Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Potrikowałbym, który SKATE najlepszy i dlaczego?

 

Trojka. Najlepsza jedynka, ale movementu bez deski nie ma a w dwojce to xD. Trojka ma tryb hardcore ktory niszczy, ludzie nadal graja online, jest najwiecej trików, zdań i ma dobry ost. Najlepsza seria od EA wspominałem kiedys o tym? Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Co do por. cinematic exp. TO z pierwszym Metalem jednak sporo pojechał, bo tamten tytuł pomimo że krótki nie prowadził gracza za rączkę, oraz t.j. RE2 posiadał bdb. replayability w postaci całej masy bonusowego stuffu, poziomu extreme, na dwóch zakończeniach i dodatkowym trybie kończąc. 16 lat temu, gdy od razu nie było wiadomo co zrobić, czy jak ugryźć bossa mój pierwszy raz zajął ok. 13h, z czego czysty gameplay ponad 7. Rekordowy speed run dwie. 

 

W przypadku MGS V GZ którego pierwsze przejście z cut scenkami zajmuje trochę ponad 1.5h argument o replayability jest także obusieczny, bo przecież istnieją tytuły z kampanią parokrotnie dłuższą, oraz równie dobrym replayability, które kosztowały na premierę stosunkowo taniej. Pomimo funu z gry oceny rzędu "6" dla GZ, uwzględniające stosunek czasu pierwszego przejścia do początkowej ceny ~40$ miały więc miejsce nie bez przyczyny. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Co do por. cinematic exp. TO z pierwszym Metalem jednak sporo pojechał, bo tamten tytuł pomimo że krótki nie prowadził gracza za rączkę, oraz t.j. RE2 posiadał bdb. replayability w postaci całej masy bonusowego stuffu, poziomu extreme, na dwóch zakończeniach i dodatkowym trybie kończąc. 16 lat temu, gdy od razu nie było wiadomo co zrobić, czy jak ugryźć bossa mój pierwszy raz zajął ok. 13h, z czego czysty gameplay ponad 7. Rekordowy speed run dwie. 

 

 

No hej, ale to jest przecież przedmiotem tego video, obie gry są krótkimi cinematic experience, ale mgs ma mieć replayability, dobry pacing i innowacje.

Odnośnik do komentarza

Wiem. I zgadzam się z lwią częścią pozostałej zawartości. Chodziło mi to że za bardzo zrównał TO z pierwszym MGS, przez co osoba nie zaznajomiona z produkcją Kojimy z 1998 mogłaby odnieść wrażenie że 17 lat temu podejście do cinematic exp. było praktycznie takie samo co u RaD.

wszystkie plusy związane z replayability ujął dopiero przy okazji Ground Zero. 

Odnośnik do komentarza

Czemu Resident Evil 4 zrobił się taki kultowy i chwalony? Czym się wyróżniał? Z ciekawości pytam, grałem w RE5 i tylko w co-opie mi ta gra sprawiała frajdę, a ta ponoć niewiele się różni od RE4 (poza settingiem).

- wprowadził kilka fajnych rozwiązań

- oprawa wtedy zabijała

- soczysty gameplay

- jedna z pierwszych ''filmowych'' gier TPP

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Gunplay nadal robi, atmosfera robi, brak co-opa, dlugosc gry oraz jej replayability no po prosti kompletna gra akcji z fabulą klasy b. Ogranij sobie wersje HD na PC, ale uwaga sterowanie w tych czasach moze wydawac sie przeje.banie archaiczne, no i zeby zmienic bronie trzeba wchodzic do invetory to chyba jedyny minus gry.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...