Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak kubson pisze, wiem że dostanie mi się za to co napiszę, ale na waszym miejscu nie spodziewałbym się atomówek, trwa pandemia, chyba każda gra zaliczyła większe lub mniejsze opóźnienie. Więc ja licze tylko na pewniaki w stylu Halo, Psychonauts, MFS, Starfield i jakieś mniejsze gierki.

 

 

Odnośnik do komentarza

Atomówką by było gdyby MS dostarczył chociaż jedno nowe IP o randze Gearsów czy Halo, a tak będzie please be excited i czekajcie do 202x. :reggie: Szczerze mówiąc kupno Bethesdy to najlepsze co mógł zrobić MS w ostatnim czasie, bo tam są ekipy które naprawdę mogą namieszać (id). 

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
24 minuty temu, ASX napisał:

Wyszło, gra jest w pełnej produkcji od 2019, a wcześniej przez 2 lata była w fazie preprodukcji

I co to za gierka będzie tj. gatunek? Cokolwiek. Nawet ta nieobecność na e3 pokazuje, że gra szybko się nie ukaże. 

2 minuty temu, ASX napisał:

tak jak kubson pisze, wiem że dostanie mi się za to co napiszę, ale na waszym miejscu nie spodziewałbym się atomówek, trwa pandemia, chyba każda gra zaliczyła większe lub mniejsze opóźnienie. Więc ja licze tylko na pewniaki w stylu Halo, Psychonauts, MFS, Starfield i jakieś mniejsze gierki.

 

 

IMO prawda, tylko pewniaki, reszta gierek jest w ciemnej dupie i nic nie wyczarują. Pozostaje czekać na jakieś czasowe eksy albo premiery third w gpu day one. 

Odnośnik do komentarza
Teraz, lpcl napisał:

I co to za gierka będzie tj. gatunek? Cokolwiek. Nawet ta nieobecność na e3 pokazuje, że gra szybko się nie ukaże. 

gier Rare nie da się tak łatwo zakwalifikować do konkretnego gatunku, to studio raczej celuje w tworzenie czegoś unikalnego, nowego. No i wiadomo że gra się szybko nie ukaże, co nie znaczy, że jest tak jak napisałeś, w fazie koncepcji

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
Teraz, ASX napisał:

gier Rare nie da się tak łatwo zakwalifikować do konkretnego gatunku, to studio raczej celuje w tworzenie czegoś unikalnego, nowego. No i wiadomo że gra się szybko nie ukaże, co nie znaczy, że jest tak jak napisałeś, w fazie koncepcji

OK, nie w fazie koncepcji tylko w fazie produkcji na x lat. Spoko. xd

Odnośnik do komentarza
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

Popraw mnie jeśli się mylę, ale na razie wiadomo tylko tyle, że będzie to gra kooperacyjna w otwartym świecie, coś na wzór SoT.

to tylko domysły na podstawie trailerów, niby wszystko na to wskazuje, ale nie zostało to jeszcze potwierdzone

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, kubson napisał:

Będzie Please be excited albo zapowiedzi jak ten z inxile wow ale super gra ale nic wam nie mogę pokazać xddddd

Wasteland 3 premiera - 28 sierpnia 2020. Serio kogos dziwi, ze nie maja co pokazać?

 

Btw. Job listingi wskazują na rpg w pierwszej osobie. Trochę mnie to martwi, ze inxile i obsidian moga przestac robic izometryczne gry.

Odnośnik do komentarza

Pandemia to była dobra wymówka w 2020. Teraz juz powinni ogarnąć wszystko i byc przyzwyczajeni do pracy zdalnie. Sory ale to zbyt powazne organizacje zeby nie umieć w project management. Ja wiem ze to koordynacja czasem i setek osób ale pandemia nie jest od wczoraj. MS po prostu nie był przygotowany na start nowej generacji i tyle. Pandemia wpłynęła negatywnie na daty premier wielu produkcji ale biorąc pod uwagę jakie info pokazuje MS (a raczej czego w ogole nie pokazuje) to stawiałbym, że mają duże problemy na etapie konceptu a wszystko co pokazali do tej pory to zrobione na prędce rendery żeby w ogóle było o czym mówić na forach takich jak to.

