Skocz do zawartości

XBOX ONE X @ Project Scorpio


Rekomendowane odpowiedzi

Pkt 1 jest nierealny. Gry, które nie były napisane pod natywne 4K i 60 fps same z siebie nie będą tak działać. Powinieneś takie rzeczy wiedzieć ;)

 

Teraz większość gier robiona jest z myślą o 4K (dzięki pecetom), więc wystarczy fakt że dany tytuł ma tekstury i assety w 4K i nie widzę przeszkód by gierka działała na Scorpio w takiej rozdzielczości.

 

Mysza, dlatego napisałem o możliwości gdzie jest dynamiczna rozdzielczość i 60fps.

Odnośnik do komentarza

Cena 400 dolcow nie jest realna, chyba ze MS zechce znowu dokladac do kazdej sztuki konsoli, a w swiecie technologii juz dawno chodzi o cos zupelnie innego czyli tanio zrobic i drogo sprzedac - patrz apple.

 

Nazwa glupie.

 

Gry jak i akcesoria beda dzialac ze skorpio to pewniak.

 

Native 4k i true HDR to beda najczesniej uzywane slowa na przyszlej konferencji E3 - jako ze Sony podjelo rekawice ze slabszym Pro i szachownicami zeby osiagnac pseudo 4k to MS pewnie oprze swoja strategie na mowioniu w kolko ze u nich jest lepsze i prawdziwsze. Zapomnijcie o 1080p60fps.

 

Ogolnie przyszle E3 na moje oko bedzie wygladalo tak:

 

Halo 6 4k60fps.

Forza 7 4k60fps.

Fifa 4k60fps.

Gearsy 4 po paczu 4k30fps.

Scale 4k30fps.

 

Pokaz ''true VR experience'' z Falloutem i Skyrimem Remaster.

Edytowane przez hav7n
Odnośnik do komentarza

Cena 400 dolcow nie jest realna, chyba ze MS zechce znowu dokladac do kazdej sztuki konsoli, a w swiecie technologii juz dawno chodzi o cos zupelnie innego czyli tanio zrobic i drogo sprzedac - patrz apple.

 

ale nie każda elektronika to rynek smartfonów. Nie wyobrażam sobie by znowu MS wystawił się na śmieszność w przypadku cennika tak jak 3 lata temu.

Odnośnik do komentarza

Gdyby Skorpion był na tyle potężny, że zaoferuje bez zachłysnięć w każdej grze 4k/60 fps i kosztował nawet te 2700-2800 zeta to jestem gotowy tyle zapłacić za takiego next-gena. Nie mam zamiaru bawić się w pół-środki pokroju Pro.

xD dobry trip

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

http://www.windowscentral.com/project-scorpio

 

Bardzo ciekawy artykuł ujawniający nowe szczegóły na temat Project Scorpio.

 

W bardzo dużym skrócie: Scorpio będzie opierać się na obsłudze UWP. Jeśli jakaś gra dostępna na PC w Windows Store obsługuje rozdzielczość 4K, to będzie tak samo działać na Scorpio. I na odwrót. Bez konieczności znaczących zmian w kodzie gry.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Mi się wydaje, że do dnia premiery Scorpio to spora część gier będzie wychodzić już na UWP właśnie z uwagi na zbliżającą się premierę nowej konsoli MS, dla developerów to już będzie mniej roboty na samej konsoli, a już nie będzie to tylko jedna platforma pod UWP+4K. Skorzysta na tym zarówno Windows 10 Store jak i Scorpio.

Odnośnik do komentarza

Inaczej - jeśli jakieś studio będzie chciało zrobić grę w lepszej wersji na Scorpio, będzie musiało ją przygotować jako UWP, a co za tym idzie będzie mogło ją zamieścić później w Windows Store na PC. Pytanie w związku z tym brzmi czy portowanie gier do UWP nie będzie za bardzo skomplikowane? W artykule piszą jedynie o Project Helix, które pozwala także na symulowanie mocy obliczeniowej zwykłego XOne przez dev-kity Scorpio.

Edytowane przez Vexilium
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...