Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Chociaż tak też kiedyś mógł czuć się nieświadom niczego fan Devil May Cry trzymając w ręku pudełko z sequelem. :) 

A weź, kurła, daj spokój, nie przypominaj mi nawet :frog:

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 361,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Evolution może i się zrehabilitowali po czasie, ale główną przyczyną ich zamknięcia jest to, że się zesrali na premierę, a Driveclub chyba też w pewnym momencie był robiony od nowa.

Ubolewam, że nie ma widoków na motorstorma na poziomie fejkowego trailera z 2005, ale ich los w ogóle mnie nie dziwi. Kojima z MGSV też przepalał kasę m.in na muzykę, która była zrobiona i opłacona, a nagle nasz wielki wizjoner zmieniał zdanie. Teraz prowadzi swoje studio, to pewnie wie, że nie może czerpać ze studni bez dna.

Opublikowano

Driveclub byl cudowny :( ale tam w codemasters chyba im srednio idzie

Opublikowano

Jak to mówią nie ważne jak się zaczyna, wazne jak się kończy.

 

Myślę że Sony miałoby serdecznie wy(pipi).ane na to że Evolution zawaliło premierę gdyby Driveclub dostarczyłby im wystarczająco dużo gotówki. Więc nie sądzę by powodem zamknięcia Evolution była słaba premiera.

Opublikowano

W sumie łysy z santa monica przewalil 100 baniek na gierke a i tak ich nie zamkneli

Opublikowano

Premiera jest kluczowa dla sprzedaży(pierwszy miesiąc), niewielu ma cierpliwości na kilkanaście miesięcy/kilka lat, żeby czekać, czy będzie fajnie. Chyba, że entuzjaści gier usług.

Opublikowano

Łysy od gowa drugim Sasinem? 

Opublikowano

Nie wiem, czy ten projekt, to nie jest to nad czym siedzi teraz płaczek Barlog.

Opublikowano
14 minut temu, SlimShady napisał:

Premiera jest kluczowa dla sprzedaży(pierwszy miesiąc), niewielu ma cierpliwości na kilkanaście miesięcy/kilka lat, żeby czekać, czy będzie fajnie. Chyba, że entuzjaści gier usług.

Jest wiele przykładów gier, które dzięki świetnemu wsparciu w drugim czy trzecim roku generują większe dochody niż w pierwszym roku od premiery.

 

Kto wie, Driveclub mógł przejść podobną drogę

Edytowane przez ASX

Opublikowano
15 minut temu, SlimShady napisał:

Nie wiem, czy ten projekt, to nie jest to nad czym siedzi teraz płaczek Barlog.

 

Kiedys wyciekly jakies arty z tej gry i nie wygladalo to dobrze. Ale tez nigdzie nie jest powiedziane ze tam pracuja nad jakas druga gra. Pewnie sony kaze im klepac tego goda.

Edytowane przez Ma_niek

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał:

Jest wiele przykładów gier, które dzięki świetnemu wsparciu w drugim czy trzecim roku generują większe dochody niż w pierwszym roku od premiery.

 

Kto wie, Driveclub mógł przejść podobną drogę

Niestety, ale

2 godziny temu, ASX napisał:

Evolution zostało zamknięte ponieważ wg forumowych ekspertów racery się nie sprzedają.

na playstation sprzedają się tylko cinematik ikspirjens

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał:

Jest wiele przykładów gier, które dzięki świetnemu wsparciu w drugim czy trzecim roku generują większe dochody niż w pierwszym roku od premiery.

 

Kto wie, Driveclub mógł przejść podobną drogę

Driveclub miał zayebiste wsparcie, a jak widać nie mógł.

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Po prostu przeciętny klap zobaczył grę bez postaci na ekranie (niemożność identyfikacji z bohaterem) i nie polegającą na trzymaniu gałki w przód od scenki do scenki i zwyczajnie zbaraniał.

A coś nowego ?

