by the game)
  • 16.6 (game simulation)
  • 16.6 (rendering code)
  • 16.6 (GPU is rendering the last frame, current frame is cached)
  • 16.6 (GPU rendering)
  • 8 (average for missing the vsync)
  • 16.6 (frame caching inside of the display)
  • 16.6 (redrawing the frame)
  • 5 (pixel switching)

Total: 122.6 msec.

 

  • HL2 with vsync: 112 msec
  • HL2 without vsync: 76 msec
  • HL2 without vsync and drastically reduced image quality: 58 msec
  • HL2 without vsync, reduced quality and no multicore renderer: 50 msec

 

http://renderingpipeline.com/2013/09/measuring-input-latency/

 

I piszcie dalej jakieś brednie o 3 milisekundach :rofl:

 

Ty jak zwykle piszesz o czym innym.

Mówimy tutaj o input lagu samego hardware'u do VR a nie innych czynnikach i peryferiach które go powodują. Ciężko uwierzyć że tego nie pojmujesz.

 

EDIT: albo właściwie łatwo uwierzyć, chyba każdy wie czego się po tobie spodziewać.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

nawet na easy na typów z kaskami potrzebujesz dwa headshoty, na tych większych opancerzonych jeszcze więcej a typki z minigunami to już w ogóle przyjmują magazynek w zęby bez problemu

 

nie mam zresztą pojęcia w jaki sposób to, ile nabojów potrzeba do zabicia ma świadczyć o jakości gry. Jeśli gameplay jest dobrze zrobiony to nie ważne, czy trzeba 1 czy 10 nabojów, bo i tak będzie dobrze wchodzić. W Gearsach choćby przeciwnicy są wielcy i mało zwrotni, więc wsadzenie kilku nabojów w głowę to nie jest wielki problem, a nosisz przy sobie kilkaset nabojów, więc pod tym względem też spoko

Ale przecież Uncharted to nie sczelanka!

Opublikowano

Ty jak zwykle piszesz o czym innym.

Mówimy tutaj o input lagu samego hardware'u do VR a nie innych czynnikach i peryferiach które go powodują. Ciężko uwierzyć że tego nie pojmujesz.

 

EDIT: albo właściwie łatwo uwierzyć, chyba każdy wie czego się po tobie spodziewać.

 

Blaszany łeb oczywiście nie ogarnia. Po prostu chciałem pokazać, że obecnie różnica w faktycznym opóźnieniu to nie jest 40 do 20 i być może 3 w przyszłości, ale jakieś 140 do 120 - marginalna.

 

Nawiasem mówiąc, ludzie testujący Morfeusza na GDC pisali o bardzo niskim opóźnieniu (the latency seems impressively low when moving your head - http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-20-how-does-morpheus-shape-up-to-oculus), ale ty jak zwykle wiesz lepiej.

Opublikowano

Pomiary latency testera na poprzednim devkicie oculusa pokazują około 45ms (filmik znajdziesz na jutubach), obecnie mają 30ms wlasnie dzięki low persistance i ekranowi OLED (którego obecność w morpheusie jest niewiadomą). Same gogle to wspomniane wczesniej 3ms i o tym pisałem a wypowiedź Luckeya dotyczyła samego sprzętu mając już na uwadze opóźnienia z innych źródeł które też próbują zmniejszyć na poziomie software'owym. 

Obecnie celem jest input lag gogli na poziomie 1ms oraz zejśćie do 20ms lub niżej z faktycznym lagiem. Dodatkowo ma tu pomóc technologia TimeWarp Carmacka. 

I zanim coś odpiszesz zapoznaj się z tym co Oculus VR oraz Valve mieli do powiedzenia w kwestii technologii i sposobu tworzenia gier oraz samego SDK Oculusa na Steam Dev Days - https://www.youtube.com/user/SteamworksDev/videos

 

Beka z tego że "testerzy" (którzy mieli te kilka minut na ogranie tech dem) wypowiadają się o goglach lepiej niż sam Yoshida który sam mówi o dość dużym input lagu gogli oraz wrażeniach z testów Drive Cluba w VR:

 

 

Yoshida also discussed the virtual reality version of Driveclub that Evolution Studios made using what is now known as Project Morpheus. When trying it for himself during a trip to their UK office, he said it worked well when driving at low speeds. He explained that he was able to look around the world and enjoy its scenery.

However, when he put his foot on the gas, so to speak, the experience fell apart and he began to feel the effects of motion sickness, he said. "It's kind of difficult and sickening," Yoshida said about his experiences at this level.

A wiesz co poza czynnikiem biologicznym spowodowalo te nudności u Yoshidy podczas szybkiej jazdy w Drive Clubie? Input lag, motion blur (który był problemem w pierwszym devkicie Oculusa) i ewentualnie niskie fpsy ale tego nie wiemy.