 

Moja naiwna lista życzeń na E3 dziś to:

 

- gameplay z poprawionego (mocno) Halo

- gameplay z jakiejś nowej Forzy

- gameplay z jednej gry typu SOD3 lub Avoved

- bardzo dokładne info na temat tego co nowo przejęte studia będą wypuszczać jako cross-platofrmy a co nie (np. co ze Starfieldem)

- przyblizone daty premiery (moze byc i samo Holidays 2022) dla 2-3 gierek widmo

- jak najmniej czasu na gierki którę są tylko portowne z PC na Xboxa bo skoro już wyszły na jakąkolwiek platformę to mozna o nich sie dowiedzieć wszystkiego i bez E3

- pokaz mniejszych ekskluzynych indyków od 3rd  party

- jak najmniej czasu na techniczne pierdoły typu FPS boost dla gierek z 2014 r

- jeżeli ma być jakieś CGI to niech to nie będzie już coś o czym wiemy tylko jakaś bomba typu Silent Hill jako ex na xboxa

 

 

Nic ponadto nie jest mi potrzebne. Xboxa jak już wspominałem kupię do nadrobienia bilbioteki zielonych oraz w celu oszczedzenia dużej forsy dzieki usłudze GPU. Z czasem jednak fajnie by było wiedzieć że jest na co czekać. Informacje na temat nadchodzacych gier sa tak skąpe, że nie ma podstaw do jarania się czymkolwiek.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Kierwa jak już tak się bawimy to i ja coś napiszę.

 

Halo na mocnym gameplayu

Forza Horizon jak zawsze zajebisty trailer plus data 

Konkretne informacje na temat tego co i jak się dzieje w tych wszystkich 23 studiach 

Starfield jako konsolowy ex jakiś gameplay plus konkretnie info co i jak

Ogólnie dużo gameplay z gier w końcu!!!! 

CGI mogą być ale jakieś na prawdę konkretne bomby (powrót znanych IP)

Mega zapowiedzi do GP i FPS BOOST

I Phil, którego mega lubię :asax:

Odnośnik do komentarza

Wiadomo że xbox nie był przygotowany na nową generację, wszystkie karty postawili na jeden tytuł, w dodatku ich największą markę czyli Halo Inifnite, a gdy ten plan się wysypał to zostali z niczym.

 

Ale nie lekceważyłbym wpływu ogólnoświatowej pandemii, na produkcje gier, to nie jest tania wymówka tylko realny problem który dotknął nie tylko M$ ale każdego wydawce, bo chyba każda gra która wyszła w ostatnim czasie zaliczyła mniejszy lub większy poślizg właśnie z tego powodu.

 

16 minut temu, pawelgr5 napisał:

stawiałbym, że mają duże problemy na etapie konceptu a wszystko co pokazali do tej pory to zrobione na prędce rendery żeby w ogóle było o czym mówić na forach takich jak to.

Rare zasadniczo tak nie pracuje, że na pocżatku tworzy rendery a dopiero potem zastanawiają się jakim zrobić gameplay.  Proponuje prześledzić jak wyglądał developing ich ostatniej gry (SoT), bo mają bardzo niestandardowy pipeline jak na studio AAA

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, ASX napisał:

Ale nie lekceważyłbym wpływu ogólnoświatowej pandemii, na produkcje gier, to nie jest tania wymówka tylko realny problem który dotknął nie tylko M$ ale każdego wydawce, bo chyba każda gra która wyszła w ostatnim czasie zaliczyła mniejszy lub większy poślizg właśnie z tego powodu.

 

no ale to nie jest wina pandemii xdd To też idealny przykład tego, że niektórzy po prostu byli przygotowani na czarny scenariusz i pomimo sytuacji na świecie - dostarczyli. No ale inni liczyli statystyki wystrzelonych kul armatnich i zapowiadali partnerstwo z id@xbox. :reggie: 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

no ale to nie jest wina pandemii xdd To też idealny przykład tego, że niektórzy po prostu byli przygotowani na czarny scenariusz i pomimo sytuacji na świecie - dostarczyli. No ale inni liczyli statystyki wystrzelonych kul armatnich i zapowiadali partnerstwo z id@xbox. :reggie: 

napisz że Xbox nie był przygotowany, Wezyr i tak ci będzie tłumaczyć że nie był przygotowany i że to nie wina pandemii  :reggie: czytanie ze zrozumieniem się kłania

Odnośnik do komentarza

Pandemia to jedno. Nawet jeśli ogarnęli pracę zdalną, to i tak zmniejszyło to wydajność i przesunęło developing gier o minimum 6 miesięcy. Dotyczy to wszystkich. Takie EA musiało bodajże wstrzymać pracę nad nowym NFSem, dorzucając kolejne studio do pracy przy Battlefieldzie żeby ten był gotowy na jesień tego roku.

