Opublikowano 29 marca 20178 l chyba jo oho, już widzę o co chodzi. gra niby nie jest trudna, ale jak chcemy zebrać złote monety, to zaczyna robić się ciężko, bo każda nieudana próba skończy się zgonem.
Opublikowano 29 marca 20178 l nope to nawet nie jest do końca platformówka, bardziej gra logiczna oparta mocno na zabawie z fizyką, na pewno bardzo ciekawe doświadczenie. więc jak szukasz balon platformera z krwi i kości, to czekaj na grudnia na mario. Edytowane 29 marca 20178 l przez ragus
Opublikowano 29 marca 20178 l nope to nawet nie jest do końca platformówka, bardziej gra logiczna oparta mocno na zabawie z fizyką, na pewno bardzo ciekawe doświadczenie. więc jak szukasz balon platformera z krwi i kości, to czekaj na grudnia na mario. Poczekam na pierwszą przecenę i wezmę. Co do grudnia to mimo wszystko nadal wierzę w Yooka Laylee, no i ostro zmęczę remaster Crasha.
Opublikowano 29 marca 20178 l Myślałem, że to jakiś crap, ale jak zobaczyłem screen ragusa to pomyślałem, że warto zobaczyć więcej. Pooglądałem trailery, porównanie DF i ja pierdziele. Ale to fajnie wygląda. Na pewno zakupię, nie za pełną cenę ale jak pojawi się za jakieś 5 dyszek to chętnie. Na Switchu zapewne robi doskonałe wrażenie.
Opublikowano 30 marca 20178 l w sumie to nie ma co sie czepiac rozdzielczosci na switchu, skoro nawet na PS4 gra nie lata w full HD a w jakimś fikuśnym 1536x864 . po wyplacie lece do eShopu po Snake Ad. 2017
Opublikowano 30 marca 20178 l Rayos ta rozdzielczość też na prosiaku? Edytowane 30 marca 20178 l przez balon
Opublikowano 31 marca 20178 l Bardzo fajna gierka tylko ten wąż troche zjarany albo po kwasie, te jego odgłosy niczym janusz po wódce lol Złote monety przegięcie.
Opublikowano 31 marca 20178 l Rayos ta rozdzielczość też na prosiaku? a nie wiem, DF podalo tylko ze na prosiaku smiga w 60fps
Opublikowano 9 kwietnia 20178 l Śmiga na Pro w 60fps, wygląda obłędnie, ciekawy pomysł, kosztuje 84 zł. Jakim cudem ja tej gry w ogóle nie miałem na radarze? Swoją drogą fajny rok dla kolorowych gierek przypominających te z drugiej połowy lat 90. Yooka-Laylee, Snake Pass, będzie Mario, będzie Crash, tak obficie w tych klimatach dawno nie było.
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l Jeszcze sonic mania kruku i nowy 3d sonic cudowny rok dla platformowek, nie wolno zapominac rowniez o dlc do shovela
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l Nikt nie pamięta o A Hat In Time, a też solidne platformówkowanie może z tego być :(
Opublikowano 11 maja 20177 l kupilem, pogralem i ... OLABOGA JAKIE TO TRUDNE :O spedze troche czasu z tą grą ogarniając samo sterowanie wężem, masakra, ale gra się świetnie póki co :D
Opublikowano 12 maja 20177 l pierwsze 2 levele na 100% zrobione, wczoraj po paru piwkach siadlem do gry i szlo mi juz lepiej niz na poczatku. ciezko ogarnac wezwa, ale jak sie czlowiek przyzwyczai to mozna smigac, choc i tak jedna monete (pod mostem na 1 lvl) pol godziny zbieralem xd
Opublikowano 27 maja 20177 l Nabyłem wczoraj wieczorem drogą kupna wersję na Znicza. Pierwsze wrażenie dosyć pozytywne. Przyjemna graficzka, lekki klimat, płynność animacji satysfakcjonująca (podobno 30 fpsów), bardzo szybkie loadingi po zaliczeniu zgona, a że chcąc zebrać "tą pierwszą monetę pod mostem" giniemy często i gęsto... Tak, to drugie wrażenie jest mniej przyjemne: gra jest trudna, ale jej trudność w dużej mierze wynika z "kontrowersyjnej" pracy kamery, którą niby operujemy ręcznie, ale mimo to często ustawia się w tak źle przez nas widzianych miejscach, że mówimy brzydkie rzeczy. Na początku kamera+"nie wiem co ja robię tym wężem", tworzy mieszankę przypominającą ostatni zakręt w Mario Kart. Z czasem (u mnie po jakichś 30 minutach) pojawia się satysfakcja z pokonywania bambusowych rusztowań. Zebranie tej pierwszej monety spod mostu oznacza, że już wiemy jak w to grać (tzn. chyba, ale za mną 4 pierwsze plansze zrobione na 100% i właśnie ten mostek wydawał mi się najtrudniejszy) i robi się przyjemnie na serduszku. Sterowanie wężem mimo, że palcołamliwe jest GOTY i w sumie z tego płynie jakieś 90% miodu.
