Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano
zabójstwo przy użyciu smoke bomby i zaraz zjawiają się strażnicy ale nie wiedzą o co chodzi, kradniecię kluczy o typa dzieli go z pół metra, lol do tego stogi siana w katedrze no ja pjerdole xD Jeszcze ludzie w komentarzach piszą, że chcą to pre orderować (*)

 

 

Trzeba jednak przyznać że Unity najbliżej jest do AC2 z ostatnich części. Nie wiem czy te stateczki w AC3 i Black Flag są dobre ale do cholery AC to nie gra o piratach i żeglugach morskich.

 

Mnie i tak najbardziej rozwaliło oglądając gameplay AC Rogue jak bohater łazi po linie nad wrogami, ewidentnie widać jego poruszający się cień na dole a ci debile nawet nie spojrzą do góry.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

AC powinien mieć moim zdaniem ciekawsze zabójstwa. Tzn. przykładowo otwarty świat jak teraz, jakieś pierdoły, zadania pobocze, a potem misja w dużym budynku. Siedzi sobie jakiś ważny templariusz w katedrze, a my kombinujemy jak się do niego dobrać, Ale nie tak jak teraz, że biegamy po gzymsach i zabijamy jego sługusów po kolei, albo w ogóle mamy korytarzyk i drogę podaną na tacy, a bardziej coś w stylu Hitmana. Alternatywne przejście katakumbami, przebranie się za księdza, mocne wejście przez witraż, zrzucenie jakiejś rzeźby wyglądające na wypadek... Więcej opcji, więcej kombinowania, większa satysfakcja. 

 

No jedynka miała zadatki na taki styl jeśli dobrze pamiętam, ale wiadomo jak się dalej to wszystko potoczyło. Już druga część była nudna, trzecia to porażka, ja nie wiem jak to przetrwało do dzisiaj. Jezu ;/.

Opublikowano

zabij cel w środku miasta

goniący strażnicy są 5 metrów za tobą

usiądź na ławce albo wejdź między wieśniaków

....

gdzie on się podział?

 

 

to co mustang opisał to miałem idealnie w Dishonored. mimo mocy i bajerów tak tam właśnie wyglądało wiele zabójstw. szczególnie na low chaos. 30 minut kombinowania by dorwać cel, kolejne 20 żeby opuścić miejscówkę. do tego opcje by pozbyć się celu na wskutek wypadku albo nie swoimi rękoma. osom. za darmo w goldzie, polecam.

Opublikowano

Ze skradankowych klimatów chętnie zagrałbym też w nowe dobre Tenchu. Zawsze zabierałem się do tej serii ale po dzisiaj nic nie ograłem, a klimaty feudalnej Japonii bardzo lubię :confused:

 

@up: nie ma co zbytnio wymagać jakiejś skomplikowanej SI od gier Ubi i serii AC. W końcu to ma się sprzedać w mln egzemplarzy, a Janusze i inne casuale raczej nie lubią jak im się dodatkowe kłody rzuca pod nogi w miłym,łatwym i szybkim i bezstresowym przechodzeniu gierek.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano
 

 

 

 

jezu ilosc bullshitu w tym fimiku siega dachu Burj Khalifa. Wpierw typ robi zooma na mikroby na kurtce goscia ktory jest oddalony od niego o 100 metrow, slyszy go jakby mial mikrofon kierunkowy, wbiega po scianie centymetr od 6 straznikow, by za chwile podbiec do 2 typow, z czego jeden gapi sie w jego strone. nozesz co to ma byc? gra dla uposledzonych? po obejrzeniu kolejnej minuty kolejny zalew sucharow typu wybicie sie w pionowej sciany 3 metryw  gore, skok z 8 i ladowanie na murku wielkosci 10x10 cm. wczesniej typ tak sledzil ziomka, ze zeskoczyl z 5 metrow na drewniany powoz i wydal z siebie cwierc milionowych decybela. co on ma (pipi)a najki-cichobiegi? przelot przez wiezyczke, zlapanie sie opuszkami palcow gzymsu po kilkumetrowym skoku, bezszelestne drewniane schody. cos jeszcze? to moj 3 edit i boje sie ogladac dalej. aha dobra, niezauwazlny skok z 20 metrow w kupe siana stojace przy oltarzu, krzyk typa wciaganego do siana ktorego nikt nie uslyszal, na koncu rozwalenie drewnianej kratki w konfesjonalne. no napewno taki trzask przechodzi kolo uszu niezauwazalny, szczegolnie jak templariusz wchodzi do niego. bajka dla 12 latkow.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Już druga część była nudna, trzecia to porażka, ja nie wiem jak to przetrwało do dzisiaj. Jezu ;/.

Jeszcze był Brotherhood w międzyczasie. Akurat trójkę lubiłem, bo podobała mi się epoka (na pewno AC może się podobać, kiedy komuś podpasuje okres historyczny i przyjemność jest z samego zwiedzania oraz obserwowania życia NPC) i niezły był motyw

(niby żaden spoiler, ale ok) z rozwojem swoich ziem. Lubiłem patrzeć, jak od podstaw na moich oczach tworzy się nowe miasteczko na amerykańskiej ziemi.

 

Opublikowano

ale załóżcie może temat "assasin's creed - no nie wiem co tak słabo" w dziale assasin's creed bo to się zaczyna robić nudne.

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

Horizon vs DC

czyli otwarty fun fun fun w burakach kontra tunele i teleporty na poboczu

 

lepiej?

