Opublikowano 5 września 20186 l Czyli w sumie czym ten twór ma być? Grą to ciężko nazwać. Doceniam wizję MM, a także możliwości, jakie kreatywny użytkownik ma przy zabawie z Dreams, ale jako prawie stuprocentowy konsument (prawie, bo jednak lubię dyskutować na temat gier, skrobnąć jakąś reckę czy nawet nagrać video na YT) wolałbym GRĘ - od początku do końca złożoną z jakąś myślą przewodnią.
Opublikowano 5 września 20186 l 1 godzinę temu, Wredny napisał: Czyli w sumie czym ten twór ma być? Grą to ciężko nazwać. Doceniam wizję MM, a także możliwości, jakie kreatywny użytkownik ma przy zabawie z Dreams, ale jako prawie stuprocentowy konsument (prawie, bo jednak lubię dyskutować na temat gier, skrobnąć jakąś reckę czy nawet nagrać video na YT) wolałbym GRĘ - od początku do końca złożoną z jakąś myślą przewodnią. Najkrocej jak sie da: Platformą twórczą, czyms w stylu nieistniejacego juz Projectu Spark
Opublikowano 6 września 20186 l Myślę, że PS nie mówi dużo Wrednemu (chłop raczej zamkniety w ekosystemie Sony) więc jednym słowem Dreams to takie ZRÓB-TO-SAM. Będzie można zrobić nową część Drivecluba na przykład
Opublikowano 6 września 20186 l 4 godziny temu, _Be_ napisał: Myślę, że PS nie mówi dużo Wrednemu (chłop raczej zamkniety w ekosystemie Sony) Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, czym miało być PS - to że nie mam innych konsol, nie znaczy, że się nie orientuję w tych tematach.
Opublikowano 7 września 20186 l 19 godzin temu, Wredny napisał: Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, czym miało być PS - to że nie mam innych konsol, nie znaczy, że się nie orientuję w tych tematach. raczej czym było bo gra okazała się porażką i szybciutko zamknęli serwery
Opublikowano 2 października 20186 l Ja mam najnowszą informację, gra dostanie 85/100 na meta, kupi ją 10 osób, a odkryje kolejne 20 jak wydadza w plusie. Jak moze być fajne przechodzenie planszy ufokiem stworzonym przez siebie które polega na przeskoczeniu z platformy na platforme. 100 godzin pracy by uzyskać
Opublikowano 3 października 20186 l Autor Niewykluczone, ale zapewne przed premierą LBP wielu myślało podobnie, a wyszła gra na 95%, która kupiło kilka milionów graczy. Najbardziej grze pomoże beta, bo tytuł ma ogromne możliwości, znacznie większe niż LBP. Jestem pewien, że gracze będą tworzyć świetne rzeczy. Edytowane 3 października 20186 l przez YETI
Opublikowano 3 października 20186 l MM potwierdziło na twitterze, że beta jeszcze w tym roku. A okładka dla GI została w całości wykonana w samej grze. I faktycznie, będzie tylko same "przeskakiwanie z platformy na platformę"
Opublikowano 3 października 20186 l Nie wróżę grze komercyjnego sukcesu (chociaż taki Roblox osiągnął gigantyczny sukces, więc mogę się mylić), ale bardzo ciesze się że taka produkcja powstaję. Zawsze lubiłem pograć w takie kreatywne platformy, aby pograć w małe, mniej lub bardziej oryginalne perełki na kilkadziesiąt minut. Podoba mi się bardzo styl wizualny edytora i voxelowość świata. Mam tylko nadzieje że gra znajdzie swoją nisze na rynku i nie umrze tak szybko jak Project Spark który też się fajnie zapowiadał
Opublikowano 3 października 20186 l ja nie mam cierpliwosci do kreowania tego, to bedzie taki tytul co warto bedzie kupic za rok po premierze by zobaczyc co community przez ten czas wyczarowalo bo juz teraz widac, ze ten edytor pozwoli na cuda
Opublikowano 3 października 20186 l na miejscu milana też bym tak nie hejtował bo Dreams to będzie pierwsze miejsce gdzie będzie mógł zagrać w God of War 6 i DHL Stranding
Opublikowano 3 października 20186 l Autor Proces tworzenia okładki za pomocą gry. Edytowane 3 października 20186 l przez YETI
