Skocz do zawartości

E3 2015: Spam-Beton Definitive Edition

Featured Replies

Opublikowano

Ach, wiedziałem, że i tu ukażę się ten okropny, nierzetelny filmik od SBH, autorowi współczuję cynizmu, jeśli jest prawdziwy, a nie przedstawia założenia kierowane w swój target, który ogląda resztę jego filmików (i na których zarabia)

 

V-logi i youtubowi gracze to chyba jeden z najgorszych wynalazków epoki social media. W sumie najbardziej denerwujący są pseudo eksperci, próbujący robić semi-publicystykę, do samego streamowania gier i rozgrywek nie mam nic, dobrze zrobione nawet popieram (jak Trump i kanał o Heartstone)

 

 

No jestem targetem Super Bunnyhopa, uważam że pisze swoje artykuły (bo to są na dobrą sprawę artykuły, tylko przeczytane i wrzucone na youtube, bo obecnie ludzie nie chcą czytać) i rozbawiło mnie jak Bunnyhop skrytykował Dooma za to samo, za co ja go skrytykowałem, a co graczom na tym forum ku mojemu przerażeniu nie przeszkadza, tj. ciągłe 1-2 sekundowe odbieranie kontroli i odpalanie animacji przy każdej interakcji czy "specjalnym" ataku. Gry AAA się sku.rwiły od 7-ej generacji bezsensownymi rozwiązaniami game designu i boli mnie, że ludziom one nie przeszkadzają i dalej grają w te crapy.  

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 99,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo ten rynek pecetowy opiera się na złodziejach i nikt o zdrowych zmysłach nie zrobi ekskluzywnej gry wyglądającej jak Uncharted czy Order, bo produkcja się nie zwróci (Crytek już próbował i każdy wie

  • Ficek właśnie dostał bana na dwa dni, za to że temacie Shemnue3 napisał, aby grę przenieść do działu PS4, a django mu napisał, ze cw poza cw. Czy wy to uwierzycie!!! titanfail, ryse, dead rising, belo

  • Zielona arka Spencera właśnie przybyła

Opublikowano

 

Ach, wiedziałem, że i tu ukażę się ten okropny, nierzetelny filmik od SBH, autorowi współczuję cynizmu, jeśli jest prawdziwy, a nie przedstawia założenia kierowane w swój target, który ogląda resztę jego filmików (i na których zarabia)

 

V-logi i youtubowi gracze to chyba jeden z najgorszych wynalazków epoki social media. W sumie najbardziej denerwujący są pseudo eksperci, próbujący robić semi-publicystykę, do samego streamowania gier i rozgrywek nie mam nic, dobrze zrobione nawet popieram (jak Trump i kanał o Heartstone)

 

 

No jestem targetem Super Bunnyhopa, uważam że pisze swoje artykuły (bo to są na dobrą sprawę artykuły, tylko przeczytane i wrzucone na youtube, bo obecnie ludzie nie chcą czytać) i rozbawiło mnie jak Bunnyhop skrytykował Dooma za to samo, za co ja go skrytykowałem, a co graczom na tym forum ku mojemu przerażeniu nie przeszkadza, tj. ciągłe 1-2 sekundowe odbieranie kontroli i odpalanie animacji przy każdej interakcji czy "specjalnym" ataku. Gry AAA się sku.rwiły od 7-ej generacji bezsensownymi rozwiązaniami game designu i boli mnie, że ludziom one nie przeszkadzają i dalej grają w te crapy.  

 

Tego bym sie za bardzo nie czepial. W Ninja Gaiden tez traciles na 2-3 sekundy kontrole nad Ryu po zaciagnieciu karmy Y-grekiem i nastepnie puszczeniu go. A co...gra slaba? Jedna z najlepszych, jaka zostala kiedykolwiek napisana ludzka reka...

Opublikowano

 

 

Gry AAA się sku.rwiły od 7-ej generacji bezsensownymi rozwiązaniami game designu i boli mnie, że ludziom one nie przeszkadzają i dalej grają w te crapy. 

