Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

xbox one jest jak keczup tortex  - rzeklem

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

7HapOz1.jpg

 

AWW YISSSSS

 

 

niech pozostanie tym skillowym fpsem

 

 

Jeremy-Renner.gif

Opublikowano

Ja się wstrzymam z zachwytami, bo UT to miał akurat i wzloty i upadki. Osobiście w ogóle nie mogłem się przekonać do pojazdów.

 

Ech, good times...

 

Opublikowano

FacingWorlds.jpg

 

+ zredukowana grawitacja w trybie CTF. 

grube godziny. Gruuuuuuuubiutkie.

Opublikowano

Grawitacja, powiadasz?

maxresdefault.jpg

 

Teraz mam ochotę zainstalować cholerstwo... Ciekawe jak się ma multi.

Opublikowano

Nowy Unreal Tournament na twoim telefonie z IOS lub Android, tylko $5,99

Opublikowano

DM-RB-Morpheus99.jpg

 

Serce mowie ze UT wroci w chwale i znowu bedziemy sie swietnie bawic przez dluuuugie godziny...ale rozum podpowiada ze zrobia z tego jakies F2P na przegladarki :(

 

@Suavek mnie ubiegl :P

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Skillowe FPSy dawniej:

 

"Skillowe" FPSy obecnie...

 

Smutno mi...

Opublikowano

Nabijam się. Ale akurat nie takie rzeczy się już w tym temacie czytało. ;)

 

Najbliższy tym klasykom tak naprawdę jest Halo, z tych większych serii. Tylko co to za FPS grany na padzie... ;>

Opublikowano

Niech zrobią remake UT'99 i więcej mi do szczęścia nie trzeba.

 

A skillowe szuterki to wymierający gatunek, teraz liczy się srututu i nabijanie leveli/zbieranie blach/odblokowanie strzelajacych noży czy innych pukawek. No i potem ofc cały zestaw różnych DLC, zaś coś takiego jak testowanie kodu sieciowego,balans gry to pomału zapomniane terminy u niektórych dev'ów.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Ale jak by mieli go zrobić? To już w poprzednich unrealach były na ten przykład mapy z oryginału. I tak jak koncept zagrania na Morpheusie czy Turbine mi się podobały, tak zwyczajnie w praktyce nie mogłem się przekonać. Chyba przeważył tutaj ogólny styl graficzny, pełen szarości i brązu charakterystycznego dla współczesnych shooterów. Oryginał jednak miał więcej koloru.

 

Oryginał:

http://www.youtube.com/watch?v=gtZA5zABQnQ

 

UT3:

 

 

A i racja - system progresji... Wtedy odpalało się mecz i wszystko zdobywało w biegu. Teraz nie zdziwię się jeśli zrobią profesje postaci, loadouty, traity, perki i chgw co jeszcze żeby było czym nabijać levele i resetować je dla wirtualnego prestiżu...

Opublikowano

Nowa gra od From Software, nowa czesc Unreal Tournament

 

backpain-1292835351.jpg

 

 

A jak chcecie pograc w dobrego skillowego shootera i to za darmo, to odpalajcie Quake Live ;) Stary dobry Quake 3 Arena na PRZEGLADARCE INTERNETOWEJ

ql_logo_v2014031301.0.png

 

iconurl.png

 

(PC Master Race tylko w tym przypadku. W zadnym innym. Nigdy. )

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

Zdawało mi się, że w grach przede wszystkim chodzi o świetną zabawę, a każdy przedstawiciel elity spod znaku PlayStation przyzna mi rację, że w szuterkach fpp nic nie sprawia takiej frajdy, jak siedzieć z trójką dobrych znajomych w czołgu i siać zniszczenie na polach walki.

 

1374403620kinopoisk.ru-czterej-pancerni-

 

Tylko prymitywni, nieuświadomieni podgracze jeszcze wierzą, że jakieś krasnale ogrodowe czy małpie skakanie po ścianach w tytanowym januszu mogą dostarczać lepszych doznać.

Opublikowano

Uwielbiam Unreala i się zajarałem ale myślę, że powtórzy się scenariusz z 3. Grałem w to po 8h dziennie a na serwerach po pewnym czasie spotykałem jedynie stałych bywalców. Teraz ludzie już nie chcą grać w trudne do przyswojenia shootery.