Opublikowano 3 października 20186 l Znajomi devsi mieli okazje wielokrotnie przetestować - to pewnie najbardziej rewolucyjna rzecz jaka przydarzyła się gierkom od bardzo dawna, oczywiście nie dla każdego - z drugiej strony sukcesy gier-platform kreatywnych takich jak Minecraft i Roblox, mogą dać nadzieję, że i tutaj to wypali komercyjnie, bo samo tworzenie może być zarówno bajecznie proste jak i super skomplikowane (kontrola nad fizyką, logiką i animacją, w zasadzie profesjonalny edytor dźwięku z tworzeniem i eksportowaniem własnych ścieżek dialogowych/muzycznych, możliwość eksportowania assetów do innych silników jak np. Unity), wszystko wypada intuicyjnie podobno, więc najważniejsza rzecz osiągnięta. Technologicznie gra jest bardzo zaawansowana - pierwszy gif wrzucony przez Mbeniek - stateczek pokonuje przeszkody używając ray-castingu (oczywiście real-time) jego reflektory oświetlając przeszkody pod danym kątem, dają odpowiednie informacje o położeniu w przestrzeni i korygują lot. Smaczków technologicznych jest zresztą cała masa. Gra ma też potencjał viralowy - jeśli tak się stanie, będzie dużym sukcesem finansowym. Jeszcze jedna rzecz (anegdotycznie): wiem, że parę uczelni związanych z szeroko pojętą grafiką, jest zainteresowanych współpracą z Sony i wykorzystaniem Dreams na zajęciach związanych z grami (głównie zagraniczne, ale w PL też jest zainteresowanie). Edytowane 3 października 20186 l przez Hendrix
Opublikowano 3 października 20186 l Autor Ja jestem ciekawe jak samo Sony podejdzie do tej gry, jaki będzie budżet na marketing. Oczywiście nie ma co liczyć na wpakowanie tyle kasy co w w największe ich gry, ale mam nadzieje, że nie będzie to wyglądało jak np. w przypadku Until Dawn.
Opublikowano 5 października 20186 l Jeszcze brak multiplayera na premierę co było najmocniejszym punktem lbp. Przecież to pójdzie do piachu razem z studiem.
Opublikowano 5 października 20186 l Ciekawe ile jeszcze poczytam o "pójściu do piachu" akurat tego studia xDDD MM - jest rok w rok na plusie, nigdy nie byli pod kreską jeśli chodzi o przychody. To małe studio: 20-60 osób (60 osiągają baaaardzo rzadko, zazwyczaj poniżej 50), pracownicy często pomagają innym studiom, są blisko związani z R&D, ba, potrafią wspomagać nie tylko rzeczy związane z marką Playstation, ale i projekty/wystawy samego Sony. Jedynym studiem WWS, które ma w jakiś sposób niepewną przyszłość, jest pewnie nowo założone(kilka lat temu) Manchester Studio - odpowiedzialne za VR, które jeszcze nie wydało swojej gry, ale i to jest bardzo mało prawdopodobne, bo Sony dalej będzie inwestowało w VR. Ktoś może powiedzieć, że jeszcze jest BEND, ale i tu pudło - dopiero co dostali nowo wybudowany budynek, mają się powiększyć do 200 pracowników, nowe IP (poza Days Gone) na jakimś etapie już jest, część ofert pracy tego dotyczyła.
Opublikowano 5 października 20186 l nie denerwuj się Hendrix, nie każdy jest tak dobrze poinformowany jak ty i nie każdy ma dostęp do raportów finansowych wewnętrznych studiów Sony przeciętny zjadacz chleba wie tylko że ostatnią grę wydali w 2013 roku, w dodatku na PS Vite. Nie ma niczego złego w tym że ludzie martwią się o ich los Edytowane 5 października 20186 l przez oni
Opublikowano 5 października 20186 l Do wyników MM każdy zainteresowany ma wgląd, takie prawo w UK. Google nie boli. Nawet w tym temacie, liczącym CAŁE trzy strony, już pisałem, że zamknięcie jest mało realne, wymieniając te same powody. No i nie wiem skąd to pisanie o zdenerwowaniu xDD
Opublikowano 8 października 20186 l Kazde uargumentowany post spod znaku orki jest wynikiem zdenerwowania i bolu dupy zasada forumka nr 17.
Opublikowano 12 października 20186 l Ta gra może być mesjaszem dla VR - te niektóre demówki wcale nie wyglądają gorzej niż poważne produkcje pod ten sprzęt. https://streamable.com/083gs https://streamable.com/3an5s https://streamable.com/prwlk https://i.imgur.com/wXVji6l.gif https://i.imgur.com/WM7DAH1.gif https://i.imgur.com/Y0FqS9U.gif
Opublikowano 3 listopada 20186 l Na jednym z ostatnich streamów pokazano zrobiony cały w Dreams jeden level Little Big Planet! Co najlepsze - widać lepszą fizykę skoku niż w oryginalne. https://i.imgur.com/X2m5A5W.gif https://i.imgur.com/n6zHIRe.gif https://i.imgur.com/duPj7kr.gif https://i.imgur.com/47Y9xpP.gif https://i.imgur.com/Q3UIywg.gif Edytowane 3 listopada 20186 l przez Cedric
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.