Skocz do zawartości

WC 10: półtora generacji->maximum penetracji

Featured Replies

  • Odpowiedzi 31,2 tys.
  • Wyświetleń 651,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Serdecznie zapraszam

  • W sumie idealnie wpasowują się w markę xbox i posiadaczy tej konsoli. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD   PS. Nie żebym coś sugerował, ale twarz Rayosa czy Mazze na tych screenach, to byłoby coś.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gaxgjT-D8G8   XD

Opublikowano

@nobody

Ale dlaczego ktoś ma przestać biegać jak lubi i jak agresywna gra mu wychodzi? Niech sobie gra jak chce. Po prostu nie rozumiem po co naughty dog wrzucało do multi ten upośledzony wallhack. W singlu spoko, ale w multi? Nie, w multi powinien liczyć się tylko czysty skill a nie jakieś perki i inne ujstwa rodem z coda.  

Opublikowano

Jak dzisiaj pamiętam, ogladam stream Masorza chyba z BB, a tam "czekajcie chłopy bo ficek do mnie dzwoni". Masorz odbiera a tam taki pizdowayy glos "No część masorz, co tam?"

 

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

No super community.

Opublikowano

Wallhack w singlu też nie jest spoko, już nie mówiąc o tym, że się świetnie przyjął i teraz jest w co drugiej grze. Jeszcze 5 lat temu bym w to nie uwierzył. 

Opublikowano

@suteq

Chodziło o to by gra nie zmieniła się w wesołe wyżynanie, ale poleganie na drużynie. Druga sprawa to rozmiary aren i nierzadko ich dwie płaszczyzny. Bez tej opcji gracze zbyt długo by się zwyczajnie po nich szukali, a przecież skrzynki z zapasami do produkcji apteczek, czy mołotowów nie mogły by być zbyt blisko

 

Teraz łapiesz że to by się zwyczajnie nie sprawdziło, a skradanie stałoby się kompletnie zbędne, bo rezygnacja z niego straciłaby jakiekolwiek konsekwencje? 

Edytowane przez nobody

Opublikowano

Ja pamiętam sytuacje jak wchodze na impreze, kilka osób siedzi i Masorz na wstępie drze jape grając w BB " Babka kur.wooooo"

 

:D

Opublikowano

odpalam filmik nobody'iego, 0:23 i od razu użycie wallhacka xddd

 

i mam gdzieś czy jest jak się skrada czy nie, jest w ogóle taka niepotrzebna opcja jak dla jakiś ameb :/

A fragment pomiedzy 2:30 a 2:37? Zeby nie bylo...facio wcale nie biega jak zyeb, ale janusze muszą widziec, ze sie kitra za murkiem. Do zaorania to multi! :shotgun:

Edytowane przez Czezare

Opublikowano

@suteq

Chodziło o to by gra nie zmieniła się w wesołe wyżynanie, ale poleganie na drużynie. Druga sprawa to rozmiary aren i nierzadko ich dwie płaszczyzny. Bez tej opcji gracze zbyt długo by się zwyczajnie po nich szukali, a przecież skrzynki z zapasami do produkcji apteczek, czy mołotowów nie mogły by być zbyt blisko

 

Teraz łapiesz że to by się zwyczajnie nie sprawdziło, a skradanie stałoby się kompletnie zbędne, bo rezygnacja z niego straciłaby jakiekolwiek konsekwencje? 

Ja to bym zrobił tak, że jak ktoś biegnie to powoduje znacznie więcej hałasu, do tego stopnia więcej, że inni gracze go zwyczajnie słyszą na całej mapie nieważne w jakiej od niego odległości są. Jakieś takie echo czy coś. Jakiś znak, z którego miejsca/z której strony dobiega dźwięk. Oczywiście eliminując wallhacka. Wtedy też by musieli się skradać aby nie zostać wykrytym, a i współpraca byłaby częstsza. 

 

@Czezare

No właśnie, jakieś podświetlanie gurwa. W Gearsach nie ma takich rzeczy. Ktoś jest za przeszkodą to jest i jak sam tego nie zobaczysz to gra Ci nie pomoże. Jedynie ktoś może wroga zaznaczyć i wtedy nad nim pojawi się mała ikona, która po kilkunastu sekundach znika. 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ja to bym zrobił tak, że jak ktoś biegnie to powoduje znacznie więcej hałasu, do tego stopnia więcej, że inni gracze go zwyczajnie słyszą na całej mapie nieważne w jakiej od niego odległości są. Jakieś takie echo czy coś. Jakiś znak, z którego miejsca/z której strony dobiega dźwięk. Oczywiście eliminując wallhacka. Wtedy też by musieli się skradać aby nie zostać wykrytym, a i współpraca byłaby częstsza. 

