Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

To tak jak u mnie, mam w tej chwili 13 godzin i głównie poboczne questy + aktywności nocne wykonuję teraz. Z fabuły to mam w dzienniku odblokowaną misję o nazwie 

Spoiler

Pertraktacje

Więc raczej nadal na początku gry jestem. Do tego zwiedzając mapę, sporo aktywności pojawia się losowo i zatrzymuje na dłużej ;)

Odnośnik do komentarza

Nie podoba mi się to, że niektóre miejsca ze zbieractwem się odnawiają. Tzn. nie odhacza się na mapie, że już tu byłem i splądrowałem to miejsce. Odnosi się to głównie do konwojów porozrzucanych w całym mieście. Domyślam się jednak, że jest to związanym z tym, że w grze cały czas potrzebujemy surowców. Niemniej jednak docenił bym możliwość wyłączenia takich elementów w opcjach. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

To niestety efekt uboczny bycia grą usługą - przez to mapa jest dodatkowo potężnie zaśmiecona i odechciewa się do tej gry wracać.
Szkoda, bo gameplayowo (bieganko, walka itp) jest lepiej niż w jedynce, ale jednak overall to część pierwsza jest dużo lepszą grą, bo jej otwarty świat nie był yebanym ubi-śmietnikiem.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, czy miałem do czynienia z jakimś bugiem, czy nie, ale opowiem taką historię.

Mam aktywny quest poboczny

Spoiler

Prawdziwi przyjaciele

I wbijam nocą do tego nocnego zaułka, a tam pełno przemieńców:notlikethis:(a podobno nocą wychodzą na łowy).

Zajebali mnie od razu:frog:

Wracam za dnia, nadal tam siedzą...czekam na kolejną noc i dalej to samo, jakby na mnie czekali:down:

Coś jest chyba nie tak po tych wszystkich aktualizacjach:down:

Dodam, że poziom questa to 1, a ja mam w tej chwili 2 rangę.

 

Edit: no dobra, to musiał być jakiś bug. Po ponownym uruchomieniu gry sytuacja wróciła do normy, tj. nocą było tam niemal pusto, bez przemieńców:shotgun:

Edytowane przez Paolo1986
Odnośnik do komentarza

Czy to zadanie o tych dwóch bracia? 

 

Miałem to samo. Ostatecznie odpuściłem. 

 

Wczoraj poczyściłem trochę miasto z aktywności pobocznych (uruchomiłem stację metra, odbiłem obóz i zebrałem graty z kolejnego zrzutu. Dzisiaj ciąg dalszy. Na razie ostatnie zadanie fabularne zeszło na boczny tor. 

 

P.S. Po ostatniej aktualizacji ten tryb Nightmare, którego nie uruchomiłem chyba i tak wprowadził kilka zmian w podstawowej grze. Wczoraj przeszukiwałem ostatnią bazę medyczną GRE w poszukiwaniu inhibitorów, ale było tak kurewsko ciemno, że moja latareczka w ogóle nie wyrabiała. Nie powiem, klimat był, ale mocno to utrudniało eksplorację. Dodam, że we wcześniejszych bazach było dużo jaśniej, a i w innych miejscówkach po ciemku nie było tak ciemno jak wczoraj sprawdzałem. 

Odnośnik do komentarza

Po kolejnych kilku godzinach przyznaję, że gra mi się w to coraz przyjemniej. Jestem ciekawy, jak wyglądała rozgrywka (zwłaszcza nocą) przed tymi wszystkimi aktualizacjami, ale myślę, że poszło to w dobrą stronę. Jest ciemno i strasznie. Naprawdę czuć to zagrożenie ze strony przemieńców, które stale patrolują okolicę - podoba mi się to i wywołuje dreszczyk emocji:obama:

Ten quest, o którym wspominałem wcześniej zaliczony bez problemów. Ciekawie za to było z kolejnym nocnym zadaniem, gdzie musiałem

Spoiler

dla jakiegoś dzieciaka zdobyć jedzenie dla jego rodziców - jak się okazało byli już zarażeni:reggie:

Udałem się tym razem do opuszczonego sklepu i zacząłem po cichu eliminację zwykłych gryzoni. A tymczasem był tam też jeden przemieniec. Miałem na swoje szczęście kilka świetlików uv, więc podjąłem rękawicę:kratoswoke:

