Skocz do zawartości

Forza Motorsport 6

Featured Replies

Opublikowano

W drugą taką "niespodziankę" raczej trudno uwierzyć , cóż pożyjemy zobaczymy .

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 101,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Właśnie obczaiłem że w grze jest tryb Photo Mode, więc strzeliłem na szybko parę fot         Fajnie że dali możliwość włączania i wyłączania świateł

  • Dobrze, że w końcu ogłosili, dzieki walce z Sony GT7 wszyscy na tym skorzystamy

  • No właśnie. Czasem wypadało by zagrać w coś innego jak FM, żeby mieć punkt odniesienia       Czyli to jest temat, tylko do fapowania nad FM6?       Tak właśnie działa Turn 10. Dodamy fruwaj

Opublikowano

Prawda jest taka, że bardzo wielu developerów jest w stanie zrobić dobrą grę gdy są właściwie poprowadzeni i dysponują odpowiednimi środkami. Nie zapominajmy, że PG pracuje mocno na assetach przygotowanych przez Turn 10, więc spora część pracy była już za nich zrobiona (pierwsza część zajęła im ledwie półtora roku). W przypadku kolejnej Forzy byłoby to łatwiej powtórzyć niż się wydaje, w szczególności jakby swoje rozwiązania nowemu studiu udostępniło jeszcze PG.

Opublikowano

W dobie tego co się dzieje na bieżącej generacji (nawet reedycje nie działają w stabilnych trzydziestu k/s), jak w FM VI machną combo fHD+60k/s przy odpowiedniej jakości szaty graficznej, będzie to niezły policzek dla konkurencji.

Opublikowano

Forza Rally to moje marzenie od dawna. A co do soundtracku ten z drugiej części jest GOTY :) 

Obawiam się, że najwięcej pary pójdzie w oczo(pipi)ną oprawę graficzną a model jazdy to będzie wyłącznie kopiuj wklej z FM4/5. MS będzie chciał pokazać, że też ma swojego graficznego killera jak  #DC 

Opublikowano

Jakby chcieli to by zrobili racera na zamkniętych trasach w 30 FPS, a nie sima w 60 FPS.

 

Parę wyścigów w FM5 zrobiłem i moim zdaniem jeśli chodzi o model jazdy, to jest ogromny skok względem FM4. Pomijam fakt o ile lepiej wibracje w padzie od Xone oddają to co się dzieje z autem.

Opublikowano

Tak jeszcze mnie naszło jedno przemyślenie, mogli się chłopaki nieco bardziej postarać i mogli dać w tym jakże jubileuszowym roku na okładkę nowego NSX-a który też miał właśnie premierę, byłoby to fajne nawiązanie dla fanów do pierwszej okładki Forzy.

 

Kto wie może zostawili NSX'a na okładkę Horizona in Japan ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Forza w tym roku... Project C.A.R.S nie będzie miało łatwego życia, chociaż na PC nadal będzie unikatem :P   Trzeba będzie się pospieszyć z tym zbieraniem na X1... :/

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Xbox Execs on Forza Motorsport 6: "No One Is Gonna Be Disappointed;" Coming This Holiday Season

Edytowane przez Soul

Opublikowano

a co innego kolesie od marketingu mogli powiedzieć, będzie nocka/pogoda i nowe trasy, będziemy zadowoleni  :shotgun:

Opublikowano

Drivatary do poprawy tzn jest to najlepsze AI z jakim było mi konkurować lecz nie do końca oddaje zachowań graczy . Błędy ludzkie są, teraz przydało by dodać cwaniactwo na zakrętach, które można ściąć.

Kariera od zera do bohatera mile widziana (trochę menedżera kontrakty kary cele itd)

Dźwięk tu również jest sporo do zrobienia szczególnie wszelkie odgłosy zawieszenia szumu powietrza itp

Reszta standard Pogoda z PGR4, 200-300fur, 30-40 srodowisk.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

MS zastrzegł nazwę ForzaTech - Gamespot dowiedział się, że to jakiś nowy engine dla gry. Więcej informacji na E3, więc  pewnie chodzi o Forza 6:

 

 

ForzaTech is the name of the in-house Forza game engine. More details are coming at E3.

"We can confirm that Microsoft has filed a trademark application for ForzaTech, which is Turn 10 Studios' proprietary graphics and simulation engine for Forza," a Microsoft representative told GameSpot. "We'll have more to share at E3."

 

Źródło: http://www.gamespot.com/articles/what-is-microsoft-s-forzatech-update/1100-6426455/

Opublikowano

oby była Mazda Furai. Powinni zlozyc tej furze hołd, po tym, co sie z nią stało w TG, juz nie mowie o tym, ze to najpiekniejszy i najza(pipi)istszy racecar ever

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Xbox Japan wysypało XD

 

 

Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.

Ultimate car fantasy
The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..

Never race alone
Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.

 

 

b910ca59-ed0d-45ca-953f-97d113c78ab8.jpg

 

1a046a20-bf43-4bda-89e3-965d226cc7f9.jpg

 

27568158-4047-432d-9642-ec64c9448488.jpg

Opublikowano

trzeci screen, będę się dotykał dziś pod prysznicem :banderas:

Opublikowano

50fps? :dunno:

 

Pomyłka, tak samo jak "1080px". Robili stronę pod E3 i ktoś w trakcie kliknął nie to co trzeba :D

 

26 lokacji, 450 aut w pakiecie, wyścigi na 24 auta :banana:

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Moje realistyczne oczekiwania co do zawartości Forza Motorsport 6:

 

- 30 lokacji / ponad 100 wariacji tras, check

- 400 aut, check

- predefiniowane warunki pogodowe i alternatywne pory dnia na trasach. check

 

(czyli taki odpowiednik Forza Motorsport 4) check

 

 

Optymistyczne oczekiwania:

 

- 40 lokacji / ~ 140 wariacji tras,

- 500-600 aut,

- dynamiczne warunki pogodowe i cykl zmiany pory dnia na trasach.

 

(wypadkowa Forza Motorsport 3 i 4 = najbardziej dopakowana odsłona w historii serii)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nareszcie do czegos sie przydal oddzial MS w Japonii XD

Opublikowano

 

50fps? :dunno:

W Japonii chyba jest inny standard odświeżania ekranów. Pamiętam jak za czasów PS2 gry w Japonii były 50Hz a u nas 60Hz.

 

 

Dżizas. To błąd w pisowni, jak ze 3-4 inne które są w tym tekście.

 

We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."

Opublikowano

Czyli nie mam racji? Miałem gdzieś wrzucić znak zapytania. BTW to jakoś jest technologicznie podyktowane, że jest podawane 30/60 fpsów? A np.45 to be?

Opublikowano

Nope, wazne jest, zeby bylo stale, 50fpsow stale jest plynniejsze od stalych 30, to logiczne, ale lepsze betonowe 30 niz plywajace 50.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.