 

Jezu sutek, przecież to by wychodziło na dokładnie to samo. Tylko nie trzeba by było włączać żadnego wallhacka.  :rotfl: Przecież sam napisałeś że każdy powinien grać jak chce, a tu jeszcze większy choy. xD

 

Fajnie byłoby grać jak każdy chce, ale jaki sens miałoby ciche skradanie, skoro biegając, czy nawet chodząc zawsze szybciej schodzi się z linii ognia? Zresztą ile trwa ten wallhack? 10 sekund? by odnawiać się drugie tyle i znacząco ograniczać nasze ruchy (np. brak opcji leczenia i celowania)? 

Opublikowano

No nie byłoby dokładnie to samo, bo jak z trzech stron by Ci zaczęło 'plumkać' niedaleko Ciebie to byś dostał nerwówki i sam zaczął spierdzielać. Nie wiedziałbyś gdzie jest ktoś dokładnie, czy już jest za jakąś przeszkodą czy nie. Wiedziałbyś tylko mniej-więcej kierunek skąd pochodzi dźwięk. To tak jak ktoś zacznie strzelać i słychać skąd. Według Ciebie to to samo co włączenie wallhacka? Lulzy

 

Poza tym wtedy większą uwagę musisz skupić na słuchaniu, a nie włączysz przycisk i pojawiają Ci się za ścianami przeciwnicy. No gurwa, zagraj sobie w multi Gearsów i zobacz jak to jest opierać się tylko na własnych umiejętnościach a nie na jakiś wspomagaczach dla gimbusów. 

 

Taki niby hardcorowiec a broni takich casualowych rozwiązań. Fałszywy mesjasz. :pipi:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

skacz jak małpa i rozwal przeciwnika z shotguna= umiejętności xDD

Opublikowano

widze, ze Pawcio  wlaczyl sie do wyscigu o tytul bezbeka

Opublikowano

Ola boga girski obrażajo

Opublikowano

huehue

Opublikowano

No nie byłoby dokładnie to samo, bo jak z trzech stron by Ci zaczęło 'plumkać' niedaleko Ciebie to byś dostał nerwówki i sam zaczął spierdzielać. Nie wiedziałbyś gdzie jest ktoś dokładnie, czy już jest za jakąś przeszkodą czy nie. Wiedziałbyś tylko mniej-więcej kierunek skąd pochodzi dźwięk. To tak jak ktoś zacznie strzelać i słychać skąd. Według Ciebie to to samo co włączenie wallhacka? Lulzy

 

Poza tym wtedy większą uwagę musisz skupić na słuchaniu, a nie włączysz przycisk i pojawiają Ci się za ścianami przeciwnicy. No gurwa, zagraj sobie w multi Gearsów i zobacz jak to jest opierać się tylko na własnych umiejętnościach a nie na jakiś wspomagaczach dla gimbusów. 

 

Teraz to serio skisłem. xD Przecież ciche pomykanie miałoby jeszcze mniejszy sens, bo wystarczyło by siać ferment drużynowym adhd. Also sugerujesz że ogarnięte, trzymające się razem teamy nie dałyby rady wyłapywać i wybijać ich jak kaczek? Acha. xD Nie no jest coraz zabawniej. Btw grałem już w multi GoW. Tak jak w QA3, czy Halo 2, więc mi tu nie pjerdol. Tam liczy się na #1 Skill. Tutaj Taktyka. I to i to jest okay.

 

Taki niby hardcorowiec a broni takich casualowych rozwiązań. Fałszywy mesjasz.  :pipi:

 

Ale co ja poradzę że twoje wybitne pomysły nic nie poprawiają, a robią jeszcze więcej syfu? xD

 

A fragment pomiedzy 2:30 a 2:37? Zeby nie bylo...facio wcale nie biega jak zyeb, ale janusze muszą widziec, ze sie kitra za murkiem. Do zaorania to multi! :shotgun:

 

Oho Czaruś kolejny teoretyk od pjerdolamento. Nikt nie jest w stanie cię podświetlić, jeśli zamiast np. perka przyspieszającego leczenie kompanów, poświęcisz część punktów na ten odpowiedzialny za ukrywanie przed wallhackiem oraz niemożność zostania oznaczonym. No ale co ty ku,rwa możesz wiedzieć o multi, które znasz jedynie z you tube, mentalny klapie :*