 

ech bo te zabieranie kontroli na kilka sekund to w rzeczywistości ułamek całego gameplay, który często jest dużo bardziej responsywny niż w VI generacji, a w wielu grach większość każulowych opcji typu widzenie przez ściany, lokalizatory celu, komory ożywiające itp. bzdury da się wyłączyć w opcjach? 

 

jakiś czas temu pytałem cię co myślisz o Max Payne 3. n.t. jego gameplayu pisałeś w samych superlatywach, chociaż jego cinematic experience w stosunku do singli ND w każdym aspekcie został podniesiony do potęgi (brak możliwości skipowania większości filmików, chamski zwyczaj wyłączania biegu tuż przed załączeniem cut scenki, "levele chodzone", brak możliwości cofania się po znajdźki w wypadku wybrania wyjścia z roomu).

a jednak grało nam się przyjemnie.  :problem:

Opublikowano

możemy przynajmniej śmiało powiedzieć, że rok 2015 będzie dobrym rokiem dla graczy. W końcu next geny ruszyły z kopyta. I zauważcie, że mgs zawsze się w nich pojawia xboss.png

Opublikowano

@mate5

Nie to nie są artykuły (chociaż każdy nagrany film ma scenariusz i wcześniej przygotowaną stronę merytoryczną, spisane notatki etc.), ale w tę kwestię nie będę się zagłębiać. Gorzej, gdy ludzie starają się być opiniotwórczymi, gdy nie mają podstaw do tego. Styl w jakim wiele podobnych filmików jest kręconych, ma dużo wspólnego z typem pseudo-dziennikarstwa, którego nie cierpię i nie szanuję.

Najgorsze jest rysowanie niebezpiecznej linii w relacji twórca-odbiorca, często  intencjonalnie nacechowanej negatywnie (negatywne dziennikarstwo to zmora naszych czasów, czym innym jest krytyka, czym innych żerowanie na negatywnych emocjach) i mającej wywołać określoną reakcję u widzę (poczucie się lepszym etc.)
W ogóle trochę przepraszam za temat poruszany., ale kulturoznawstwo, nowoczesne media to temat mi bliski (no i nie wszystko co piszę tyczy się akurat SBH, a bardziej ogółu)

Opublikowano

Ta gra pod względem technicznym :obama:

Serio ND to najlepsze studio Sony. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

 

 

 

Gry AAA się sku.rwiły od 7-ej generacji bezsensownymi rozwiązaniami game designu i boli mnie, że ludziom one nie przeszkadzają i dalej grają w te crapy. 

 

ech bo te zabieranie kontroli na kilka sekund to w rzeczywistości ułamek całego gameplay, który często jest dużo bardziej responsywny niż w VI generacji, a w wielu grach większość każulowych opcji typu widzenie przez ściany, lokalizatory celu, komory ożywiające itp. bzdury da się wyłączyć w opcjach? 

 

jakiś czas temu pytałem cię co myślisz o Max Payne 3. n.t. jego gameplayu pisałeś w samych superlatywach, chociaż jego cinematic experience w stosunku do singli ND w każdym aspekcie został podniesiony do potęgi (brak możliwości skipowania większości filmików, chamski zwyczaj wyłączania biegu tuż przed załączeniem cut scenki, "levele chodzone", brak możliwości cofania się po znajdźki w wypadku wybrania wyjścia z roomu).

a jednak grało nam się przyjemnie.  :problem:

 

 

Nie psuj mi wizerunku  :kaz:  W trzeciego Maxa grałbym pewnie od czasu do czasu do tej pory gdyby nie te bzdury które wymieniłeś, choć podobno w wersji pecetowej jak masz komputer który błyskawicznie wczyta dane, to można skipować cutscenki jak tylko się zaczną.

 

Ta gra pod względem technicznym :obama:

Serio ND to najlepsze studio Sony. 