W UT3 dało się grać 2vs5 i wygrywać CTFy, adrenalina gdy goni cię takich 5 noobów a ty skacząc tyłem do bazy rozsmarowujesz ich po ścianach (i to dosłownie bo gore w UT zawsze był super). Dla kogoś kto jest słaby i nie gra hardcorowo takie coś to męką bo szansa na zabicie dobrego gracza jest zerowa więc lepiej pójść na CoDa/BFa. Życzę im jak najlepiej i mam nadzieję że nie pójdą z UT w żadnym aspekcie w strone casuali ale uważam, że gra się nie przyjmie.

 

Na konsolach UT3 było mocno niedocenione. Jeden z najlepszych shooterów, wsparcie modów i map od społeczności, dedykowane serwery, możliwość wynajmowania własnych serwerów, ping pokazywany w cyfrach a nie smiesznych konsolowych kreskach, wielki darmowy dodatek wprowadzający nowe mapy i tryby... Gdzie to wszsytko teraz? DICE robi wielkie halo bo pozwala wynająć na konsoli serwer, no rzeczywiście.

Jakby się zastanowić to jedyną wadą tej gry na konsolach był framerate. 30 ze spadkami mocno w tej grze bolało mimo, że wtedy nawet nie miałem jak porównać tego do 60 klatek.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

129zl wydane w empiku, pamietam ta okladke gry i pachnacego mini artbooka w srodku  :blush: Gra nie chodzila idealnie na moim PC ale dalo sie grac na medium. W tej grze nic mi nie przeszkadzalo, pojazdy, mapy, pukawki, wszystko bylo idealne.......Unreal wroc!  :diablo:

 

 

Epic-Games-Isn-t-Working-on-Unreal-After

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Niech ta master rasa zagra sobie w The Last of Us, GTA_5, Beyond two Souls, Infamous, God of WAR, Heavy Rain, Journey, MGS4, Uncharted i wiele innych wspaniałych Exów. 

 

Oj zapomniałem wasze potężne blachy nie są w stanie udźwignąć emulatora NadKonsoli. 

Opublikowano

Nie masz dzieci, to nie rozumiesz  :teehee:

 

Swoją drogą jakie smutne życie muszą mieć dzieci playstation, bo na każdym kroku muszą się dowartościować w necie. 

Nadkonsola, rasa panów, elita itd

Edytowane przez luck1985

Opublikowano

Baron gamingu z BattleField 4 na czele XD

Opublikowano

Przeglądałem sobie internety i trafiłem przypadkiem na kolejny obrazek, który pokazuje dlaczego (oprócz statycznego oświetlenia) Forza 5 to 1080p i 60fps. Modele samochodów in-game w czołowej next-genowej samochodówce porównywalne z klasą średnią na PS3 i X360 (tzn jak w Gridach, Dirtach, F3-4 itd, daleko do GT5 i tym bardziej GT6).

for97ju8.jpg

 

ps. Tak Don, znowu czepiam się kwestii technicznych Forzy 5.. ale nic na to nie poradzę... siła wyższa :P

Opublikowano

Wystarczy że ktoś powspomina takie świetne gierki jak quake albo unreal i już wbija klapek i wymienia z pianą w ustach exy na ps3. 

XD

Opublikowano

Takie obrazki są o kant tyłka. W ruchu wygląda gra najlepiej- na chwile obecną, bo trzeba czekać na DC. 

Ja bym się doczepił zniszczeń, bo np nadkole zarysowane, przedni zderzak, a klosze nówki  :turned: Doczepić się można brak zmiennych warunków pogodowych. 

FM5 ładne i fajne, ale czekam na 6, ze sporymi zmianami. 

Na plus, że calaka można wbić w okolicach 30-40godzin, bo ponad 100 w 3 było przegięciem. Przy 50 godzinie szło wymiotować. 

Opublikowano

Ja przeciez z tym PC Master Race zartowalem ;) Na laptopie zaczalem niedawno grac, bo zaczalem uzywac na nim mojego Dualshocka 3, tylko wtedy granie na pc ma jakikolwiek sens (z uzyciem pada). 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.