Opublikowano 4 listopada 20159 l Wydaje mi się, że 7 jest optymalnym ustawieniem. Na 4 to Ty nie zdążysz się obrócić jak Cię już zabiją
Opublikowano 4 listopada 20159 l Bracia Xboty! Czy wieczorami tez macie problem z lagami? U mnie jest masakra:(
Opublikowano 4 listopada 20159 l Wydaje mi się, że 7 jest optymalnym ustawieniem. Na 4 to Ty nie zdążysz się obrócić jak Cię już zabiją Trzeba rozważnie przeć do przodu, obracanie się w Halo to już tylko w konieczności. Z tego co wiem prosy grają na 3-5 właśnie. Panie , na 7 - 10 to celownik lata mi jak na starej sprężynie. Lagów wieczorem ani prawie nigdy nie mam. Problemem są tylko "dziwne akcje" gdzie ginę na widok przeciwnika, ale staram się emocjonalnie nie nazywać tego lagami Edytowane 4 listopada 20159 l przez mausenberg
Opublikowano 4 listopada 20159 l JA Wydaje mi się, że 7 jest optymalnym ustawieniem. Na 4 to Ty nie zdążysz się obrócić jak Cię już zabiją Trzeba rozważnie przeć do przodu, obracanie się w Halo to już tylko w konieczności. Z tego co wiem prosy grają na 3-5 właśnie. Panie , na 7 - 10 to celownik lata mi jak na starej sprężynie. Lagów wieczorem ani prawie nigdy nie mam. Problemem są tylko "dziwne akcje" gdzie ginę na widok przeciwnika, ale staram się emocjonalnie nie nazywać tego lagami U mnie mogę z czystym sumieniem nazywać to algami , 4 razy biegnę jeden kawałek i nagle okazuje się ze ląduje pod lufą przeciwnika. Wieczorami grać nie mogę a w domu necik ok. 60
Opublikowano 4 listopada 20159 l rowniez poki co nie mialem problemow z lagami, sensitive ustawilem sobie na 10, pozniej zmiejszylem na 7, teraz mam na 4 i jest idealnie
Opublikowano 4 listopada 20159 l Po wbiciu rangi faktycznie dobiera graczy na mniej wiecej rownym poziomie.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Potwierdzam. Balem się ze po wbiciu rangi na arenie zapomnę o jakichs szansach ale bardzo milo dobiera mi ludzi, dużo lepiej jak w girsach nie mówiąc o innych grach
Opublikowano 5 listopada 20159 l Też gram na 10, a i tak jest wolniej niż w innych fpsach. Ale tez H5 jest inne niż reszta więc nie wykluczam, że zjadę nieco niżej jeśli wpłynie to na skuteczniejszą grę.
Opublikowano 5 listopada 20159 l Mi bardzo pomogło, zejście z 8-9, na 4.Baty nadal dostaje, ale celność mi się poprawiła. Halo właśnie jest specyficzne pod tym względem, taki titanfall czy cod, przy takiej wolnej kamerze byłby nie do przyjęcia :-D
Opublikowano 5 listopada 20159 l Też gram na 10, a i tak jest wolniej niż w innych fpsach. Też miałem takie wrażenie i grałem na 10.
Opublikowano 5 listopada 20159 l Też zaczynałem od wysokiej (7-8 ) na początku mojej przygody z Halo (w MCC), ale po tygodniu już zmieniłem na 4 i odrazu więcej perfect killi i headów. W Halo liczy się głównie perfekcyjne prowadzenie ognia w 1v1, potrzebna jest celność, a z problemem zachodzenia od tyłu - wystarczy się lepiej pozycjonować i wtedy takie sytuacje ogranicza się do minimum. Edytowane 5 listopada 20159 l przez VeSD
Opublikowano 5 listopada 20159 l No w Slayer wyszedlem juz na plus ale pomimo tego ranga mi chyba spadnie bo i tak wiekszosc meczy byla przegrana - pod ranga taka strzalka w dol mi mrygala. EDYTA: A jednak podskoczylem dwie rangi Edytowane 5 listopada 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 6 listopada 20159 l jest porządny apdejt It has been just over a week since Halo 5: Guardians launched worldwide and despite the games successes, players have been giving their feedback regarding map and gametypes that are available in matchmaking. Thankfully, 343 Industries have listened and will be making the following changes at some point tomorrow (Nov 6th, 2015). Orion is being removed: After large amounts of feedback from the community, 343 Industries has decided to retire Orion from all matchmaking playlists until they have re-worked it and fixed all exploits that are currently on the map. “To start, we’re removing Orion, in its current form, from all playlists so that we can take some time to remove and patch map exploits as well as make additional improvements to the map before re-adding it where appropriate.” -Bravo via Halo Waypoint Shotty Snipers: Voted in by the community, this will be Halo 5: Guardians first Weekend Social playlist which will feature bonus experience for playing. So jump in and try it out while it lasts. Shotty Snipers will be available on all Arena maps (minus Breakout variants). Team Arena: After a lot of feedback regarding map and gametype variety, the following gametype and map combinations will be added to Team Arena in the upcoming matchmaking update: Strongholds on Plaza Capture the Flag on Empire Slayer on Regret Breakout on Altitude Here’s a look at what maps will be playable with which gametype when tomorrow’s update drops: Breakout Altitude Trident Slayer Coliseum The Rig Plaza Eden Empire Regret Capture the Flag Coliseum Truth Fathom Empire Strongholds The Rig Eden Empire