Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rękawica Thanosa.

W grze możemy zdobyć talizman-rękawicę o nazwie Shattered Gauntlet of Ages, w którego opisie czytamy, że to starożytny artefakt, który był zbyt potężny, więc rozrzucono jego części po światach. Po maksymalnym ulepszeniu artefaktu, możemy do niego przypisać do trzech ulepszeń, a tak się składa, że istnieje łącznie sześć odnoszących się do Kamieni Nieskończoności:

Andvari's Soul - Kamień Duszy

Njord's Temporal Stone - Kamień Czasu

Eye of the Outer Realm - Kamień Przestrzeni

Ivaldi's Corrupted Mind - Kamień Umysłu

Asgard's Shard of Existence - Kamień Rzeczywistości

Muspelheim Eye of Power - Kamień Mocy

Po umieszczeniu dowolnych trzech w rękawicy, Kratos jest w stanie wykonać efektowny atak godny samego Thanosa
http://www.neosite.pl/news/63273/god-of-war-skrywa-odniesienie-do-avengers-wojna-bez-granic-spoilery.html

Podobno w grze poukrywanych jest sporo różnych smaczków, by runy z mapy dodanej do limitki, teraz kamienie.


:banderas:
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
13 godzin temu, ragus napisał:

 

 

od którego momentu mocno się wciągnąłeś?

 

biegam po

  Ukryj zawartość

alfheim

 

i już mam dosyć xd. gra jest piękna, doceniam kunszt audio wizualny, stworzony świat jest bardzo przekonywujący, ale co z tego, skoro użeram się z beznadziejną kamerą, biję jakimś patykiem potwory z których wypada pomarańczowa krew, system ekwipunku i rozwoju jest nieczytelny i wybija tylko z jakiejkolwiek immersji, rozgrywka polega z przechodzeniu z jednego kill roomu do drugiego i jest to przeplatane zagadkami "uderz w tarczę żeby otworzyć drzwi" i powolnym chodzeniem z nadmiarem ekspozycji w dialogach, bo synek musi przegadać każdy temat

 

nie wiem, super że twórca wzrusza się jak widzi oceny i czuć niby pasję, ale grając w to widzę przed sobą zespół, który zakochał się w filmach i przy robieniu gier skręca mocno w stronę tego medium, jakby wstydząc się tego, że to co robi jest gierką.

Wciągnałem się po tej lokacji w której jesteś. Grasz na hardzie? Niżej nie ma sensu w ogóle schodzić.

Odnośnik do komentarza

Normal wymagający? Polecam GMaC, który teraz jest hardem bo jak mnie pamięć nie myli przed patchami sprawa wyglądała tak:

story--->normal--->hard--->Give Me a Challenge--->God of War

Bossowie na przedostatnim poziomie są cholernie wymagający, jak i kilka rodzajów zwykłych przeciwników. Tutaj naprawdę trzeba być gotowym na wszystko bo nawet z przeciwnikiem na tym samym poziomie można gryźć glebę po dwóch hitach. Ale to pryszcz przy V.

Cytując pana Stuhra...

Spoiler

Kobieta mnie bije!

@Bansai jak dobrze pamiętam wspominał, że ten rodzaj przeciwników na normalu można załatwić skumulowanymi atakami (L1+R1/R2) topora i drugiego typu broni, a wykończyć Spartan Rage. Na normalu może to przejdzie. Na GMaC? Może z dwie kreski ściągniesz o ile jeszcze ci nie ucieknie spod rage'a. Jest intensywnie. Nawet z dopakowaną zbroją krasnoludów na 2 poziom, atakami broni na maxa oraz gówniakiem jest bida, a postać na 7 lvl. Można zapomnieć o taktyce zaczepno-obronnej. Cały teren kontroluje przeciwnik. Błyskawicznie potrafi z końca areny podejść pod brodę. Ba, jednego przeciwnika trzeba cały czas mieć blisko by nie dostać mocarnym strzałem z dystansu. Dodaj do tego mocarne ataki obszarowe, których nie da się zablokować, brak schematycznych ataków (da się wyczaić, które ataki można blokować, które nie, a które trzeba unikać ale często ataki są modyfikowane np. zamiast kończąc jakiś mocnym ciosem z bliska nie do zablokowania, cofa się i zmienia atak) oraz chora prędkość i mamy cały obraz przeciwnika. Do tego każdy jest inny, ma inny zestaw ataków więc każdego trzeba uczyć się na nowo. 

Gdyby jeszcze wam mało jest jeden atak, który pokazuje jakimi leszczami jesteśmy.

Spoiler

Doskok z dystansu, gleba i sprzedawanie podeszwy na ryj w akompaniamencie wyzwisk.

No nie ma bardziej uwłaczającego finishera dla Boga Wojny zwłaszcza gdy robi to taki przeciwnik. i to jeszcze na oczach syna. 

