Opublikowano 22 października 20168 l Kolejny slasher na PS4. Czasowy ex. https://mobile.twitter.com/yagnbing/status/789852259051941889
Opublikowano 22 października 20168 l Zrzynka ninja gaiden - dźwięki, slide, blok itp. Prezentuje się świetnie.
Opublikowano 23 października 20168 l Na twiterze gościu pisze że postara się skończyć w 2018 roku, na ps5 w to zagrasz.
Opublikowano 23 października 20168 l 2018? Ta data to chyba przy dobrych wiatrach i jak się gościu nie wypali do tego czasu.
Opublikowano 10 maja 20177 l Autor https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=336937213387858&id=187046455043602&_rdr
Opublikowano 10 maja 20177 l Świetnie się to zapowiada. Fajnie że Sony wspiera ten projekt. W ogóle polecam obejrzeć resztę gier z China Hero Project bo niektóre szykują się do bycia perełkami. edit: o tutaj Edytowane 10 maja 20177 l przez Figaro
Opublikowano 10 maja 20177 l No z tym China Project to dobry ruch Sony. Znając pracowitość Chińczyków to prędzej czy później też mocniej zaznaczą swoją obecność na rynku gier. Dobrze mieć zawczasu z nimi dobre kontakty. :)
Opublikowano 13 stycznia 20187 l Cholera. Liczę na ten projekt. Czwarty rok tej generacji, a poza Nintendo w temacie klasycznych slasherów posucha jak diabli
Opublikowano 25 marca 20187 l W końcu gameplay w porządnej jakości - plansza trochę pustawa, ale system walki zwiastuje przyjemny łamacz paluchów. Dawać mnie to!
Opublikowano 25 marca 20187 l To demo przygotowywane jeszcze na PSX2017. Plansza została przygotowana tylko pod to demo, arena nie istnieje w samej grze
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l Tak w ogóle, to kolejna gra od Chińczyków, która robi pozytywne wrażenie. Ciekawe jak chiński rynek developerów na duże konsole rozrośnie się w najbliższym czasie.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l To żyje! Wygląda spoko, czuć ten DMC vibe - choć ten element ze ślizganiem na desce strasznie czerstwy. Za dwa dni konferencja Playstation China Project może wtedy dadzą jakąś datę premiery. Gdzieś mi też mignęło że od momentu pierwszego filmu to team developerski urósł do 30 osób. Więc warto to wziąć pod uwagę w kontekście skali projektu i oczekiwań.
Opublikowano 27 kwietnia 20213 l 3 minuty temu, Cedric napisał: Gzieś mi też mignęło że od momentu pierwszego filmu to team developerski urósł do 30 osób. Więc warto to wziąć pod uwagę w kontekście skali projektu i oczekiwań. Ahmad pisze o tym w swoim twicie. Gra zaczynała jako projekt jednej osoby (jezeli dobrze pamiętam). Tytuł dostał finansowanie i się rozrósł.
Opublikowano 22 listopada 20222 l 'Lost Soul Aside is expected to launch in early 2024' Ciekawe czy się wyrobią czy będzie kolejna obsuwa.
Opublikowano 22 listopada 20222 l raczej tak, bo do chińskich devów poważne środki zaczynają kłaść, nie tylko finansowe
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.