Skocz do zawartości

Featured Replies

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Wyświetleń 339,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gra jest (pipi)aniutkim kosiorem, day one będzie uskuteczniane mocno.   Zacznijmy może od tego ze klimat w tej grze to strzał w 10tke dla mnie, a jakby tego było mało to devi jeszcze na dzień dobry

  • Ja nie wiem co wy widzicie w tej grze. Ja po paru dniach spędzonych z ta gra czułem się jakbym powrócił do ery ps2 czy ps3, w negatywnym znaczeniu tego słowa. Ja rozumiem, ze w Japonii pozamykali wszy

  • Nioh? Tylko nówka ze sklepu, takie gry są na wymarciu, więc trzeba to wspierać w odpowiedni sposób. Kto wie, może grze uda się przebić jak swego czasu Demon's Souls, które też wyskoczyło znikąd i prze

Opublikowano

Ten jej angielski akcent aż mnie w uszy zakuł, ale miło zobaczyć takie niekonwencjonalne podejście do mieszania języków w grze.

Opublikowano

pytanie do ludzi co stracili zycie z grami from software, jak mam wbite w soulsy i bloodborny to warto się interesować tematem? w sensie jak stoi gra od strony technicznej? jak z hitboxami i fizyką?

Opublikowano

Ten jej angielski akcent aż mnie w uszy zakuł, ale miło zobaczyć takie niekonwencjonalne podejście do mieszania języków w grze.

 

No mają bardzo ciekawe i w sumie naturalistyczne podejście do języka w grze. 

 

P.S

W grze tłumaczem Williama w jest w końcu Hattori Hanzo  :obama:

Opublikowano

pytanie do ludzi co stracili zycie z grami from software, jak mam wbite w soulsy i bloodborny to warto się interesować tematem? w sensie jak stoi gra od strony technicznej? jak z hitboxami i fizyką?

 

Na prosiaku 1080p/60fps / 4k/30fps

 

Na zwyklym ps4 jakas inna rozdzialka i 60fps lub 1080p/30 do wyboru

 

Hitboxy super, fizyka... eee, nie wiem, obejrzyj sobie to:

 

 

Jesli po tym ci choc troche nie drygnie kalafiorek (bo jednak trzeba w to zagrac zeby to poczuc) no to mozesz olac. Bo u mnie poklady radosci poszybowaly mocno w gore jak np  typ spada z dachu a ja mu odcinam noge wyciagajac szybko miecz z pochwy [pierwsze sekundy filmiku].

 

btw. Cyfry przy biciu mobow mozna oczywiscie wylaczyc.

Opublikowano

Nie no jest ogień u mnie day one :banderas:

Opublikowano

czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach

Opublikowano

bym ci powiedział dlaczego interfejs jest jak w soulsach i dlaczego nie jest to wadą, ale tutaj za to biją :cool:

Opublikowano

no jak wytknelismy to z Soulem bloodborne'owi to fanbojsy powiedzialy, ze "nie da sie tego zrobic inaczej to jest RPG" :pawel:

Opublikowano

nieprawda. ja to ostencacyjnie przemilczałem

Edytowane przez nobody

Opublikowano

Żeby jeszcze w soulsach te ikonki z itemami były tak dobrze zagospodarowane jak tutaj, a wciąż musieli pomieścić więcej informacji :D

Jak to mówią jak kopiować to od najlepszych, a gra przecież nie ukrywa inspiracji tą serią.

Opublikowano

Dokładnie. Ja Niohem jestem podjarany w pierwszej kolejności właśnie dlatego, że to "Soulsy", a dopiero w drugiej, że "feudalna Japonia".

Opublikowano

Myślę, że dla Soulsowca więcej powie ten gameplay.

 

 

 

Ten gameplay w sumie tez jest moj xD

 

czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach

 

Takich baboli tutaj nie ma, jak ktos walnie w sciane to sie od niej bron odbija. Wrogowie sa na tych samych zasadach co my, nawet stamine widoczna maja.

Opublikowano

System walki czerpie z sulsów, ale jednak jest bardziej rozbudowany. Trzy postawy + "triki" które odblokowujemy wraz z rozwojem drzewek postaci swoje robią. Dawno nie było gierki od bb która pompuje adrenalinkę podczas starć. Przy DS3 w sumie trochę ziewałam. Za wolne już te soule z rycerzami. 

Opublikowano

Jak tak na to patrzę to dopiero do mnie dotarło ze brakowało mi odcinania kończyn w BB ;p

Opublikowano

nieprawda. ja to ostencacyjnie przemilczałem

 

No w CW Ci to pięknie wytłumaczyłem więc tyle Ci zostało ;)

Opublikowano
@Soul 

Nigdy nie twierdziłem że te gry są bez wad. Combat obu gatunków kładzie nacisk na kompletnie inne ficzery. W action rpg ucinanie kończyn itp. pierdoły to tylko kosmetyka, która niczemu nie służyły, prócz taniej efektowności, 

 

Dla FS ważniejszy był wpływ statsów i ciężkości ekwipunku na mobilność i zadawane szlagi postaci, to którą stroną klingi zadajesz obrażenia i ile dmg wówczas zabiorą, buildy postaci oparte na magii, sile, skillu, ich mieszankach. Po prostu całej masie rzeczy, z których braku u slasherów też nikt przecież nie śmieszkuje..

 

Nagle wyszedł BB, który znacznie zdynamizował walki i zaczęliście uskuteczniać dałna typu HURR DURR PACZ SEBA JAKA BEKA ZAPJERDALA JAK NINJA GAJDEN A TAKI BIEDNY PRZY HAJUBUSIE BO NIE MOŻE ODBIĆ SIĘ OD WALLA I ZETNĄĆ GŁOWY. 

 

no kjerwa plizka xd

 

Nioh to w końcu zmienia i spoko, ale naprawdę w tym gatunku są ważniejsze ficzery i dobrze że w pierwszej kolejności zajął się typowo action rpgowym stuffem, bo to on ma grać na pierwszym miejscu. Tym bardziej że FS nie tworzy tak dopracowanych technicznie gier jak np. KI w przypadku NG, czy Capcom przy Devilach. 

 

 

Meh czuję że kolejny raz straciłem cenny czas na tłumaczenie wydawało się oczywistych guwien, gdy można go było poświęcić dużo pożyteczniej na np. kręcenie shitstormu w WC. :/

Edytowane przez nobody

Opublikowano

No właśnie miałem wklejać mówcie co chcecie ale NG wylewa się z tych screenów jak szalone :D

Opublikowano

Interesująco wygląda laga tego łysola z szóstego zdjęcia od dołu :)

Opublikowano

Obledne screeny. Klimat sie z nich wylewa. Ten bialy tygrys w tych ozdobach przypomina mi sie Amaterasu z Okami :P

ale w ogole ci przeciwnicy( sowa czy tam orzel!!), kwitnace wisnie i juz kocham ta gre

Edytowane przez okens

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.