Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 34,2 tys.
  • Wyświetleń 2,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
  • Autor

Kolejny raz okazuje się że największym wrogiem Microsoftu, nie jest Valve czy Sony ale sam Microsoft.

Jak byłem młodszy to marzyłem o pracy w gamedevie, ale teraz branża jest w takim miejscu że nigdy bym nie chciał w niej pracować. Mogę sobie w tylko wyobrazić jak to jest pracować nad czymś 5-6 lat by na końcu wszystko to zostało skasowane, a ludzie zwolnieni. Bo szef, wielomilardowej firmy, postanowił z dnia na dzień zwolnić 9000 ludzi w całym Microsofcie, bo zapragnął mieć więcej zysków.

Fatalne zarządzanie to mało powiedziane i oczywiscie zwolnieniami objęci są pracownicy niskiego i średniego szczebla, więc jestem przekonany że nic się nie zmieni.

Opublikowano
5 minutes ago, KrYcHu_89 said:

Microsoft zobaczył, że na dobrych grach się dużo nie zarabia, nie tyle co na robieniu agentów AI i jakiegoś innego korpo bullshitu, więc nie będzie dobrych gier, ale za to słabych też będzie mniej xD.

Mogliby już te gry dokończyć w Copilocie.

No trudno, XSX to była super konsola i fajne zakończenie marki, która kiedyś coś znaczyła.

Opublikowano

Dupa najbardziej boli, że z Perfect Dark nic nie wyszło.

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał(a):

Kolejny raz okazuje się że największym wrogiem Microsoftu, nie jest Valve czy Sony ale sam Microsoft.

Jak byłem młodszy to marzyłem o pracy w gamedevie, ale teraz branża jest w takim miejscu że nigdy bym nie chciał w niej pracować. Mogę sobie w tylko wyobrazić jak to jest pracować nad czymś 5-6 lat by na końcu wszystko to zostało skasowane, a ludzie zwolnieni. Bo szef, wielomilardowej firmy, postanowił z dnia na dzień zwolnić 9000 ludzi w całym Microsofcie, bo zapragnął mieć więcej zysków.

Fatalne zarządzanie to mało powiedziane i oczywiscie zwolnieniami objęci są pracownicy niskiego i średniego szczebla, więc jestem przekonany że nic się nie zmieni.

Branża jest w bardzo dobrym miejscu, wystarczy nie trzymać się z cwelami z Microsoftu.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał(a):

Myślę, że poza problemem na płaszczyźnie zarządzania projektami istnieje również istotny problem, że w okresie pandemii i krótko po w branży zatrudniono ocean ludzi bez kwalifikacji i nieefektywnych - ściągano z rynku wszystkich którzy coś tam liznęli, ale niekoniecznie potrafili.

UE5 + AI zaraz będą robić 90% roboty za developerów, a gry i tak będą powstawać przez 10 lat robione przez 500 osób.

A później schodzi się 30 luda z ubisoftu i robi rzeczy, które wcześniej klepało 1000 osób za setki mln $.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Może będę w mniejszości ale szczerze to czego się spodziewaliście? Patrząc na to ile było gier widmo i studiów które wyglądały że nic nie robią to ja się wcale nie dziwię co się odwala a gry MS w ostatnich latach nie były sukcesami. Szkoda ludzi wiadomo ale widać że MS chce się skupić na pewniakach a nie eksperymentach bo niestety to jest biznes. Jak mają przepalać 100mln na Everwilda czy Perfect Darka którego nikt nie kupi to wolą przepalić te kasę na nowego CoD-a który im zarobi kilka miliardów. Te studia od CoD-ów to też wyglądały jak pralnia pieniędzy, tysiące ludzi robią jedną serię która często z części na część wygląda niemal identycznie, no kurwa xD

W studiach MS będzie powrót do Forza, Gearsy, Halo i tyle. Reszta jak Bethesda będzie robić swoje, Activision Call of Duty co roku + okazjonalnie jakieś odgrzewanie kotletów jak Tony Hawk i tyle.

Opublikowano
31 minut temu, SnoD napisał(a):

Mi tam nie jest żal developerów przy tych falach cięć w całej branży. Skończyło się Eldorado, ci co się ostaną niech lepiej zaczną zapierdalać.

