Skocz do zawartości

Helldivers


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Wielka szkoda z tymi serwerami bo ta gra to jeden z najlepszych coopow ever i jeden z najlepszych chodzonych dual stick shooterow o ile nie najlepszy. Jest az tak dobra

 

:pawel:

5/10 max.

 

Pytanko, w ile twin stick shooterow grales? Bo na konsolkach za duzo ich nie ma, a na pc chyba nie grasz  :pawel:

Nastepne pytanie: w ile gier z coopem grales?

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Strasznie wolno i topornie idzie zdobyć macierzystą planetę wroga, a jak już parę dni temu na robale doszliśmy to słabo się starali o podbój. A brakuje mi właśnie 2 ostatnie trofiki do platyny poprzez zdobycie planet  :shok:

 

Oglądając wersję pre alfy Alienation to jakoś gra mnie nie zachęca z braku friendly fire i wydaje się być przez to łatwa, no ale zobaczymy w marcu jak to będzie.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

alienation będzie zupełnie inny, bardziej nastawiony na zręcznościową wyrzynke, a mniej taktyczny i drużynowy. mapy bardziej dostosowane do trybu story. friendly fire nie będzie tam potrzebne. porównywanie helldivers do alienation czy deadnation nie jest do końca sprytne

 

ze zdobywaniem homeworld to nie wiem do końca, ale wydaje mi się, że przez plusa gra teraz masa ludzi i wymogi do przejęcia są duże, ale mało ludzi gra na wyższych poziomach 

Odnośnik do komentarza

W HD trzeba mieć:

 

- mega ogląd sytuacji, bo wystarczy chwila nieuwagi a coś na ciebie spadnie (zwykle czyjś ekwipunek), a jeden zbyt późno wyłapany patrol sprawi że wszyscy będą daleko w d*pie.

 

- z tego powodu co wyżej, trwałą koncentrację

 

- silną psychę. Ile to razy oglądałem spanikowaną ekipę, która biegała w kólko i strzelała bez sensu, ginąc w końcu od niekończących się przeciwników.

 

- taktyczne podejście, bo przęt drużyny musi się uzupełniać i nie gryźć.

 

Jak na twin stickera to jest to bardzo kompleksowa i trudna gra ;)

Odnośnik do komentarza

Nie można gry porównywać do Loaded, ani Dead Nation, czy Alienation. To trochę inny kaliber. Tu jak w MGS-ie. Jeśli zauważy cię patrol, za chwilę podniesie alarm jeśli go nie sprzątniesz. Alarm oznacza hordy wrogów, a pośród nich więcej patroli, których wybicie jest kluczowe by hordy przestały się pojawiać. Można też spróbować zgubić pościg, ale to oznacza podejście do celu od nowa, plus ewentualne puszczenie na straty zużyte przy podejściu zasoby. Także grać należy rozważnie, a nie huzia na juzia "a pozabijam wszystkich". Dobrze mieć zgrany zespół. Na szczęście gra pod tym względem jest intuicyjna, bo ogólnie z każdego zestawu da się coś ulepić, i nawet z randomami dobrze się gra. Na szczęście gra jest cross play i dobrze sobie radzi, bo już grałem i z vitowcami i z ps4-kowcami.

 

Co mi się podoba, to klimacik Starship Troopers (Żołnierzy Kosmosu). Taki trochę autoironiczny, każdy co chwila krzyczy "wolność!", "niepodległość idzie!" "masz tu trochę demokracji!", i mimowolnie wywołuje to uśmiech na twarzy. No i muzyka, taka typowo pompatyczna...

 

https://www.youtube.com/watch?v=yRleK9Fqv0k

Odnośnik do komentarza

It's time for a nice hot cup of liber-TEA!

 

No sory ale jak dla mnie ta gra to absolutny top jesli chodzi o twin stick shootery, jesli ktos zna lepsze to bardzo chetnie bym o nich przeczytal. Ostatnio zaczalem ogrywac Dead Nation i o ile giereczka jest super, to nie jest to wg mnie ta sama liga.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

kilka ważnych tipów o czym ludzie często zapominają albo nie wiedzą 

 

1. nie strzelać z primary weapons do ciężkich pancerzy. jeśli już, to tylko w odsłoniete elementy. docelowo na heavy armor stosuje się sprzęt z właściwością anti tank, ale nie tylko, bo działa też właściwość explosive (jak np granatnik).  w przypadku żywych celów, jak opancerzone robale, działa równierz ogień i trucizna  

 

