Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Kwestie techniczne

Featured Replies

Opublikowano

Tak, Phantom 410 :) niewielka i dobrze wykonana, poza tym łatwo zachować porządek i dobrą cyrkulację powietrza, a to tylko Midi Tower ;)

  • Odpowiedzi 92
  • Wyświetleń 33,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No ok, to w takim razie podrzucę swój pliczek. Od kilku dni testuję wiele różnych ustawień z pliku konfiguracyjnego, latam po polskich i zagranicznych forach w poszukiwaniu dodatkowych wpisów i próbuj

  • Największy skandal dziejów, techniczny bubel Fallout 3 borykał się z potężnymi problemami, do tego był skrajnie brzydki, a  i tak zgarniał najwyższe noty. Także spokojnie.

  • Zarathustra
    Zarathustra

    Użytkownicy ps4 powinni pisać petycję, żeby im w łatce dali możliwość zejścia z rozdziałką do 900p. Wtedy z lockiem na 30 klatek mogliby srać igni w deszczu po bagnach z kilkoma przeciwnikami na ekran

Opublikowano

Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie?

Opublikowano

Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie?

 

Porównania z Wiedźminem nie widziałem, ALE wrzucając zewnętrzny dysk przenośny na USB3.0 sporo skróciłem czasy ładowania choćby w Forzy Horizon 2, ogólnie było widać różnicę :)

Opublikowano

komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p

 

ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami

Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

xD

consoles exp ))

 

 

W domu obczaję najnowsze ini i wyłącze FPSy w shadowplayu żeby non stop nie patrzeć na klatki  :teehee:

Opublikowano

Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie?

Takie rozwiazanie pomaga chyba we wszystkich grach.

Opublikowano

Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana :D 

 

Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo. 

Opublikowano

Mam zwykły dysk 7200rpm, po śmierci 4-5 sekund się ładuje poprzedni stan, ale jak wybrać jakiś zapis z listy to załącza się animacja z gadającym Jaskrem trwająca jakieś 15 sekund. Nawet jeśli wgrywasz stan gry, gdzie przeszedłeś dosłownie kilka kroków przed chwilą to dalej oglądasz po raz kolejny animację.

 

 

Opublikowano

No strasznie spier.dolone to jest, tak samo jak ten pop up w lewy dolnym rogu  przy graniu na padzie i klepaniu F5 na klawiaturze żeby quicksave'a zrobić.

Opublikowano

Animacja animacją, może w jakimś patchu dadzą możliwość jej pominięcia. Chętnie bym przyspieszył ładowanie ostatniego zapisu po zgonie, bo na najwyższym poziomie niektóre walki dają popalić i od samego powtarzania gorsze jest czekanie kilkunastu sekund na wczytanie gry.

 

A pytanie stąd, że z tego co widziałem zewnętrzne dyski w przypadku XOne dają często różne rezultaty zależnie od gry. Jeśli skrócenie ładowanie byłoby znaczące, wówczas może bym przyspieszył zakup, bo i tak 500GB w tej generacji zdecydowanie nie wystarcza.

Opublikowano

Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana :D

 

Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo. 

tez jestem juz po tym zadaniu i tez chodzila mi ta lokacja prawie tak samo jak i inne obszary valen, choc ja akurat przechodzilem ja gdy nie padalo wiec tu moze tkwi przyczyna

Opublikowano

Ficuś zgoda, jak świeci słońce to gra chodzi w miarę, ale jak nadchodzi burza, deszcz to robi się nieciekawie. Nie o to chyba chodzi aby medytacją uporczywie omijać inne warunki pogodowe ;/

Opublikowano

alez ja nie bronie redow, tym bardziej, ze deszcz pada w tej grze dosc czesto i wyglada swietnie i slepy nie jestem i od razu widac, ze wtedy fpsy leca w dol w wielu lokacjach

 

z drugiej strony troche mniej ta drama smieszy bo na razie po tym co na razie w tym swiecie wiedzmina widzialem i gdzie bylem to i tak gierka chodzi lepiej niz wiekszosc sandboxow z ery ps3

 

dalej trzymam kciuki, ze redzi ostatecznie zoptymalizowali velen tak jak zoptymalizowali bialy sad - polecam zagrac w ta poczakowa lokacje bez zainstalowanego jakiegokolwiek patcha by zobaczyc jak to na czystym buildzie plytowym chodzilo

Opublikowano

 

komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p

 

ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami

Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. 

 

 

wiem bo gram na xbonie xD pc master race zostawiam sobie do drugiego przejścia

Opublikowano

Z niedopracowanych badziewi dodać warto jeszcze strzały przenikające przez drzewa/budynki, feeling jak w latach 2000 na psx ;(

Opublikowano

Pierwszy zauważalny bug- tekstury wnętrza karczmy w Novigradzie wczytały się po 4sek od wbiegnięcia do niej.

Opublikowano

Jeżeli ktoś chce mieć uber za(pipi)istą wydajność na słabym sprzęcie i po prostu w tę grę pograć bez względu na grafikę, to może dopisać do pliku konfiguracyjnego w sekcji [Rendering] następującą linijkę: 

 

TextureMipBias=2 - otrzyma wtedy konkretnie rozmazane i brzydkie tekstury, znacznie gorsze niż na "low", ale osiągnie znacznie, znacznie lepszą wydajność.

Opublikowano

A jakieś porady żeby to hulalo na high ? Chodzi mi o ustawienia żeby zlokowac klatki powiedzmy na 40. Na PC brata gra wyciąga kolo 50 fps na high ale dropy są w(pipi)iajace i występuja bez względu na ustawienia. I5 3570k, r9 280x, 8 GB ram

Opublikowano

Lepiej sobie zablokuj na 30, bez sensu mieć na 40

Opublikowano

Gamersyde wrzuciło na stronę analizę FPS w W3 z patchem 1.03 na PS4. Na bagnach to nawet nie ma cinematic experience 24 fps.

Edytowane przez andrew777

Opublikowano

Gamersyde wrzuciło na stronę analizę FPS w W3 z patchem 1.03 na PS4. Na bagnach to nawet nie ma cinematic experience 24 fps.

Szkoda że nie walczyli za pomocą petard i igni :) Pewnie byłoby jeszcze "lepiej" :) Płynność animacji jest fatalna. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Ciekawe w takim razie skąd biorą się +9 i 10 w różnych recenzjach ? Jasne gra ma bardzo dużo "plusów", ale żeby otrzymywać skrajnie wysokie oceny musi być bardzo dobra "technicznie" . W3 na PS4 w chwili obecnej niestety nie jest.

Opublikowano

Największy skandal dziejów, techniczny bubel Fallout 3 borykał się z potężnymi problemami, do tego był skrajnie brzydki, a  i tak zgarniał najwyższe noty. Także spokojnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.