Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

84dk99l1c4rt.jpg

 

Iras poniżej 1080p gier nie kupuje przecież. Widać, co się najbardziej liczy.

Ogromny, otwarty swiat do eksploracji, fabula, polowanie na potwory, postac Geralta, Triss, Yennefer, Ciri! Przeczytalem wszystkie kziazki o Wiedzminie, a przed premiera W3 zrobie to jeszcze raz! Klimat wylewa sie z ekranu, nie moge sie doczekac az zatopie srebrne ostrze w jakims potworzysku....

 

A tutaj sie pyta ile p no kuzwa mac! ZALOSNE! Niech sobie zlozy jakiegos mocarnego PC I fapuje nad liczbami w benchmarkach :/

Edytowane przez hav3n

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 620,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Jaki był system walki w Wiedźminie 2? Ten z jedynki był tragiczny, już wolałbym walkę jak w Skyrim niż z pierwszej części wiedzmina.

Opublikowano

Typowi fani konsoli Sony PlayStation, nie grają w gierki tylko w piksele.

Nie

Dzizys, wpadlo mi to tylko w oczy, siedzac 3,5m od 55cali to da sie to zauwazyc

Opublikowano

Jaki był system walki w Wiedźminie 2? Ten z jedynki był tragiczny, już wolałbym walkę jak w Skyrim niż z pierwszej części wiedzmina.

 

System walki w dwójce był bardzo dobry, żeby nie powiedzieć świetny.Aczkolwiek nie wszystkim przypadł taniec turlającego się Geralta. Liczę że w trójce niewiele zmienią pod tym względem 

Opublikowano

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Opublikowano

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Nie sterowało się bezpośrednio wiedźminem.

Opublikowano

 

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Nie sterowało się bezpośrednio wiedźminem.

W dwójce jest inny, bardzie bym powiedział hmm zręcznościowy, dynamiczny i "steruje się" Geraltem.

Opublikowano

Wiem, że polski diament, blablabla, ale ta gra jest drewniana od zawsze. 

Nie linczujcie. 

Opublikowano

Dwójka nie była jakoś strasznie drewniana, jedynka owszem. hehe

Opublikowano

wiemy wiemy Mario Kart8 ma bardziej otwarty swiat i lepszy system walki

Opublikowano

Jedynka było bardzo drewniana bo to była gierka na PC, dwójeczka już znacznieeeee lepsza.

Opublikowano

Pierwszy Wiesław był spoko, byłby genialny gdyby wydali go na konsole jak planowali. Gra po prostu śmierdzi pecetem na kilometr. Sterowanie ustawiłem sobie na "wskaż gdzie iść" i było okej. Genialny był w grze słowiański klimacik, te wszystkie bluzgi bawiły do łez. Miejscówki były super. W dwójkę jeszcze nie grałem.

Opublikowano

 

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Nie sterowało się bezpośrednio wiedźminem.

 

 

co ty ćpiesz, mobilność była znacznie większa, można było uciec z okrążenia saltem, w zależności od stylu miałeś turlanie się, doskoki, odskoki, obroty, były nawet piruety do boku

 

poza tym sekwencje ciosów były efektowne i zróżnicowane, a co mamy w dwójce?

dwie sekwencje ciosów, które można mieszać w jedną kombinację i festiwal turlania się,

 

teraz przy 3. podobno wzorowali walkę na tej z batmanów, zobaczymy co z tego wyjdzie

Opublikowano

W sumie jak brać przykład to od najlepszych. Batmany pod tym względem po prostu wymiatają.

Opublikowano

właśnie te przerzucanie stylów walki było słabo zrobione, ogólnie zamysł był spoko, tylko w praniu już gorzej wyszło. z wieśkiem sie wstrzymam z zakupem, grywalny był po kilku paczach, wiadomo kto sie uprze ten przejdzie, ja nie jestem masochistą.

Opublikowano

 

 

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Nie sterowało się bezpośrednio wiedźminem.

 

 

co ty ćpiesz, mobilność była znacznie większa, można było uciec z okrążenia saltem, w zależności od stylu miałeś turlanie się, doskoki, odskoki, obroty, były nawet piruety do boku

 

poza tym sekwencje ciosów były efektowne i zróżnicowane, a co mamy w dwójce?

dwie sekwencje ciosów, które można mieszać w jedną kombinację i festiwal turlania się,

 

teraz przy 3. podobno wzorowali walkę na tej z batmanów, zobaczymy co z tego wyjdzie

 

Chodzi mi o to, że kontrolowałeś potaci bezpośrednio, jak w dowolnym tpp czy bijatyce, że dany przycisk - dany ruch, ten system walki przypominał bardziej mmorpg czy diablo niż porządny zręcznościowy system walki jakie lubię.

