Skocz do zawartości

Nioh


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

pytanie do ludzi co stracili zycie z grami from software, jak mam wbite w soulsy i bloodborny to warto się interesować tematem? w sensie jak stoi gra od strony technicznej? jak z hitboxami i fizyką?

 

Na prosiaku 1080p/60fps / 4k/30fps

 

Na zwyklym ps4 jakas inna rozdzialka i 60fps lub 1080p/30 do wyboru

 

Hitboxy super, fizyka... eee, nie wiem, obejrzyj sobie to:

 

 

Jesli po tym ci choc troche nie drygnie kalafiorek (bo jednak trzeba w to zagrac zeby to poczuc) no to mozesz olac. Bo u mnie poklady radosci poszybowaly mocno w gore jak np  typ spada z dachu a ja mu odcinam noge wyciagajac szybko miecz z pochwy [pierwsze sekundy filmiku].

 

btw. Cyfry przy biciu mobow mozna oczywiscie wylaczyc.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach

Odnośnik do komentarza

Myślę, że dla Soulsowca więcej powie ten gameplay.

 

 

 

Ten gameplay w sumie tez jest moj xD

 

czemu w tej grze interfejs jest taki jak w soulsach? fizyka chodzi mi np o akcje gdy jest koleś z halabardą czy inną długą bronią drzewcową, my stoimy za przeszkodą, tamten macha bronią i nas trafia np przez ściane. to mnie odrzucało bardzo w soulsach

 

Takich baboli tutaj nie ma, jak ktos walnie w sciane to sie od niej bron odbija. Wrogowie sa na tych samych zasadach co my, nawet stamine widoczna maja.

Odnośnik do komentarza
@Soul 

Nigdy nie twierdziłem że te gry są bez wad. Combat obu gatunków kładzie nacisk na kompletnie inne ficzery. W action rpg ucinanie kończyn itp. pierdoły to tylko kosmetyka, która niczemu nie służyły, prócz taniej efektowności, 

 

Dla FS ważniejszy był wpływ statsów i ciężkości ekwipunku na mobilność i zadawane szlagi postaci, to którą stroną klingi zadajesz obrażenia i ile dmg wówczas zabiorą, buildy postaci oparte na magii, sile, skillu, ich mieszankach. Po prostu całej masie rzeczy, z których braku u slasherów też nikt przecież nie śmieszkuje..

 

Nagle wyszedł BB, który znacznie zdynamizował walki i zaczęliście uskuteczniać dałna typu HURR DURR PACZ SEBA JAKA BEKA ZAPJERDALA JAK NINJA GAJDEN A TAKI BIEDNY PRZY HAJUBUSIE BO NIE MOŻE ODBIĆ SIĘ OD WALLA I ZETNĄĆ GŁOWY. 

 

no kjerwa plizka xd

 

Nioh to w końcu zmienia i spoko, ale naprawdę w tym gatunku są ważniejsze ficzery i dobrze że w pierwszej kolejności zajął się typowo action rpgowym stuffem, bo to on ma grać na pierwszym miejscu. Tym bardziej że FS nie tworzy tak dopracowanych technicznie gier jak np. KI w przypadku NG, czy Capcom przy Devilach. 

 

 

Meh czuję że kolejny raz straciłem cenny czas na tłumaczenie wydawało się oczywistych guwien, gdy można go było poświęcić dużo pożyteczniej na np. kręcenie shitstormu w WC. :/

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...