Skocz do zawartości

Battlefield 1 (BF5)


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

Można już pobierać betę  przez appke na Łoniaka. Mam w domu instant on, wiec licze, ze z kopyta będę mógł zacząć po powrocie z roboty :thumbsup:

 

A tu link przez stronę:

https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/battlefield-1-otwarta-beta/bw065l19q5wz

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza

Dobra widzę że muszę dodać coś od siebie bo aż trudno znieść niektórych płacz i zapominają że istnieje jeszcze alternatywa COD 

 

Jeśli chodzi o oprawę graficzną to stoi ona moim zdaniem na najwyższym poziomie jak na PS4, choć zapewne ta mapka pustynna nie robi aż takiego wrażenia jak zrobiła mapa z wersji ALFA. Tekstury skał to najwyższy poziom który nawet przebija ten ze SW Battlefron.  Poziom detali i szczegółowości też robi wrażenie że koniec z jednolitymi pustymi budynkami.Efekt przyzwyczajania oczu od słońca gdy wchodzimy lub wychodzimy z pomieszczenia robie wielkie wrażenie co ciekawe efekt się pogłębia gdy dłużnej siedzimy w ciemnym pomieszczeniu :).
Piasek wędrujący po wydmach, efekty cząsteczkowe, zniszczenia czy to pojazdów czy budynków robi ogromne wrażenia kończąc na kraterach po wybuchach które można wykorzystywać jako zasłony lub spowolnienie pojazdów. Trzeba jedno powiedzieć gra nie trzyma 60 fps zdarza się to rzadko ale widać delikatne dropy. Przed zagraniem w betę obawiałem się wykonania i animacji wierzchowca znając upartą płotkę z Wiedzmina :) na szczęście obawy zostały rozmyte i mam wspaniale wykonane zwierzę, ba nawet w ostatni MGS może pozazdrościć takiego wykonania konia.
 
CO do samej rozgrywki to zaznaczam że mam przegrane w serii BF wiele tysięcy godzin i zawsze sądziłem że od czasów BC2 rozgrywka nabiera szybszego tempa co osobiście nie przypadło mi do gustu, nie wiem może jestem już za stary, ale bardziej przemawiało do mnie tempo z BC2. Więc jakie było moje zdziwienie jak zagrałem w betę 1 że tempo gry spowolniło a sama gra stawia na grę zespołową i zgrany zespół niż durne bieganie jak kurczach bez głowy po mapie. Każdy granat rzucając ma inną fizykę dzięki czemu czujemy jego wagę, przeładowywanie broni animacja wsiadania do pojazdów to wszystko sprawia za(pipi)isty feeling z gry. Na mapie mamy rozmieszczone broni specjalne których też przed zagraniem się obawiałem bo sądziłem że na wzór bohaterów z Battlefronta będą za mocni, na szczęście jest to zrównoważone i nie przeszkadza. Co do balansu gry to muszę przyznać, że cząłgi są nieco za mocne zwłaszcza żę mało ludzi biega ze sprzętem by sobie z nimi poradzić. Co do samolotów nie nie mają łatwego życia gdy ogarnięty gracz zasiądzie na działku przeciw lotniczym w nawiasie daje to niesamowity fun strzelanie z tego działa :).
Co ciekawe prawie nie odczuwam autoaim, które w poprzednich seriach było trochę za duże. 
 
Niestety by nie było za róźowo trzeba dodać łyżkę dziegciu do beczki miodu, jak można było się spodziewać beta zawiera trochę błędów nie ma co się oszukiwać że na premierę zostaną usuniętę ale chyba już do tego przywykli że przez rok będzie parę patchy. Od pierwszych filmików tak i tu pozostaje glitch z maską gazową, gdy ją zakładamy raz ona ogranicza nasze pole widzenia raz nie. Następny to problem z animacją żołnierzy gdzie część wyposarzenia dziwnie się rozciąga i wygląda to komicznie, freezowanie wystrzelonych naboi kończąc na nowości lagującego menu :) z tym się nie spotkałem że wchodząć podczas gry do menu wciskając jakikolwiek guzik gra reaguje z paro sekundowym opóźnieniem, sytuacja normuję się jak dłużej w tym menu posiedzimy. 
 