Opublikowano

właśnie te przerzucanie stylów walki było słabo zrobione, ogólnie zamysł był spoko, tylko w praniu już gorzej wyszło. z wieśkiem sie wstrzymam z zakupem, grywalny był po kilku paczach, wiadomo kto sie uprze ten przejdzie, ja nie jestem masochistą.

 

czyli jak każda gra w dzisiejszych czasach. a nie, przecież MK8 nie ma bugów! Czezky stwierdził to po 2h grania.

 

A tymczasem...

 

Cytuję Czezkiego
 

"(pipi)a, w tej chwili nie da sie grac :|

Ciagle disconnecty, ja pyerdole.
Najgorsze jest to, ze gra za kazdym razem odejmuje 20 punktow od rankingu :|
Skonczyly sie zarty, gdzie ta (pipi)a Miyamoto, ja mu powiem.
 
Podobno to samo bylo z mk7, trzeba czekac na patcha."
Opublikowano

WiiU na Pchlim in 3... 2... 1...

 

Na pewno nie po Nintendo Show - szykuje się niezła ofensywa w tym roku. Zagrozić może już tylko król Spencer.

Opublikowano

 

właśnie te przerzucanie stylów walki było słabo zrobione, ogólnie zamysł był spoko, tylko w praniu już gorzej wyszło. z wieśkiem sie wstrzymam z zakupem, grywalny był po kilku paczach, wiadomo kto sie uprze ten przejdzie, ja nie jestem masochistą.

 

czyli jak każda gra w dzisiejszych czasach. a nie, przecież MK8 nie ma bugów! Czezky stwierdził to po 2h grania.

 

A tymczasem...

 

Cytuję Czezkiego
 

"(pipi)a, w tej chwili nie da sie grac :|

Ciagle disconnecty, ja pyerdole.
Najgorsze jest to, ze gra za kazdym razem odejmuje 20 punktow od rankingu :|
Skonczyly sie zarty, gdzie ta (pipi)a Miyamoto, ja mu powiem.
 
Podobno to samo bylo z mk7, trzeba czekac na patcha."

 

dlatego nie zapłace w dniu premiery 220zł za dziurawy produkt. jak ktoś lubi być betatesterem niech sobie kupi, jego sprawa, wole poczekac pół roku i kupić kompletny produkt i może taniej. oprócz tego, zawsze są cyrki z pctowymi wersjami, wiesiek na x360 raczej był bezproblemowy, chociaż nie zarejestrowałem narzekania na niego.

Opublikowano

WiiU na Pchlim in 3... 2... 1...

Po e3 będzie mógł argumentować że nic ciekawego na tego szrota nie zapowiedzieli...

Opublikowano

 

 

 

Ej co było złego w systemie walki w W1.

Nie sterowało się bezpośrednio wiedźminem.

co ty ćpiesz, mobilność była znacznie większa, można było uciec z okrążenia saltem, w zależności od stylu miałeś turlanie się, doskoki, odskoki, obroty, były nawet piruety do boku

 

poza tym sekwencje ciosów były efektowne i zróżnicowane, a co mamy w dwójce?

dwie sekwencje ciosów, które można mieszać w jedną kombinację i festiwal turlania się,

 

teraz przy 3. podobno wzorowali walkę na tej z batmanów, zobaczymy co z tego wyjdzie

Chodzi mi o to, że kontrolowałeś potaci bezpośrednio, jak w dowolnym tpp czy bijatyce, że dany przycisk - dany ruch, ten system walki przypominał bardziej mmorpg czy diablo niż porządny zręcznościowy system walki jakie lubię.

Ej to jest rpg (przynajmniej jedynka) i kiedyś tak były robione zwłaszcza, że W1 był na silniku Neverwintera, niestety gimbaza musi mieć akcje i zrecznosciowy system walki jak w jakiejs chodzonej bijatyce, ale skoro żyje w czasach gdzie Mass Effect jest uznawany za rpg to ok niech tak będzie. System walki z batmana jest ok dla kazuali, ale w SD był bardziej interaktywny i miał więcej combosów przez co był lepszy.

Opublikowano

Dla mnie w RPGu powinien być albo "taktyczny"/turowy system walki jak w Fallout 1/2, albo zręcznościowy, ale oparty o statystyki postaci i broni jak w Demon's/Dark Souls. A nie "kliknij 650 432 razy żeby przejść diablo"

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.