Skocz do zawartości

State of Decay 2


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem u enklawy mod na dwa dodatkowe outposty i jeszcze zrekrutowalem trzy osoby które nie mogły sobie poradzić i ciągle prosiły o jedzenie :pawel: 

 

Akurat dodatkowy outpost pójdzie na łóżka :yakubu:

 

Poczyscilem tez trochę infestation sam I z Kermitem w coopie. Standardowe akcje, samochód się zaklinował, znalazłem inny ale po kilku przejechanych zombie zaczął się dymić. Wszystko daleko od domu i już się robiło ciemno. Co jak co ale survival w tej grze to :banderas:

Edytowane przez hav7n
Odnośnik do komentarza

pozbyłem się tego wnerwiającego medyka. nie dość że -3 przez niego nie zniknęło to jeszcze doszło morale na minusie bo śmierć w grupie :yao: pierdzielony nawet po śmierci bruździ mi w ekipie bardziej niż feral z adhd. żarcie mi za szybko schodzi i ciągle marudzą. slota na outpost nie ma, chyba trzeba będzie zrobić rundkę po enklawach i pohandlować. skończę szeryfem i idę na jakąś przyjaźniejszą mapkę.

Odnośnik do komentarza

ja tez sie pozbylem jednej babki ktora miala minusowe morale za panike, a jeszcze brakowalo mi jednego lozka wiec upieklem dwie pieczenie na jednym ogniu :kaz:

 

Jak to jest z przenoszeniem sie na inna mape? Odrazu dostajemy wielkosciowo taka sama baze jak na poprzedniej? Czaje sie na najwieksza w moim regionie na 8 osob za 3500 influance i nie chce tego wszystkiego stracic jak pojde dalej.

Odnośnik do komentarza

Juz obczailem gdzie jest najwieksza baza zeby sie w klitkach nie kisic ;) 

 

Mailem 13 ludu, baze na 6 i 3 outposty po 2 lozka i ciagle brakowalo mi jednego zeby kazdy byl happy. Wiem ze moge miec na to wyyebane ale nie lubie jak cos mi sie na czerwono swieci. Nie chcialem tez za bardzo poswiecic jednego outpostu z surowcami na rzecz dwoch lozek bo wtedy bym mial o jedno za duzo wiec wy(pipi)alem jedna bezuzyteczna babke z community xd. Nie miala zadnego skilla i jeszcze minusowe morale za panike wiec upieklem dwie pieczenie na jednym ogniu i mam wesola gromadke 12 ludzi - szeryf jako lider ze skillem komputerowym, kilku mechanikow, ogrodniak, lekarza, chemika i jeszcze kilku zostaje. Teraz tylko nazbierac tysiac influance i przeniesc sie do najwiekszej bazy na mapie.

 

Po opuszczeniu bazy rozumiem ze influance przechodzi na nastepna mape i odrazu mozna zajmowac najwieksza miejscowe?

 

A i wczoraj jeszcze poczyscilem troche infestation i plague hearts - na te drugie polecam assault shotgun, wchodzi jak marzenie :obama:

Edytowane przez hav7n
Odnośnik do komentarza

mi właśnie brakuje komputerowego skilla i trochę części żeby radio command podrasować +slota na outpost zyskać. żarcie bym sobie wkleił bo ciągle ubywa. w browarze jest dostęp do wody od razu to może zacznę sam wytwarzać i ludki będą happy. mechanikiem też bym nie pogardził. muszę zrobić wieczorem przegląd lemingów i zobaczyć kto do czego się nadaje i popracować nad tym. wczoraj na cmentarzu znalazłem pick-up'a z porządnym taranem na zderzaku. zgarnia zombiaki jak liście jesienią ^^

 

i jeszcze jedno. jak mam wrogi outpost, stosunki cold, mogę w nich wjechać i przejąc zasoby czy to ma jakieś znaczące konsekwencje? 

Odnośnik do komentarza

patch wiekszy od calej gry a ja dalej nie wierzę czy oni cos naprawia xD

 

Patch 1.2 Highlighted Changes

 

The 1.2 patch features significant improvements related to:

Increased stability

Improved networking interactions for clients

Improved networked vehicle interactions

Elimination of Out Of Memory crashes

 

Patch 1.2 Highlights

Gameplay

Grenades no longer get stuck and explode in front of client character’s face or behind their head while throwing

Fixed instances of clients dealing damage to their host’s non-active community members with explosives

Flashlight beams no longer cast shadows from the player’s character model (which had caused flickering shadows)

Characters no longer “self-shadow” when using a flashlight in multiplayer

Fixed issue with doors appearing the opposite of the state they are in

Resolved situation where, when getting into vehicles, the camera could become detached from the player’s character

Fixed issue where, when clients swap weapons while in vehicles, the weapons do not swap upon exit from vehicle

Fixed rare bug that could prevent Warlord legacy arc from being completed

Fixed rare bug that could block Sheriff legacy arc from starting

Fixed issue where player’s loot sometimes becomes invisible until their entire backpack is deposited into a Supply Locker

 

Networking and Multiplayer

Numerous networking bandwidth and CPU improvements

Game now exits to main menu faster when a client loses their internet connection, so players will no longer hang after dismissing the pop-up

Improved network vehicle interactions in multiplayer games to address weird “rubber-banding” and physics issues (including cars flying into the air).

Host facilities no longer appear invisible to clients during multiplayer

 

Zombie and Character Behavior

Zombies no longer become immune to the Assault Kick

Reduction of step height to prevent survivors popping up onto props while moving

 

HUD

Fixed issue with player HUD disappearing after NPCs are executed by zombies

Community advice list no longer shows up under vignette on the map

 

Environment and Collision

Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players or vehicles were getting stuck

Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players were getting stuck in an infinite freefall animation loop

Elimination of white line that appears when driving at night time

Addressed a variety of spots in world where player was not able to climb over props they should’ve been able to

Additional polish and reduction of LOD popping

Additional lighting tuning passes, reduction in glowing props

 

Other Fixes

Addressed a variety of general crash bugs

Updated a number of strings that were previously hardcoded in English

Audio mix optimizations

 

:banderas:ok wyglada to dobrze, byle do niedzieli

Edytowane przez kermit
Odnośnik do komentarza

19.55 gigsów :mog: w sumie spoko, taki trochę przymusowy detoks się przyda bo wczoraj miałem zrobić jedną pierdołę a później zająć się sprawami na mapie. po 4h dotarło jednak do mnie że muszę zweryfikować te plany. znalazłem za to babkę z zajebistymi towarami na wymianę. szkoda tylko że całą walutę utopiłem w modyfikację outpostów ale kupiłem za to heavy upgrade do pojazdów i z wojskowej półciężarówki zrobiłem furę żywcem wyjętą z mad maxa :banderas: jak pięknie zgniłe mięso odbija się od tarana z kolcami.

Odnośnik do komentarza

nie zmienia to faktu że wczoraj pojechałem wyczyścić infestation w piętrowym budynku. część zombie ze screamerem zrobiło sobie imprezę na daszku obok, jeden był niewidoczny dopóki mi nie przywalił a jeszcze jeden był chyba ofiarą mafii i zalali go betonem w ścianie bo darł mordę obok ale śladu po nim żadnego. 

 

jest trik na ukończenie wszystkich legacy na jednym slocie ale chyba zostawię to na później i pobawię się w 4 prawilne przejścia. cholernie dobra gra :fsg: 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...