Jump to content

Dying Light 2


Figuś

Recommended Posts

Posted

Wszyscy wiemy że powstaje i poszła plota, że mają pokazać trailer na E3

Cytat

Zapowiedź Dying Light 2 na targach E3. Techland pracuje nad kolejną grą

Jak udało mi się ustalić w kilku niezależnych źródłach, także wśród byłych i obecnych pracowników Techlandu, firma pracuje nad Dying Light 2.

Obecnie studio skupia się na przygotowaniu wysokiej jakości trailera, który ma być zaprezentowany podczas zbliżających się targów E3 w Los Angeles (12-14 czerwca). Na pytanie, czy w związku z premierą samodzielnego dodatku Dying Light: Bad Blood, który skupia się na rozgrywce wieloosobowej w stylu battle royale, jest szansa na rozwinięcie go w Dying Light 2 usłyszałem, że „jest to bardzo prawdopodobne”. Bad Blood ma być pierwszym prawdziwym testem dla tego trybu w świecie DL. Dostałem też potwierdzenie, że zwlekano z zapowiedzią, gdyż nadal wspierana jest pierwsza część Dying Light oraz zespół skupia się na wspomnianym Bad Blood. Brzmi całkowicie logicznie.

Przy okazji podobno Hellraid definitywnie został skasowany.

https://graczpospolita.pl/zapowiedz-dying-light-2/

 

Jaranko

giphy.gif

 

Posted

Akurat wczoraj naszła mnie ochota i wróciłem do jedyneczki. Tak sobie myślę, co by tu mogli poprawić i sam nie wiem. Z jednej strony Techland to mistrzowie w tym gatunku i rodzaju gierek, a z drugiej chętnie przygarnąłbym coś bardziej w stylu State of Decay - z rozbudową bazy, eliminowaniem zarażonych "wpółplemieńców" itp. Jakieś ciężkie wybory, dylematy moralne itp.

Ogólnie Dying Light jak na rozwinięcie idei Dead Island było naprawdę spoko fabularnie, a i sporo questów zapadło w pamięć - łyknę nawet więcej tego samego, ale jednak mam nadzieję na jakąś ewolucję (a może i rewolucję - może perspektywa trzeciej osoby?). W każdym razie czekam na oficjalne info.

Posted

zrobić manualny save. Dostałem raz kuwricy, jak zuzylem na tego napakowanego zombiaka sporo stuffu, zginałem przez błąd gry tuż przed jego zabiciem, po czym odrodzilem się bez tych rzeczy, a on miał pełne zdrowie. Oczywiscie auto save byl w momencie zgonu. 

Że o teleportacjach nie wspominając- wskakuje do strefy, jest zapis, wyłączam grę. Odpalam dnia kolejnego i jestem w strefie po drugiej stronie mapy. 

Posted

@Wredny napięcia? survivalu? To błędy gry, a nie klimat i survival. Nikt by ci nie kazał z tego korzystać. Mnie to wkuwialo, bo nie po to kończyłem grę w strefie blisko punktu docelowego, żeby zaczynać ją po drugiej stronie mapy i znowu tam drałować. 

  • 3 weeks later...
Posted

Pomijając gameplay, ciekawie zapowiada się system wyborów i ich wpływu na rozgrywkę. Niby developer zapewniał na konfie Microsoftu, że każda decyzja będzie miała wpływ na świat... Zobaczymy. 

Posted

WYglada zaje.biscie, ale gdzie gameplay zombiaków kurde bele. Zeby sie nie okazalo ze w dzien to walka z ludzmi a w nocy zombi, zazwyczaj walka z ludzmi w tego typu grach byla hóiowa.

Posted

Szkoda, że Zombie tylko w nocy i świat bardziej kanałowy (Haran wydawał mi się ładniejszy) ale możliwości tej gry kupują mnie podobnie jak 100h sesja w poprzednika.

Posted

O ile wybory kształtujące świat wyglądają na świetny element to też mam obawy co do zombiaków. Gdzie te ulice pełne nadgniłego mięsa? Jeżeli podział dzień-ludzie/noc-zombiaki się potwierdzi to troszkę kupa. Ale czekam na obszerniejszy gameplay. Post-apo też średnio mi pasuje (dużo tego ostatnio). Haran prezentował miasto w trakcie pandemii, a więc w czasie przemiany. Tutaj mamy już 50 lat po upadku cywilizacji. 

Posted
W dniu 13.06.2018 o 18:51, Figuś napisał:

Gra śmiga na nowym silniku :)

 

Premiera na pewno w przyszłym roku :ohboy:

 

 

Ale Tymon robi karierę po cda. I Jak schudł chyba już nie ma 90 kg

 

Posted

imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce

Posted

„Potrzebowaliśmy dodatkowej pomocy od byłych autorów scenariusza do Wiedźmina 3. Ci goście napisali jedne z najlepszych zadań w grze, wliczając w to historię Krwawego Barona. Wszyscy ciężko pracują, by stworzyć fabułę. To przypomina trochę układanie puzzli” - tłumaczy przedstawiciel Techlandu w rozmowie z VG247.

https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-15-nad-dying-light-2-pracuja-scenarzsyci-wiedzmina-3

  • Like 5
Guest _Be_
Posted

Podoba mi się to w ch,uj bardziej niż oklepany setting z jedynki

Posted
7 godzin temu, kermit napisał:

imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce

 

Tutaj koleś mówi o podziale - ludzie/dzień i zombiaki/noc, a wyżej ktoś wstawił wywiad od Angry Joe, tam jest powiedziane, że zombie w dzień będą tylko w nieoświetlonych miejscach (czyli jakieś wnętrza budynków np.). Czyli raczej trochę innej rozgrywki się należy spodziewać.

Mnie takie zmiany cieszą, bo ileż można nawalać głupie trupy, ale w takim razie muszą dość mocno usprawnić i urozmaicić walkę z ludźmi skoro to będzie teraz dużo większa część gry niż przedtem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...