Plaza Slayer: The following maps will be added to the (Team) Slayer playlist: Truth Empire Fathom Pegasus Here’s a look at all the maps that will now be playable in the Slayer playlist after the next update: Coliseum The Rig Plaza Regret Truth Empire Fathom Pegasus SWAT: The following maps will be added to the (Team) SWAT playlist: Empire Fathom Coliseum Truth Here’s a look at all the maps that will now be playable in the SWAT playlist after the next update: Eden Pegasus The Rig Plaza Regret Empire Fathom Coliseum Truth The following maps will be added to the Free-For-All playlist: Empire Fathom Coliseum Truth Here’s a look at all the maps that will now be playable in the Free-For-All playlist after the next update: Eden Pegasus The Rig Plaza Regret Orion Empire Fathom Coliseum Truth orion wypjerdolony Edytowane 6 listopada 20159 l przez MaZZeo
Opublikowano 7 listopada 20159 l In just over a week, the next Halo 5 content drop will be here, and with it comes Big Team Battle in Arena matchmaking, brand-new REQs, and a whole ton of juicy vehicular combat. Today, we’re giving you a sneak peek at what’s in store, and over the course of the next week, we’ll be providing you with more details.To start, we know many of you are ready for some vehicle-based carnage in Arena, and dying to jump into some classic 8v8 matches. You’re in luck. During their time here, they also started working on large-scale Big Team Battle maps that were inspired by classic battlegrounds including: Sidewinder / Avalanche, Standoff, Burial Mounds, Longbow, and Headlong. For the past few months, these maps have been playtested and polished in preparation for the release of Big Team Battle, and in just over a week, the first four maps will be available in Arena matchmaking. Here’s a quick look at what’s to come: Deadlock Inspired by: Standoff A collaboration between Nokyard and the 343 Multiplayer team Basin Inspired by: Valhalla A map designed by the 343 Multiplayer team Guillotine Inspired by: Headlong A collaboration between The Psycho Duck and the 343 Multiplayer team Recurve Inspired by: Longbow A collaboration between The Fated Fire and the 343 Multiplayer Team Req Pack TeaserControllers and Aiming Unfortunately, some players have identified an issue that occurs due to variance in controller hardware, commonly referred to as “slow turn” bug. This can cause players to become unable to, or inconsistently reach what we call a “pegged” state. The “pegged” state is a region in the outermost range of the analog aim stick in which we blend the players turn speed to a much faster rate. This issue is compounded as the control input fluctuates depending on multiple factors - if you are applying even the slightest bit of downward pressure (clenching), moving the stick around the edges a bit (which is why it’s even more problematic when aiming diagonally), or torqueing the stick on the edge a bit more than normal on some controllers. The good news is we have a fix for this issue that introduces no perceivable change to the current feel of the game. This change is going through test and pro team validation now and we will have it out to you soon. One thing that has become clear in absorbing all your feedback is that Halo players want choice when it comes to controls. And with that in mind, we are also working on another little pet project that will allow even more precise tuning. This update will offer more custom fine-tuned control over controller settings (hint: independent vertical/horizontal sensitivities, the ability to calibrate your own dead zones, more granularity in sensitivity, and more). We hope to have that out for you in December and we will follow up with more details later. Scheduled to come out on 11/16 and there will be more info to come. brawo 343 dodatkowo w najbliższym czasie wyjdzie do Warzone miejska mapa, a do Areny remix Fathoma i Riga
Opublikowano 7 listopada 20159 l Pograłem trochę w te weekendową listę ze snajperkami, dodali shotguny jako druga broń co by nooby tez coś ustrzeliły. No spoko, dla odmiany miła rzecz. W zwykłym slayerze w końcu losuje Truth i jest git. Najfajniejsza mapa w H5 i tyle. Chwała za wypierd0lenie Oriona. Ogólnie dużo ludzi wychodzi w trakcie meczów, tak jakby jednak nie kojarzyło graczy o podobnym skillu i się ewakuują.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Pograłem trochę w te weekendową listę ze snajperkami, dodali shotguny jako druga broń co by nooby tez coś ustrzeliły. No spoko, dla odmiany miła rzecz. W zwykłym slayerze w końcu losuje Truth i jest git. Najfajniejsza mapa w H5 i tyle. Chwała za wypierd0lenie Oriona. Ogólnie dużo ludzi wychodzi w trakcie meczów, tak jakby jednak nie kojarzyło graczy o podobnym skillu i się ewakuują. Ludzi zwyczajnie boli jak przegrywaja. To ze dobiera po skillu nie znaczy ze walka bedzie o jeden punkt.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.