Skocz do zawartości

XBOX ONE X @ Project Scorpio

Featured Replies

Opublikowano

tylko nie odblokowany framerate. Spadki z 45 do 30 i tym podobne to najgorsze co może być. Klatki muszą stabilnie chodzić czy w 30 czy 60.

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Wyświetleń 178,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    No dobrze. Jako, że spędziłem z najnowszą maszyną od M$ odpowiednio dużo czasu, to wypada przedstawić swoją opinię. Wiadomo, kto miał kupić, ten kupił. Niebieskich i tak się nie przekona, ale być może

  • Nie ma czegoś takiego jak "marka sony", wsadź sobie to fanbojskie pierdolenie do kieszeni   Jakoś w latach 2005-2008 nie miała znaczenia marka playstation, która przecież dominowała wtedy już 10 lat

  • Także ten...

Opublikowano

Ja rozumiem ze Spencerowi chodzi ze jak gre zrobia w 4k to bez TV 4k nie zobaczysz wszystkich fajerwerkow ale on tego tak nie potrafi wytluamczyc i przekazac ludziom, a internet nie slucha dwa razy. Poszla juz fama jak z blokowaniem uzywek i znowu beda odkrecac to przez najblizsze 3 lata.

Opublikowano

Czytam teraz wywiad Spencera dla Eurogamera i mój entuzjazm wobec Scorpio znacząco opadł, głównie za sprawą wspomnianej już kwestii marnowania mocy konsoli na obraz 4K. Te dwie literki zbyt często się tam pojawiają, niczym osławione juź "tv tv tv"... Ba, Spencer nawet mówi wprost, że do grania na ekranie Full HD bardziej poleca Xbox One S.

Opublikowano

Czy TV 4k cieszą się taką popularnością, że się tej rozdzielczości uczepiono? Rozumiem, że w indykach czy jakiś prostszych grach byłoby to osiągane, ale czy jest sens iść, jak pisze hav7n, w 4K przy grafice z początków tej generacji?

Opublikowano

Uczepili sie 4K przez to ze Sony i zwolennicy Sony cały czas gada o 1080p z którym w xboxie jest kiepsko

Opublikowano

Nie bylo by problemu gdyby XO dawal rade w 1080p to masy by sobie an tym graly, a niszowi entuzjasci niech wydaja kase na to samo tylko w 4K. Przeskok od razu z 900p na 4k wydaje mi sie smieszy.

Opublikowano

Ja Wam powiem jak będzie w praktyce - devi będą robić gry albo w 1080p albo w z dwoma opcjami 1080p/4K. Gwarantuję Wam, że nie będą robić wszystkich gier wyłącznie w natywnej rozdzielczości 4K z jednego prostego jak drut powodu - telewizory 4K to obecnie margines. Jesteśmy teraz na etapie analogicznym do startu PS3/X360 gdzie TVFHD dopiero wchodziły na rynek.

Opublikowano

No spoko ze beda sobie robic ale np na przykladzie takiej Forzy - zamiast wykorzystac moc Skorpio na dynamiczne oswietlenie i pogode przy w 1080p60fps ktore bylo by prawdziwym postepem w scigalkach to oni na dzien dobry zmarnuja 3/4 mocy GPU na 4k60fps i znowu beda tylko kaluze na drodze :P

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Nie jest to zbyt mądre posunięcie, z drugiej strony trzeba czekać na konkrety, bo gdybać można cały czas

Opublikowano

No spoko ze beda sobie robic ale np na przykladzie takiej Forzy - zamiast wykorzystac moc Skorpio na dynamiczne oswietlenie i pogode przy w 1080p60fps ktore bylo by prawdziwym postepem w scigalkach to oni na dzien dobry zmarnuja 3/4 mocy GPU na 4k60fps i znowu beda tylko kaluze na drodze :P

 

Myślę, że jak każdy konkretny dev zobaczy jakie możliwości daje Scorpio przy 1080p, to będą właśnie takie gry robić. Turn 10 pewnie też.