Co za krótkowzroczne myślenie. Winny jest tutaj management każdej tej firmy, a nie Boga winnych koderów i designerów.

Opublikowano

Mi się wydaje ze dobrych pracowników się nie zwalnia. Widocznie były to słabe gry. Nie ma co żałować. Jest w co grać.

Opublikowano

Nikt nie patrzy na to, że tym jak Wy to mówicie zwykłym ludziom opłaca się odejść, bo dostaną odprawy i w 30 dni zaczną robić swoje inne projekty, dodatkowo uwalniając się od korpo, w którym i tak nie chcieli pracować.

Opublikowano
Teraz, Figaro napisał(a):

Co za krótkowzroczne myślenie. Winny jest tutaj management każdej tej firmy, a nie Boga winnych koderów i designerów.

No wiadomo, 400 ludzi nie mogących zrobić jednej gry przez 7 lat to wcale nie jest problem, zarząd w nich krzesłami rzucał jak wprowadzali kolejne linijki kodu ;)

Opublikowano
7 minut temu, suteq napisał(a):

Może będę w mniejszości ale szczerze to czego się spodziewaliście? Patrząc na to ile było gier widmo i studiów które wyglądały że nic nie robią to ja się wcale nie dziwię co się odwala a gry MS w ostatnich latach nie były sukcesami. Szkoda ludzi wiadomo ale widać że MS chce się skupić na pewniakach a nie eksperymentach bo niestety to jest biznes. Jak mają przepalać 100mln na Everwilda czy Perfect Darka którego nikt nie kupi to wolą przepalić te kasę na nowego CoD-a który im zarobi kilka miliardów. Te studia od CoD-ów to też wyglądały jak pralnia pieniędzy, tysiące ludzi robią jedną serię która często z części na część wygląda niemal identycznie, no kurwa xD

W studiach MS będzie powrót do Forza, Gearsy, Halo i tyle. Reszta jak Bethesda będzie robić swoje, Activision Call of Duty co roku + okazjonalnie jakieś odgrzewanie kotletów jak Tony Hawk i tyle.

A Blizzard będzie dalej rozwijał WoWa, Overwatcha 2, Diablo 4 i Herathstona

Opublikowano

Pewnie podjęli razem z Satya taką decyzję. Xbox pod respiratorem, puls zanika, a oni niespiesznie usuwają winowajcę.

Edytowane przez Beelzeboss

Opublikowano
2 minuty temu, Dragon13 napisał(a):

A Blizzard będzie dalej rozwijał WoWa, Overwatcha 2, Diablo 4 i Herathstona

Aczkolwiek w mniejszym gronie.

Opublikowano

Trzeba czekać na dalsze info bo wątpię by Everwild i PD to były jedyne skasowane produkcje.

Opublikowano
10 minut temu, SnoD napisał(a):

No wiadomo, 400 ludzi nie mogących zrobić jednej gry przez 7 lat to wcale nie jest problem, zarząd w nich krzesłami rzucał jak wprowadzali kolejne linijki kodu ;)

Slabe myslenie. Starczy spojrzeć na przykład Dragon Age ostatniego. Głowy Bioware kasują trzy wersje projektów, wartych nawet po 2 lata pracy maluczkich koderów i każą od nowa, bo EA chce teraz inną grę. Serio, skupmy się na chciwych, niezdecydowanych garniturach i muszących ich słuchać głowach studiów, niż na "leniwych koderach".

Opublikowano

Ojjj początek pogrzebu dziś się zaczyna na poważnie, za chwilę drugi kroczek w stronę dołu czyli pewnie decyzja o zaprzestaniu produkcji nowych konsol i zostaną po prostu producentem gier z kilkoma pewniakami sprzedażowymi z gamepassem

Opublikowano

Ciekawe, że Ninja Theory zostaje, może dalej będą klepać prototypy gier na UE5.

Opublikowano
Teraz, KrYcHu_89 napisał(a):

Ciekawe, że Ninja Theory zostaje, może dalej będą klepać prototypy gier na UE5.

Spokojnie, w USA dzień sie dopiero rozkręca xD

Opublikowano

Mógłby ktoś zaktualizować grafikę ze studiami MS robiącymi gry, która była wklejana co targi od 4 lat XD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...