Skocz do zawartości

SYSTEM SHOCK


Mejm

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Suavek napisał:

 

Wygląda na grę, której przeciętny współczesny gracz przyzwyczajonych do prostoty Bioshocków itp. faktycznie nie powinien ruszać. Aż się "nie mogę doczekać" recenzji konsolowców, którzy pojadą po tytule, bo nie prowadzi ich wszędzie za rączkę.

Ci sami konsolowcy graja w ER, grali w bloodborne, czy Zelde. Dodatkowo wymiatają w call of duty. 

  • Haha 2
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...

Dla mnie to było cudo, rzeczywiście pamietam te lokalizacje bo się wchodziło gdzieś i patrzyło co tam jest i „a, no tak, było o tym w mailu”. A jak się idzie za znacznikiem na ekranie to jak z gpsem, jedziesz po siostrę następnego dnia rano i też musisz włączyć bo nie pamiętasz gdzie jechać choć to były 3 zakręty.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, dominalien napisał:

Dla mnie to było cudo, rzeczywiście pamietam te lokalizacje bo się wchodziło gdzieś i patrzyło co tam jest i „a, no tak, było o tym w mailu”. A jak się idzie za znacznikiem na ekranie to jak z gpsem, jedziesz po siostrę następnego dnia rano i też musisz włączyć bo nie pamiętasz gdzie jechać choć to były 3 zakręty.

Ja już 2 godzinki wczoraj na pierwszym kodzie z biblioteki straciłem xD. A w ogóle gra chyba generuje kody losowo, więc nawet solucja nie pomoże :). No fajne fajne, kiedyś prawie każda gra taka była, to się szybko zapomina jednak :). 

Ja trzaskam print screeny wszystkiego :), jak widzę jakiś kod:). 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
51 minut temu, dominalien napisał:

A, no właśnie, kod z biblioteki. Jak się coś zmieni w cyberprzestrzeni to się pojawia na chwile info co się zmieniło i jak się przegapi to nie można do tego wrócić i sprawdzić. Zdarzyło mi się raz czy dwa, w tym w bibliotece. To dość poważny problem z ux.

No tak, racja to odrobinę zbyt wiele na dzieisjejsze czasy:) chyba, tzn. według mnie mogliby to jednak usprawnić i gdzieś "wpisać". Wcale się nie zdziwię, jak pod wersję konsolową coś jednak wrzucą, albo przynajmniej opcję accessibility, żeby to było widoczne w dzienniku. 

 

Te zręcznościowe hakowanie swoją drogą na poziomie normal to dosyć trudne jest, kilka razy już musiałem powtarzać. 

Odnośnik do komentarza

Już większość lokacji odkrytych, pewnie blisko końca, natomiast to co mnie boli to absolutnie przegięty poziom trudności w dalszej części bazy, dalej nie mam zasobów, a gdyby nie save/load to nie wiem jak można by przejść niektóre miejsca, no jest to na pewno wierny remake i pewnie nawet na easy nie jest za łatwo (ja gram na normalu). 

 

Baza jest super, zagadki super, minigra hakerska super, system walki jest prosty, ale nie ma miejsca na żadne błędy i ginie się co kilka minut, imo częściej niż w jakimś dowolnym soulslike'u :) z checkpointami mogłoby być tylko gorzej, więc dobrze, że jest opcja zapisu i wczytania w dowolnym miejscu. 

Odnośnik do komentarza

Moze cos pozmieniali bo oryginal z walka na normal by prosty i zawsze znajdowalo sie na przeciwnikach ammo. Nie wiem, moze nie zauwazyles ze bron ma kilka typow amo? Pewnie zauwayzles, ale wole napisac, rozne rzeczy sie zdarzaja. No jestem ciekawy co napiszesz jak dotrzesz do mostka.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Mejm napisał:

Moze cos pozmieniali bo oryginal z walka na normal by prosty i zawsze znajdowalo sie na przeciwnikach ammo. Nie wiem, moze nie zauwazyles ze bron ma kilka typow amo? Pewnie zauwayzles, ale wole napisac, rozne rzeczy sie zdarzaja. No jestem ciekawy co napiszesz jak dotrzesz do mostka.

Nie chodzi nawet o brak ammo, ale o ilość zasobów typu baterie i przeżywalność naszego bohatera (zawsze na 1-2 hity), która na normalu jest bardzo niska, żeby nie było, że narzekam, da się grać, ale jest no ciężko :). Po prostu taki staroszkolny gameplay, mostek jeszcze przede mną :). 

 

Oczywiście jest ta mechanika respawnowania się w stacji itp. po prostu często trzeba robić backtracking :). 

Odnośnik do komentarza

W oryginale mozna bylo wygladac zza winka, postac sie odchylala w lewo lub prawo i mozna bylo byc tylko troche wysunietym. Ale celowanie nie bylo wycentrowane, wiec moza bylo skierowac kursor broni np. w lewy gorny rog. Strzelam, ze remake ma tak jak obecne fps, czyli trzeba co najmniej polowa ciala sie wysunac.

Odnośnik do komentarza

Tu też można się wychylać, ale nie korzystałem to nic nie powiem o przydatności.

 

A jeśli chodzi o walkę, to przeciwnicy są durni, ale walą mocno. Rzeczywiście ginie się często, zapisywanie co chwila gry niezbędne. No i to bieganie najkrótszą drogą przez 4 poziomy do stacji leczącej… czysty oldskul.

Edytowane przez dominalien
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, dominalien napisał:

Tu też można się wychylać, ale nie korzystałem to nic nie powiem o przydatności.

 

A jeśli chodzi o walkę, to przeciwnicy są durni, ale walą mocno. Rzeczywiście ginie się często, zapisywanie co chwila gry niezbędne. No i to bieganie najkrótszą drogą przez 4 poziomy do stacji leczącej… czysty oldskul.

Heh, no prawda. A to naprawdę są tylko dwie stacje leczące w grze? Bo właśnie jestem już daleko i dalej mam dwie, może coś nie odkryłem, ale nie widzę, respawnujące są co chwilę, te do baterii też często, a leczącących nie widać...:/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...