Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Kwestie techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie?

 

Porównania z Wiedźminem nie widziałem, ALE wrzucając zewnętrzny dysk przenośny na USB3.0 sporo skróciłem czasy ładowania choćby w Forzy Horizon 2, ogólnie było widać różnicę :)

Odnośnik do komentarza

komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p

 

ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami

Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. 

Edytowane przez Starh
Odnośnik do komentarza

Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana :D 

 

Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo. 

Odnośnik do komentarza

Mam zwykły dysk 7200rpm, po śmierci 4-5 sekund się ładuje poprzedni stan, ale jak wybrać jakiś zapis z listy to załącza się animacja z gadającym Jaskrem trwająca jakieś 15 sekund. Nawet jeśli wgrywasz stan gry, gdzie przeszedłeś dosłownie kilka kroków przed chwilą to dalej oglądasz po raz kolejny animację.

 

 

Odnośnik do komentarza

Animacja animacją, może w jakimś patchu dadzą możliwość jej pominięcia. Chętnie bym przyspieszył ładowanie ostatniego zapisu po zgonie, bo na najwyższym poziomie niektóre walki dają popalić i od samego powtarzania gorsze jest czekanie kilkunastu sekund na wczytanie gry.

 

A pytanie stąd, że z tego co widziałem zewnętrzne dyski w przypadku XOne dają często różne rezultaty zależnie od gry. Jeśli skrócenie ładowanie byłoby znaczące, wówczas może bym przyspieszył zakup, bo i tak 500GB w tej generacji zdecydowanie nie wystarcza.

Odnośnik do komentarza

Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana :D

 

Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo. 

tez jestem juz po tym zadaniu i tez chodzila mi ta lokacja prawie tak samo jak i inne obszary valen, choc ja akurat przechodzilem ja gdy nie padalo wiec tu moze tkwi przyczyna

Odnośnik do komentarza

alez ja nie bronie redow, tym bardziej, ze deszcz pada w tej grze dosc czesto i wyglada swietnie i slepy nie jestem i od razu widac, ze wtedy fpsy leca w dol w wielu lokacjach

 

z drugiej strony troche mniej ta drama smieszy bo na razie po tym co na razie w tym swiecie wiedzmina widzialem i gdzie bylem to i tak gierka chodzi lepiej niz wiekszosc sandboxow z ery ps3

 

dalej trzymam kciuki, ze redzi ostatecznie zoptymalizowali velen tak jak zoptymalizowali bialy sad - polecam zagrac w ta poczakowa lokacje bez zainstalowanego jakiegokolwiek patcha by zobaczyc jak to na czystym buildzie plytowym chodzilo

Odnośnik do komentarza

 

komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p

 

ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami

Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. 

 

 

wiem bo gram na xbonie xD pc master race zostawiam sobie do drugiego przejścia

Odnośnik do komentarza

Jeżeli ktoś chce mieć uber za(pipi)istą wydajność na słabym sprzęcie i po prostu w tę grę pograć bez względu na grafikę, to może dopisać do pliku konfiguracyjnego w sekcji [Rendering] następującą linijkę: 

 

TextureMipBias=2 - otrzyma wtedy konkretnie rozmazane i brzydkie tekstury, znacznie gorsze niż na "low", ale osiągnie znacznie, znacznie lepszą wydajność.

Odnośnik do komentarza

Gamersyde wrzuciło na stronę analizę FPS w W3 z patchem 1.03 na PS4. Na bagnach to nawet nie ma cinematic experience 24 fps.

Szkoda że nie walczyli za pomocą petard i igni :) Pewnie byłoby jeszcze "lepiej" :) Płynność animacji jest fatalna. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Ciekawe w takim razie skąd biorą się +9 i 10 w różnych recenzjach ? Jasne gra ma bardzo dużo "plusów", ale żeby otrzymywać skrajnie wysokie oceny musi być bardzo dobra "technicznie" . W3 na PS4 w chwili obecnej niestety nie jest.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.