Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metroid Prime 4

Featured Replies

Opublikowano

Już lecę kupować płyty z drugiej ręki na martwą konsolę i zewnętrzny napęd do kompa żeby je włożyć, tylko daj mi chwilę, kawę dopiję.

  • Odpowiedzi 426
  • Wyświetleń 52,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wygląda jak Halo 4 z Xboxa 360.

  • Mam nadzieję, że Retro zwieńczy nową trylogię DK grą, która będzie conajmniej takiej jakości jak TF, a nie jak Returns  

  • To straszne, nie wydadzą słabej  gry która by się i tak sprzedała tylko zaczynają od nowa. Pierwszy plus w morzu minusów dla nintendo ode mnie.

Opublikowano

Odbył się dziś event prasowy z Metroid Prime 4. Za tydzień media będą mogły opublikować swoje relacje w jakimś określonym przez wydawcę zakresie. Tak więc może będzie w końcu coś więcej o samej grze wiadomo.

Opublikowano

Jest i bliższe spojrzenie. Są też już relacje prasy, aczkolwiek grali tylko 90 minut, więc nadal nie jakoś daleko.

IGN potwierdza moje obawy, właściwie cały tekst jest jednym wielkim narzekaniem na to, jak wkurzający jest kompan, którego daje nam gra. Ma on być typowym growym pomagierem i wiecznie gadać głupoty i blokować nam możliwości eksploracji na własną rękę, co jak wiadomo jest ISTOTĄ gier Metroid... Ma być tego gadania dużo, dużo więcej, niż w trójce. Wszystkie relacje BARDZO narzekają na to, jak nienawidzą tego przydupasa.

No ale może to tylko początek gry taki jest, żeby zachęcić niefanów...

Tak że tyle, więcej przed premierą nie dostaną, więc podchodzę do premiery z utrzymanym poziomem sceptycyzmu. Ale grafa ładna. Nadal mogę liczyć np. na kontynuację w kierunku trójki, czyli "mniej prawdziwy Metroid" ale super się gra.

Opublikowano

Nawet biomy te same co w jedynce, nie ma chyba co tego brać na premiere

Opublikowano

Grafa na plus ale banda drombo trageeedddiaaaa

Opublikowano
29 minut temu, ogqozo napisał(a):

Ma on być typowym growym pomagierem i wiecznie gadać głupoty i blokować nam możliwości eksploracji na własną rękę

Atreus w Metroidzie frog

49ygmh-1000930682.jpg

Opublikowano

Prędzej jar jar binks

Opublikowano

Kurwa teraz żałuję, że już opłaciłem xd nawet za te 159pln. Jak to nie wypali to retro do piachu - to, że nie wydali żadnej gry od 11 lat, po drodze kasując dwa inne projekty nie wzięło się znikąd, forma studia jest pewnie w dupie.

Opublikowano

Mogli po prostu zrobić MP1 tylko na innej planecie, ale nie, musieli dodać jakiś motorek i papalającego pachołka.

Opublikowano

Niech jeszcze pierdolnik co pięć sekund powtarza gdzie iść i co robić by nie daj boże gracz nie mógł trochę pobłądzić i pokombinować w metroidvanii xddd

Albo niech znaczniki wrzucą lub linie prowadzące do celu xddd

Opublikowano

Wj3bali wkurzającego pomagiera i motor do gry gdzie głównym aktorem ma być poczucie osamotniona, zaszczucia i zamknięcia? To znowu ci hiszpanie są tacy genialni?

Opublikowano

Ten trailer sprzed godziny nie wskazuje, żeby kompan nam towarzyszył przez całą grę. Mam nadzieję, że ograniczą gówno tego typu do pierwszej godziny gry max. Retro wie jak wygląda DNA Metroida, powinni wiedzieć, że tego poczucia samotności na obcej planecie się po prostu nie rusza.

floyd

Opublikowano

Z każdym materiałem opada coraz bardziej...

Najgorzej chyba biomy, generyczne to w pizdu, bez iskry bożej. Motyw z open world pomiędzy nimi obroni się tylko, jeśli będzie to wypchane masą miejscówek do eksploracji (coś a'la grobowce z Tomb Raiderów). A jeśli ma to być tylko sztuczne wydłużenie rozgrywki, to kij im w oko.

Militarny Gang Olsena - wszystko zależy od balansu podczas całej rozgrywki (remember Aliens?).

Edytowane przez Badus

Opublikowano

Siur opadł maksymalnie. Chyba troszkę sobie strzelili w kolano tym remasterkiem jedynki. Tak to po latach czekania na wersję 3d każdy by się rzucił, ale po remasterku już tak nie ciągnie.

