Skocz do zawartości

Gravity Rush 2


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko: ściąga się już komuś GR2 z Polskiego PSN Store? Złożyłem preorder na tę grę jakiś czas temu, odliczanie dobiegło końca jednak gra się nie pobiera. Teraz nie wiem czy powinienem się kontaktować z Sony w tej sprawie czy oni po prostu jeszcze nie wrzucili gry na serwery jeszcze.

 

Edycja: Już nie ważne, udało mi się rozpocząć pobieranie poprzez stronę internetową PSN.

Edytowane przez DJ1988
Odnośnik do komentarza

 

Dokładnie, wielka szkoda, że gra nie wyszło w grudniu jak pierwotnie planowano miałaby wtedy szanse trafić do większego grona odbiorców.

Czy ja wiem, przy premierze The Last Guardian i FF XV skończyłoby się tak samo jak przy okazji Titanfall 2
The Last Guardian to nie jest sprzedażowo jakiś mocny przeciwnik. :)
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Przynajmniej dokończyli grę i "serię".  Sony nie zakładało, że zarobi cokolwiek na tej grze. Zerowy marketing (poza JP).  No, ale po to mają Sony Japan, w zasadzie nikt nie jest zagrożony z ich devów w JP (już nie mówiąc o tym, że prawo w KKW utrudnia zwolnienia).  Skoro nawet Gavin Moore uchował się z Puppeteerem (17 tysięcy sprzedanych sztuk), to reszta jest bezpieczna,

Poza tym Toriyama już zabrał się za nową grę i nowe IP (podobno action-adventure).

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

W UK gra wystartowała dopiero na 13 czy 14 miejscu, a w drugim tygodniu nawet na TOP40 się nie załapała, więc poza JP sprzedaż jest tragiczna.

 

Wiem, ciezko sie dziwic skoro taka fajna i inna, ale mimo wszystko mniejsza gierke wrzucaja w sam srodek kotla z japonskimi premierami. Wazne, ze jest zielono na metacritic, duzo osob jest zachecona ale po prostu zakup musial ustapic miejsca Residentowi badz Yakuzie, a newsy o tragicznej sprzedazy tylko zachecaja wieksza ilosc osob do czekania na promocje.

 

Jedno jest pewne, seria raczej jest juz martwa jako AA, szkoda. Obawiam sie ze NIoh i Nier podziela los GR2, w przypadku Nier brzydko mi sie kojarzy zachowanie SE z Tomb Raiderem na X1 - przeniesli gre zaraz obok Horizon i Mass Effect, zapowiedzieli wersje PC itp. Chyba jakis sabotaz swoich console exclusive robia czy co.

 

@Hendrix - ale my tu mowimy o GR2, szanse na 3 czesc ( ktora wreszcie moglaby byc robiona na normalnym PS4'owym silniku ) poszly sie walic :( 

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Ale GR2 kończy wszystkie wątki z jedynki, a twórca gry zabiera się za nowy projekt i nowe IP. To, że gra w ogóle powstała to prezent dla fanów jedynki, rzadko gry ledwo przekraczające 100 tys. sztuk dostają drugą część (poza tym miała być dylogia  i jest dylogia).

Nier jest podobnym prezentem, bo gry Yoko Taro są bardzo niszowe i nie zarabiają pieniędzy, a jakimś cudem dostaje kasę, czy to na Drakengarda czy Niera. Sytuacja z KOEI Tecmo jest inna, ba Nioh ma duży budżet jak na gry tej firmy i ewidentnie liczą na rynek graczy zainteresowanych grami FROM - to nie jest projekt o małej skali, szczególnie jak na możliwości wydawcy.

Odnośnik do komentarza

Serio.

Tak jak serio przed przyjściem Beckera w Sony Japan była totalna samowolka i ponad 40 tytułów na różnych stadiach produkcji. Przyjście byłej głowy SSM miało zmienić i zmieniło kulturę pracy, tzn. skupienie się na kilku tytułach i płynnym przejściu od faz koncepcyjnych do faz produkcyjnych.

Za duża swoboda też jest w końcu zła.

To nie jest i nie będzie raczej studio do gier AAA, chyba że będą robione w kooperacji. Oczywiście były plotki, że dostaną szansę, ale wątpię.

Odnośnik do komentarza

Heh, i później Shu mówi w mediach, że pracują nad kilkudziesięcioma tytułami. ;)

 

Offtopic - Hendrix ty coś siedzisz w branży, że masz zawsze tyle ciekawostek okołogrowych pod ręką? Nie powiem - przyjemnie się czytało jako pisałeś kiedyś kto jest kim w Square Enix i dlaczego FF Versus tyle się przeciągnął.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Ale GR2 kończy wszystkie wątki z jedynki, a twórca gry zabiera się za nowy projekt i nowe IP. To, że gra w ogóle powstała to prezent dla fanów jedynki, rzadko gry ledwo przekraczające 100 tys. sztuk dostają drugą część (poza tym miała być dylogia  i jest dylogia).

 

Nier jest podobnym prezentem, bo gry Yoko Taro są bardzo niszowe i nie zarabiają pieniędzy, a jakimś cudem dostaje kasę, czy to na Drakengarda czy Niera. Sytuacja z KOEI Tecmo jest inna, ba Nioh ma duży budżet jak na gry tej firmy i ewidentnie liczą na rynek graczy zainteresowanych grami FROM - to nie jest projekt o małej skali, szczególnie jak na możliwości wydawcy.

 

No akurat fakt ze wszystkie watki sa skonczone to zadna przeszkoda w dalszej produkcji gry ( pamietam jak kiedys sie z kumplem smialismy, ze w Gears of War jak Locusty rozwala planete Sera to sie przeniosa na planete Masla ), ale slaba sprzedaz na pewno.

 

Szkoda, bo ciekawa gra zostala zaorana przez bledne decyzje biznesowe ( podobno nawet wystarczajacej ilosci kopii na premiere dla tej garstki zapalencow nie przygotowano itp ). Noz mi sie w kieszeni otwiera jak jeszcze widze te pyerdolenie ze teraz tylko multiplatformy, dac do Plusa itp.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Nie siedzę, ale mam aktywne zainteresowanie branżą, moja cienko przędzie :v

A tak bardziej serio, gierki to nie tylko płytki i to co je wypełnia, interesuje mnie wszystko, a że jest to pośrednio związane z resztą zainteresowań, to jakoś tak wyszło. Poza tym jeśli już narzekam na prasę i dziennikarstwo związane z tym aspektem rozrywki, to nie wyobrażam sobie samemu popełniać tych samych błędów. Zresztą kurczę, piszę na forum o gierkach, jak marnować czas to z pożytkiem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Wielkich zmian w porównaniu z jedynką nie ma ale chyba nikt nie spodziewał się rewolucji.

 

Pograłem kilka godzin i najbardziej podoba mi się oczywiście zabawa grawitacją, samo poruszanie po mieście i zbieranie kryształów w pięknej cel shadingowej grafice daje masę satysfakcji. Fajnym patentem jest możliwość rozgladania się podczas szybowania i nawierzania celów przez obracanie kontrolera w różnych kierunkach.

 

Fabuła i dialogi na razie bez rewelacji, sam prolog to właściwie jedynie długi tutorial. Lokacje są bardzo fajnie zaprojektowane, art style też klasa. Słabe są za to misje poboczne zrobiłem ok. 10 i większość to nudne fetch questy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...