Podsumowując betą jestem zachwycony, gra zawiera wiele nowych nowinek i zmian kończąc na nowych realiach wojennych na to czekałem i to otrzymałem więc z więkoszą niecierpliwości czekam do października.   
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Wlaczylem pierwszy mecz, wpadlem pod kamien respiac sie snajperem, cala runde zabijalem ludzi a oni strzelali w kamien, najlepiej bylo jak czolg przyjechal, zaczal nawalac, a ja sobie dalej headshoty nabijalem, typ sie wkurzyl, wysiadl, dostal serie z pistoletu i... koniec rundy, krotki jakis ten conquest.

 

 

Ogolnie grosza na to nie wydam, ale bete moze jeszcze odpale.

Odnośnik do komentarza

Wbilem 20 lvl i moje odczucia co do bety średnie,4 klasy postaci kompletnie z dupy, asfalt, medyk i scout jeszcze jakoś dają radę ale support to jest jakiś skandal,kompletnie bezużyteczna klasa.

Tepamplay ogólnie nie istnieje,żeby ktoś cie podniósł albo dał apteczke to musi się zdarzyć cud o ammo już się nawet nie pytam,bo ma starcie mamy jej tyle,że szybciej zdechniesz niż będziesz chciał jej więcej.

Bolt rifle nie zabijają na strzała w klatce nawet z odległości 2 m więc każde 1v1 z bliskiej odległości kończy się zgonem.

Trochę psują klimat automaty,które są zbyt celne i z dupy to wygląda.

narazie w becie nie ma czym rozwalić czołgu, musi stać się cud aby piechotą go zniszczyła,na własne oczy widziałem typów co jak wsiedli do czołgu to nie wychodzili i robiłi masakre,bo autonaprawianie + brak narzędzi aby je rozrypac to istny raj dla ludzi,którzy tam siedzą.

Co do mapy, to chyba top 10 najgorszech map w historii Bf,pusta brzydka i flagi po ustawienie,kompletnie z dupy.

dice oczywiście musiało za(pipi)ac,Cq przez 15 lat grało się na starych zasadach, teraz te nowe bardziej przypominają TDM.

Co do bugów, nawet nie będę pisał,bo one nir zostaną naprawione z każdym bfem jest tak samo.

Rank klas to też jakaś parodia, grając asfaltem, nie mam pojęcia co mam robić aby odblowqc jakąś broń.

Najglupszym pomysłem ever, są te Hero klasy,kurde te typy wytrzymują odlamkowym w ryj,mało to autentyczne ale to Bf.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Wrażenia z wersji na Łokniaka:

 

Grafika jest niezła. Tak jak ktoś wyżej wspomniał efekt "przyzwyczajnenia" wzroku wchodząc do pomieszczeń... robi tyle wrażenia, że jest wręcz upierdliwy ;) Ale jakość tekstur jest przyzwoita. Zdecydowanie lepiej wygląda niż to, co w Battlefield 4. Animacje i fizyka są jeszcze koślawe, tzn. widok osób wsiadających do pojazdu jest strasznie koślawy (przenikanie tekstur, przeskoki postaci). Przy zgonach kończyny się gdzieś zawijają. Czasem w biegu na modelach postaci tekstury szaleją (znikają, albo elementy ekwipunku "latają"). Wszystko to zdarza się względnie rzadko, no i podejrzewam, że zdecydowanie pójdzie do poprawy.

 

Ktoś mówił coś o fizyce granatów. Nie tyle jest wyczuwalna, co raczej zbalansowana. Wydaje mi się, że całkiem daleko można rzucić wiązankę przeciwpancernych, co by wyrównać brak jakiegoś granatnika.

 

Według mnie dropy klatek zdarzają się bardzo rzadko i nie bywały dla mnie uciążliwe. Częściej zdarzały się zwyczajne lagi.

 

Mechanika. Czołg zapełniony załogą, to monstrum z którym ciężko polemizować. Rush według mnie jest totalnie niezbalansowany. Wystarczy, że drużyna w odpowiednim czasie ruszy pojazdami ciężkimi na cele i ciężko cokolwiek zrobić.

 

Bronie wymagają srogiego prucia w przeciwnika zanim zginie. Większość jest mało celna. Karabiny są bardzo krótko i bardzo średnio dystansowe (poza snajperką). Karabiny strzelajace ogniem pojedynczym są mocno "średniego" dystansu a same pociski lecą dosyć wolno, przez co strzelając do poprzecznie biegnącego żołnierza trzeba celować z mocnym "wyprzedzeniem". To wszystko można zrzucić na feeling broni z WW1 i tak naprawdę jest to już tylko kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.

 

Gameplayowo jest nieźle. Zupełnie nijak ma się to do któregokolwiek BFa, ale jest ciekawie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...