2. bronie z właściwością armor piercing (AP ammo) działają w ten sposób, że naboje trafiają zawsze w lekko i srednio opancerzone cele, nawet kiedy trafiamy w nie pod kątem (nie w sam środek). czyli nie rykoszetują, jak w przypadku broni bez AP ammo

 

3. z cyborgami używajcie go prone (położenie się na ziemi kwadratem), unikniecie ostrzału. nawet z robalami czasem warto rzucić się na ziemię w ciężkiej sytuacji, żeby kumaty kolego z drużyny pomógł ostrzałem

 

4. kiedy kolega z drużyny leży i przeciwnik zamierza go dopaść, czasem mądrzej jest nie biec od razu żeby go podnieść, tylko ostrzelać wroga i podnieść go w dogodniejszej sytuacji albo zrobi to sam

 

5. kiedy lezymy obaleni, to czasem zamiast odczołgiwać się od przeciwnika, lepiej ostrzelać go z pistoletu, innej broni one hand (jak SMG) albo rzucić granat

 

6. pamietajcie, że supply stratgemy można zrzucac przeciwnikom na głowy, również wskrzeszając kolegów

 

7. zerkajcie na mapę i ściągajcie patrole. trzymajcie się razem, żeby widzieć cały ekran i ostrzelać patrol zanim was dostrzeże. czasem lepiej wybadać kierunek marszu patroli i je wyminąć. kiedy leżymy, to patrol musi podejść bliżej, żeby nas dostrzec. jedne bronie nadają się lepiej do czyszczenia patroli a inne gorzej. kiedy zrobi sie zadyma, to kolejne patrole zbiegną się z okolicy i DALEJ będą wzywać KOLEJNE posiłki, więc dobrze jest mieć je na uwadze

 

8. w okolicach objectivów kręci się najwięcej patroli. nawet kiedy ich nie ma, to po "uruchomieniu" objectiva zaraz przyjdą

 

9. LATARNIE ZE STRATAGEMÓW PRZYCIĄGAJĄ PATROLE !!! im wiecej, tym bardziej przyciągają. zastanówcie się, zanim wezwiecie ammo

 

10. pomyślcie dwa razy, zanim postawicie wieżyczkę. lepiej, żebyście nie stali między nią, a przeciwnikiem. dobrze jest nią rzucić dalej, za ekran, żeby czyściła patrole

 

11. nie starajcie się zabijać kazdego przeciwnika na ekranie. czesto lepiej sie wycofać, uciec i przegrupować, albo poprostu pognać do kolejnego objectiva. lepiej sie wycofać i prowadzić ogień zaporowy albo odciąć wroga odpowiednim stratgemem

 

12. pamiętajcie o granatach - ratuja du.pe

 

13. nie pozbywajcie się celownika laserowego tylko dlatego, że zdobyliście nowego perka. niektóre bronie potrzebują go bardziej (rail gun) a inne mniej (schyte, breaker)

 

14. kiedy przeładujecie magazynek zanim wyplujecie ostatnią kulę, to animacja przeładowania będzie szybsza

 

15. planujcie swój loadout pod katem drużyny i celów misji. nie bierzcie za dużo ammo suply, jesli tyle nie potrzebujecie. niektóre bronie zżerają więcej ammo a inne mniej, a jak ktoś używa broni laserowej, to prawie jej nie potrzebuje. na wyższe poziomy z robalami i cyborgami zadbajcie o odpowiedni sprzęt anti-tank

 

16. kiedy wasz kolega używa broni z assist reload, to ponieście jego plecak z amunicją, jeśli macie wolne miejsce na plecach. możecie go wtedy przeładować INSTANT, wciskając przy nim X

 

17. aktywna tarcza SH-20 chroni was przed psami cyborgów, nie szarżują one wtedy tylko powoli podchodzą. ogólnie tarcza jest lepszym wyborem na cyborgi, a jet pack na robale. na iluminati tarcza też sprawdza się świetnie, bo chroni przed confuse. z drugiej strony jet pack pozwoli przeskoczyć te zapory....

