Opublikowano 28 maja 20159 l Tak, Phantom 410 niewielka i dobrze wykonana, poza tym łatwo zachować porządek i dobrą cyrkulację powietrza, a to tylko Midi Tower
Opublikowano 28 maja 20159 l Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie?
Opublikowano 28 maja 20159 l Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie? Porównania z Wiedźminem nie widziałem, ALE wrzucając zewnętrzny dysk przenośny na USB3.0 sporo skróciłem czasy ładowania choćby w Forzy Horizon 2, ogólnie było widać różnicę
Opublikowano 28 maja 20159 l komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. Edytowane 28 maja 20159 l przez Starh
Opublikowano 28 maja 20159 l xD consoles exp )) W domu obczaję najnowsze ini i wyłącze FPSy w shadowplayu żeby non stop nie patrzeć na klatki
Opublikowano 28 maja 20159 l Wyłącz Shadowplay w ogóle Po wrzuceniu pliku ustawiłeś na "tylko do odczytu"?
Opublikowano 28 maja 20159 l Na XOne dysk zewnętrzny o lepszych parametrach niż wbudowany skróciłby loadingi w tej grze? Ktoś trafił na jakieś porównanie? Takie rozwiazanie pomaga chyba we wszystkich grach.
Opublikowano 28 maja 20159 l Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo.
Opublikowano 28 maja 20159 l Mam zwykły dysk 7200rpm, po śmierci 4-5 sekund się ładuje poprzedni stan, ale jak wybrać jakiś zapis z listy to załącza się animacja z gadającym Jaskrem trwająca jakieś 15 sekund. Nawet jeśli wgrywasz stan gry, gdzie przeszedłeś dosłownie kilka kroków przed chwilą to dalej oglądasz po raz kolejny animację.
Opublikowano 28 maja 20159 l No strasznie spier.dolone to jest, tak samo jak ten pop up w lewy dolnym rogu przy graniu na padzie i klepaniu F5 na klawiaturze żeby quicksave'a zrobić.
Opublikowano 28 maja 20159 l Animacja animacją, może w jakimś patchu dadzą możliwość jej pominięcia. Chętnie bym przyspieszył ładowanie ostatniego zapisu po zgonie, bo na najwyższym poziomie niektóre walki dają popalić i od samego powtarzania gorsze jest czekanie kilkunastu sekund na wczytanie gry. A pytanie stąd, że z tego co widziałem zewnętrzne dyski w przypadku XOne dają często różne rezultaty zależnie od gry. Jeśli skrócenie ładowanie byłoby znaczące, wówczas może bym przyspieszył zakup, bo i tak 500GB w tej generacji zdecydowanie nie wystarcza.
Opublikowano 28 maja 20159 l Wiele osób pisało o slajdach na bagnach, grając na PS4. Cóż, albo moje kaprawae oczęta mają locki na 20 klatkach, albo u mnie było bez problemów. Walka w deszczu z pięcioma zgnilcami i nie było problemów, choć konsola wyła jak opętana Jedyne co mnie dalej irytuje, to te loadingi. Za długo. Stanowczo za długo. tez jestem juz po tym zadaniu i tez chodzila mi ta lokacja prawie tak samo jak i inne obszary valen, choc ja akurat przechodzilem ja gdy nie padalo wiec tu moze tkwi przyczyna
Opublikowano 28 maja 20159 l Ficuś zgoda, jak świeci słońce to gra chodzi w miarę, ale jak nadchodzi burza, deszcz to robi się nieciekawie. Nie o to chyba chodzi aby medytacją uporczywie omijać inne warunki pogodowe ;/
Opublikowano 28 maja 20159 l alez ja nie bronie redow, tym bardziej, ze deszcz pada w tej grze dosc czesto i wyglada swietnie i slepy nie jestem i od razu widac, ze wtedy fpsy leca w dol w wielu lokacjach z drugiej strony troche mniej ta drama smieszy bo na razie po tym co na razie w tym swiecie wiedzmina widzialem i gdzie bylem to i tak gierka chodzi lepiej niz wiekszosc sandboxow z ery ps3 dalej trzymam kciuki, ze redzi ostatecznie zoptymalizowali velen tak jak zoptymalizowali bialy sad - polecam zagrac w ta poczakowa lokacje bez zainstalowanego jakiegokolwiek patcha by zobaczyc jak to na czystym buildzie plytowym chodzilo
Opublikowano 29 maja 20159 l komp za 2500zl kupiony w grudniu, 40fps na high, rozdzialka 1080p ale chuy z klatkami i ostrymi jak zyleta texturami - najwiekszy game changer to kilku sekundowe loadingi w porownaniu z konsolowymi wersjami Nawet nie wiesz jak wkurza 80 sekundowy loading w takim Velen albo czekanie na odlagowanie NPC w Novigradzie (model jest zespawniony, ale gra przez kilka sekund nie widzi, że gracz może wejść z nim w interakcje). Mam nadzieję, że to jeszcze spróbują poprawić. wiem bo gram na xbonie xD pc master race zostawiam sobie do drugiego przejścia
Opublikowano 29 maja 20159 l Z niedopracowanych badziewi dodać warto jeszcze strzały przenikające przez drzewa/budynki, feeling jak w latach 2000 na psx ;(
Opublikowano 29 maja 20159 l Pierwszy zauważalny bug- tekstury wnętrza karczmy w Novigradzie wczytały się po 4sek od wbiegnięcia do niej.
Opublikowano 29 maja 20159 l Jeszcze dla MASTER RACE parę wskazówek dla lepszej wydajności: http://www.reddit.com/r/witcher/comments/37o6sl/how_i_went_from_35_fps_average_on_low_to_45/
Opublikowano 29 maja 20159 l Jeżeli ktoś chce mieć uber za(pipi)istą wydajność na słabym sprzęcie i po prostu w tę grę pograć bez względu na grafikę, to może dopisać do pliku konfiguracyjnego w sekcji [Rendering] następującą linijkę: TextureMipBias=2 - otrzyma wtedy konkretnie rozmazane i brzydkie tekstury, znacznie gorsze niż na "low", ale osiągnie znacznie, znacznie lepszą wydajność.
Opublikowano 29 maja 20159 l A jakieś porady żeby to hulalo na high ? Chodzi mi o ustawienia żeby zlokowac klatki powiedzmy na 40. Na PC brata gra wyciąga kolo 50 fps na high ale dropy są w(pipi)iajace i występuja bez względu na ustawienia. I5 3570k, r9 280x, 8 GB ram
Opublikowano 30 maja 20159 l Gamersyde wrzuciło na stronę analizę FPS w W3 z patchem 1.03 na PS4. Na bagnach to nawet nie ma cinematic experience 24 fps. Edytowane 30 maja 20159 l przez andrew777
Opublikowano 30 maja 20159 l Gamersyde wrzuciło na stronę analizę FPS w W3 z patchem 1.03 na PS4. Na bagnach to nawet nie ma cinematic experience 24 fps. Szkoda że nie walczyli za pomocą petard i igni Pewnie byłoby jeszcze "lepiej" Płynność animacji jest fatalna. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Ciekawe w takim razie skąd biorą się +9 i 10 w różnych recenzjach ? Jasne gra ma bardzo dużo "plusów", ale żeby otrzymywać skrajnie wysokie oceny musi być bardzo dobra "technicznie" . W3 na PS4 w chwili obecnej niestety nie jest.
Opublikowano 30 maja 20159 l Największy skandal dziejów, techniczny bubel Fallout 3 borykał się z potężnymi problemami, do tego był skrajnie brzydki, a i tak zgarniał najwyższe noty. Także spokojnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.