Opublikowano

Albo beda wymagac rozdzialki 4K tak jak Sony wymaga na devach fullhd, zeby marketingowo bylo elegancko

Opublikowano

Spencer mowi ze skorpio jest robiony pod 4k i w ogole wpadli na ten pomysl po Forzie Apex na PC ktora smiga wlasnie w takiej rozdzialce XD. Ofc devi 3rd party beda mogli robic co im sie podoba ale czuje ze 1st party MS bedzie musialo robic gry w 4k.

Opublikowano
  • Autor

ja to bym chcial zobaczyć gre na telewizorze 4k. Moze rzeczywiście efekt jest taki ze warto poświęcać na to moc. Chociaż wątpię by wyglądało to sporo lepiej niż 1080p z 4xAA

Opublikowano

zeby miec ostry obraz na 50 calach wystarczy 1080p z dobrym 4xmsaa a nie bezsensowne tracenie mocy na 4k dla marketingowych znaczkow

Opublikowano

Cycki w wiedźminie wyglądają za(pipi)iście w 4 k ale to nie jest warte takiego poboru mocy. Na moim pc ledwo 20 klatek :D

Opublikowano

Jak na One'a nie wyjdzie nowa gra Rockstar (GTA/RDR) to ostatni raz kupiłem konsolę. 

Jak już mają z tego robić PCta, to równie dobrze mogę sobie kupić normalnego.

Opublikowano

ja to bym chcial zobaczyć gre na telewizorze 4k. Moze rzeczywiście efekt jest taki ze warto poświęcać na to moc. Chociaż wątpię by wyglądało to sporo lepiej niż 1080p z 4xAA

 

Wygląda sporo lepiej, a gracze którzy nie mieli z tym doczynienia mają błędne wyobrażenie o 4K. 

1920 na 1080 pixeli przy powiedzmy 50calach to bardzo słabe PPI, zwiększenie go 4-krotknie to naprawdę kosmiczny przeskok. 

Obraz jest gładki, perfekcyjny  -o ile oczywiście wyświetlamy coś w 3840 × 2160, a nie przeskalowanym fHD.

 

Nie zmienia to jednak faktu, że dokładnie wygładzona gra w 1080p to i tak 'żyleta', do tej pory konsole nadal miewają problem z dostarczeniem samego 1080p, nie wspominając już o mocnym AA......

Dlatego też dopinguję mocniejsze wersje obecnych konsol. 

Opublikowano

 Jak ktoś wierzy, że 6TFlopów zapewni odpowiednią moc dla 4K gaming to jest albo głupi albo niedouczony.

 

Pewnie niektóre gry w 30 klatkach lub 60 klatkach ze sterylną grafiką polecą w 4K ale nie liczyłbym na więcej.

 

Obstawiam, że większość to będzie upscalowanie do 4K z jakichś dziwnych rozdzielczości typu 2560 x 1536 itp.

Opublikowano

Lepiej już skalować 1080p do 4K ;)

Sam już pisałem przed E3, że  nawet 6 tf to po prostu za mało.
W tej rozdzielczości widzę arkejdówki, a nie poważne tytuły jak np. Gears of War. 

Z drugiej jednak strony istnieje minimalna szansa na to, że Microsoft wie co mówi - konsola (choć już mocno PCtowa..) to dalej zamknięty hardware, co zupełnie zmienia proces optymalizacji przy produkcji gry. 

Opublikowano

Cycki w wiedźminie wyglądają za(pipi)iście w 4 k ale to nie jest warte takiego poboru mocy. Na moim pc ledwo 20 klatek :D

 

Pics or didn't happen ;) 

Opublikowano

Ten ich frostbite jest tragicznie zoptymalizowany na obecnych konsolach. Na PS4 chodzi w 900p i też ma problemy z frameratem. Na Xone to już w ogóle śmiesznie bo 720p w takim ME gdzie tam wszystko jest mocno sterylne i za wiele akcji na ekranie jednocześnie nie ma. Żeby te gry jeszcze miały betonowe 60 fps to można by zrozumieć, ale to musiałoby być chyba 480p na Xone :P

 

Najdziwniejsze jest to, że po prawie 3 latach obecnych konsol na rynku oni tego silnika za bardzo nie zoptymalizowali pod tymi względami, zupełnie tak jakby projektowali go pod sprzęty o zupełnie innej architekturze.

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.