Opublikowano

Tak, tak. Najłatwiej :reggie:

Opublikowano

@LiŚciu Domagasz się czegoś nowego, a fakty są takie, że prawda się nie nudzi. Masz, pokaże Ci coś:

  • Uncharted 4 - 16 mln
  • Spider-man - 13.2 mln
  • God of War - 12 mln
  • Horizon ZD - 10 mln
  • TLOU Remaster - 10 mln
  • GTSport - 8 mln
  • Infamous SS - 6 mln
  • TLOU 2 - 4 mln
  • GOT - 2.4 mln
  • Killzone Shadow Fall - 2 mln

Tutaj załączyłem Ci listę 10 najlepiej sprzedających się 1st party na PS4. Wytłuściłem Ci gry oparte o strukturę open-world, gdzie występuje crafting, znaczniki na mapie i powtarzalne czynności rodem z Ubigier. Kursywą oznaczyłem gry które są cinematic experience, czyli akcyjniaki TPP.

 

Dwa tytuły pozostałe to jedyny obecnie racer od Sony tej generacji i jedyny FPS jaki wyprodukowali ponad 7 lat temu. Widzisz to? Teraz podlinkuję Ci do tej pory zapowiedziane gry 1st party na PS5:

 

God of War 2

Horizon Forbidden West

Spider-man: Miles Morales

Gran Turismo 7

Ratchet and Clank

Demon's Souls

Sackboy: A Big Adventure

Destruction All-Stars

 

Znów wytłuściłem open-worldy które sprzedadzą się z pewnością najlepiej z wymienionych gier, Gran Turismo wciąż jest jedynym racerem od Sony, Ratchetowi nie wróżę wielkiej sprzedaży, a te dwa ostatnie tytuły? Szkoda w ogóle gadać.

 

Rozumiesz już jaka jest tu konkluzja? Mozłiwe, że nie więc Ci wytłumaczę. Statystyczny klap jest świnią - nie zależy mu na różnorodności, nie kupi gier które nie będą od linijki, a Sony głupie nie jest i swoje świnie tym karmi. Niewielkim nakładem pracy, już od gotowego szablonu przygotowywać może kolejne nieangażujące gierki dla januszy i to one właśnie sprzedawać będą się najbardziej. Nie ma tu miejsca na różnorodność. Każdy inny prędzej czy później albo zostanie oddelegowany do open-worldów albo zostaje zamknięty.

 

Kupując PlayStation szkodzisz branży popychając do przodu jej casualizację i zjednolicenie. Kupując PlayStation januszysz.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano

Z GoWa taki open world jak z Halo Finit tytuł z nextgenową grafiką na 12 TF

Opublikowano

Ej ale od second sona to się odbierdolta. Za(pipi)iście pokazywał przeskok generacyjny)te efekty neonu i moc dymu). Infamous fajna seria ogólnie. SP fajne gierki klepie i open worldy im wychodza takie, że chce się je calakować w przeciwieństwie do gówna od ubi.

Mnie to 10mln remastera tlou dziwi

Edytowane przez Soban

Opublikowano

Jak jest wspominka o DriveClubie to muszę być i ja, Jezu jaka ta gra była wspaniała.

 

Piękna grafika - fakt, nierówna

Świetne warunki atmosferyczne, początek start w deszczu a na mete dojazd podczas opadów śniegów, świetne zróżnicowanie terenu, świetle odgłosy silników, świetne odwzorowanie charakteru samochodów(nie nie nie ma to nic wspólnego z fizyką) no zdecydowanie najlepsza arcadówka w moim życiu.

Opublikowano

No gierka za(pipi)ista, mówicie, że Forzunia Horizon jeszcze lepsza? Ostatnia Forza, w którą grałem to Motorsport 2. Jedyneczka na Xbox pierwszym była masterowana, mam nawet swoje czasy w kąciku wyścigowym w PSX Extreme :banderas:

Opublikowano

Łojezu, Godrizony dopiero przed Tobą? Zazdro okrutne :obama:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.