 

No, szczególnie że ich ostatnia gra, tyolulka, to podręcznikowy przykład jak bezsensowne rozwiązania game designu potrafią zniszczyć grę video. I tutaj widać to samo, gdzie nie popatrzę na tym gameplayu to widzę pseudo-interaktywność, tu cutscenka, tu ''jazda'' samochodem udająca gameplay. Dlatego mimo, że mam ps4 to napier.dalam teraz w japońską niskobudżetową gierkę o mechach, bo nie ma w niej tego syfu, które znajdzie się w Uncharted 4, nowym Batmanie (chyba jakiś powstaje), Mad Maxie, Doomie i innych crapach. Ale kupi się Not a Hero czy drugie Hotline Miami 2 i będzie granie na Ochłapyzpańskiegostołu 4

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Tak jak pisałem w temacie U4, ND nie ma sobie równych w przywiązaniu do najdrobniejszych detali,
Demo pokazuje przy okazji też czym jest rozsądne wykorzystanie GPGPU i dlaczego to jest przyszłość (i dlaczego w następnych latach będzie lepiej, gdy twórcy 3rd party również z niego zaczną korzystać)

Opublikowano

Ta gra pod względem technicznym :obama:

Serio ND to najlepsze studio Sony. 

 

No, szczególnie że ich ostatnia gra, tyolulka, to podręcznikowy przykład jak bezsensowne rozwiązania game designu potrafią zniszczyć grę video. I tutaj widać to samo, gdzie nie popatrzę na tym gameplayu to widzę pseudo-interaktywność, tu cutscenka, tu ''jazda'' samochodem udająca gameplay. Dlatego mimo, że mam ps4 to napier.dalam teraz w japońską niskobudżetową gierkę o mechach, bo nie ma w niej tego syfu, które znajdzie się w Uncharted 4, nowym Batmanie (chyba jakiś powstaje), Mad Maxie, Doomie i innych crapach. Ale kupi się Not a Hero czy drugie Hotline Miami 2 i będzie granie na Ochłapyzpańskiegostołu 4

 

65990164_wtf_gif.gif

Opublikowano

etam za dużo hipsterzysz ostatnio.

Opublikowano

@mate5

Jeśli chodzi o to demo to nie masz racji.  Destrukcja, fizyka i ai routine są bardzo zaawansowane. Generalnie mało jest skryptów ( a same skrypty w grach są od dekad), mnóstwo liczenia w locie, super szybkiego streamingu danych. Dodatkowo same mapy są semi-otwarte, to nie prosty korytarzyk.

Opublikowano

mnie tam bardziej kupił gameplay Horizon. może i fizyka nie miała startu do U4, ale struktura open world w tej oprawie robi (choć bankowo będzie podział na strefy). gł. bohaterka też się goty prezentuje (zarówno model postaci jak i animacja ruchu). 

 

wg tego co dotąd pokazano mechanika gry opiera się na zabawie w stylu monster hunter i gromadzenia stuffu, choć bez konieczności zabijania wszystkich przeciwników. no i cholera ten art desing i pomysł są mega.

Opublikowano

mnie tam bardziej kupił gameplay Horizon. może i fizyka nie miała startu do U4, ale struktura open world w tej oprawie robi (choć bankowo będzie podział na strefy). gł. bohaterka też się goty prezentuje (zarówno model postaci jak i animacja ruchu). 

 

wg tego co dotąd pokazano mechanika gry opiera się na zabawie w stylu monster hunter i gromadzenia stuffu, choć bez konieczności zabijania wszystkich przeciwników. no i cholera ten art desing i pomysł są mega.

 

I zwolnienia czasu żebyś mógł na czilaxie przycelować. :pawel: Ale tak jak pisałem w temacie samej gry, chcę wierzyć, że ta gra będzie dobra.

Opublikowano

mnie tam bardziej kupił gameplay Horizon. może i fizyka nie miała startu do U4, ale struktura open world w tej oprawie robi (choć bankowo będzie podział na strefy). gł. bohaterka też się goty prezentuje (zarówno model postaci jak i animacja ruchu). 