Opublikowano

dobra, podsumuje bo zboczylismy z tematu: Assassins creed- typowa gra dla klapersow/xbotow (wybrac wg obozu)

Opublikowano
@up: nie ma co zbytnio wymagać jakiejś skomplikowanej SI od gier Ubi i serii AC. W końcu to ma się sprzedać w mln egzemplarzy, a Janusze i inne casuale raczej nie lubią jak im się dodatkowe kłody rzuca pod nogi w miłym,łatwym i szybkim i bezstresowym przechodzeniu gierek.

 

Powiem ci, że grałem nie dawno w Black Flaga i w sumie to nie jest bezstresowa gra ponieważ przez multum bugów i przez debilne AI gra się w to jak za karę i czasem trzeba było albo rozwalić z 10 typa naraz (asasyn psia mać ;d) albo powtarzać checkpoint.

Opublikowano

Zabawnie czyta sie opinie klapkow na temat fanów xboxa mając na uwadze fakt że na playstation nigdy nie powstaną gry takie jak Halo, Gears of War, Forza Horizon, Alan Wake. Klapy powinny zrozumieć że Xbox to wyzsza kultura konsolowosci. Janusze i casule istnieją na playstation w wiekszosci poniewaz granie w gry jest meczace, latwiej jest poogladac gify lub poczytac o grach ktore wyjda za 3 lata. Natomiast elita xbox'a spokojnie ogrywa swoje exy, w oczekiwaniu na zasyp gier pod koniec roku, by w 2015 ograc ich jeszcze wiecej

 

czuje dume. tylko xbox.

 

wowowow, trzy pifpafy i wyscigi

Opublikowano

wowowow, trzy pifpafy i wyscigi

 

 

a co tam u psponies?

 

tlou - szczelanka, unczarted - pif paf, gran turismo - wyscigi, killzone - pifpaf

 

btw digital foundry zrobiło porównanie Metra obu wersji i

 

 

In the case of Metro Redux, both Xbox One and PlayStation 4 versions look extremely similar, with just the level of post-process AA pixel crawl separating them. Outside of anti-aliasing artefact, in terms of actual boosts to detail on PS4, the comparison zoomers below demonstrate the difference - for the most part, there's not much in it, with only foliage and extreme close-ups on textures yielding much in the way of an advantage.

 

stałe 60 fps na obu konsolach i niby smieszne 912p na XO, ale trzeba się ostro przyjrzeć aby różnice wyłapać. Czyli w obu konsolach jednak jest moc i obie jeszcze pokażą mocne graficznie konsole bo Metro2033 na PC żeby chodziło z AAx4 w 1080p i 60fps to trzeba mieć nadal potwora.

 

New1_XO.bmp.jpg

 

New1_PS4.bmp.jpg

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

po palcach od razu widać

Opublikowano

@ bluber; Nie kłam, bo jak ktoś już przeczytał cały tekst, to wie, że w każdym aspekcie wersja na PS4 wypada lepiej od XO - więcej lub mniej, ale zawsze lepiej. I tak już będzie zawsze - albo multi identyczne (to raczej przy mniej wymagających tytułach), albo lepsze na PS4 (to najczęściej).

Edytowane przez Kasias

Opublikowano

@ bluber; Nie kłam, bo jak ktoś już przeczytał cały tekst, to wie, że w każdym aspekcie wersja na PS4 wypada lepiej od XO - więcej lub mniej, ale zawsze lepiej. I tak już będzie zawsze - albo multi identyczne (to raczej przy mniej wymagających tytułach), albo lepsze na PS4 (to najczęściej).

 

ale gdzie ja ci kłamie xD wrzuciłem cytat z artykułu i tyle, ale klapeczek sobie coś ubzdurał :thumbsup:

Opublikowano

A żeś się do(pipi)ał jeden glitch i tyle do premier poprawią bo nie wierzę by takie kwiatki przeszły do finalnej wersji ;)

Opublikowano

@ bluber; Nie kłam, bo jak ktoś już przeczytał cały tekst, to wie, że w każdym aspekcie wersja na PS4 wypada lepiej od XO - więcej lub mniej, ale zawsze lepiej. I tak już będzie zawsze - albo multi identyczne (to raczej przy mniej wymagających tytułach), albo lepsze na PS4 (to najczęściej).

 

Jak będziesz siedział z ryjem na ekranie to może te różnice przyuważysz.

Opublikowano

 

zabójstwo przy użyciu smoke bomby i zaraz zjawiają się strażnicy ale nie wiedzą o co chodzi, kradniecię kluczy o typa dzieli go z pół metra, lol do tego stogi siana w katedrze no ja pjerdole xD Jeszcze ludzie w komentarzach piszą, że chcą to pre orderować (*)

 

 

Trzeba jednak przyznać że Unity najbliżej jest do AC2 z ostatnich części. Nie wiem czy te stateczki w AC3 i Black Flag są dobre ale do cholery AC to nie gra o piratach i żeglugach morskich.

 

Mnie i tak najbardziej rozwaliło oglądając gameplay AC Rogue jak bohater łazi po linie nad wrogami, ewidentnie widać jego poruszający się cień na dole a ci debile nawet nie spojrzą do góry.

W pełnej wersji Ubi pewno obetnie cienie, więc ai już pod to napisali.

Opublikowano

ciężko się nie zgodzić z Mazzeo. AC II to najlepsze AC i niech Unity będzie jego następcą. Reszta to jakaś mucha na psim guwnie :P

 

Edytowane przez chris85

Opublikowano

iumddyiiu59lN.png

 

VS

 

iKbbzsGNvYIS3.png

 

ibnaEcz7viI6MU.gif

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

patrzac na grafike h2 przypominaja sie czasy psxa, piekne czasy

 

Porsche_Challenge_-_1997_-_Sony_Computer

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.