Wczoraj jeden na party miał łzy w oczach przy jednym z wyzwań na arenach, a ja płaczę na widok tych przeciwników. I chcę więcej :rayos:

Odnośnik do komentarza
Gość suteq
7 godzin temu, Square napisał:

Zamiast tych światów mogli zrobić

  Ukryj zawartość

różnorodnych bossów, a nie odmianę trolla w pięciu żywiołach :/

 

Rożnorodność bossów to jedno ale to, że przez większość czasu u danego wroga widzę jeden typ finishera to słabo w uj. :/ 

Odnośnik do komentarza

Odnosnie tego trola - on wlasnie leveluje wraz postepem gry, dlatego widzimy go w roznych odmianach. Mnie to nie razi, bo przeciez za kazdym razem moglby on wygladac tak samo, tylko silniejszy. Od poczatku mial to byc jeden stwor, bo mamy nawet prace “zabij 5/10 troli” itp. Jedynie w Helheim powinien byc osobny stwor, ze wzgledu na funkcje jaka pelnil. Jeszcze nie ukonczylem gry, wiec nie wiem, czy dalej bedzie podobna sytuacja do Helheim, ale tak czy owak zgadzam sie, ze walki z bossami moglyby byc ciekawsze. Brakuje takiej akcji jak chocby z poczatku God of War II.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Zaczyna mnie już powoli męczyć ta gra. Kiedy robi się ciekawie fabularnie i ma się nadzieję, że w końcu coś się ruszy to nagle twórcy mówią 'NOPE' i rzucają nas do nieciekawej miejscówki gdzie po raz kolejny tracimy kilka godzin na łażenie po nudnych korytarzach. To jest irytujące. Ja rozumiem, że chcieli zrobić grę na długo, ale to jest rozciągnie gry na siłę. Mocno im nie pykło jeśli chodzi o tempo narracji. :( 

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, suteq napisał:

Zaczyna mnie już powoli męczyć ta gra. Kiedy robi się ciekawie fabularnie i ma się nadzieję, że w końcu coś się ruszy to nagle twórcy mówią 'NOPE' i rzucają nas do nieciekawej miejscówki gdzie po raz kolejny tracimy kilka godzin na łażenie po nudnych korytarzach. To jest irytujące. Ja rozumiem, że chcieli zrobić grę na długo, ale to jest rozciągnie gry na siłę. Mocno im nie pykło jeśli chodzi o tempo narracji. :( 

Ja tam sie cieszylem ze fabula jeszcze sie nie konczy. Kazde „przedluzanie na sile” bylo dla mnie przyjemne. Pod kazdym wzgledem. 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, messer88 napisał:

 

masz na myśli ten atak co oślepia? strzelaj gówniakiem jak go zaczyna to im przerwiesz

 

 

3 godziny temu, Square napisał:

Albo się odwróć :potter:

Odwracać się plecami do V :obama: To może od razu toporem sobie w wątrobę rzucić. 

Nie. Nie chodzi mi o ten oślepiający atak (chyba tylko jeden przeciwnik taki miał). Chodzi mi o te z doskoków.  Nie wiem czy czerwony znacznik poprzedzający atak pojawia się wcześniej/na dłużej na normalu ale na GMaC to są ułamki. Dodaj do tego wydanie komendy i zanim gówniak wystrzeli to może być już za późno. Ale fakt. Jest to najlepsza opcja by przerwać takie ataki.

Na razie rozbudowuję pancerz Ivaldiego na maxa i wezmę się za nie. Kurła, wiedziałem, że

Spoiler

Niflheim

będzie gównianą miejscówką. Kto wpadł na pomysł z taką ilością mist echoes do skrzynek? Jakby jeszcze z przeciwników wypadały ale nie...

Odnośnik do komentarza
Gość Kyo

Jak robisz całą miejscówke i nie zginiesz to kolejny run będzie większy loot, kolejny znowu itp. W którymś momencie miałem 11k za zbrobienie całości. 

Ten atak V to normalnie rollem się bez problemu na wyzwaniu omija. Trzy razy i masz po trzecim bonus z wyjściem na plecy i krótką serią. 

Ja miałem problem z innym atakiem obszarowym. Fala się rozchodzila i atak był poprzedzony krótkim chargem który należało przerwać gowniakiem. No za cholerę mi nie wchodziło. 

 

I jeszcze obcas mnie wkurwiał. O jak mnie wkurwiał... :(

Odnośnik do komentarza

I know that feel bro :empathy:

Wejść na plecy jest ciężko. Rollowanie też nie zawsze się udaje bo zwyczajnie nie ma na to czasu. Najprostszym atakiem są chyba

Spoiler

skrzydła z lewa, skrzydła z prawa, lekki back i charge w linii prostej.

To najłatwiej ominąć. Najgorzej właśnie z tymi obszarowymi no i jak wykorzystają lukę między zmianami broni. Jeden przeciwnik jeszcze perfidnie potrafi zrobić flankę poza kamerę, a jak wiadomo gówniak strzela tam gdzie patrzymy i zanim się obrócisz w dobrą stronę widzisz tylko napierający atak :beksa:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...