 

Inna sprawa jest taka, że większość studiów MS zakupił na przestrzeni 2018-2020 roku. I studia te, np. Arkane, wciąż mają stare kontrakty do wypełnienia i wcześniej podjęte projekty do ukończenia (Deathloop) zanim przejdą do robienia kolejnych, tym razem next-genowych i ekskluzywnych dla Xboxa tytułów.

 

Do tego mamy studia jak Coalition, które całkiem niedawno wydało Gearsy 5, Gears Tactics i DLC Hivebusters. Nawet jeżeli przyjmiemy, że od 2019 roku ruszyli z produkcją nowej gry, trzeba doliczyć ze 3-4 lata zanim zobaczymy tego efekty. Może nieco krócej, jeśli rzeczywiście wyskoczą z czymś mniejszym, co zresztą niedawne plotki sugerują.

Playground od 2018 coś tam zaczął dłubać przy Fable, przy okazji budując drugi team. Trochę to potrwa. Po tych 3 latach są natomiast gotowi na pokaz Horizona 5, szczególnie że będzie to cross-gen, bez potrzeby przebudowania silnika i zaczynania od zera.

Obsidian w ostatnich latach zrobił Pillarsy 2, potem The Outer Worlds, teraz jeszcze mała grupka devów pracuje nad Grounded. W międzyczasie DLC do TOW, w tym ostatnie które wyszło 2 miesiące temu. Avowed to chyba ich największy jak dotąd projekt i na pewno nie będą się spieszyć żeby wydać niedorobiony, zabugowany produkt (szczególnie teraz, jak mają finansowy spokój), choć i tak wierzę, że premiera nastąpi w 2022/początek 2023. Dodatkowo, jeśli się nie mylę, nad czymś innym pracuje zarówno Josh Sawyer, jak i Brian Adler, oraz duo Boyarsky/Cain. 

 

Inxile to wiadomo, rok temu Wasteland 3, a obecnie szykują DLC The Battle of Steeltown, później drugi dodatek. Poza tym zaczynają pracę nad wspomnianym 1st person RPG, którego jeszcze długo nie zobaczymy.

 

 

Koniec końców, nie jest to takie czarno-białe jak się niektórym wydaje. Co oczywiście nie umniejsza faktu, że MS też zawalił i zbytnio się nie przygotował.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@ASX po prostu trzeba ich yebać, ruchać i nie dawać im zarabiać, a Ty tłumaczysz to wszystko pandemią. Nie martw się, jakby pandemii nie było byłoby pewnie podobnie, bo MS od połowy zeszłej generacji raczej próbuje utrzymać się na powierzchni niż konkurować. :reggie: 

 

Mimo wszystko czas działą na ich korzyść i w tej generacji zamkną mordy, no ale to wiesz... od 4 lat raczej piach, i trzeba czekać kolejne 2 nim wszystko ruszy z kopyta. 6 lat to mnóstwo czasu, trzeba więc mówić o tym głosno i wyraźnie żeby MS myślał 4 roki w przód.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, ASX napisał:

Wiadomo że xbox nie był przygotowany na nową generację, wszystkie karty postawili na jeden tytuł, w dodatku ich największą markę czyli Halo Inifnite, a gdy ten plan się wysypał to zostali z niczym.

 

Ale nie lekceważyłbym wpływu ogólnoświatowej pandemii, na produkcje gier, to nie jest tania wymówka tylko realny problem który dotknął nie tylko M$ ale każdego wydawce, bo chyba każda gra która wyszła w ostatnim czasie zaliczyła mniejszy lub większy poślizg właśnie z tego powodu.

 

Rare zasadniczo tak nie pracuje, że na pocżatku tworzy rendery a dopiero potem zastanawiają się jakim zrobić gameplay.  Proponuje prześledzić jak wyglądał developing ich ostatniej gry (SoT), bo mają bardzo niestandardowy pipeline jak na studio AAA

Nie pisałem stricte o Rare tylko całosciowo jak to wygląda z mojej pespektywy (poza własnie Halo). Co do samego Rare to zyczę im aby nowa produkcja nie była wybrakowana tak jak był SoT (day1) i fajnie by było jak by pomyśleli trochę o graczach single player. Na razie wygląda to na następną GaaS pod multi więc raczej będę zmuszony odpuścić.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...