 

18. niektóre cele misji mozna olać. dostaniecie mniej expa i mniej influence na koniec planety, ale może przezyjecie i skończycie misję. i tak cele do obrony można zniszczyć albo zostawic je do zniszczenia wrogowi, ludków do eskorty potraktować granatem albo bagnetami, a walizkę......skoczyc z nią w przepaść co uniemożliwi jej odzyskanie i anuluje objectiv

 

19. nie latajcie chaotycznie i nie rzucajcie stratagemów gdzie popadnie. ustawiajcie się z głową i pamiętajcie o friendli fire....i uwazajcie na kolegów spadających z nieba

 

20. mechy wydają się na początku OP, ale na wyższych poziomach juz takie uber nie są. dalej są świetne, ale trzeba ich uzywać ROZSĄDNIE. nie trzeba wysiadac z mecha, zeby rzucić stratagema

 

21. kiedy macie w ręku "kulkę" z wpisanym stratagemem i zginiecie, to automatycznie ją upuścicie. wiąże sie to z pewnym patentem, że kiedy jesteście ostatnim z żywych i waszym ostatnim ruchem przed zgonem bedzie respawn kolegów, to lepiej nie rzucać kulki tylko zginąć trzymając ją w ręku. respnie was razem z kolegami

 

22. kiedy leżycie obaleni to dalej mozecie wpisywać stratagemy. WAŻNE !

 

23. pewne bronie czy stratagemy moga wydawać się mało użyteczne na pierwszy rzut oka, ale po nauczeniu się posługiwania nimi i charakterystki ich działania, moga okazac sie bardzo przydatne. nawet słabszy ofensywny stratagem moze być dobry, bo ma szybki czas aktywacji, łatwiejszy i szybszy input, albo jest mniej smiecionosny dla drużyny. eksperymentujcje

 

24. jesli gra wam sie podoba to rozwazcie zakup całego pakietu DLC jesli jest jeszcze na promocji (33zł). jest tam cała masa fajnego i przydatnego sprzętu i perków

 

na razie tyle.....  

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

No w Helldiversach nie chodzi jednak wyłącznie o bezmyślne strzelanie. Trzeba ogarniać kilka rzeczy jednocześnie. Zwłaszcza grając w pojedynkę. Nawet hellpod z zaopatrzeniem może spaść na łeb. Ale ta gierka zyskuje głównie online. Dopiero 4. poziom wbiłem i niektóre trofea są trudne (bez ustawki). 

Odnośnik do komentarza

Aha i nie montujcie wieżyczek:

 

- blisko celu do obrony. Wystarczy byle siepacz przy celu, a wieżyczka zacznie pruć nie bacząc czy cel obrony jest na linii strzału.

 

- gdy są mechy drużyny w polu. Mech nie może padać na ziemię, i najczęściej albo wieżyczka go uszkadza przypadkiem, albo on wieżyczkę.

 

Aha i nie zostawiajcie mechów przy włazie wahadlowca, bo inni będą mieli zablokowaną drogę ewakuacji...

Odnośnik do komentarza

Czasem mam wrażenie, że lepiej mi się gra solo na planetach 11-12 niż w grupie, bo trafiają się takie głąby, że non stop tylko strzelają do zwykłych, zamiast tych alarmujących stąd walki potrafią trwać w nieskończoność, że też nie wspomnę o zbyt częstym zabijaniu członków w grupie na oślep, co odbiera radość grania. Rzadko trafiają się kumate osoby, żeby śmiesznie było to i z lvl 25+ też potrafią napsuć Ci krwi, konkluzja jest taka, że najlepiej grać ze znajomymi i mieć spokój lub grać sobie solo o ile się potrafi dostosować do warunków przeciwnika  :good:

Odnośnik do komentarza

Najlepsze runy mialem w sumie z randomami. Z dobra ekipa 12tki pekaja na 3 gwiazdki raz za razem, nawet bez komunikacji. Grunt, to szybka ocena zachowania ekipy do ktorej dolaczylismy i szybkie opuszczenie jakby okazali sie niepelnosprytni. Generalnie od 20 levelu wzwyz, szansa na kogos, kto wie jak grac znaczaco rosnie, ale nie jest to regula, bo i po 20stym bywaja typy z czterema mechami i stratagem priority w loadoutcie  

 

A solo to sie nigdy nie gra dobrze dwunastek, chyba, ze 3 razy distractor beacon plus UAV 

Odnośnik do komentarza

No też mi się zdarzały takie runy z trzema gwiazdkami jak przykładowo wczoraj w celu podbicia planety robali za co masz 2x exp. Szkoda tylko, że tak słabo atakują, bo są porozwalani na cyborgów czy oświeconych, co przez to idzie ciężko nabić influence :/

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Żeby pyknąć wrogą stolicę i zakończyć kampanię dla strony, to musi się zmobilizować kupa ludu, oraz elita co będzie w kółko trzepać wrogich mistrzów. Także tego, nie ma co się nastawiać ns łatwe zakończenie kampanii :)

Zwłaszcza że nagrodą jest śmieszna peleryna, co wygląda jak logo ONZ ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.