Opublikowano 5 listopada5 lis Już lecę kupować płyty z drugiej ręki na martwą konsolę i zewnętrzny napęd do kompa żeby je włożyć, tylko daj mi chwilę, kawę dopiję.
Opublikowano 7 listopada7 lis Odbył się dziś event prasowy z Metroid Prime 4. Za tydzień media będą mogły opublikować swoje relacje w jakimś określonym przez wydawcę zakresie. Tak więc może będzie w końcu coś więcej o samej grze wiadomo.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Jest i bliższe spojrzenie. Są też już relacje prasy, aczkolwiek grali tylko 90 minut, więc nadal nie jakoś daleko.IGN potwierdza moje obawy, właściwie cały tekst jest jednym wielkim narzekaniem na to, jak wkurzający jest kompan, którego daje nam gra. Ma on być typowym growym pomagierem i wiecznie gadać głupoty i blokować nam możliwości eksploracji na własną rękę, co jak wiadomo jest ISTOTĄ gier Metroid... Ma być tego gadania dużo, dużo więcej, niż w trójce. Wszystkie relacje BARDZO narzekają na to, jak nienawidzą tego przydupasa. No ale może to tylko początek gry taki jest, żeby zachęcić niefanów...Tak że tyle, więcej przed premierą nie dostaną, więc podchodzę do premiery z utrzymanym poziomem sceptycyzmu. Ale grafa ładna. Nadal mogę liczyć np. na kontynuację w kierunku trójki, czyli "mniej prawdziwy Metroid" ale super się gra.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Nawet biomy te same co w jedynce, nie ma chyba co tego brać na premiere
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 29 minut temu, ogqozo napisał(a):Ma on być typowym growym pomagierem i wiecznie gadać głupoty i blokować nam możliwości eksploracji na własną rękęAtreus w Metroidzie
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Kurwa teraz żałuję, że już opłaciłem xd nawet za te 159pln. Jak to nie wypali to retro do piachu - to, że nie wydali żadnej gry od 11 lat, po drodze kasując dwa inne projekty nie wzięło się znikąd, forma studia jest pewnie w dupie.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Mogli po prostu zrobić MP1 tylko na innej planecie, ale nie, musieli dodać jakiś motorek i papalającego pachołka.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Niech jeszcze pierdolnik co pięć sekund powtarza gdzie iść i co robić by nie daj boże gracz nie mógł trochę pobłądzić i pokombinować w metroidvanii xdddAlbo niech znaczniki wrzucą lub linie prowadzące do celu xddd
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Wj3bali wkurzającego pomagiera i motor do gry gdzie głównym aktorem ma być poczucie osamotniona, zaszczucia i zamknięcia? To znowu ci hiszpanie są tacy genialni?
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Ten trailer sprzed godziny nie wskazuje, żeby kompan nam towarzyszył przez całą grę. Mam nadzieję, że ograniczą gówno tego typu do pierwszej godziny gry max. Retro wie jak wygląda DNA Metroida, powinni wiedzieć, że tego poczucia samotności na obcej planecie się po prostu nie rusza.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Z każdym materiałem opada coraz bardziej...Najgorzej chyba biomy, generyczne to w pizdu, bez iskry bożej. Motyw z open world pomiędzy nimi obroni się tylko, jeśli będzie to wypchane masą miejscówek do eksploracji (coś a'la grobowce z Tomb Raiderów). A jeśli ma to być tylko sztuczne wydłużenie rozgrywki, to kij im w oko.Militarny Gang Olsena - wszystko zależy od balansu podczas całej rozgrywki (remember Aliens?). Edytowane 7 godzin temu7 godz. przez Badus
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Siur opadł maksymalnie. Chyba troszkę sobie strzelili w kolano tym remasterkiem jedynki. Tak to po latach czekania na wersję 3d każdy by się rzucił, ale po remasterku już tak nie ciągnie.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. To trzeba na spokojnie, ja poczekam na wrażenia użytkownika @GearsUp i recenzję od nintendolife .
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Ci goście nie zrobili jeszcze słabej gry, oby tym razem nie było inaczej.1 hour ago, Harbuz said:Wj3bali wkurzającego pomagiera i motor do gry gdzie głównym aktorem ma być poczucie osamotniona, zaszczucia i zamknięcia? To znowu ci hiszpanie są tacy genialni?Jacy Hiszpanie? Skąd to wziąłeś?