Opublikowano 30 maja 20177 l Miałem okazję chwilkę pograć. Sterowanie wężem to główna atrakcja gry. Kilka rzeczy wydaje się jednak dziwnych, np. czemu kierunek skrętu jest względem kamery, a nie węża - nawet jeśli oznacza to zmianę kierunku w trakcie jednego ruchu gałką. Na Switchu też tak jest? Mam wrażenie, że byłoby dużo łatwiej, jakby ruszało się względem węża. Fakt regulacji tempa też nie wiem, czy za wiele daje, no może to jakaś zachęta, by ciągle coś robić gałeczką, by nie było nudy. W każdym razie sprawa dość wymagająca. Oprawa to klasyczny generyczny platformer, wszystko czego się spodziewacie w pacyficznej dżungli, kolorki, piaskowe kamienie i statuy, jasnozielona trawa, masa słońca, wesołe zwierzątka, cukierkowe i błyszczące znajdźki. Nawet muzykę robił David Wise, którego kariera w gierkach jest sama w sobie symptomatyczna. Koleś jest znany z czasów Pegasusa i Gameboya, gdy robił do masy gier (m.in. Battletoads), potem świat gierek się zmienił i teraz jest wynajmowany tylko do projektów "w stylu Rare", jak DKC Tropical Freeze, Yookalaylee i właśnie Snake Pass. No nie jest to wielka produkcja, wolałbym raczej coś na mniej pikseli a ciekawszego z wykorzystaniem tego bardzo ciekawego pomysłu. Wygląda sympatycznie. Będzie okazja to się pogra. Widzę, że twórcy już zapowiadają chęć zrobienia DLC z podkręconym poziomem trudności. Edytowane 31 maja 20177 l przez ogqozo
Opublikowano 31 maja 20177 l Pierwszy świat za mną, zrobienie go na 100% zajęło mi około 5h, z czego 2, to frustu-frustu na kamerę. Jeżeli miałbym oceniać Snake Pass na ten moment, to praca kamery (tak istotna w tym tytule!) obniża ją przynajmniej o jedno oczko. To serio jest tragedia, nawet kiedy nurkujemy, musimy zejść dosyć głęboko, żeby kamera podążyła za nami i wtedy możemy się jakoś rozejrzeć (ale i wtedy szału nie ma). Nie liczę, że to poprawią w jakimś patchu, wydaje mi się, że to błąd wynikający już z samej koncepcji gameplayu i dopasowania jej do level designu. Ktoś tam ewidentnie zaspał. Mimo to, mam ochotę robić każdy etap do czysta, bo jak się jakoś nauczymy żyć z tą nieszczęsną kamerą, to okazuje się, że Snake Pass jest bardzo dobrą pozycją opartą o jeden dosyć innowacyjny element.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Czytałem post ogórka nt. sterowania względem kamery. Zmienili to najwidoczniej bo teraz ruchy węża wykonuje się względem niego. Ile jest tutaj poziomów? To wicie się jest prześwietne, patent niby dość prosty a tyle frajdy mi sprawia, że hoho. Bajkowa, luźna giereczka (wiem, później będzie trudniej) pięknie pachnie oldschoolem. Bardzo dobrze wydane 49zł Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Heavy Deszcz
Opublikowano 21 czerwca 20177 l wskoczył patch, poprawił masę rzeczy + na swticha dorzucili brakujące timetriale i leaderboardsy :)
Opublikowano 23 czerwca 20177 l Jestem dość zdziwiony, że ta gierka nie śmiga w 60klatkach. Przy takiej oprawie powinna mieć 4k w standardzie
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Kupiłem w tej promce za 33 zł na PSN. Pierwszy świat zaliczyłem zdobywając wszystkie monety. Kamera faktycznie nie domaga. Przy ekramalnych wyczynach, trzeba obracać i kamerą i wężem, co powoduje niepowodzenia, wiec olewam kamerę i streruję tylko wężem na chybił trafił. Raz pomaga, raz nie ale często nie widać tego, gdzie chcemy sie zawiesić. Poza tym, dawno temu wymyślono patent na nachodzące elementy na ekran podczas obracania kamerą. Po prostu tło staje sie przezroczyste a my widzimy co robimy. Tutaj tego nie ma i jak ci krzaki zajadą na kamerę to jest koniec i nic nie widzisz. Ale gierka i tak pomimo swojego niekiedy wysokiego poziomu trudności - satysfakcjonująca. Siłą jest tu fizyka węża i to trzeba opanować. Żadnych szybkich i nieprzemyślanych ruchów i nawet z pozornie przegranej sytuacji można wyjść. Graficznie śliczna i w 60 klatkach. Tekstury żyleta. Przydałby się bardziej różnorodny soundtrack. Edytowane 30 kwietnia 20186 l przez Papaj
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.