Opublikowano

Ci goście nie zrobili jeszcze słabej gry, oby tym razem nie było inaczej.

1 hour ago, Harbuz said:

Wj3bali wkurzającego pomagiera i motor do gry gdzie głównym aktorem ma być poczucie osamotniona, zaszczucia i zamknięcia? To znowu ci hiszpanie są tacy genialni?

Jacy Hiszpanie? Skąd to wziąłeś?

Opublikowano
14 minut temu, messer33 napisał(a):

To trzeba na spokojnie, ja poczekam na wrażenia użytkownika @GearsUp i recenzję od nintendolife .

No ja jako ostatni ogram bo na forumku już wszyscy skończyli i zapadł wyrok, że to słaba gra.

Opublikowano

Oceniamy tylko to co nam pokazują

Opublikowano

Nie no przecież gra ma gościa od tutorialu, który tłumaczy podstawowe mechaniki jak w Zeldzie TOTK te roboty w chmurach, totalnie do zaorania

Opublikowano
Godzinę temu, Czoperrr napisał(a):

Ci goście nie zrobili jeszcze słabej gry, oby tym razem nie było inaczej.

Jacy Hiszpanie? Skąd to wziąłeś?

Metroidy 2D robi madryckie studio Mercury Steam.

Jest w nich jednak bardzo mało gadania. Wręcz jedna z moich ulubionych rzeczy w Dreadzie to scenki, które bez słów a świetną animacją i kadrem tworzą wielkie emocje.

Nad obiema grami oczywiście czuwa Nintendo w niemałej mierze. Mają jednak innych producentów. Producentem hiszpańskich metroidów był Yoshio Sakamoto, znany już z Super Metroida (a także swoją drogą słabszego, acz przesadnie chyba już hejtowanego Other M). Producentem Metroid Prime 4 jest Kensuke Tanabe, który miał tę samą rolę przy poprzednich grach Prime.

Ostatnio swoją drogą wyszła książka, w której jeszcze raz możemy usłyszeć o trudnym, "niemożliwym" procesie powstawania Metroid Prime. Ależ to było piekło developerskie, nawet dziś Tanabe nie wstydzi się przyznawać, że kłócili się z Retro sporo. Prawie w ogóle by ta gra nie wyszła. Trudno uwierzyć, że niedługo potem wydano arcydzieło, w którym poza kiczowatym menu otwierającym wszystko było jak z innej planety.

Opublikowano
3 minuty temu, ogqozo napisał(a):

poza kiczowatym menu otwierającym wszystko

whatcha mean?

Opublikowano

So far, Metroid Prime 4 doesn’t feel much like Metroid at all – and I’m worried | VGC

"Niczym Jar Jar Binks wrzucony do Aliena". Masa gadania. "Najmniej subtelne podpowiedzi od czasu spinacza w Wordzie". "Powalająco infantylne dialogi". Escort mission "rodem z początku wieku" z bronieniem chowającego się Jar Jara przed falami przeciwników, po którym następuje "kolejna bolesna scenka dialogowa". "To nie jest horror, to bardziej jak Indiana Jones - i nie z tych udanych". "Szybko zacząłem mieć wywalone, co nie zdarzyło mi się w tej serii". "Można próbować czegoś nowego w serii, ale to, czego próbuje Beyond, to coś mniej ciekawego, i bardziej przestrzałego".

No nie wiem. Może to jak z Raidenem w MGS2.

Opublikowano

Stary dobry Metroid wraca banderas

43fgrgrtg.jpg

Despite arriving 18 years after its predecessor, I was struck by how faithful Metroid Prime 4: Beyond felt to previous entries in the series.

I played through the game’s introductory segment, as well as an area called Fury Green, and was treated to a carefully measured cocktail of ambient, hypnotic background music, beautiful otherworldly visuals, and frightening enemy encounters. As someone who really enjoyed the original Metroid Prime on the GameCube, it was wonderful to find that atmospheric, engrossing, and sometimes unsettling audio-visual experience truly intact.

And even in gameplay terms, a lot remains the same – the Morph Ball, Missile Launcher, and Scan Visor remain crucial parts of your arsenal. But Nintendo and Retro Studios have kept things fresh with new psychic powers, and these are incredibly fun to make use of.

With these psychic abilities, you’re able to do stuff like manipulate the position of certain objects and interact with technology left behind by a race known as the Lamorn. But I was loving a new ability which enables Samus to control the direction of a psychic beam in slow motion – crucial for opening locked doors and defeating particular adversaries.

Opublikowano

Mam nadzieję że zamkną studio jak dostarczą balas

Do tego takie preview z założenia mają zniesione embargo by chwilę przed premierą hyjpowac fulla. Tutaj po prostu lawina narzekania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 4

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.