Tu możesz zobaczyć mniej więcej jaka jest różnica w widzeniu bez i z low persistance - http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/

Opublikowano

1975229_10203392884167282_1045742123_n.j

Opublikowano

zwykłe gry "telewizorowe" nie zadziałają z goglami VR sony

http://www.ppe.pl/news-27520-mamy_nowe_informacje_o_goglach_morpheus.html

 

moja najwieksza obawa się sprawdziła - żeby zagrać na goglach trzeba będzie czekac na specjalne gry robione pod VR lub na patche/dlc umożliwiające gre na VR w grach w króre były wydane "na telewizor"

 

a to oznacza że jest duża szansa że będzie mało gier na VR, a co oczywiste będzie jeszcze mniej świetnych gier na VR - mimo że technologia ma ogromny potencjał to marketingowo i sprzedażowo może być bardzo słabo, co może zabić VR w powijakach, bo jak sie słabo sprzeda to bedzie mało gier, a jak bedzie mało gier to sie słabo sprzeda :confused:

 

kurde :confused:

Edytowane przez Yano

Opublikowano
blablabla

 

No, no. Czyli opóźnienie samego Morfeusza 40 ms, a u master race urządzenie wprowadzające + renderowanie grafiki + Oculus 20 ms. Ja już nie wiem czy ty trollujesz, czy jesteś jednym z tych ćwierćinteligentów, którym się wydaje, że z myszką na monitorze grają bez input laga. Szczerze mówiąc szkoda mi czasu na te brednie.

Opublikowano

Jestem ciekaw ile milionow dolcow ktorych Sony niema,wtopili w ten projekt i ile jeszcze wtopia.

 

No ale #4theplayers

 

Yeti,Mersi,Kyo widze dupa boli ;)

 

Kyo: Raczej Ciebie boli dupa o tego minusika :teehee:

Edytowane przez Kyo

Opublikowano

Jestem ciekaw ile milionow dolcow ktorych Sony niema,wtopili w ten projekt i ile jeszcze wtopia.

 

No ale #4theplayers

 

no wiadomo, beka z sony za próbowanie. ch.uj że nie wiadomo jakie będą rezultaty i że opinie próbujących są mega pozytywne, BEKA I 4THEPLEJARS

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

 

Nauczcie się w końcu, że TLOU to fabularny przeciętniak GENIALNIE zrealizowany od strony technicznej. Animacje i gra bohaterów wyglądają fenomenalnie, ale sytuacje w których mamy sposobność to oglądać to często kino klasy B.  To mniej więcej tak, jakby obsadzić Waltza i Fassbendera w The Walking Dead i udawać, że ich występ podniósł wartość fabularną tego widowiska.

Gameplayowo jest bardzo dobry, ale to nie jest żadna nowa jakość, nic co by sprawiało, że miałbym ochotę do tego wracać. Obiecywano cuda na kiju w sprawie SI, a wyszło przeciętnie. Miał być survival, a wyszła kolejna skradanko-strzelanka. Jak to u piesków, elementy logiczne są praktycznie pominięte, ale nie dlatego, że nie potrafią, ale dlatego, żeby grało się lekko, łatwo (nie mylić z większą odpornością grzybków na wyższych poziomach) i przyjemnie. W NG umieją się bawić formą i robią to świetnie, ale jeżeli rzemiosło treści jest odbierane jako GOTG, to ta branża chyba faktycznie mocno podupadła.

Cała prawda o TLOU.

 

 

Animacje i gra bohaterów wyglądają fenomenalnie, ale sytuacje w których mamy sposobność to oglądać to często kino klasy B.

 

 

Klasa B my ass.  :stupid:

 

Miał być survival, a wyszła kolejna skradanko-strzelanka.

 

<opinia powstała po lamerskim ogrywaniu tytułu z załączonym radarem dla casuali>

 

przez 75% czasu gry należało czaić się i zachodzić za plecy przeciwnika by wykonywać stealth kills, oszczędzać każdy nabój, oraz stosować broń białą i chodzenie w kuckach, a  i tak zaledwie 3 razy posiadało się więcej niż jednocyfrową liczbę amunicji do broni, klimat survivalu wspinał się dzięki temu na najwyższe obroty

 

<opinia powstała po prawilnym ogrywaniu tytułu na hard i z wył. radarem dla casuali>

 

Jak to u piesków, elementy logiczne są praktycznie pominięte, ale nie dlatego, że nie potrafią, ale dlatego, żeby grało się lekko, łatwo (nie mylić z większą odpornością grzybków na wyższych poziomach) i przyjemnie.

 

Tutaj (niestety) pełna zgoda. Aczkolwiek poziom łamigłówek w U1 i U3 to chlubny wyjątek. 