 

wg tego co dotąd pokazano mechanika gry opiera się na zabawie w stylu monster hunter i gromadzenia stuffu, choć bez konieczności zabijania wszystkich przeciwników. no i cholera ten art desing i pomysł są mega.

 

O Horizon powiedzieli trochę więcej w wywiadach oraz na zamkniętym pokazie i zarzekają się, że będzie "seamless" open world bez jakichkolwiek loadingów. Fizyka może do Uncharted startu nie ma, ale ten duży "dinozaur" rozwalający drzewa i skały na swojej drodze, też robił piorunujące wrażenie.

 

Tych growych hipsterów, którym przeszkadza jakiś skrypcik albo scenka czy utrata kontroli na ułamek sekundy, najchętniej bym utylizował :shotgun:

Opublikowano

o ja :) zwolnienia czasu najlepsze. prawie jak matrix czy 10-/10 shadow of mordor . ​ :P  będzie bardzo fajna gra, a bohaterka jest równie urocza co Drejk i Lara ;) a wiesz że będą różne rodzaje strzał? :D bo główną bronią bohaterki jest łuk. ;)

Opublikowano

Szkoda ze Horizon to kolejna strzelanka od GG, tylko ze tym razem z lukiem w roli glownej. Powoli mnie wku.rwia ze w kazdej grze sie strzela, za duzo tego.

Opublikowano

Jest kilka fajnych ciekawostek związanych z Horizon, jak ta, że Thunderjaw (ten duży dinozaur przypominający T-rexa) ma 93 zniszczalne części ciała/pancerza i 12 różnych ataków, jak to, że nie tylko dinozaury są zrobotyzowane, ale i psy, ptaki (orzeł z końcówki dema) i inne gatunki (te mniej realne też, podobno i Gryfy też są).

Jak to, że możemy natknąć się polując na inne plemiona (nie tylko my, ale i  przeciwnicy, na zamkniętym pokazie ten dinozaur miał połowę HP i strzały w pancerzu po wcześniejszym spotkaniu z innym plemieniem, spotkaniu, którego nie była świadkiem bohaterka gry)

W grze pojawi się też na pewno jedno duże miasto (były pokazywane na tym pokazie concept arty, podobno wyglądem przypomina Rabanastre/ Westeros)

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Szkoda ze Horizon to kolejna strzelanka od GG, tylko ze tym razem z lukiem w roli glownej. Powoli mnie wku.rwia ze w kazdej grze sie strzela, za duzo tego.

 

łuk >>> karabin. + gra ma mieć formułę action rpg, więc strzelanie nie jest dla samego strzelania.

Opublikowano

W gearsach to nawet cut scenki stworzyli od nowa :D

Gierka naprawdę wygląda nieźle no i najważniejsze - ma co-op'a. 

Jest tylko jedno ale... woda w tej wersji wygląda okropnie!!!

Edytowane przez Starh

Opublikowano

niektóre lokacje sporo straciły na klimacie, no ale tak cena pozbycia się cinematic 25 fps przy większych akcjach. mimo wszystko mega choynia że nie zrobili całej kolekcji.

Opublikowano

niektóre lokacje sporo straciły na klimacie, no ale tak cena pozbycia się cinematic 25 fps przy większych akcjach. mimo wszystko mega choynia że nie zrobili całej kolekcji.

Ano to jest totalny Facepalm, bo gdyby wydali całą kolekcje na jesieni to byłaby miazga. Pamiętam jak ze śp. przyjacielem przechodziłem gearsy na kanapie przy piwku, wódeczce x razy na insane, eh jak sobie myślę gearsy to od razu przypomina mi się przyjaciel :( Gierka niby prosta, polegająca tylko na strzelaniu, ale wspomnienia przywołuje. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

ta gra w singlu jest tylko do co-opa. po ukończeniu jej z ziomkiem chciałem pograć sam i no monotonnie tak sam. gears connect people

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.