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 14 minut temu, messer33 napisał(a):To trzeba na spokojnie, ja poczekam na wrażenia użytkownika @GearsUp i recenzję od nintendolife .No ja jako ostatni ogram bo na forumku już wszyscy skończyli i zapadł wyrok, że to słaba gra.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Nie no przecież gra ma gościa od tutorialu, który tłumaczy podstawowe mechaniki jak w Zeldzie TOTK te roboty w chmurach, totalnie do zaorania
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Godzinę temu, Czoperrr napisał(a):Ci goście nie zrobili jeszcze słabej gry, oby tym razem nie było inaczej.Jacy Hiszpanie? Skąd to wziąłeś? Metroidy 2D robi madryckie studio Mercury Steam.Jest w nich jednak bardzo mało gadania. Wręcz jedna z moich ulubionych rzeczy w Dreadzie to scenki, które bez słów a świetną animacją i kadrem tworzą wielkie emocje.Nad obiema grami oczywiście czuwa Nintendo w niemałej mierze. Mają jednak innych producentów. Producentem hiszpańskich metroidów był Yoshio Sakamoto, znany już z Super Metroida (a także swoją drogą słabszego, acz przesadnie chyba już hejtowanego Other M). Producentem Metroid Prime 4 jest Kensuke Tanabe, który miał tę samą rolę przy poprzednich grach Prime. Ostatnio swoją drogą wyszła książka, w której jeszcze raz możemy usłyszeć o trudnym, "niemożliwym" procesie powstawania Metroid Prime. Ależ to było piekło developerskie, nawet dziś Tanabe nie wstydzi się przyznawać, że kłócili się z Retro sporo. Prawie w ogóle by ta gra nie wyszła. Trudno uwierzyć, że niedługo potem wydano arcydzieło, w którym poza kiczowatym menu otwierającym wszystko było jak z innej planety.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 3 minuty temu, ogqozo napisał(a):poza kiczowatym menu otwierającym wszystkowhatcha mean?
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. So far, Metroid Prime 4 doesn’t feel much like Metroid at all – and I’m worried | VGC"Niczym Jar Jar Binks wrzucony do Aliena". Masa gadania. "Najmniej subtelne podpowiedzi od czasu spinacza w Wordzie". "Powalająco infantylne dialogi". Escort mission "rodem z początku wieku" z bronieniem chowającego się Jar Jara przed falami przeciwników, po którym następuje "kolejna bolesna scenka dialogowa". "To nie jest horror, to bardziej jak Indiana Jones - i nie z tych udanych". "Szybko zacząłem mieć wywalone, co nie zdarzyło mi się w tej serii". "Można próbować czegoś nowego w serii, ale to, czego próbuje Beyond, to coś mniej ciekawego, i bardziej przestrzałego".No nie wiem. Może to jak z Raidenem w MGS2.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Stary dobry Metroid wraca Despite arriving 18 years after its predecessor, I was struck by how faithful Metroid Prime 4: Beyond felt to previous entries in the series.I played through the game’s introductory segment, as well as an area called Fury Green, and was treated to a carefully measured cocktail of ambient, hypnotic background music, beautiful otherworldly visuals, and frightening enemy encounters. As someone who really enjoyed the original Metroid Prime on the GameCube, it was wonderful to find that atmospheric, engrossing, and sometimes unsettling audio-visual experience truly intact.And even in gameplay terms, a lot remains the same – the Morph Ball, Missile Launcher, and Scan Visor remain crucial parts of your arsenal. But Nintendo and Retro Studios have kept things fresh with new psychic powers, and these are incredibly fun to make use of.With these psychic abilities, you’re able to do stuff like manipulate the position of certain objects and interact with technology left behind by a race known as the Lamorn. But I was loving a new ability which enables Samus to control the direction of a psychic beam in slow motion – crucial for opening locked doors and defeating particular adversaries.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Mam nadzieję że zamkną studio jak dostarczą balasDo tego takie preview z założenia mają zniesione embargo by chwilę przed premierą hyjpowac fulla. Tutaj po prostu lawina narzekania.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.