 

Wytłumaczę to w konwencji tematu:

NAUCZCIE SIĘ NIE PRZERZUCAĆ WŁASNEJ UŁOMNOŚCI INTELEKTUALNEJ NA DZIEŁA KTÓRYCH WIELKOŚCI NIE OGARNIACIE!!!!!!!111 :[[[[[[

<CW mode>

 

2 pytania egzystencjalne uzasadniające powyższe twierdzenie (ostre spoilery z ostatnich 15 minut gry). 8)  

 

 

Ile ze znanych wam gier, filmów, książek ukazuje człowieczeństwo jako egocentryczną słabość, która w istocie zaprzepaszcza szansę ludzkości na poprawę jego losu t.j. decyzja Joela w szpitalu Świetlików, a głównego "złego" jako najbardziej trzeźwo i obiektywnie myślącą osobę tego dramatu?

 

W jaki sposób nazwać scenariusz TLOU kinem klasy B, kiedy happy end w istocie okazuje się cholernie pesymistyczną wizją przedłużania życia dziewczyny, która nigdy nie będzie mogła mieć normalnego pożycia seksualnego, oraz dzieci, a swój los najprawdopodobniej zakończy pożarta żywcem, bądź zgwałcona i zamordowana?

 

Czy wiecie że wewnątrz obozu ND wybuchł spór o to że zamiast otwartego zakończenia jakie nam dano, początkowo Joel i Ellie mieli odjechać sobie niczym w westernowskim happy endzie ku zachodowi słońca? Decydenci uznali jednak że całkowicie zaprzepaściło by to ten nihilistyczny klimat. I otrzymaliśmy co otrzymaliśmy.

 

 

Ps

Miał być survival, a wyszła kolejna skradanko-strzelanka.

 

Tak swoja drogą, ile mamy skradanek w ujęciu action-adventure/ survivival horror na tej generacji? :rolleyes: Silent Hill: Homecoming i Downpour? No. Dead Space 1-3. Nope. RE5 & 6. Nigga plz.

Edytowane przez nobodylikeyou
Przesunięty spoiler tag o kilka akapitów dalej...

Opublikowano

 

Jestem ciekaw ile milionow dolcow ktorych Sony niema,wtopili w ten projekt i ile jeszcze wtopia.

 

No ale #4theplayers

 

no wiadomo, beka z sony za próbowanie. ch.uj że nie wiadomo jakie będą rezultaty i że opinie próbujących są mega pozytywne, BEKA I 4THEPLEJARS

 

Figaro juz widze jak wydawcy beda specjalnie dlc za free robic dla VR ;) Wez sie Figaro obudz,to jest kolejny ps move.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Fajnie wygląda teraz CW. Mocne rozkminki o goglach Sony, o inputlagach, o grach, o wrażeniach, o przyszłości, o sprzęcie, o cenach, o wypowiedziach ekspertów, o budżetach na taką technologię, o ideach za nią stojących itp.

 

Tymczasem xboty dalej myślą jak stworzyć grę w 1080p.

 

TAJTANFOL MAJ ES.

Opublikowano

Na razie i tak nie ma fajerwerków. Taki będzie ten pierwszy rok nowej generacji. Jeszcze nawet nie nastąpiło przejście ze starej generacji bo gry wciąż w niej tkwią i tylko są portowane i opychane za te same pieniądze na nowych konsolach. 

Opublikowano

no i już wiemy na 100%, że skończy się jak z 3D i Move, gdzie nawet samo Sony dało sobie spokój z tymi rewolucjami

Co wy się wczoraj urodziliście? Wy naprawdę sadziliscie, że to będzie działać z każdą grą? Przecież to było pewne od razu, że potrzeba będzie osobnych łatek do gier aby to działało.

 

 

Jeżeli Sony nie ma żadnego genialnego planu, ( a sądzę, że nie ma) to będzie to tak samo interesujące jak kinect i Move z pięcioma grami na krzyż co roku.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Będzie tak jak z grami. Na PC najlepsze doznania VR, ale i pewnie najdroższe. Na PS4 będzie troszkę gorzej, ale jeszcze na jakimś poziomie. Eksperci mówią, że Xbone będzie miał najtrudniej z zaimplementowaniem tej technologii. Więc będzie po staremu.

Opublikowano

Technologią interesuje się głównie Sony. Rzadko w tej materii czytam coś o Microsofcie. Może wyjdę na ortodoksa ale jestem tradycjonalistą - gram na konsoli i niepotrzebne mi żadne umilacze rzeczywistości. Projekt jest ciekawy ale czy rynek to wchłonie?

 

 

Chvj wie

 

Opublikowano

Będzie dobrze działać i będą fajne gry to rynek to wchłonie (dobry marketing jest raczej oczywistością). Jeżeli któryś z tych elementów będzie nieobecny to całość okaże się porażką, czego bardzo, ale to bardzo bym nie chciał, bo potencjał jest niesamowicie ogromny. Ehhh jakby soniacz tak zapodał na start 5 za(pipi)istych gier i w następnym roku to samo albo i więcej to mielibyśmy rewolucję na skalę przejścia z gier 2d na 3d, bo sprzęt odniósłby sukces. 

Edytowane przez terror

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.