Skocz do zawartości

Remnant: From the Ashes


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Potwierdzam! O grze dowiedziałem się w piątek 23.08 i od razu zdecydowałem się na zakup. Po około 25h stwierdzam, że dla mnie jest to gra roku 2019. Ogrywałem wszystkie części Soulsów na PS4 oraz PC, Sekiro na obu platformach i z całkowitą pewnością mogę napisać, że jest to hit. Jak napisał Sydney, możecie obejrzeć recenzję Skill up - w wielu przypadkach nie zgadzam się z gościem ale tym razem wszystko w punkt. 

 

p.s. Każde zresetowanie kampanii powoduje, że można odwiedzić zupełnie inne obszary, natrafić na zupełnie inny loot oraz bossów. Dodatkowo autorzy zapowiedzieli, że w przeciągu następnych tygodni zaimplementują Adventure Mode.Miodna giera!

Odnośnik do komentarza

No mnie też kusi mocno, ale nie lubię wydań cyfrowych i jeśli tylko gra ma opcję box to sięgam po taką wersję. Tutaj pewności nie mam, ale sprawdziłem dziś kilka sklepów i nigdzie nie trafiłem na ten tytuł... Tak więc obawiam się że chyba tylko cyfra :/

 

Generalnie gra nie cieszy się jakąś szczególną popularnością na konsolach, takie wrażenie odnoszę, być może błędne. A szkoda bo zapowiada się naprawdę ciekawie, jednak ciężko o jakieś sensowne materiały wideo z wer. PS4/XO czy bazę recenzji.

Odnośnik do komentarza

Ja gram na PS4 amatorce i przez 90% czasu trzymało betonowe 30 fps. Niestety są rejony "otwarte" takie jak bagna lub puszcza, na których wydajność spada momentami jak w Blighttown w oryginalnym DS1. Nie wpływa to jednak na moją końcową ocenę tego tytułu, ponieważ momenty o których wspominam występowały sporadycznie. Poza wymienionymi wyżej przypadkami, jest stabilnie. 

 

Ogromną zaletą gry są walki z bossami, które są po prostu ciekawe i fair. Nie ma tutaj mowy o przeciwnikach zajmujących pół ekranu, "super" kamery rodem z gier From Software oraz nie łąpiących okienek uników. Wszystko jest zaprojektowane tak jak powinno i czuć, że autorom się chciało. Raz jeszcze rekomenduję.

 

p.s. polecam co-op. Wymiata!

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, _Be_ napisał:

 

No pewnie najlepiej na mocniejszej konsoli to ogrywać niż na słabszej, logika.

Logika mówisz, hmm? Niby tak, ale działa to w przypadku jedynie gdy gra na która chcemy się rzucić to dla nas pewniak. Tzn gdy mamy przekonanie graniczące z pewnością, że dany tytuł zabawi u nas na dłużej. Testując coś, czy może raczej próbując i chcąc przekonać się czy damy radę wysiedzieć przy danym tytule dłużej niż godzinę, mimo wszystko dochodzi tutaj jeszcze aspekt "ekonomiczny" - tzn szacunek szans na jego ewentualną odsprzedaż.

 

Tu akurat obowiązuje jedynie cyfra (o czym nie wiedziałem pisząc poprzedni post), niemniej zasadzając się na pudełeczko + coś nowego i ryzykownego dla mnie (tak, jestem cholernie wybredny) celuję raczej w PS4. No chyba, ze różnice w jakości XOX/PS4 są faktycznie powalające, choć aktualnie wiele tytułów śmiga niemalże identycznie (ot chociażby świeżuteńki Wrackfest)... Zmiennych jest wiele, dlatego warto czasami zwyczajnie zapytać ludzi, którzy daną grą już testowali lub właśnie ogrywają. Tak więc o kant dupy z taką "logiką".

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, dla mnie logiczne, że na mocniejszej konsoli gra chodzi lepiej i tyle (zdarzają się wyjątki jasne, ale jest to jeden na 100 przypadków chyba), reszta mnie nie interesuje bo nie zastanawiam się czy potem opyerdole grę czy nie. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Próbowałem grać w tę grę w dwie i trzy osoby, ale ta gra to jest jednak kasztan. Bardzo przypomina mi Lords of the Fallen, która zamysł miała dobry, ale wykonanie dosyć mocno odbiegało od jakości chociażby z Soulsów. 

Przede wszystkim gra ma lokacje rodem z generatora i wyglądają zbyt podobnie do siebie przez co często nie wiedziałem czy już byłem w tym kącie czy nie. O dziwo jest mapa, która jest niestety dosyć nieczytelna (podobnie jak cele misji) i tak naprawdę nie przydaje się praktycznie w ogóle. Przeciwnicy jak na razie są mocno na jedno kopyto i nie zachwycają swoim projektem. Bossowie też nie należą do zbyt wyszukanych bo jak na razie to są większe wersje zwykłych przeciwników, a nie wiem po co podczas walki z nimi są jeszcze zwykłe mobki. Tak jakby twórcy uznali, że w sumie nie mamy pomysłu na walkę więc wrzućmy jakiegoś bossa i mobki, żeby było trudniej i gracze się wkurzali. A czym się wkurzali? Ano chociażby tym, że animacja leczenia trwa zbyt długo, animacja podnoszenia trwa zbyt długo (potem dostaje się perka, który może to przyspieszyć lol), hitboxy ma się wrażenie momentami są totalnie spierdzielone gdzie przeciwnik dosięga nas przez przeszkody. 

 

Jedynie strzelanko jest całkiem przyjemne no i granie w coopie wiadomo, że sprawia większą radość, ale to i tak za mało żeby przyciągnąć na dłużej do ekranu. Lepsza gra niż Lords of the Fallen ale i tak o wiele słabsza niż Soulsy. 

Odnośnik do komentarza

Okej, ale jak są generowane losowo to też wyglądają totalnie generycznie, że jesteś w czwartej czy piątej lokacji, która wygląda tak samo jak pierwsza. No sorry, ale o wiele bardziej wolałbym zaprojektowanie jednej wersji lokacji, ale żeby ona się naprawdę wyróżniała na każdym kroku, a nie że co chwilę mam deja vu. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...