Opublikowano 8 listopada 20159 l Ciekaw jestem jak sytuacja na XOne, może w końcu jakiś multiplatformer, będzie lepiej się prezentować. Edytowane 8 listopada 20159 l przez czeskimaster
Opublikowano 8 listopada 20159 l Ciekaw jestem jak sytuacja na XOne, może w końcu jakiś multiplatformer, będzie lepiej się prezentować.Mad max lepiej wyszedł w wersji na xone
Opublikowano 8 listopada 20159 l Wydaje mi sie ze gierka na co moze działać lepiej ze względu na większe taktowanie procesora.
Opublikowano 8 listopada 20159 l kwik, grafika taka dobra wow dzięki mocniejsza karto graficzna kwik xDD
Opublikowano 8 listopada 20159 l Loading wyjścia na zewnątrz i wejścia do budynku: https://vid.me/5kSk No niefajnie.
Opublikowano 8 listopada 20159 l Masakryczny drop klatek podczas używania scope'a: https://vid.me/JLcx/
Opublikowano 8 listopada 20159 l No słabo. Jak grafikę chciałem bronić murem, tak czegoś takiego już nie potrafię - oczekiwałem, że w zamian będzie chociaż to chodziło po ludzku. Rozczarowanie.
Opublikowano 8 listopada 20159 l Ciekawe czy tez swiat jest pociety na kwadraty i po przejsciu z jedno na drugi bedzie loading
Opublikowano 8 listopada 20159 l Ciekawe czy tez swiat jest pociety na kwadraty i po przejsciu z jedno na drugi bedzie loading Nie.I wejścia do miast są pozbawione loadingów.Loadingi do budynków są krótkie, długie są tylko wyjscia z budynków to otwartego świata. Edytowane 8 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 8 listopada 20159 l Masakryczny drop klatek podczas używania scope'a: https://vid.me/JLcx/ Kurde uroczy ten kołowrotek- a tak serio. Co Bethesda musi zrobić aby ich gry chodziły po ludzku : Grafika - ok może być średnia przeboleje, mniejszą rozdziałkę też . Obszar spoko, może być mniejszy odciąży silnik a to nadal chodzi tak? Co do jasnej ciasnej czy ta gra chodzi na silniku od morrowinda? Czy Bethy ma już pernamentnie włączonego lenia? Edytowane 8 listopada 20159 l przez Heviro (Fanboy BDG)
Opublikowano 8 listopada 20159 l No słabo. Jak grafikę chciałem bronić murem, tak czegoś takiego już nie potrafię - oczekiwałem, że w zamian będzie chociaż to chodziło po ludzku. Rozczarowanie. Oczekiwanie czegokolwiek solidnego po Bugfeście,bronienie góvnianej grafiki w grze od jednego z największych wydawców/twórców giereke AAA
Opublikowano 8 listopada 20159 l No słabo. Jak grafikę chciałem bronić murem, tak czegoś takiego już nie potrafię - oczekiwałem, że w zamian będzie chociaż to chodziło po ludzku. Rozczarowanie. Oczekiwanie czegokolwiek solidnego po Bugfeście,bronienie góvnianej grafiki w grze od jednego z największych wydawców/twórców giereke AAA Grafika jest okej, w porządku. Nie ma fajerwerków. Ale coś czuję, że wersja na X1 będzie lepsza, bo na niej portowali Skyrima.
Opublikowano 8 listopada 20159 l xD półminutowe loadingi, a byłem pewny że skoro gra wygląda jak gów.no to nie będzie loadingów, o ja głupi
Opublikowano 8 listopada 20159 l Ciekawe czy tez swiat jest pociety na kwadraty i po przejsciu z jedno na drugi bedzie loading Nie.I wejścia do miast są pozbawione loadingów.Loadingi do budynków są krótkie, długie są tylko wyjscia z budynków to otwartego świata.
Opublikowano 8 listopada 20159 l Tutaj dowód Mejm: https://www.youtube.com/watch?v=5FiGZVKZuus Wejście do muzeum wolności jest w 7:20, loading nie trwał dłużej niz 5 sekund. Wyjście jest w 20:08 trwa około pół minuty. Edytowane 8 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 8 listopada 20159 l No gurwa chyba sobie żartują z tymi loadingami. Jak w wiedźminie 1 xDDD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.