Opublikowano

bomby prawdy na głowy sutka i czarka równa się cisza w temacie 

Opublikowano

sorry nobody nie chce sie wbijac w twoj conocny wieczorny dyskurs, alw musze napisac jedna rzecz odnosnie ostatniego akapitu

 

zawsze smieszy mnie kontrargumentowanie zarzutow dot multi, ze przeciez mozesz sobie wybrac jakistam perk,ktory zneutralizuje ten chuyowy element rozgrywki. Wszystkie te modyfikatory to jeden z najwiekszych rakow od czasow cod4, rzygac mi sie chce jak je widze. i prosze mi nie pisac o ich taktycznej glebi, poniewaz taktyka umozliwia mi na biezaco reagowac na wydarzenia i kontrowac ruchy przeciwnika. Prawdziwe multi musi gwarantowac rownosc w uzbrojeniu i umiejetnosciach postaci

Opublikowano

pawcio to ogólnie od dawna taki troszkę opóźniony sie wydaje

Bo nie mam garnituru od vistuli i nie płacę złotą kartą kredytową w biedronce? Wybacz.

Opublikowano

Ostatnie dobre multi to Halo 3. Brak perków, killstreaków, sprinta, skinów i reszty gówna, bronie na mapie, liczył się tylko skill. Od czasu mw2 gry multi niestety się całkowicie z(pipi)a,ły.

Opublikowano

@asax

Masz rację. Tym niemniej nie mamy na rynku za wiele multiplayerów, gdzie obok normalnego poruszania funkcjonuje też skradanie, albo ja go zwyczajnie znam, a które mogłoby rozwiązać ten problem lepiej (nie grałem w Rainbow Six jak coś ). Jeśli ktoś zna mniej śmieszne rozwiązania, które już funkcjonują, to byłbym happy.

 

W mp opartych na czystym skillu i satysfakcji z wygrania 1v1 w face to face, te ficzery to rak. Bo najfajniejszy jest frag z tym samym zestawem broni i te same parametry postaci, oraz broni startowych.

 

W mp TLOU fajne jest właśnie to że musisz mądrze rozdzielić punkty, które ci przysługują;

Będziesz leczył dużo szybciej kompanów, oraz pozostaniesz nieuchwytny dla oznaczenia przez wroga - Zapomnij o lepszym zasięgu bomb i mołotowów. Chcesz wygrywać face to face dzięki mniejszemu drżeniu broni po trafieniu i szybciej się opatrywać? Zapomnij o pozostałych ficzerach. I to jest serio świetne. Tylko trzeba w to najpierw zagrać i ogarnąć system. Tutaj faktycznie czuć że liczy się więcej niż jeden styl gry.

Opublikowano

 

Ficek było słychać tylko Bonzaja bo jak ktoś z party streamuje to pokazuje się dodatkowa opcja w party w stylu 'włącz swoje audio na transmisji'. Zobaczyłem to dopiero pod koniec grania i było odznaczone. Pewnie większość miała tak samo. 

 

a wallhack to jest w tlou 

 

jak się skradasz to nie ma.

 

jest za to poziom SUSPENSU i taktycznego planowania o jakim fanom biegania z adhd czyli multi exów ms się nawet nie śniło, czyli najlepszy multiplayer w dziejach ludzkości  :banderas:

 

 

(link może zawierać psn ip użytkownika nobody)

 

no może dla januszy i casuali, jakieś widzenie przez ściany i inne bzdury, dobrze że jest skillowy i bardziej zaawansowany GOW4   :)

Opublikowano

skacz jak małpa i rozwal przeciwnika z shotguna= umiejętności xDD

znawca ku.rwa xD 

a ty w co grałeś ? god of war na multi ? 

 

 

 

btw. kolejny z waszych - kozak bo przechodzi kampanie na "trudnym"

 

Multi w TLOU & U4>>>>>>>>>>>>>wszystko co wyszło na to spencerowskie guwno.

 
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA 

 

o ku.rwa XDDDDDDDDD 

 

 

wy się nawet nie nadajecie na turniej w fifę na świetlicy w lokalnej podstawówce.

 

Edytowane przez II Noxx II

Opublikowano

Nie ma to jak sprawdzić Battlefield 1 przed premierą, dzięki EA Access. A Sonofile jak tam? Granie na YouTube i dni do premiery? XD

Edytowane przez chris85

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.