Na małej przestrzeni rzucałem mu je pod nogi, więc nie miał jak uciec, obijałem, odskakiwałem i rzucałem kolejny świetlik, aż nie padł:shotgun:

Zwykłe zombiaki przeszkadzały, ale ostatecznie wszyscy gryźli glebę:obama:

 

Odnośnik do komentarza

Dla odmiany wypróbowałem ostatnio broń palną. Wcześniej bałem się, że narobi hałasu i się zlecą zarazy z okolicy, ale okazuje się, że deweloperzy zupełnie pokpili ten aspekt i strzelanie z pistoletu działa dokładnie tak samo jak walenie z łuku czy kuszy - jest bezgłośne dla otoczenia pomimo, że broń wydaje charakterystyczny dźwięk huku. 

 

Fajna ciekawostka, ale wyraźnie widać, że nie pod ten rodzaj rozgrywki była tworzona ta gra. No, może do walki z anomaliami jest bardziej przydatna, bo można trzyma się na odległość. 

Odnośnik do komentarza

Fabuła ukończona. Dupy nie urwała i finał do przewidzenia. Do tego ostatnia walka pozostawiała wiele do życzenia. Mechanika walki jest fajna na grupę przeciwników, ale zupełnie nie sprawdza się w walce z bossami. Do tego rozwiązania fabularne były bardzo niekonsekwentne. 

Spoiler

Z jednej strony twórcy cały czas nam sygnalizują, że po przemianie jesteśmy przekozaki tylko po to, aby nie wykorzystywać tego tam, gdzie nie chcą, aby gracze byli zbyt OP i na odwrót.

Motyw w mojej opinii zupełnie zmarnowany. 

 

Pozostało mi jeszcze rozszerzenie fabularne Bloody Ties i trzy nowe dzielnice miasta do odblokowania, więc w grze jeszcze trochę zabawię. Byłoby miło na trzecią odsłonę, ale widząc, co twórcy robią z tej gry i jak usilnie próbują zmienić ją w GaaSa, wątpię, że ujrzymy kolejną część. 

Odnośnik do komentarza

U mnie na razie 20 godzin stuknęło. Odblokowałem wczoraj 

Spoiler

Wieżę ciśnień i przekazałem ją ocaleńcom

I ponownie zająłem się zadaniami pobocznymi. Skutecznie odwracają moją uwagę od wątku głównego;)

Spoiler

Choćby śledztwo w sprawie zaginionej mąki, a potem wspinaczka na dach bazaru po flagę z gaci:leo:

Czuję jednocześnie coraz większą moc w rękach i nogach Aidena podczas walki:shotgun:

Edytowane przez Paolo1986
Odnośnik do komentarza

Jak będziesz przekazywał dzielnice poszczególnym frakcjom to skup się na jednej, bo jest za to pucharek. Poza tym nie ma możliwości obdzielić wszystkich po równo. Ja wszystko oddawałem tej milicyjnej frakcji, przez co w mieście było pełno pułapek na zombie. Ocaleni ulepszają miasto pod kontem przemieszczania się. Skoro dałeś już jedną dzielnicę im, to sugeruję to samo zrobić z pozostałymi sześcioma. 

 

Wziąłem się za DLC i jak skończę to gra ląduje na półce. Bardzo dobry tytuł z kilkoma nietrafionymi pomysłami. 

Edytowane przez LukeSpidey
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No ja właśnie chciałbym mieć jak najwięcej ułatwień do parkouru, dlatego dałem wieżę ocaleńcom;)

I będę w tym konsekwentny;)

 

Edit: trafiła mi się kolejna ciekawa misja poboczna

Spoiler

Najpierw zaczepił mnie jakiś gość, który zaproponował wyścigi przez (w sumie dwie) ciemne strefy. Mogły się one odbywać tylko w dzień, więc trzeba było przebiec przez "jaskinie lwa" z kilkoma przemieńcami w środku. Na szczęście drogi oznakowane były, więc w końcu się udało:obama:

@LukeSpideyrobiłeś ją? 

Edytowane przez Paolo1986
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...