Opublikowano 10 stycznia 20178 l Ten jej angielski akcent aż mnie w uszy zakuł, ale miło zobaczyć takie niekonwencjonalne podejście do mieszania języków w grze.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l pytanie do ludzi co stracili zycie z grami from software, jak mam wbite w soulsy i bloodborny to warto się interesować tematem? w sensie jak stoi gra od strony technicznej? jak z hitboxami i fizyką?
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Ten jej angielski akcent aż mnie w uszy zakuł, ale miło zobaczyć takie niekonwencjonalne podejście do mieszania języków w grze. No mają bardzo ciekawe i w sumie naturalistyczne podejście do języka w grze. P.S W grze tłumaczem Williama w jest w końcu Hattori Hanzo
Opublikowano 10 stycznia 20178 l pytanie do ludzi co stracili zycie z grami from software, jak mam wbite w soulsy i bloodborny to warto się interesować tematem? w sensie jak stoi gra od strony technicznej? jak z hitboxami i fizyką? Na prosiaku 1080p/60fps / 4k/30fps Na zwyklym ps4 jakas inna rozdzialka i 60fps lub 1080p/30 do wyboru Hitboxy super, fizyka... eee, nie wiem, obejrzyj sobie to: Jesli po tym ci choc troche nie drygnie kalafiorek (bo jednak trzeba w to zagrac zeby to poczuc) no to mozesz olac. Bo u mnie poklady radosci poszybowaly mocno w gore jak np typ spada z dachu a ja mu odcinam noge wyciagajac szybko miecz z pochwy [pierwsze sekundy filmiku]. btw. Cyfry przy biciu mobow mozna oczywiscie wylaczyc.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach
Opublikowano 10 stycznia 20178 l bym ci powiedział dlaczego interfejs jest jak w soulsach i dlaczego nie jest to wadą, ale tutaj za to biją
Opublikowano 10 stycznia 20178 l no jak wytknelismy to z Soulem bloodborne'owi to fanbojsy powiedzialy, ze "nie da sie tego zrobic inaczej to jest RPG"
Opublikowano 10 stycznia 20178 l nieprawda. ja to ostencacyjnie przemilczałem Edytowane 10 stycznia 20178 l przez nobody
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Żeby jeszcze w soulsach te ikonki z itemami były tak dobrze zagospodarowane jak tutaj, a wciąż musieli pomieścić więcej informacji :D Jak to mówią jak kopiować to od najlepszych, a gra przecież nie ukrywa inspiracji tą serią.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Dokładnie. Ja Niohem jestem podjarany w pierwszej kolejności właśnie dlatego, że to "Soulsy", a dopiero w drugiej, że "feudalna Japonia".
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Myślę, że dla Soulsowca więcej powie ten gameplay. Ten gameplay w sumie tez jest moj xD czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach Takich baboli tutaj nie ma, jak ktos walnie w sciane to sie od niej bron odbija. Wrogowie sa na tych samych zasadach co my, nawet stamine widoczna maja.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l System walki czerpie z sulsów, ale jednak jest bardziej rozbudowany. Trzy postawy + "triki" które odblokowujemy wraz z rozwojem drzewek postaci swoje robią. Dawno nie było gierki od bb która pompuje adrenalinkę podczas starć. Przy DS3 w sumie trochę ziewałam. Za wolne już te soule z rycerzami.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jak tak na to patrzę to dopiero do mnie dotarło ze brakowało mi odcinania kończyn w BB ;p
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Ta gra jest absolutnym must havem dla fanów soulsów, tym bardziej że aktualnie w tym segmencie panuje posucha. Będzie siekane :D
Opublikowano 11 stycznia 20178 l nieprawda. ja to ostencacyjnie przemilczałem No w CW Ci to pięknie wytłumaczyłem więc tyle Ci zostało ;)
Opublikowano 11 stycznia 20178 l @Soul Nigdy nie twierdziłem że te gry są bez wad. Combat obu gatunków kładzie nacisk na kompletnie inne ficzery. W action rpg ucinanie kończyn itp. pierdoły to tylko kosmetyka, która niczemu nie służyły, prócz taniej efektowności, Dla FS ważniejszy był wpływ statsów i ciężkości ekwipunku na mobilność i zadawane szlagi postaci, to którą stroną klingi zadajesz obrażenia i ile dmg wówczas zabiorą, buildy postaci oparte na magii, sile, skillu, ich mieszankach. Po prostu całej masie rzeczy, z których braku u slasherów też nikt przecież nie śmieszkuje.. Nagle wyszedł BB, który znacznie zdynamizował walki i zaczęliście uskuteczniać dałna typu HURR DURR PACZ SEBA JAKA BEKA ZAPJERDALA JAK NINJA GAJDEN A TAKI BIEDNY PRZY HAJUBUSIE BO NIE MOŻE ODBIĆ SIĘ OD WALLA I ZETNĄĆ GŁOWY. no kjerwa plizka xd Nioh to w końcu zmienia i spoko, ale naprawdę w tym gatunku są ważniejsze ficzery i dobrze że w pierwszej kolejności zajął się typowo action rpgowym stuffem, bo to on ma grać na pierwszym miejscu. Tym bardziej że FS nie tworzy tak dopracowanych technicznie gier jak np. KI w przypadku NG, czy Capcom przy Devilach. Meh czuję że kolejny raz straciłem cenny czas na tłumaczenie wydawało się oczywistych guwien, gdy można go było poświęcić dużo pożyteczniej na np. kręcenie shitstormu w WC. :/ Edytowane 11 stycznia 20178 l przez nobody
Opublikowano 12 stycznia 20178 l No właśnie miałem wklejać mówcie co chcecie ale NG wylewa się z tych screenów jak szalone :D
Opublikowano 12 stycznia 20178 l Obledne screeny. Klimat sie z nich wylewa. Ten bialy tygrys w tych ozdobach przypomina mi sie Amaterasu z Okami :P ale w ogole ci przeciwnicy( sowa czy tam orzel!!), kwitnace wisnie i juz kocham ta gre Edytowane 12 stycznia 20178 l przez okens
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.