Opublikowano 13 sierpnia 20186 l To opisz wrażenia wstępne, bo ja dopiero po południu jutro ogram, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l Ależ parry jest OP P.S. Na Tureckim PSN wyrwałem za 39 zł Wiem, aż piecze
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l 51 minut temu, Rozi napisał: To opisz wrażenia wstępne, bo ja dopiero po południu jutro ogram, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh No co tutaj dużo mówić piękne 2d soulsy, gameplay jest bardzo zbliżony do gierek miyazakiego tylko dodali platforming oraz jazdę na koniu. Ale ogólnie jest odpowiednik estusow, dusz a także bonfireów. Na początku wybiera się klasę postaci o której będzie uzależniona broni, broni ma się dwie w tym dystansową na początku zdobyłem i tarcze, jest kopniak i kilka ataków. Początek jest obiecujący ale jednak Dead Cells jakoś lepiej leżało w łapie, gra jest wolniejsza i bardziej taktyczna, trzeba dbać o stamine oczywiście. No nic ciekawego nie napiszę póki co bo odpaliłem na chwilę i zaraz idę spać
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Pograłem teraz z pół godziny i udało mi się za(pipi)ać niechcący jakiegoś npc, goniłem tutejszy odpowiednik crystal lizarda xd Pierwsze wrażenia bardzo fajnie, bardzo dużo itemów do zebrania z początku jest, ataki też różne np cios po rollu niedość że szybciej wyprowadza chłopek to zadaje też większy dmg w przypadku longsworda sentinela.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Ten NPC to taki kupiec, Fink? To jak oglądałem wrażenia z rozgrywki przed premierą, to jak nie kupisz nic od niego (a kupuje śmieci), to Cię zaatakuje, ale w czasie gry wielokrotnie go napotkasz jeszcze.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Z kolei u mnie pierwsze wrażenie mocno umiarkowane. Tzn. wiedziałem dokładnie czego się spodziewać (śledzę temat od dłuższego czasu), ale gwałtowny przeskok z ultra dynamicznego Dead Cells (przy którym siedzę non-stop od premiery) zafundował mi takie troszkę "auć". Choć podkreślam: jest to wyłącznie pierwsze wrażenie. Graficzka oczywiście miła dla oka (mocno stonowana względem walącego po oczach DC + przyjemna kolorystyka), ale już dźwięk np. wyraźnie odstaje (choć uprzedzam, że mam autentycznego pier***ca na tym punkcie). Wszystko jest przeraźliwie ciche, takie jakby... nieobecne. No bo niby sieczemy tym mieczykiem, ale impetu nie czuć (i nie słychać) tutaj wcale. Mam ogromny apetyt na więcej i przypuszczam, że gdy już to "więcej" dostanę moje odczucia zmienią się diametralnie. Rokuje dobrze (nawet bardzo) ale rozkręca się powoli.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Po 1h grania nie jestem w stanie ocenić tego aspektu. Coś tam faktycznie przygrywało w tle, ale póki co bez chwytających za gardło motywów. Ale rozkręci się, mocno w to wierzę.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Pierwszy npc co trafisz po tym co daje nam piórka, taki garbaty, przez ta jaszczurkę nawet za bardzo się nie przyjrzałem co bije ale jak się go później spotka to spoko. Muzyczka jak muzyczka, ta co przygrywa z początku jak dla mnie wydaje się zbyt optymistyczna bardziej by pasowało coś jak np z firelink shrine w souls trójeczce.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l 3 godziny temu, Rozi napisał: A jak OST? Ponoć magiczny i bardzo super. Bardzo ładny Rozwaliłem pierwszego bossa jeszcze wczoraj i faktycznie parry jest OP
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Wciąga jak byk, grafika jest piękna, muzyka jest kojąca, eksploracja jest cudowna! Wkurza mnie tylko ten sporadyczny stuttering, szczególnie podczas walki. Muszą to naprawić w patchu. Jestem po pierwszym bossie, który był oczywiście banalny, ale nie chcę, żeby ta gra była ultra trudna, tylko wymagająca. Znaleźliście może drugi tom Owlkinga? Ciekawi mnie, gdzie go przegapiłem. A i wejdźcie sobie w skałę pod pierwszym tomem, zobaczycie coś ciekawego
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l Fajna gra, ale do Salt nie ma startu. Już nie mówiąc o Dead Cells. Grafika wygląda jak w Domanie podciągniętym do full hd.
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l 8 godzin temu, Rozi napisał: Znaleźliście może drugi tom Owlkinga? znalazłem ale gdzie to sobie już nie przypomnę. BTW ten npc co pisałem wyżej, spotkałem go ponownie kilka razy, za każdym razem sam mnie teraz atakował.
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l Forbidden Gaian, jaki frajerski boss Dobra kurwa, ja chyba przestanę grać w tę grę przez jakiś czas i poczekam, aż ją spat(pipi)ą. Te freezy są nagminne u mnie i przez to nie mogę zareagować. I niestety mam cały czas wrażenie, jakby ta gra była flashowa, kurde nie wiem. Ogólnie mało tutaj jakiejkolwiek zawartości; czuję się jakbym rushował pomiędzy bossami, animacje czasami to XD Dla mnie trochę póki co zawód, za szybko ta gra wyszła. Edytowane 15 sierpnia 20186 l przez Rozi
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l U mnie odczucia ciut podobne o czym pisałem już przy okazji pierwszego wrażenia na gorąco. Gra wydaje się być.. przeźroczysta, nie wiem jak to inaczej ująć, ale tak ją właśnie postrzegam. Cicha, pustawa, skromna i... niedokończona? Czyli co, następny na celowniku (tym z napisem "czekam bardzo") jest teraz Blasphemous? U mnie zdecydowanie tak.
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l U mnie nie ma żadnych freezów wszystko chodzi płynnie. Co do gry nie miałem żadnych oczekiwań kolejna metroidovania za 50zł do ogrania na PC i tyle. Gra się świetnie, a jak ktoś oczekiwał mesjasza to ma pecha. Edytowane 15 sierpnia 20186 l przez devilbot
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l Dziwna sprawa. Gra już trzeci dzień na rynku, a jakichkolwiek recenzji na meta jak nie było tak nie ma
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l Są, te graczy. Widzisz @devilbot, a ja śledziłem tworzenie tej gry przez te dwa lata i oczekiwałem naprawdę czegoś wyjątkowego. A tu dupa. S&S zjada DG bez popity. @Amer, grałeś w Guacamelee?
Opublikowano 15 sierpnia 20186 l Media w ogóle nie dostały gry przed premierą. Raczej nikt najbardziej rzetelny nie będzie miał recenzji w tym tygodniu. Edytowane 15 sierpnia 20186 l przez ogqozo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.