Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11,8 tys.
  • Wyświetleń 1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Mam Xbone'a, co mnie niesamowicie cieszy, bo Forza Horizon 2 rozpaliła moje zmysły i chciałbym podzielić się kilkoma spostrzeżeniami Jako były już posiadacz PlayStation 4:   - konsola na żywo spraw

  • W kwestii prywatnej wiadomości - zawsze możesz kogoś dodać do rozmowy i zamknąć grupę dla reszty znajomych   Kilka moich spostrzeżeń dotyczących Xboxa One po tych kilku miesiącach użytkowania.  

  • Małe podsumowanie wrażeń po kilkunastu dniach grania. Całą poprzednią generację grałem na 360. Teraz nie wiedziałem czy nie wybrać PS4, ale stanęło na One bez Kinecta.   Konsola   Sama konsola jes

Opublikowano

 

Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac :kaz:

 

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

ta prezentacja studiów które pozyskali - identycznie to sobie wyobrażałem xD wspaniale decyzje, widac ze spencer dostal dostep do konta ms

 

konfa miala tyle mięsa ze muszę obejrzeć jeszcze raz w slow motion xd

Opublikowano
5 godzin temu, hav7n napisał:

 

Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac :kaz:

 

wzruszający materiał 

 

rzucający zupełnie inne światło na Microsoft Studios, zupełnie odmienne od tego co utarło się już myśleć. Elegancko że Microsoft wyciąga rękę do tak ambitnych ludzi, oferując im jednocześnie tyle kreatywności i swobody. 

Opublikowano
5 godzin temu, hav7n napisał:

 

Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac :kaz:

 

Oby tylko poszli w gry takie jak DMC A nie Hellblade.

Opublikowano

Tez licze na jakiegos slashera od nich. Ms potrzebuje takiej gry,

Opublikowano

Inaczej. Klimat Hellblade, ale pełnoprawna gra akcji, najlepiej slasher.

Opublikowano

DfYdqRpU8AAzqEw?format=jpg

 

jak coś to trwa właśnie Inside Xbox 

Edytowane przez oni

Opublikowano

Phil powiedział, że są otwarci na przejęcie kolejnych developerów.

Opublikowano

Nie zdziwię się jak nowe studio w Santa Monica będzie robiło grę w gatunku pokrewnym do Tomb Raider i Uncharted. Szefem jest jakaś szycha związana z Tomb Raider i z tego co mówił Phil wynika, że studio jest w sumie budowane pod tego gościa.

 

Z tego co mówił wynika, że The Inititative prawdopodobnie pracuje nad jakimś starym IP. Mała podpowiedź:

1528757638-data6.jpg1528757670-data5.jpg

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

Po lewej logo studia, a to po prawej to z Perfect Dark :) Dosyć ciekawa zbieżność kształtów ;)

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

no oferta pracy wspominała o nowym IP AAAA xD 

 

poprosimy jeszcze jedną podpowiedź :D 

 

EDIT: 

Okej, Perfect Dark rzeczywiście pasowałby do profilu studia, zbieżność logotypów też nie wygląda na przypadkową. Szkoda tylko, że jeżeli twoja teoria jest prawdziwa to na powrót Joanny trochę jeszcze poczekamy, bo chyba studio jeszcze się formuje. Szczerze mówiąc liczyłem że PD może robić Sumo Digital  gdzie pracuje dużo weteranów z Rare i Free Radical, współpracując z Coalition i projekt jest jednak nieco bardziej zaawansowany ;) 

Edytowane przez oni

Opublikowano
16 minut temu, oni napisał:

no oferta pracy wspominała o nowym IP AAAA xD 

 

poprosimy jeszcze jedną podpowiedź :D 

 

EDIT: 

Okej, Perfect Dark rzeczywiście pasowałby do profilu studia, zbieżność logotypów też nie wygląda na przypadkową. Szkoda tylko, że jeżeli twoja teoria jest prawdziwa to na powrót Joanny trochę jeszcze poczekamy, bo chyba studio jeszcze się formuje. Szczerze mówiąc liczyłem że PD może robić Sumo Digital  gdzie pracuje dużo weteranów z Rare i Free Radical, współpracując z Coalition i projekt jest jednak nieco bardziej zaawansowany ;) 

 

Przecież Sumo Digital robi Crackdown 3 :D

Opublikowano

oni mają mnóstwo gierek w produkcji :D

 

Wyciekły niedawno slajdy z jakieś wewnetrznej prezentacji i bodajże odział w Nottingham pracuję nad jakąś niezapowiedzianą gierką action-adventure dla major publisher. Niby jest to prawdopobne, ale bardziej skłaniam się do twojej wersji 

Opublikowano

sumo digital to niech lepiej sie nauczy robic gry albo jeszcze lepiej - niech MS nauczy sie NIE chodzic do chuyowych devow bo juz mi sie nie chce bronic gierek 7/10 :kaz:

 

Z jednej strony chce zobaczyc jakies nowe IP od nowego studia MS ale na 99% bedzie to i tak gra action adventure (koles ktory prowadzi studio pracowal nad rebootem TR) wiec moga i wsadzic tam Perfect Dark ze stronk female protagonist.

 

I tak najbardziej czekam na Fable od PG. Yebani co umieja zrobic z gra o samochodach to jest kosmos. Moje oczekiwania wzgledem ich drugiego projektu sa chore.

 

Od Ninja Theory poprosze jakies nowe IP, najlepiej slasher.

 

Undead Labs mam nadzieje ze dostarczy State of Decay w jakosci AAA z coopem/multi na dedykowanych serverach.

 

 

E3 2022 bedzie niesamowite 

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Te klucze na GP "stackują" się? Czy jak wpiszę jeden po drugim to dodadzą się czy się nałożą? 

Opublikowano

 

wywiad ze Spencerem zawsze spoko 

 

powiedział m.in że Sea of Thieves i State of Decay 2 mimo GamePassa sprzedały się lepiej niż zakładano, subskrybenci GamePassa wbrew temu co myślałem to raczej gracze HC którzy kupują i grają w więcej gier. Nie interesuje go czy japońscy developerzy mają umowy marketingowe z Sony i tak będzie zabiegał o porty na Xboxa, szczerze przyznał że Crackdown nie był zbyt dobrą grą, dlatego została przełożona. No i zasugerował że to nie koniec prac na First-Party, więc być może za jakiś czas pojawi się jeszcze jakieś studio 

Opublikowano

Oglądałem wczoraj ten wywiad. Bardzo spoko, polecam.

Opublikowano

Phila zawsze spoko się słucha. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.