Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mate5

Ciekawy mod / hack do SM, premiera w kwietniu:

 

 

 

title.png

 

 

Samus Returns again for her third adventure, but things aren't quite the same this time around...

 

Relive the amazing Super Metroid in a whole new light!

Hyper Metroid is a complete overhaul of the original game, featuring:

 

ᐧ A dark twist on the original Metroid storyline ᐧ

ᐧ A brand new zebes to explore with several brand new areas ᐧ

ᐧ A new, highly customized weapon system featuring JAM's Spazer + Plasma ᐧ

ᐧ Grime's fast paced, highly fluid Project Base used as a base for the game ᐧ

 

crateria1.pngnorf3.pngMaridia2.pngwrecked2.png

 

 

 

Current State: Beta Testing, Polishing

Release Date: April 18, 2015 at 12:00 a.m. EST

That means clear out your weekend plans!

Release Delay forecast: None foreseen.

 

 

 

I hate to say it, but: Start your hype engines.

The game part of the hack is essentially finished, but no effort will be spared to make this hack as polished as possible. The release date was chosen to give me time to wrap up the project properly, as well as to celebrate the 21st anniversary of Super Metroid. So, Even if something happens to me/my life/this hack to impair development, You will not be forced to wait aegis for this hack to release.

 

This hack is the product of my depression, and currently, the love of my life. My mission was originally to create a simple, smaller sized fullhack that had levels that utilized Project Base's various new physics abilities/capacities in order to celebrate my love and my childhood fear of Super Metroid, but it's grown into my beautiful monster. I'm looking forward to the final product even more than anyone else.

~Bloodsonic

 

http://forum.metroidconstruction.com/index.php/topic,3411.0.html Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Czemu Resident Evil 4 zrobił się taki kultowy i chwalony? Czym się wyróżniał? Z ciekawości pytam, grałem w RE5 i tylko w co-opie mi ta gra sprawiała frajdę, a ta ponoć niewiele się różni od RE4 (poza settingiem).

1. Za jego reżyserię odpowiadał twórca oryginału, oraz serii DMC.

2. W swoim czasie dosłownie miazdzył oprawą graficzną, nawet na słabszej ps2.

3. Wprowadził kamerę zza prawego ramienia, która sxybko stała się standardem 99% shooterów tpp VII generacji.

4. Stanowił rewolucje w samej, coraz bardziej kostniejącej serii.

5. Miał genialne replayability i całą masę bonusowego contentu (zwłaszcza na ps2).

 

Jest to również ostatnia odsłona w której pomimo (czasem zbyt dużego) natężenia akcji nie brakowalo naprawdę klimatycznych miejscowek i przeciwników nawiązujących do klasyki gatunku (m.in. The Texas Chainsaw Massacre, The Thing, Predator, Alien, Noc Żywych Trupów, mitologia Cthulhu).

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Pamiętacie nasze epickie tyrady w CW n.t, wyższości świąt Wielkanocy nad imieninami Grażyny i Janusza w sensie #TeamRaiden vs #TeamBigBoss?  :cool: :lapka:  

 

Zainteresowany szerszą twórczością autora największego kalibru wystosowanego przez fanów Sons of Liberty w postaci video Critical Close-up: Metal Gear Solid 2 postanowiłem pogrzebać co n.t. jego kontynuacji wysmażył sam SuperBunnyHop. I Europa! 2 mies. po tej publikacji Bunny zamieścił na swoim kanale równie profesjonalną analizę przesłania MGS3:SE, opisując praktycznie wszystko co Ja; czyli odpierając wszystkie ignoranckie zarzuty fanów dwójki o spłycenie jego fabuły względem poprzednika... i stawiając jego zakończenie ponad finał dwójki.  :pope:  :daddy: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=N_-jyF987MQ

Warning: Ostre spoilery z podstawowej trylogii.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość mate5

RE 4 nie podszedl ale the Order 1886 juz podszedl? Ja (pipi)ie...

 

Gry dzielą się na różne kategorie, jedne traktujemy jako lekką rozrywkę, inne jako coś do czego przysiadamy i traktujemy "poważnie". I tak mnie na przykład nie podszedł RE1, mimo że RE5 przeszedłem z przyjemnością. Stało się tak dlatego, bo w RE1 nie odpowiadało mi parę rozwiązań, a piątkę przeszedłem na luzie w coopie i choć traktowałem ją jako tytuł gorszej kategorii to ostatecznie lepiej się przy tej grze bawiłem.

 

 

 

 A największym problemem Resident Evil 4 jest to, że ma w tytule Resident Evil. 

Odnośnik do komentarza

Re4 miazga jak to uruchomiłem na gamecube to myślałem ze sie zes,ram z wrażenia jak to wyglądało, bo ze gameplay bedzie kopał dupę to byłem przekonany juz od pierwszej zapowiedzi,

 

Cudna gra <3

5 natomiast mnie rozczarowała :/

6 czeka w kolejce ciekawe czy naprawdę taki gniot jak każdy pisze :)

Odnośnik do komentarza

 

RE 4 nie podszedl ale the Order 1886 juz podszedl? Ja (pipi)ie...

ale np RE 1-3 bardziej podeszło niż the Order i co terass ? No jest coś takiego jak gust, a ty jako król chińskich telenowel tym bardziej powinieneś to czuć.

 

 

No nic terass, poprostu wygladalo to dla mnie dosc szokujaco ze RE 4 Ci nie podeszlo a takie cos jak The Order 1886 juz tak, nawet jako lekka rozrywka przy ktorej nie trzeba myslec. Dziwnie i tyle.

 

Nie musisz mnie tak tytułować :D

Odnośnik do komentarza

No gorzej jak ktoś bierze raty w euro agd aby pograć w dobrą strzelanke TPP, wtedy wiadomo że crap 3/10 i straszne rozczarowanie. Jednak jako gra łącznik pomiędzy innymi wymagającymi tytułami których jednak nie brakuje na różnych platformach i generacjach to spoko tytuł.


Velius dla mnie zagranie od czasu do czasu w klona Heavy Rain i dobrze się przy tym bawiąc, to nic wiele innego/gorszego niż od czasu do czasu pogranie w wirtualne nowelki w otoczce majtek młodych, oślinionych Chinek. Tyle i tylko tyle.

Odnośnik do komentarza

Odnośnie rewolucyjnych zmian w RE4 zarówno w skali serii jak i gatunku strzelanek TPP, to warto poczytać sobie starsze recenzje z pierwszych Residentów. Już przy trójce narzekano, że Capcom cały czas powiela ten sam schemat rozgrywki. Np Banan w Neo Plus pisał otwarcie przy recenzji RE0, że to już ostatni raz, gdy toleruje serię w jej archaicznej formie.

 

Po latach gdy Capcom coraz bardziej podąża z serią w stronę akcji, gracze zaczęli tęsknić za starymi rozwiązaniami, jednak zmiany w tamtym czasie były koniecznie. Gdyby nie to, kto wie, czy dzisiaj Resident nie byłby niszową serią, jak skończył Silent Hill.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Nie no wiadomo, że muszą iść zmiany. Co śmieszne RE4 faktycznie wyznaczył wiele nowych trendów na gry tpp. Poprostu teraz jak już mamy dużo takch gier to tęskni się za zagadkami, liczeniem naboi i spie.rdolką. Jak to się mówi tak źle i tak niedobrze.

Mimo wszystko pamiętam jak pierwszy raz odpaliłem RE4 na PS2 to mega szukałem przedmiotów do zagadek i samych "puzzli", powtarzając sobie wtf?!

Edytowane przez balon
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...