Skocz do zawartości


VeSD

Użytkownicy
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Stara się

O VeSD

  • Urodziny 11.02.1998

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Ostrów Wielkopolski
  • GamerTag:
    VeSDD
  • PSN ID:
    sinuck
  • Nintendo ID:
    Patryk
  • Steam ID:
    vesd

Ostatnie wizyty

296 wyświetleń profilu
  1. VeSD

    Zakupy growe!

    Ja swoje mam już 12 lat, używane bez przerwy, nadal trzymają miesiące w trackpadzie i dziesiątki godzin w WiiMote, piękne.
  2. VeSD

    eShop - małe gry, VC, ciekawe promocje itd.

    Jezusie, Hollow Knight kupiłem 4 dni temu i już go skończyłem, codziennie po 5h nad nim siedziałem, niesamowita produkcja, póki co moje GOTY.
  3. VeSD

    NieR: Automata

    Strasznie słabo, że nie ma pudła, plus cena 210 zł to trochę za wysoko na grę sprzed półtora roku, 160 zł wyglądało by znaczniej przyjaźniej.
  4. VeSD

    Hollow Knight

    Jeżeli Axiom Verge mnie okropnie znudził, a w Ori świetnie się bawiłem to warto zainwestować w Hollow Knight?
  5. VeSD

    Lista dumnych posiadaczy Switcha - tylko Friend Code!

    SW-3695-5195-2603
  6. Za złotówkę dla wszystkich, nie ważne czy miałeś trial, ale chyba nie da się przedłużyć za złotówkę, jeśli jesteś już subskrybentem.
  7. VeSD

    GTA IV

    GTA IV jest w kompatybilności wstecznej na Xbox One.
  8. VeSD

    Dark Souls

    Tak, tylko Switch ma mieć framerate zablokowany na 30.
  9. VeSD

    japko

    8 GB ramu może być mało na 15 lat pracy.
  10. VeSD

    PlayerUnknown's Battlegrounds

    Nie będzie, bo nie wycisną tyle ze zwykłego One, a nie może być tak, że ludzie na Scorpio mają przewagę przez framerate.
  11. VeSD

    Destiny 2

    Ja chętnie pobawił bym się day one z rozwiązywaniem raidu w ciemno, ale jak nie uda się gdzieś dołączyć to mogę grać w czwartek.
  12. VeSD

    Destiny 2

    Dobra, wszystko fajnie, zakochałem się praktycznie w tej grze, ale szukanie meczy w Crucible zajmuje 5-10 min. Tylko ja tak mam?
  13. VeSD

    Destiny 2

    Dopiero pierwszy dzień i środek tygodnia, w weekend będzie najlepiej widać ile osób będzie grać w dwójkę. Na mojej liście jest na prawdę sporo osób w tym momencie.
  14. Co za pajace projektują UI do XO. Ten nowy dash to taki ściek.

  15. VeSD

    Destiny 2

    Ja będąc graczem głównie PvP jestem strasznie zawiedziony betą. W D1 najbardziej ceniłem sobie możliwość wykorzystania wielu umiejętności danej klasy, by jak najefektywniej zabijać przeciwników w Crucible. Uwielbiam Nightstalkera, wszystkie jego umiejętności są bardzo przydatne i świetnie się komponowały dając ogrom możliwości rozegrania niekorzystnych sytuacji w PvP (typu 1vs3). W Destiny 2 mam wrażenie, że gameplay jest znacznie bardziej płaski niż w Halo 5. 90% tego co robię w tej becie to strzelanie, które jest znacznie gorsze niż w Destiny 1, przez co sequel stracił wszystkie cechy, za które pokochałem pierwszą część. Mam wrażenie, że Bungie chciało wrócić do bardziej taktycznego gameplayu podobnego do Halo, ale nie po to większość wyjadaczy Halo przeszło do Destiny, żeby wracać do tego typu rozgrywki. Przez wydłużony TTK, ograniczenie umiejętności i spowolnienie postaci (co okropnie mnie boli po tym jak w ostatnim czasie wiele czasu poświęcam absolutnie rewelacyjnemu pod względem kontroli nad postacią Titanfallem 2) praktycznie niemożliwe jest wygranie wymiany ognia przeciwko dwóm graczom na raz. Liczy się głównie team-shooting, a od tego mam Halo 5. Tak jak napisał Dybbuk, clutchowanie gierek w Trialsach czy w tym nowym trybie będzie okropnie trudne i pozbawi to satysfakcji z gry wielu graczy. Sceptycznie podchodziłem do pomysłu usunięcia special ammo. Balans między primary, a special to kolejna cecha multi Destiny 1, która bardzo mi podeszła (po czym Bungie zmasakrowało kompletnie ten balans po wyjściu RoI). Bardzo podobała mi się możliwość zaplanowania sobie gry wcześniej, dobierając odpowiedni ekwipunek (przykładowo hand cannon + snajperka lub pulse rifle + shotgun pozwalały na radzenie sobie z przeciwnikami na każdą odległość). Teraz tego nie ma. Na dobrą sprawę mam dwie takie same bronie, między którymi mogę żonglować, co kończy się zazwyczaj tak, że strzelam cały czas z pulse rifle i wyciągam hand cannon/auto rifle gdy skończy się amunicja. Nie pomaga temu fakt, że wszystkie bronie (oprócz power weapons) mają taką samą efektywność względem odległości celu. Najgorsze jest to, że nie widzę tutaj nawet szans na poprawę sytuacji, bo dla mnie popsute są już podstawowe założenia.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.